TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »

Posted by pooley on Apr-22-2004 15:31:

Iemand adres van doctor vinyl?

Posted by Kaidreas on Apr-22-2004 16:51:

quote:
Originally posted by Meltoz
Me zal er bij zijn op de meeting Wat e einde van de week volgende week BOM

edit:
Vind het spijtig dat er in Limburg geen plaats is waar je gratis AIB posters kan krijgen Wel in Antwerpen (uiteraard): USA Import, Fish & Chips, Bilbo; Turnhout: Toff; Gent: Bilboard; Music Man en Brussel: Doctor Vinyl...

trekt er eentje af op AIB zelf
ik heb zo men ferry corsten-right of way poster

Posted by Meltoz on Apr-22-2004 17:14:

quote:
Originally posted by Kaidreas

Heb er toen ok 2 meegenomen, ene voor op m'n kot en ene vo thuis

Posted by Kaidreas on Apr-22-2004 17:32:

quote:
Originally posted by Meltoz
Heb er toen ok 2 meegenomen, ene voor op m'n kot en ene vo thuis

en al die flikken maar kijken (precies met zo'n vraagteken boven hun hoofd, kzie het al voor mij) : wtf is dienen aan het doen. hahaha zalig, en ikke maar proberen die zo proper mogelijk te houden
damn kzen ne voze mens (hier moet ge nie op antwoorden )

Posted by pooley on Apr-22-2004 18:46:

Normaal worden die pannelen ZO HARD ondergepist.
aaa outdoor

Posted by TOR on Apr-22-2004 18:51:

heb daar ook toe bijgedragen vorig jaar

Posted by Eagle` on Apr-22-2004 18:55:

quote:
Originally posted by Kaidreas

heb er ook zo een hange thuis van AiB outdoor, vorig jaar van de hekken geript tijdens aib indoor, bovedien nog ondertekend door mike, armin en tiesto

Posted by Kaidreas on Apr-22-2004 18:55:

jama aan den inkom van het sportpaleis gaat ge nog nie direct beginnen pissen e.. tenzij ge totaal wasted zijt
alhoewel.. daarmee dat men posters zo'n gele schijn hebben

Posted by Jasperovitsj on Apr-23-2004 12:51:

quote:
Originally posted by TOR
heb daar ook toe bijgedragen vorig jaar

Ik ook anders!

"Shit, Mike kan elk moment Universal Nation opzetten, en als ik naar de WC's aan de overkant moet lopen mis ik het misschien! Maar waar kan ik dan....*oog valt op die borden*...AHA!"

Posted by Bertn on Apr-23-2004 21:09:

ik heb beslist om ook naar AIB te komen volgende week, hopelijk zie ik jullie daar allemaal

Posted by emma on Apr-23-2004 21:17:

vandaag naar fish & chips gegaan = geen aib posters (hebben ze ook nooit gehad)

Posted by SilentEagle on Apr-23-2004 21:40:

quote:
Originally posted by emma
vandaag naar fish & chips gegaan = geen aib posters (hebben ze ook nooit gehad)

Hadde ze ooit al gehoord van Armin van Buuren?

Posted by CygnusX on Apr-24-2004 15:38:

Het wordt stillekes tijd om over een Beta-meeting te beginnen. Wie heeft er goesting om voor het feest te meeten, bij het station of buiten aan het sportpaleis?

Zet je naam er maar bij

CygnusX

Posted by Freezel on Apr-24-2004 15:40:

quote:
Originally posted by CygnusX

CygnusX
Freezel

moet alleen nog vervoer en kaartje regelen

Posted by emma on Apr-24-2004 16:14:

quote:
Originally posted by SilentEagle
Hadde ze ooit al gehoord van Armin van Buuren?

nee, heb ik de moeite ni voor gedaan

as for the meet up

ik citeer wat jasper zei op M.I.KE.-forum

"Guys and girls, I think it's time we really made clear and definite arrangements for out meeting, AIB is only a week away...

So my final proposition:

Meet-up before or in the loungeroom around 22.15. Let's take a time-frame of about 30 minutes, so between and 22.15 and 22.45 you can come over to the loungeroom to meet up with eachother. After that all present at the meeting will be heading off to the mainroom for the grand opening, so after 22.45 you won't find us at the loungeroom anymore...
If, however, the loungeroom isn't opened yet at the time I proposed, we must find another meet-up point. So then I suggest the Quick hamburger-stand on the left of the entrance. It's a somewhat quieter corner, so maybe we can meet up there if the loungeroom isn't opened yet. If anyone has a better suggestion for an alternative meeting point though, feel free to tell!
So basically, try to arrive between 22h and 22h30, head up to the loungeroom, and if it's not opened yet, get back to the Quick hamburger-stand on the left of the main entrance! I'll give you guys my phone-number too (0474/74.38.72), so if you're inside the Sportpaleis between the timeframe but can't seem to find us, just give me a call and we'l try to find eachother that way!

