TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Games!
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
cs, UT 2k4 lr Quake 3 
�ns�l�nge har jag bara cs... men det finns ju liksom flera half life moddar som man kan lira liksom... typ team fortress classic och... ehmm.... ehhhhhhh... ja just det
| quote: |
| Originally posted by dbl racing hade ju varit r�tt kul... har inget bilspel bara |

| Originally posted by SteveTranz4ever Har du inte bredband p�jkvasker ![]() Bilspel eller vilket spel som helst kan en enkel �ff T�� P�� fixa surru |
ehe bilspel �ger , men det �r sv�rt att hitta en spel som alla har.
NASCAR vore roligt 
| Originally posted by ScuL ehe bilspel �ger , men det �r sv�rt att hitta en spel som alla har. NASCAR vore roligt |

| Originally posted by SteveTranz4ever Men knasputtar... de e ju bara att skaffa j�e ![]() Jag har inte ett enda bilspel men de tar jag l�tt hem p� 15 minuter och installerar p� 5 |
�r helt off p� dataspel...
Men har iaf en liten fr�ga.. har HL 2 kommit �n? Om inte. N�r kommer det? Och vad kommer de kr�va av ens burk? Har h�rt att de ska va j�vlit kr�vade av prestanda?
| Originally posted by GyLLe �r helt off p� dataspel... Men har iaf en liten fr�ga.. har HL 2 kommit �n? Om inte. N�r kommer det? Och vad kommer de kr�va av ens burk? Har h�rt att de ska va j�vlit kr�vade av prestanda? |
N�gon som lirar San Andreas?
Just nu har jag skaffat Football Manager 2005.
jag �r s�ld p� san andreas.
springer runt med min muskelknutte till gubbe och sl�r ner horor p� stan. fett kul
| Originally posted by Proximus jag �r s�ld p� san andreas. springer runt med min muskelknutte till gubbe och sl�r ner horor p� stan. fett kul |
fan d�.. vill ocks� ha det.. men har ju fan inga pengar 
�r oxo sjukt sugen p� att spela San Andreas men jag hatar PS2.
j�vla Sony med deras halv�rs exklusivkontrakt 
�ppna betan f�r world of warcraft kommer n�n g�ng under n�sta vecka 
undrar vem som kommer sitta klistrad d� 
| Originally posted by ScuL �r oxo sjukt sugen p� att spela San Andreas men jag hatar PS2. j�vla Sony med deras halv�rs exklusivkontrakt |
yeaaaaa
konsol 
barnlekssaker
| Originally posted by ScuL konsol ![]() barnlekssaker |
| Originally posted by ScuL �r oxo sjukt sugen p� att spela San Andreas men jag hatar PS2. j�vla Sony med deras halv�rs exklusivkontrakt |
| �r oxo sjukt sugen p� att spela Halo 2 men jag hatar Xbox. j�vla Microsoft med deras "exklusivkontrakt" ![]() |
Football Manager 2005 med Ch��$�a. obesegrad i ligan men torska 5-1 mot Inter
| Originally posted by ScuL konsol ![]() barnlekssaker |
men det �R leksaker 
datorspel b�r spelas p� en dator.
en konsol+TV �r en bra ers�ttning f�r f�raldrar som inte vill att barn spelar p� deras dator som �r n�dv�ndig f�r jobbet.
sen �r det ocks� s� att konsolf�retager som Sony, Nintendo, osv. har exklusivr�tt p� allt och de stj�lar stora summar av pengar genom att s�lja dyra spel f�r att man inte har n�n val n�r man har k�pt deras konsol.
det �r ett intelligent s�tt att f� pengar ut av �rliga familjer under tryck av barnens lust att leka.
jag kan lova att jag inte kommer att besvika f�r dem 
har testat world of warcraft f�r f�rsta g�ngen nu, DET �R S� J�VLA NICE!!!!!!!!!!!!!!!!
jag �r helt s�ld, s� j�vla sjukt snyggt � s� j�vla sjukt bra gjort �verlag! 
alla som har n�n som helst intresse av de tidigare warcraftspelen m�ste testa det h�r spelet n�n g�ng! 
precis lirat demot av Prince of Persia: warrior within... hel ball
fighting systemet e mycket b�ttre �n i det f�rsta tycker jag och jag diggar faktiskt hans m�rkare stil 
jag l�ngtar s� sjukt mkt efter half-life 2