TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]
| quote: |
| Originally posted by Menno En bedankt ID&T |
| quote: |
| Originally posted by Menno En bedankt ID&T |
DAt niet alleen. Mensen die hun normale sensation ticket hebben geregistreerd op id-t com hebben ook een kaartje gekregen (de hele snelle dan he
die er 3 dagen over hebben gedaan ofzo
)
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Gaat volgens mij echt goed met de verkoop van kaartjes |
Gaat niet echt goed met de pleasure dome dus? *lol* is te verwachten als je CHUCKIE in die lineup neerknalt hahaha
ben echt benieuwd hoe het met de kaartverkoop van n-joy gaat. zou me niks verbazen als het daar ook niet goed meeging
ik heb vandaag ook nog even een kaartje gehaald. 
21.30 - 22.45 Don Diablo
22.45 - 00.00 Laidback Luke
00.00 - 01.30 Felix da Housecat
01.30 - 03.00 Benjamin Bates
03.00 - 04.30 Michel de Heij
04.30 - 06.00 Mauro Picotto
06.00 - einde Chuckie
Planning: Lekker opwarmen van 12 tot 3 en daarna tot 6 de longen uit mn lijf springen en om 6 uur naar huis
.
| quote: |
| Originally posted by basvh ben echt benieuwd hoe het met de kaartverkoop van n-joy gaat. zou me niks verbazen als het daar ook niet goed meeging |
Volgens mij heb ik er niemand over gehoord, maar hoe was de plezierdome ???
Tegen alle verwachtingen in vond ik het een super feest. Toen ik om 23.30 de HMH binnen stapte was het al aardig druk. Denk dat het op 500 kaartjes na, uitverkocht was. Het publiek was ook wat ouder dan op menig ander id&t feest. Ik denk dat de gemiddelde leeftijd 23 / 24 was.
Aankleding van de hal was ook super. Er hing een heel groot rood gordijn achter de dj's, in de hal zelf stonden vijf grote blokken waar heel de avond danseressen op stonden.
Qua dj's vond ik Benjamin Bates en Felix heel erg tof. Ook Chuckie draaide super. Een paar nummers van de Prodigy (No Good & Smack my Bitch up) en Felix - don't you want me.
Kortom, de voorspelling dat dit feest gigantisch zou gaan floppen is dus echt niet opgegaan.
| quote: |
| Originally posted by Menno Kortom, de voorspelling dat dit feest gigantisch zou gaan floppen is dus echt niet opgegaan. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.