TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 »

Posted by SnuggLe on Jan-26-2004 19:23:

quote:
Originally posted by Jappio
Kan beter jou en de hele organisatie op de knuppellijst zetten want wie organiseert er nou een feest in mijn wintersportvakantie

Ga je 2x op wintersport?

Posted by Opti on Jan-28-2004 02:03:

speciaal om ons te ontwijken heeft ie snel een geboekt

Posted by Jappio on Jan-28-2004 10:15:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ga je 2x op wintersport?

ehh ja nog een x met paps & mams mee!

Posted by TimeportE on Jan-31-2004 14:34:

bellie als eerste laten draaien, meteen hard tegen hard.. i like it

een pre-party lijkt me cool, bij TiC bij flipper was super.. ga alleen eerst bij me zus eten, tjah je bent er kun je net zo goed even langs gaan toch

Posted by magrec on Feb-01-2004 19:09:

website is ook al online

www.addiction-nl.tk

persbericht @ partyflock
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...EWSID/2370.html

Posted by Little Theseus on Feb-01-2004 19:25:

Vette site trouwens, Tim had zeker tijd over

Posted by magrec on Feb-01-2004 19:42:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Vette site trouwens, Tim had zeker tijd over

Pfff man pietje precies tim
Maar goed hij is nu ff op vakantie hehe

Posted by SnuggLe on Feb-01-2004 19:48:

Cool
Ben er dus zeker bij.

Maareh...waarom worden mijn foto;s op de site gebruikt ZONDER toestemming???

Posted by New Wave on Feb-01-2004 22:01:

quote:
Originally posted by magrec
Pfff man pietje precies tim
Maar goed hij is nu ff op vakantie hehe

Ik ben nog niet op vakantie hoor 9 februari vertrek ik naar de zon
Thanx Bastiaan !

Bram, niet piepen, jij geilt er op als je foto's op internet te zien zijn. .

Posted by Eagle` on Feb-01-2004 22:56:

zeg opti , plaats met alvast op het not-sure-yet-knuppel lijstje, maar als ik mee mag rijje in ei zen bolide, kom ik ook zeker en vast een kijkje nemen

edit: tenzij belgen vakkundig uit de tent gekegeld worden

Posted by Little Theseus on Feb-02-2004 01:19:

quote:
Originally posted by New Wave
Bram, niet piepen, jij geilt er op als je foto's op internet te zien zijn.

ROFL!!!

Posted by SnuggLe on Feb-02-2004 06:34:

quote:

Bram, niet piepen, jij geilt er op als je foto's op internet te zien zijn.

Niet zeuren vent, je had het serieus wel even mogen vragen/zeggen.
Of oh nee, je deed alles lieve via de niet formele weg he?

Posted by New Wave on Feb-02-2004 07:07:

quote:
Niet zeuren vent, je had het serieus wel even mogen vragen/zeggen.
Of oh nee, je deed alles lieve via de niet formele weg he?

Mwhahaha, wat een ambtenaar zeg.......sinds jij bij die kut wouten werkt moet alles wel errug officieel bij jouw.
Volgende keer zal ik een aangetekende brief sturen.
En trouwens, je wist dat ik ze ging gebruiken want toen ik die link vroeg naar jouw foto's heb ik er bij gezegt dat ze op de addiction site kwamen. En trouwens, diezelfde foto's stonden ook op de vorige site en daar begon je ook niet over te kwekken.
DUS meneer agent, stop die pet maar in je mond want dan lul je niet zo veel

Posted by SnuggLe on Feb-02-2004 11:17:

quote:
Mwhahaha, wat een ambtenaar zeg.......sinds jij bij die kut wouten werkt moet alles wel errug officieel bij jouw.
Volgende keer zal ik een aangetekende brief sturen.
En trouwens, je wist dat ik ze ging gebruiken want toen ik die link vroeg naar jouw foto's heb ik er bij gezegt dat ze op de addiction site kwamen. En trouwens, diezelfde foto's stonden ook op de vorige site en daar begon je ook niet over te kwekken.
DUS meneer agent, stop die pet maar in je mond want dan lul je niet zo veel

Hap hap hap
Joh tuurlijk wist ik dat die eropkwamen, ehb de vorige keer voor jullie als organisatie gemaakt, en de organisatie mag doen met de foto's wat ze wil

Btw, Martin, die vriend van me die er ook bij was toen we in Utrecht op een terrasje zaten (Tim, Tin, Bastiaan, harmen) die woont op 50 meter afstand van de Chez Be Be Hij komt ook wel ff langs.

Posted by New Wave on Feb-02-2004 11:23:

quote:
Btw, Martin, die vriend van me die er ook bij was toen we in Utrecht op een terrasje zaten (Tim, Tin, Bastiaan, harmen) die woont op 50 meter afstand van de Chez Be Be Hij komt ook wel ff langs.

