TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by Jappio Kan beter jou en de hele organisatie op de knuppellijst zetten want wie organiseert er nou een feest in mijn wintersportvakantie |
speciaal om ons te ontwijken heeft ie snel een geboekt

| Originally posted by SnuggLe Ga je 2x op wintersport? |
nog een x met paps & mams mee!
bellie als eerste laten draaien, meteen hard tegen hard.. i like it 
een pre-party lijkt me cool, bij TiC bij flipper was super.. ga alleen eerst bij me zus eten, tjah je bent er kun je net zo goed even langs gaan toch 
website is ook al online 
www.addiction-nl.tk
persbericht @ partyflock
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...EWSID/2370.html
Vette site trouwens, Tim had zeker tijd over 
| Originally posted by Little Theseus Vette site trouwens, Tim had zeker tijd over |
Cool 
Ben er dus zeker bij.
Maareh...waarom worden mijn foto;s op de site gebruikt ZONDER toestemming??? 
| Originally posted by magrec Pfff man pietje precies tim Maar goed hij is nu ff op vakantie hehe |
9 februari vertrek ik naar de zon 
!
.
zeg opti , plaats met alvast op het not-sure-yet-knuppel lijstje, maar als ik mee mag rijje in ei zen bolide, kom ik ook zeker en vast een kijkje nemen 
edit: tenzij belgen vakkundig uit de tent gekegeld worden 
| Originally posted by New Wave Bram, niet piepen, jij geilt er op als je foto's op internet te zien zijn. |
| Originally posted by New Wave Bram, niet piepen, jij geilt er op als je foto's op internet te zien zijn. |
| Originally posted by SnuggLe Niet zeuren vent, je had het serieus wel even mogen vragen/zeggen. Of oh nee, je deed alles lieve via de niet formele weg he? |
En trouwens, diezelfde foto's stonden ook op de vorige site en daar begon je ook niet over te kwekken. 
| Originally posted by New Wave Mwhahaha, wat een ambtenaar zeg.......sinds jij bij die kut wouten werkt moet alles wel errug officieel bij jouw. Volgende keer zal ik een aangetekende brief sturen. En trouwens, je wist dat ik ze ging gebruiken want toen ik die link vroeg naar jouw foto's heb ik er bij gezegt dat ze op de addiction site kwamen. En trouwens, diezelfde foto's stonden ook op de vorige site en daar begon je ook niet over te kwekken. ![]() DUS meneer agent, stop die pet maar in je mond want dan lul je niet zo veel |

Hij komt ook wel ff langs.
| Originally posted by SnuggLe Btw, Martin, die vriend van me die er ook bij was toen we in Utrecht op een terrasje zaten (Tim, Tin, Bastiaan, harmen) die woont op 50 meter afstand van de Chez Be Be Hij komt ook wel ff langs. |
Das voor hem toch ook leuker
| Originally posted by Eagle` zeg opti , plaats met alvast op het not-sure-yet-knuppel lijstje, maar als ik mee mag rijje in ei zen bolide, kom ik ook zeker en vast een kijkje nemen ![]() edit: tenzij belgen vakkundig uit de tent gekegeld worden |
| Originally posted by Optimus vind het al top dat je serieus overweegt te komen vanuit Belgie |

| Originally posted by New Wave Als hij nou zijn hele flat mee neemt!! Das voor hem toch ook leuker |
| Originally posted by SnuggLe Eh...hij woont daar zo ongeveer alleen |

verplaats me dan effe naar kneuzenlijstje ik kom er dus aan, tenzij Ei zen plannen nog last minut wijzigt die dag
wordt top feesie denk ik 
| Originally posted by Eagle` verplaats me dan effe naar kneuzenlijstje ik kom er dus aan, tenzij Ei zen plannen nog last minut wijzigt die dag wordt top feesie denk ik |
Die kwam als moderator ook niet op de eerste addiction.
| Originally posted by New Wave Ah topman! wel komen! En Ei moet ook komen anders wordt hij net zo'n kneus als Blik. Die kwam als moderator ook niet op de eerste addiction. |
| Originally posted by New Wave Ah topman! wel komen! En Ei moet ook komen anders wordt hij net zo'n kneus als Blik. Die kwam als moderator ook niet op de eerste addiction. |
), dat kan je van mij toch niet zeggen dacht ik zo... 
... Daar gaan namelijk nog meer Belgenvriendjes van hem heen.
| Originally posted by eieregooie Hey, Blik heeft zen kop nog nooit op een feessie laten zien (alleen op TiC wastie geloof ik, maar wie heefdt hem ook daadwerkelijk gezien? ), dat kan je van mij toch niet zeggen dacht ik zo... ![]() Maarja, het plan is dus voor mij (en Eagle dus ook) om vroeg naar Addiction te gaan (wordt er nog gegeten met wat mensen oid?) en daarna naar de Asta. Want dat is waar Eagle eigenlijk voor komt ... Daar gaan namelijk nog meer Belgenvriendjes van hem heen.En eigenlijk was ik van plan om gewoon de hele avond naar Addiction te gaan, maar er gaan nu zoveel vrienden en bekenden van mij naar de Asta die dag dat ik dus ook graag daar nog heen ga ![]() Dus ja, misschien moet ik dan maar op de knuppel lijst, prima! Maar die vergelijking met Blik vinnik wel heel erg ver gaan! |

Als je komt Eagle ga ik een standbeeld voor je oprichten, plus krijg je een biertje van me!
| Originally posted by SnuggLe Als je komt Eagle ga ik een standbeeld voor je oprichten, plus krijg je een biertje van me! |