TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
Iemand adres van doctor vinyl?
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Me zal er bij zijn op de meeting Wat e einde van de week volgende week BOM ![]() edit: Vind het spijtig dat er in Limburg geen plaats is waar je gratis AIB posters kan krijgen Wel in Antwerpen (uiteraard): USA Import, Fish & Chips, Bilbo; Turnhout: Toff; Gent: Bilboard; Music Man en Brussel: Doctor Vinyl... |
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas trekt er eentje af op AIB zelf ik heb zo men ferry corsten-right of way poster |
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Heb er toen ok 2 meegenomen, ene voor op m'n kot en ene vo thuis |

)
Normaal worden die pannelen ZO HARD ondergepist.
aaa outdoor
heb daar ook toe bijgedragen vorig jaar 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas trekt er eentje af op AIB zelf ik heb zo men ferry corsten-right of way poster |
jama aan den inkom van het sportpaleis gaat ge nog nie direct beginnen pissen e.. tenzij ge totaal wasted zijt 
alhoewel.. daarmee dat men posters zo'n gele schijn hebben 
| quote: |
| Originally posted by TOR heb daar ook toe bijgedragen vorig jaar |
ik heb beslist om ook naar AIB te komen volgende week, hopelijk zie ik jullie daar allemaal
vandaag naar fish & chips gegaan = geen aib posters (hebben ze ook nooit gehad) 
| quote: |
| Originally posted by emma vandaag naar fish & chips gegaan = geen aib posters (hebben ze ook nooit gehad) |
Het wordt stillekes tijd om over een Beta-meeting te beginnen. Wie heeft er goesting om voor het feest te meeten, bij het station of buiten aan het sportpaleis?
Zet je naam er maar bij 
CygnusX
| quote: |
| Originally posted by CygnusX CygnusX Freezel |

| quote: |
| Originally posted by SilentEagle Hadde ze ooit al gehoord van Armin van Buuren? |
CygnusX
freezel
Kaidreas
btw is het echt er vlak voor of gaan we ergens lunchen ofzo?
CygnusX
freezel
Kaidreas
Bertn
ik herinner mij een meeting vorig jaar op AIB, vooral met trance.nu people dan, en die was best leuk
CygnusX
freezel
Kaidreas
Bertn
Buoyant
mmmmmmh ben me al aan het prepairen
voor mij maakt het niet zoveel uit of we van tevoren afspreken of op AIB zelf, ik zie wel wat de rest doet ( der gaan ook nog andere vrienden van mij mee dus, da zien we nog allemaal wel)
CygnusX
freezel
Kaidreas
Bertn
Buoyant
Cresto
Kzie het ook zitten, maar kweet nog ni hoe die kameraden van mij daarover denken... morgen is over beginne
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Kzie het ook zitten, maar kweet nog ni hoe die kameraden van mij daarover denken... morgen is over beginne |
| quote: |
| Originally posted by emma nee, heb ik de moeite ni voor gedaan as for the meet up ik citeer wat jasper zei op M.I.KE.-forum "Guys and girls, I think it's time we really made clear and definite arrangements for out meeting, AIB is only a week away... So my final proposition: Meet-up before or in the loungeroom around 22.15. Let's take a time-frame of about 30 minutes, so between and 22.15 and 22.45 you can come over to the loungeroom to meet up with eachother. After that all present at the meeting will be heading off to the mainroom for the grand opening, so after 22.45 you won't find us at the loungeroom anymore... If, however, the loungeroom isn't opened yet at the time I proposed, we must find another meet-up point. So then I suggest the Quick hamburger-stand on the left of the entrance. It's a somewhat quieter corner, so maybe we can meet up there if the loungeroom isn't opened yet. If anyone has a better suggestion for an alternative meeting point though, feel free to tell! So basically, try to arrive between 22h and 22h30, head up to the loungeroom, and if it's not opened yet, get back to the Quick hamburger-stand on the left of the main entrance! I'll give you guys my phone-number too (0474/74.38.72), so if you're inside the Sportpaleis between the timeframe but can't seem to find us, just give me a call and we'l try to find eachother that way! I haven't heard from Mike or Armin yet if they can or want to attend the meeting, so this far it's only us forum-members that'll meet up. Since I haven't heard from them I can't tell if there will be a 2nd meeting later on tonight if that's more suitable for Mike/Armin then either. But I'll keep everyone updated if it will take place after all! " |
| quote: |
| Originally posted by djcresto gewoon alleen komen ge hebt toch de beta's |

| quote: |
| Originally posted by Freezel moet alleen nog vervoer en kaartje regelen ![]() |
Nog maar eens: b-dagtrip 
ook voor hen die niet met de trein komen en geen 35 aan de deur willen betalen: ga ff naar antwerpen centraal een b-dagtrip halen naar aib en ge betaalt zowiezo minder 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.