Als hij nou zijn hele flat mee neemt!! Das voor hem toch ook leuker

Posted by Opti on Feb-02-2004 23:28:

quote:
Originally posted by Eagle`
zeg opti , plaats met alvast op het not-sure-yet-knuppel lijstje, maar als ik mee mag rijje in ei zen bolide, kom ik ook zeker en vast een kijkje nemen

edit: tenzij belgen vakkundig uit de tent gekegeld worden

vind het al top dat je serieus overweegt te komen vanuit Belgie

Posted by SnuggLe on Feb-03-2004 07:36:

quote:
Originally posted by Optimus
vind het al top dat je serieus overweegt te komen vanuit Belgie

Kan je van die andere TA-ers hier niet zeggen

quote:
Als hij nou zijn hele flat mee neemt!! Das voor hem toch ook leuker

Eh...hij woont daar zo ongeveer alleen

Posted by New Wave on Feb-03-2004 19:30:

quote:
Eh...hij woont daar zo ongeveer alleen

owh, das jammer.

maaruh Eagle, er is geen 'ik kom misschien knuppel lijst'
Want dan is er geen reden om je neer te knuppelen.
Je komt alleen op de knuppellijst als je zegt dat je komt, maar achteraf toch niet komt.
De keuze is aan u

Posted by Eagle` on Feb-03-2004 19:57:

verplaats me dan effe naar kneuzenlijstje ik kom er dus aan, tenzij Ei zen plannen nog last minut wijzigt die dag

wordt top feesie denk ik

Posted by New Wave on Feb-03-2004 21:36:

quote:
Originally posted by Eagle`
verplaats me dan effe naar kneuzenlijstje ik kom er dus aan, tenzij Ei zen plannen nog last minut wijzigt die dag

wordt top feesie denk ik

Ah topman! wel komen!
En Ei moet ook komen anders wordt hij net zo'n kneus als Blik. Die kwam als moderator ook niet op de eerste addiction.

Posted by basvh on Feb-03-2004 21:40:

quote:
Ah topman! wel komen!
En Ei moet ook komen anders wordt hij net zo'n kneus als Blik. Die kwam als moderator ook niet op de eerste addiction.

HAHAHA die blik oepssssssss ik was er zelf ook niet

Posted by eieregooie on Feb-04-2004 02:17:

quote:
Ah topman! wel komen!

Hey, Blik heeft zen kop nog nooit op een feessie laten zien (alleen op TiC wastie geloof ik, maar wie heefdt hem ook daadwerkelijk gezien? ), dat kan je van mij toch niet zeggen dacht ik zo...

Maarja, het plan is dus voor mij (en Eagle dus ook) om vroeg naar Addiction te gaan (wordt er nog gegeten met wat mensen oid?) en daarna naar de Asta. Want dat is waar Eagle eigenlijk voor komt ... Daar gaan namelijk nog meer Belgenvriendjes van hem heen.

En eigenlijk was ik van plan om gewoon de hele avond naar Addiction te gaan, maar er gaan nu zoveel vrienden en bekenden van mij naar de Asta die dag dat ik dus ook graag daar nog heen ga

Dus ja, misschien moet ik dan maar op de knuppel lijst, prima! Maar die vergelijking met Blik vinnik wel heel erg ver gaan!

Posted by Eagle` on Feb-04-2004 15:39:

quote:
Originally posted by eieregooie
Hey, Blik heeft zen kop nog nooit op een feessie laten zien (alleen op TiC wastie geloof ik, maar wie heefdt hem ook daadwerkelijk gezien? ), dat kan je van mij toch niet zeggen dacht ik zo...

Maarja, het plan is dus voor mij (en Eagle dus ook) om vroeg naar Addiction te gaan (wordt er nog gegeten met wat mensen oid?) en daarna naar de Asta. Want dat is waar Eagle eigenlijk voor komt ... Daar gaan namelijk nog meer Belgenvriendjes van hem heen.

En eigenlijk was ik van plan om gewoon de hele avond naar Addiction te gaan, maar er gaan nu zoveel vrienden en bekenden van mij naar de Asta die dag dat ik dus ook graag daar nog heen ga

Dus ja, misschien moet ik dan maar op de knuppel lijst, prima! Maar die vergelijking met Blik vinnik wel heel erg ver gaan!

Ney daar zit je nou is volledig naast joh, net geleze hoeveel een ticketje antwerpen - den haag kost heen-en-terug en blijkbaar komt dat op een 40 euro, like wtf. Niet te vergeten dat ik ook nog effe moet sporen van brussel tot antwerpen, ook dag erna

Ben je al bijna 50 euro kwijt aan die te gekke trein. dan heb je nog 10 euro voor ASTA en 5 voor addiction. en dan heb je nog geen biertje op jonges

Dunno of jij zin hebt om ganse avond op addiction te blijven, maar ik wel hoor Ei, ik moet perse niet naar ASTA, dus daar zit je fout. Moet nog es wat over geluld worden, wat we nou precies gaan doen.

In ieder geval tis niet dat ik perse naar ASTA moet, wil gerust op addiction blijven bovedien heb ik gezien dat jullie slootwater aan een 1.20 euro staat geprijsd, dus das een pluspunt

Posted by SnuggLe on Feb-04-2004 16:22:

Als je komt Eagle ga ik een standbeeld voor je oprichten, plus krijg je een biertje van me!

Posted by TimeportE on Feb-04-2004 17:00:

quote:
Als je komt Eagle ga ik een standbeeld voor je oprichten, plus krijg je een biertje van me!

bram gaat zijn artistieke kwaliteiten eens ontwikkelen
hoe groot word dat standbeeld, ...

ik heeeebbbb zin!

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 »