TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]


Posted by SnuggLe on May-05-2004 17:19:

quote:
Originally posted by Menno
En bedankt ID&T


Waar moet je je aanmelden?


Posted by MaGiK54 on May-05-2004 17:42:

quote:
Originally posted by Menno
En bedankt ID&T


Gaat volgens mij echt goed met de verkoop van kaartjes


Posted by magrec on May-05-2004 17:45:

DAt niet alleen. Mensen die hun normale sensation ticket hebben geregistreerd op id-t com hebben ook een kaartje gekregen (de hele snelle dan he
die er 3 dagen over hebben gedaan ofzo )


Posted by SnuggLe on May-05-2004 17:55:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Gaat volgens mij echt goed met de verkoop van kaartjes


Tsja, gewoon allemaal naar Tomorrow ipv dit baggerfeest


Posted by ambs on May-05-2004 18:00:


Gaat niet echt goed met de pleasure dome dus? *lol* is te verwachten als je CHUCKIE in die lineup neerknalt hahaha


Posted by basvh on May-05-2004 21:43:

ben echt benieuwd hoe het met de kaartverkoop van n-joy gaat. zou me niks verbazen als het daar ook niet goed meeging


Posted by M5 on May-06-2004 19:37:

ik heb vandaag ook nog even een kaartje gehaald.

21.30 - 22.45 Don Diablo
22.45 - 00.00 Laidback Luke
00.00 - 01.30 Felix da Housecat
01.30 - 03.00 Benjamin Bates
03.00 - 04.30 Michel de Heij
04.30 - 06.00 Mauro Picotto
06.00 - einde Chuckie

Planning: Lekker opwarmen van 12 tot 3 en daarna tot 6 de longen uit mn lijf springen en om 6 uur naar huis .


Posted by HiGH_NrG on May-06-2004 19:45:

quote:
Originally posted by basvh
ben echt benieuwd hoe het met de kaartverkoop van n-joy gaat. zou me niks verbazen als het daar ook niet goed meeging


Gister in Haarlem (bevrijdingsfestival) voor Armin deelde ze promotickets uit...


Posted by MaGiK54 on May-19-2004 20:25:

Volgens mij heb ik er niemand over gehoord, maar hoe was de plezierdome ???


Posted by Menno on May-20-2004 08:21:

Tegen alle verwachtingen in vond ik het een super feest. Toen ik om 23.30 de HMH binnen stapte was het al aardig druk. Denk dat het op 500 kaartjes na, uitverkocht was. Het publiek was ook wat ouder dan op menig ander id&t feest. Ik denk dat de gemiddelde leeftijd 23 / 24 was.

Aankleding van de hal was ook super. Er hing een heel groot rood gordijn achter de dj's, in de hal zelf stonden vijf grote blokken waar heel de avond danseressen op stonden.

Qua dj's vond ik Benjamin Bates en Felix heel erg tof. Ook Chuckie draaide super. Een paar nummers van de Prodigy (No Good & Smack my Bitch up) en Felix - don't you want me.

Kortom, de voorspelling dat dit feest gigantisch zou gaan floppen is dus echt niet opgegaan.


Posted by Cosmic on May-22-2004 17:54:

quote:
Originally posted by Menno
Kortom, de voorspelling dat dit feest gigantisch zou gaan floppen is dus echt niet opgegaan.


Nee, niet nadat ze van het Gelredome toch maar naar de kleinere HMH zijn gegaan (scheelt toch gauw zo'n 20.000 kaarten)


Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.