TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by Vizay on Jan-26-2004 18:11:

ass� jag vet inte...jag kanske bara e allm�nt skum men de e n�stan lite s�d�r skojigt sp�nnande � se om man kommer p� eller inte (bara f�r att jag sagt s� s� �ker jag v�l av)

jag tycker iaf de e v�rt � chansa, fr�gar dom om leg f�r jag v�l s�ga att jag inte t�nkte p� det � hoppas att dom e sn�lla eller be till gud eller n�tt

Posted by Amnezia on Jan-26-2004 19:11:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
N�n mer som ska med p� listan innan jag ringer ???

Dom som har l�mnat sitt bokningsnummer nu �r:
JayBee
mjz
DJ_Laszlo
Aendy
& Jag

Totalt 7 hytter tror jag

Jag � Ac ska fixa hytt nu i veckan...ringde idag men va s�n jobbig k� men g�re s� v�nta g�rna lite till hehe

Posted by Proximus on Jan-26-2004 19:23:

quote:
Originally posted by JayBee
hehe njaa.. beror p� hur man ser p� det hela. men jag bor i sigtuna(komun) till och fr�n

du bor d�r antar jag?

vi bor i samma kommun d�

Posted by SteveTranz4ever on Jan-26-2004 19:59:

quote:
Originally posted by Amnezia
Jag � Ac ska fixa hytt nu i veckan...ringde idag men va s�n jobbig k� men g�re s� v�nta g�rna lite till hehe

Telefonk� m�ste man st� ut med... inf�r Lucia kryssen s�lde det slut p� 20-30 minuter

Posted by Amnezia on Jan-26-2004 20:10:

quote:
Telefonk� m�ste man st� ut med... inf�r Lucia kryssen s�lde det slut p� 20-30 minuter

awww..ere redan k�rt...???? crap
m�ste ju t�nka p� oss som inte hade tid � sitta i k� hela dan idag jue.....

Posted by JayBee on Jan-26-2004 20:14:

quote:
Originally posted by Proximus
vi bor i samma kommun d�
hehe helt fascinerande faktist sj�lv s� bor jag (ibland alts�) ungef�r cirka 10 minuter med bil fr�n m�rsta centrum.

Posted by Proximus on Jan-26-2004 20:31:

haha, jag bor ungef�r 5 minuter med bil fr�n m�rsta centrum.. liten skitst�lle vid namn sundveda

Posted by Laszlo on Jan-26-2004 22:14:

Just out of curiosity, n�gon som har ringt och inte f�tt biljetter? Lite nyfiken �ver hur snabbt de s�lde slut denna g�ngen med tanke p� AvB samt att en herrans massa folk redan hade f�rbokat?

Det kan inte ha tagit mycket l�ngre �n 10-20 minuter beroende p� hur m�nga det fanns d�r f�r att ta emot alla bokningar.

Posted by staz on Jan-27-2004 01:37:

08.00 knep jag iaf en C hytt.. 08.05 var C hytterna slut..

quote:
FR�GA: g�r jag r�tt i att "r�tta till" det personnr som blev 1 vecka under 20 i bokningen?

&, om dom ber en om ID.. d� �r fr�gan om man ska visa ID eller dra en 'oops, forgot'.

Posted by Laszlo on Jan-27-2004 01:58:

quote:
Originally posted by staz
&, om dom ber en om ID.. d� �r fr�gan om man ska visa ID eller dra
en 'oops, forgot'.

hehe - det verkar inte som att du inte kommer f� n�gon s�mn innan kryssningen alls

Fr�gar de om ID och du, eller vem det nu �r, �r under 20 s� hade jag om jag varit i dennes skor sagt att jag "gl�mt". D� har du i alla fall fortfarande en chans att kunna f� smita med, men visar du ett legg som s�ger att du verkligen �r under 20 s� l�r de inte sl�ppa p� dig. Isf hade skulle de aldrig ID-kollat dig �verhuvudtaget. S� resonerar i varje fall jag.

Posted by lonne on Jan-27-2004 02:10:

quote:

&, om dom ber en om ID.. d� �r fr�gan om man ska visa ID eller dra en 'oops, forgot'.

Jag skulle bli f�rv�nad om de kollar leg innan man kliver p�. Det har juh inte varit n�got problem innan ?
Annars skulle jag g�ra som du, s�ga att jag gl�mt och hoppas p� det b�sta.

Posted by Laszlo on Jan-27-2004 02:29:

quote:
Originally posted by lonne
Jag skulle bli f�rv�nad om de kollar leg innan man kliver p�. Det har juh inte varit n�got problem innan ?
Annars skulle jag g�ra som du, s�ga att jag gl�mt och hoppas p� det b�sta.

Yupp - vi f�r ju hoppas f�r er skull att de inte kollar. Det kan ju vara s� som n�gon tidigare sa att ryktet om att m�nga minder�riga har rest med tidigare spridit sig, och att de nu �r h�rdare vid kontrollen.

