TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp is Burning is niet failliet, integendeel
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
Ik ook! Maar als PVD en Tiesto al niet komen, dan hoop ik toch echt op Ferry om het feestje compleet te maken!!!! 
zelfs zonder de line-up zietet er al goe uit (budget 3x meer, MIKE organiseert mee - kan nie misgaan)
veel kans dakker ook bij ben 
weeter iemand oeveel da AiB B-dagtrip zou kosten? (vanuit gent)
| quote: |
| Originally posted by mynameistrance weeter iemand oeveel da AiB B-dagtrip zou kosten? (vanuit gent) |
5 voor negen wordt line-up bekend gemaakt op topradio, luistere jonges 
ist nie morgen in rotationz?
en 33 euro is inderdaad vree goekoop - trein it is
nog vraagskes: ist ver van Station naar sportpaleis? en zijnder kastjes te huren int station (vestiairedrukte wa vermijden
) en zoja is da 24/24 open

| Originally posted by Eagle` 5 voor negen wordt line-up bekend gemaakt op topradio, luistere jonges |

| Originally posted by TOR hoe weet je eigenlijk dat het om 20.55u is? |
Rotationz Update (Saturday 14/02/04)
Tonight, this deejays will blow up your mighty speakers:
18-19h: DJ JACK (LA ROCCA)
Click here
19-21h: The Mystic Force
Met aandacht voor o.a. Tune Of The Week (20u55) , Classic Of the Week (20u00) , New Bedrock Compilation (Layered Sounds), EXCLUSIVE LINE UP PRESENTATION > ANTWERP IS BURNING 2004 , NEW & EXCLUSIVE TRACKS , FREE TICKETS CAFE D'ANVERS / THE TEMPLE & LOTS MORE !!!
21-22h: Dj Dave Swayze
Click here
The show will be hosted by 'Mighty' Hans Temmerman
spannend
| Originally posted by TOR hoe weet je eigenlijk dat het om 20.55u is? ben nu al aan het luisteren, voor de zekerheid.. ![]() @ mynameistrance: Sportpaleis is heel makkelijk te bereiken met de tram, minder dan 10min. over kastjes weet ik niks, dat vraag je best aan Gladius. |

| Originally posted by Eagle` best wel aardige show eigelijk |

| Originally posted by Eagle` 5 voor negen wordt line-up bekend gemaakt op topradio, luistere jonges |
| Originally posted by pooley mai gij zijt ook ne rappe ze |
| Originally posted by TOR hehe, ben ook verrast.. daarnet The Search for Freedom ![]() *edit* nu ook Ladyblue (Markus Schulz Remix) ik moet meer beginnen te luisteren, heh.. |
Iemand zin 5fr aan mij te verspillen en een sms te sturen wanneer de lineup bekend is 
Klinkt mischien raar ma kzou het echt willen weten, om 9 ofzo 
| Originally posted by TOR hehe, ben ook verrast.. daarnet The Search for Freedom ![]() *edit* nu ook Ladyblue (Markus Schulz Remix) ik moet meer beginnen te luisteren, heh.. |

| Originally posted by Eagle` edit: nu weer mike tune toch ? |
| Originally posted by Eagle` echt ongelofelijk dat ze zulke platen op belgische radio draaien, ik sta er echt versteld van |

Line-up
Main Hall:
21.00-22.45: super grote naam, geheim.
22.45u-23.00u: grote opening
Christopher Lawrence
M.I.K.E. live
Armin Van Buuren
Richie Hawtin
Room 1:
Dj Razza
Parisio
Marco Bailey
Armin Van Buuren & M.I.K.E. back 2 back

Fred Baker 
afsluiter: grote naam ook, is nog geheim.
Back 2 back vet kewl 
Dat klonk niet slecht 
MIKE, Armin, een back2back-set van die 2, Fred Baker, Marco Bailey,...
Diegene die de volledige lineup heeft opgeschreven mag gerust de offici�le AiB Indoor thread starten 
Edit: tor dus 
goei line-up
en wa is die super plaat die ze nu dorzust draaiden vo de reclame?
hoe kunde nu ne grote naam hebbe zo vroeg ?
dus armin & mike spele eerst in de grote en daarna nog in de kleine ofwa ?
| Originally posted by DJ Cossh hoe kunde nu ne grote naam hebbe zo vroeg ? dus armin & mike spele eerst in de grote en daarna nog in de kleine ofwa ? |
wwwwwwwwwwwoooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Armin & MIKE B2B !!!!!!!!!!!!!!!
mijn planning staat al vast => eerst MIKE, armin en dan armin&MIKE B2B !!! en dan de grote naam of fred backer hehehe
nice nice
wa bedoelen ze eigenlijk met back2back? samen mixen of zo?
aja, ze gon nen AiB dvd maken ook