TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 »
ass� jag vet inte...jag kanske bara e allm�nt skum men de e n�stan lite s�d�r skojigt sp�nnande � se om man kommer p� eller inte (bara f�r att jag sagt s� s� �ker jag v�l av) 
jag tycker iaf de e v�rt � chansa, fr�gar dom om leg f�r jag v�l s�ga att jag inte t�nkte p� det � hoppas att dom e sn�lla eller be till gud eller n�tt 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever N�n mer som ska med p� listan innan jag ringer ??? Dom som har l�mnat sitt bokningsnummer nu �r: JayBee mjz DJ_Laszlo Aendy & Jag Totalt 7 hytter tror jag |
men g�re s� v�nta g�rna lite till hehe
| Originally posted by JayBee hehe njaa.. beror p� hur man ser p� det hela. men jag bor i sigtuna(komun) till och fr�n ![]() du bor d�r antar jag? |
| Originally posted by Amnezia Jag � Ac ska fixa hytt nu i veckan...ringde idag men va s�n jobbig k� men g�re s� v�nta g�rna lite till hehe |
| Originally posted by SteveTranz4ever Telefonk� m�ste man st� ut med... inf�r Lucia kryssen s�lde det slut p� 20-30 minuter |
| Originally posted by Proximus vi bor i samma kommun d� |
sj�lv s� bor jag (ibland alts�) ungef�r cirka 10 minuter med bil fr�n m�rsta centrum.
haha, jag bor ungef�r 5 minuter med bil fr�n m�rsta centrum.. liten skitst�lle vid namn sundveda 
Just out of curiosity, n�gon som har ringt och inte f�tt biljetter? Lite nyfiken �ver hur snabbt de s�lde slut denna g�ngen med tanke p� AvB samt att en herrans massa folk redan hade f�rbokat?
Det kan inte ha tagit mycket l�ngre �n 10-20 minuter beroende p� hur m�nga det fanns d�r f�r att ta emot alla bokningar.
08.00 knep jag iaf en C hytt.. 08.05 var C hytterna slut..
| FR�GA: g�r jag r�tt i att "r�tta till" det personnr som blev 1 vecka under 20 i bokningen? |
| Originally posted by staz &, om dom ber en om ID.. d� �r fr�gan om man ska visa ID eller dra en 'oops, forgot'. |

| Originally posted by staz &, om dom ber en om ID.. d� �r fr�gan om man ska visa ID eller dra en 'oops, forgot'. |
| Originally posted by lonne Jag skulle bli f�rv�nad om de kollar leg innan man kliver p�. Det har juh inte varit n�got problem innan ? Annars skulle jag g�ra som du, s�ga att jag gl�mt och hoppas p� det b�sta. |
Jo en massa minder�riga, men att s�lja sprit till 18 �ringar �r inget brott s� de ser nog inte s� h�rt p� om ngra 18 kommer med,,, dock fick jag reda p� ig�r att en polare till mig ocks� ska �k och han e 16 bast... d� ligger de pissigt till om han blir tagen av ngn annan �n som jobbar p� Silja. D� blir det problem med att f� tillst�nd 
Skulle aldrig f�rs�ka om jag inte var myndig.. f�rst�r ju bara om man �ker fast
/Mvh "Mojj's i brallan"

| Originally posted by MojjMojj /Mvh "Mojj's i brallan" <== � by JayBee |

det �r sv�rt att l�ta bli f�r man vill f�rs�kra sig sj�lv om att det ska funka.
T�nkt p� att dom vill se ID p� den som h�mtar ut hyttnycklarna/biljetterna f�r bordning. Detta f�r att dom vill f�rs�kra sig om att personen �r densamma som h�mtar ut biljetterna + s� kanske det �r en �lderscheck ocks�.
Tror att det �r b�ttre att visa ID p� 18+ �n att s�ga att man gl�mt.. f�r det vore olagligt f�r dem att sl�ppa p� n�n 18-.. medan 20 bara �r den f�redragna �ldern f�r silja.
men still, b�r jag ringa in och �ndra personuppgifterna p� den som jag sa inte skulle ha blivit 20 n�r kryssen intr�ffar? (tredje g�ngen gillt, s� ge mig ett svar nu alla cruisegurus (ffs) ) 
| Originally posted by staz Tror att det �r b�ttre att visa ID p� 18+ �n att s�ga att man gl�mt.. f�r det vore olagligt f�r dem att sl�ppa p� n�n 18-.. medan 20 bara �r den f�redragna �ldern f�r silja. |
men still, b�r jag ringa in och �ndra personuppgifterna p� den som jag sa inte skulle ha blivit 20 n�r kryssen intr�ffar? (tredje g�ngen gillt, s� ge mig ett svar nu alla cruisegurus (ffs) ) ![]() |
| Originally posted by staz Tror att det �r b�ttre att visa ID p� 18+ �n att s�ga att man gl�mt.. f�r det vore olagligt f�r dem att sl�ppa p� n�n 18-.. medan 20 bara �r den f�redragna �ldern f�r silja. men still, b�r jag ringa in och �ndra personuppgifterna p� den som jag sa inte skulle ha blivit 20 n�r kryssen intr�ffar? (tredje g�ngen gillt, s� ge mig ett svar nu alla cruisegurus (ffs) ) |
jod� har en 20+ med, han h�mtar ut biljetterna s� det �r lungt.. men av de �vriga 3 som ska vara i hytten s� angav jag mig sj�lv som 1 vecka under 20 i f�rh�llande till kryssdatumet.. Vore ju trist om dom kollar igenom listan p� folk � ser att oj h�r har vi en som inte �r 20, den sl�pper vi inte in.. det g�r dom s�kert inte men �nd�.. kanske lika bra att jag ringer in och "byter ut" mig sj�lv (p� pappret) mot n�gon p�hittad person som �r �ldre.
N�r ska man senast betala ifall man bokade n�r man blev uppringd???
| Originally posted by reveal N�r ska man senast betala ifall man bokade n�r man blev uppringd??? |

hur betalar man? m�ste man g� till siljas kontor vid stureplan? eller g�r det via n�tet eller n�t?
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan reveal... s�g du �r med f�r fan ! |
Det blir Minttushot �ven denna g�ng, din tur att bjuda 
man betalar v�l hos n�rmaste ATG ombud?
Damn, m�ste ringa Anna � s�ga att vi f�r nog ta � betala snart 
Hon hade den 31:a som sista datum.. inte den 2:e, som alla andra fick.. elakt va?
N�v�l .. Jag �r med p� kryssen 
Tv� platser s�kes.
S�ker tv� platser till kryssen. Fick inte tag p� n�gon hytt i m�ndags.
V�nligen h�r av er till mig eller Amnezia snarast