Posted by MojjMojj on Jan-27-2004 09:20:

Jo en massa minder�riga, men att s�lja sprit till 18 �ringar �r inget brott s� de ser nog inte s� h�rt p� om ngra 18 kommer med,,, dock fick jag reda p� ig�r att en polare till mig ocks� ska �k och han e 16 bast... d� ligger de pissigt till om han blir tagen av ngn annan �n som jobbar p� Silja. D� blir det problem med att f� tillst�nd

Skulle aldrig f�rs�ka om jag inte var myndig.. f�rst�r ju bara om man �ker fast

/Mvh "Mojj's i brallan"

Posted by JayBee on Jan-27-2004 09:43:

quote:
Originally posted by MojjMojj
/Mvh "Mojj's i brallan" <== � by JayBee

haha

jo det �r synd att alla snackar s� mycket om det h�r med �ldern f�r desto mer snack desto mer chans att det cirkulerar runt till fel folk. men jag har snackat ganska mycket om det sj�lv det �r sv�rt att l�ta bli f�r man vill f�rs�kra sig sj�lv om att det ska funka.

Posted by SteveTranz4ever on Jan-27-2004 10:30:

T�nkt p� att dom vill se ID p� den som h�mtar ut hyttnycklarna/biljetterna f�r bordning. Detta f�r att dom vill f�rs�kra sig om att personen �r densamma som h�mtar ut biljetterna + s� kanske det �r en �lderscheck ocks�.

Posted by staz on Jan-27-2004 15:56:

Tror att det �r b�ttre att visa ID p� 18+ �n att s�ga att man gl�mt.. f�r det vore olagligt f�r dem att sl�ppa p� n�n 18-.. medan 20 bara �r den f�redragna �ldern f�r silja.

men still, b�r jag ringa in och �ndra personuppgifterna p� den som jag sa inte skulle ha blivit 20 n�r kryssen intr�ffar? (tredje g�ngen gillt, s� ge mig ett svar nu alla cruisegurus (ffs) )

Posted by Laszlo on Jan-27-2004 16:12:

Arrow

quote:
Tror att det �r b�ttre att visa ID p� 18+ �n att s�ga att man gl�mt.. f�r det vore olagligt f�r dem att sl�ppa p� n�n 18-.. medan 20 bara �r den f�redragna �ldern f�r silja.

Det har du r�tt i.

quote:

men still, b�r jag ringa in och �ndra personuppgifterna p� den som jag sa inte skulle ha blivit 20 n�r kryssen intr�ffar? (tredje g�ngen gillt, s� ge mig ett svar nu alla cruisegurus (ffs) )

I detta fall vet jag inte vilket som vore b�st. Ringer du in och uppger ett personnummer s� kan det bli tjaffs redan i luren om att denne �r f�r ung. Ring och uppge samma personnummer, fast ett f�relse�r tidigare. D� kan du sedan h�vda att du uppgav ditt personnummer men att flickan i telefonen som tog emot bokningen m�ste ha skrivit fel, och att hon heller aldrig riktigt informerat dig om att det �r strikt 20-�rsgr�ns p� kryssningen.

G�r du s� tror jag dina chanser �r st�rst, men det kanske finns b�ttre s�tt.

Posted by SteveTranz4ever on Jan-27-2004 16:12:

quote:

Om du vill chansa p� att ljuga och s�ga att du har gl�mt ditt legg om du sagt du �r tjugo �r helt upp till dig... Dom beh�ver f�rtfarande leg f�r att veta att det verkligen �r dina biljetter och att du inte bara hittat dom p� marken medans n�n annan stackare inte kan f�lja med.

Har du ingen som ska med dig som �r 20 eller �ver, isf kan du ringa in och l�gga �ver hyttbokningen p� den personen s� �r hela problemet l�st l�tt

Posted by staz on Jan-27-2004 16:41:

jod� har en 20+ med, han h�mtar ut biljetterna s� det �r lungt.. men av de �vriga 3 som ska vara i hytten s� angav jag mig sj�lv som 1 vecka under 20 i f�rh�llande till kryssdatumet.. Vore ju trist om dom kollar igenom listan p� folk � ser att oj h�r har vi en som inte �r 20, den sl�pper vi inte in.. det g�r dom s�kert inte men �nd�.. kanske lika bra att jag ringer in och "byter ut" mig sj�lv (p� pappret) mot n�gon p�hittad person som �r �ldre.

Posted by reveal on Jan-27-2004 19:24:

N�r ska man senast betala ifall man bokade n�r man blev uppringd???

Posted by SteveTranz4ever on Jan-27-2004 20:01:

quote:
Originally posted by reveal
N�r ska man senast betala ifall man bokade n�r man blev uppringd???
Har du inte bokat p�jk !!!??? D� kan de bli knivigt att f� tag i plats nu...

Jag blev uppringd i fredags... sen ytterligare tv� g�nger p� l�rdagen

Det ska vara betalt till den 2 Februari

Fan reveal... s�g du �r med f�r fan !

Posted by staz on Jan-27-2004 20:17:

hur betalar man? m�ste man g� till siljas kontor vid stureplan? eller g�r det via n�tet eller n�t?

Posted by reveal on Jan-27-2004 20:22:

quote:
Fan reveal... s�g du �r med f�r fan !

I'm in Steve Det blir Minttushot �ven denna g�ng, din tur att bjuda

Fr�gade ju bara n�r man skulle betala

Posted by jofawe on Jan-27-2004 21:09:

man betalar v�l hos n�rmaste ATG ombud?

Damn, m�ste ringa Anna � s�ga att vi f�r nog ta � betala snart
Hon hade den 31:a som sista datum.. inte den 2:e, som alla andra fick.. elakt va?

N�v�l .. Jag �r med p� kryssen

Posted by AC. on Jan-28-2004 00:40:

Tv� platser s�kes.

S�ker tv� platser till kryssen. Fick inte tag p� n�gon hytt i m�ndags.

V�nligen h�r av er till mig eller Amnezia snarast

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 »