TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »
Wij gaan nu ook weg, wordt zeker een heftig feestje 
Er wordt geen zak aan...Armin belde al voor de routebeschrijving naar de Chez Be Be 
Jammer dat jullie niet in Utrecht zitten, maar toch:
Veel plezier vanavond mensen! Ik hoop voor jullie dat het niet al TE druk/warm is in de Asta, en dat Armin het dak eraf draait!
Doe um de groeten! 
In ��n woord: geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeil.
Eerst ff kokkerellen en dan slapen want ik ben moe 
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 In ��n woord: geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeil. |

jep...XL was ook echt vet 
leuk feestje was me dat!
M.I.K.E. draaide de beste set die ik ooit van hem gehoord heb, genieten was het zeker! 
| Originally posted by TOR leuk feestje was me dat! M.I.K.E. draaide de beste set die ik ooit van hem gehoord heb, genieten was het zeker! |
| Originally posted by TOR leuk feestje was me dat! M.I.K.E. draaide de beste set die ik ooit van hem gehoord heb, genieten was het zeker! |
)
on it's way 
| Originally posted by Switch on it's way |
| Originally posted by dEEkAy jep...XL was ook echt vet |
Errug vet feestje
Was het lang onderweg zijn zeker waard 
Hier staan mijn pics. Sommige zijn wel vaag, maar boeiend.. 
http://dancexperience.valcato.net/fotos/astadenhaag/
^^ hier en daar wat BeTA's vertegenwoordigd zie ik 
| Originally posted by Dj Lex Ook op de foto geweest tegen het einde? |
was echt supervet !!!!
errrug gezellig, veel leuke mensen, goeie dj's = topsfeertje !
| Originally posted by Menno Inderdaad, echt een wereldset was het! Ook een paar nieuwe toffe nummers gehoord en hij draaide harder dan ik verwacht had. Heb ook nog 40 minuten van Perry kunnen genieten en dat klonk erg lekker. Top sfeer en een nog beter feest! |
Was zeker een bruut feestje, voor herhaling vatbaar. En Perry draaide aan het eind ook nog 75min ongeveer, maar toen draaide die meer zodat iedereen naar huis zou gaan. En dan scheelde ook niet veel, tegen 08.00 was het bijna leeg...
Was idd echt supercool. Ik heb Perry jammer genoeg niet kunnen horen, had ik wel gehoopt eigenlijk maar ja. M.I.K.E. draaide weer heerlijk, best veel lekkere oude nummers en ook nog Universal Nation, heerlijk hoor.
Armin had er duidelijk ook zin in en gooide meteen de zaal plat. Ik vond het helemaal vet toen hij Horizons draaide, die had een vriend van mij aangevraagd.
17 april ben ik zeker weer van de partij!

Was al vroeg binnen. Perry draaide lekker en toen de zaal vol was begon iedereen al lekker te rondheuken... M.I.K.E. draaide echt een wereldset!! Armin draaide natuurlijk ook super... effe wat kippenvel momentjes voor mij:
Motorcycle - As The Rush Comes (Perry O'Neil Dub / Armin van Buuren Remix)
Roland Klinkenberg - Monday Groove
Mark Otten - Tranquilty
Alucard - Lighthouse
Andy Ling - Fixation (Airwave Remix)
James Holden - Horizons
Remy & Roland - Untitled
hele M.I.K.E. set
Solid Globe - Sahara
Mark Norman - Phantom Manor
en dat was het wel zo'n beetje, natuurlijk waren de andere traxx ook goed maar deze waren echt super om weer eens te horen!!
waroom draaien ze steeds nog Andain en Motorcycle
kan het niet meer hooren

Feessie was top, helaas Perry gemist en maar een half uurtje MIKE gehoord. Maar wat ik van MIKE heb gehoord was top. Baal ervan dat ik niet meer van hem heb gehoord. Wegens omstandigheden en verplichtingen elders kon het niet anders.
Armin was top, zoals verwacht. Na een half jaar (DV voor het laatst) was ik echt weer toe een Armin setje. Baal er echt van dattie minimaal in Nederland draait de laatste tijd. Plus minus zeven uur ging het laatste plaatje op bij Armin. Perry nam het over, heb nog drie a vier plaatjes van hem meegekregen in de lounch op de 1e etage, waar we nog ff hebben gechild om vervolgens tegen half acht met een voldaan gevoel naar de auto te lopen.
| Originally posted by dEEkAy waroom draaien ze steeds nog Andain en Motorcycle kan het niet meer hooren |
| Originally posted by dj_spare omdat motorcycle gewoon bij armin hoort!! iedereen zong uit volle borst mee, echt super gewoon! Beter dan het volkslied! |
atrc mocht er wel bij, had het al ee ntijdje niet meer gehoord op een feest 
Iedereen zong lekker mee.
topfeest, toffe sfeer , niet te vol.
7.30 met zware voeten de trein opgezocht.
En mike's set was echt super. zeer goed opgebouwd, afwisseleing en universal nation als afsluiter.
beter kan het niet.
Perry heeft me ook verbaasd, zo lekker dat ie draaide en om 7 was die bass echt ongelooflijk, men voeten deden ervan zeer 
| Originally posted by DanceTrend Errug vet feestje Was het lang onderweg zijn zeker waard ![]() Hier staan mijn pics. Sommige zijn wel vaag, maar boeiend.. ![]() http://dancexperience.valcato.net/fotos/astadenhaag/ |
wat een topavond. Eerst naar de Asta toen de XL en toen weer de Asta om Perry te zien afsluiten na Armin!! tour de pays bas!!
Perry O'neil
John Creamer & Stephanie K � Wish U Were Here (Lexicon Avenue Mix)
Hardy Heller & Pete Gawthry � Luna Cabana
Central Rush � Out of Focus (Tkac & Haverlik Remix)
John Johnson � I Want You (Van Bellen�s Last Shout Remix)
Alucard � ID
Perry O�Neil - Arise
Thankz
Valentino - Flying (Sultan & Tonedepth Remix)
Katana - Tribal Shock (A13) (Perry O'Neil Mix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Perry O'Neil Dub)
Markus Schulz presents Elevation - Clear Blue (Original Mix)
Mark Otten - Tranquility (Original Mix)
Het tweede uur is te downen thankz to Passiva!!
[EDIT]Sorry, verboden[/EDIT]