I haven't heard from Mike or Armin yet if they can or want to attend the meeting, so this far it's only us forum-members that'll meet up. Since I haven't heard from them I can't tell if there will be a 2nd meeting later on tonight if that's more suitable for Mike/Armin then either. But I'll keep everyone updated if it will take place after all!
"

Posted by Kaidreas on Apr-24-2004 16:54:

CygnusX
freezel
Kaidreas

btw is het echt er vlak voor of gaan we ergens lunchen ofzo?

Posted by Bertn on Apr-24-2004 18:02:

CygnusX
freezel
Kaidreas
Bertn

ik herinner mij een meeting vorig jaar op AIB, vooral met trance.nu people dan, en die was best leuk

Posted by Buoyant on Apr-24-2004 19:29:

CygnusX
freezel
Kaidreas
Bertn
Buoyant

mmmmmmh ben me al aan het prepairen
voor mij maakt het niet zoveel uit of we van tevoren afspreken of op AIB zelf, ik zie wel wat de rest doet ( der gaan ook nog andere vrienden van mij mee dus, da zien we nog allemaal wel)

Posted by djcresto on Apr-24-2004 19:54:

CygnusX
freezel
Kaidreas
Bertn
Buoyant
Cresto

Posted by Wildfir3 on Apr-24-2004 19:58:

Kzie het ook zitten, maar kweet nog ni hoe die kameraden van mij daarover denken... morgen is over beginne

Posted by djcresto on Apr-24-2004 20:01:

quote:
Originally posted by Wildfir3
Kzie het ook zitten, maar kweet nog ni hoe die kameraden van mij daarover denken... morgen is over beginne

gewoon alleen komen ge hebt toch de beta's

Posted by Eagle` on Apr-24-2004 20:04:

quote:
Originally posted by emma
nee, heb ik de moeite ni voor gedaan

as for the meet up

ik citeer wat jasper zei op M.I.KE.-forum

"Guys and girls, I think it's time we really made clear and definite arrangements for out meeting, AIB is only a week away...

So my final proposition:

Meet-up before or in the loungeroom around 22.15. Let's take a time-frame of about 30 minutes, so between and 22.15 and 22.45 you can come over to the loungeroom to meet up with eachother. After that all present at the meeting will be heading off to the mainroom for the grand opening, so after 22.45 you won't find us at the loungeroom anymore...
If, however, the loungeroom isn't opened yet at the time I proposed, we must find another meet-up point. So then I suggest the Quick hamburger-stand on the left of the entrance. It's a somewhat quieter corner, so maybe we can meet up there if the loungeroom isn't opened yet. If anyone has a better suggestion for an alternative meeting point though, feel free to tell!
So basically, try to arrive between 22h and 22h30, head up to the loungeroom, and if it's not opened yet, get back to the Quick hamburger-stand on the left of the main entrance! I'll give you guys my phone-number too (0474/74.38.72), so if you're inside the Sportpaleis between the timeframe but can't seem to find us, just give me a call and we'l try to find eachother that way!

I haven't heard from Mike or Armin yet if they can or want to attend the meeting, so this far it's only us forum-members that'll meet up. Since I haven't heard from them I can't tell if there will be a 2nd meeting later on tonight if that's more suitable for Mike/Armin then either. But I'll keep everyone updated if it will take place after all!
"

als ik me nog goed herriner van 16 years illusion is die quick er niet meer, toch

Posted by Wildfir3 on Apr-24-2004 20:10:

quote:
Originally posted by djcresto
gewoon alleen komen ge hebt toch de beta's

Ja joy een bende freaks die nen helen avond niks anders gaan bekijken dan armin en mike :P (hihihi).

Nee maja die kameraden komen zoiezo mee zenne, kweet gewoon ni of ze da zien zitten om tussen zo nen hoop freaks te moeten zitten :P
Ik kom zowiezo wel naar die mike meeting ofzoiets, maar dunno of we op voorhand mee iets gaan drinken. Ik laat nog wel iets weten
Moet sowieso met seb afspreken om plaatjes te overhandigen

Posted by Eagle` on Apr-24-2004 20:10:

quote:
Originally posted by Freezel
moet alleen nog vervoer en kaartje regelen

count me denk ik, ik kom normaal af met paar vrienden, moet zoals freezel nog kaartje zien te scoren

Posted by Wildfir3 on Apr-24-2004 20:11:

Nog maar eens: b-dagtrip

ook voor hen die niet met de trein komen en geen 35 aan de deur willen betalen: ga ff naar antwerpen centraal een b-dagtrip halen naar aib en ge betaalt zowiezo minder

Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »