TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »
wow, echt een kick album. sweet mysery is echt vet. de rest die hier genoemd worden ook zeker. het vorige album moest ik wel een paar keer luisteren, maar deze klinkt meteen goed.
Forever young aan het luisteren en vonnet nou niet echt super totdat de break met opbouw kwam tering wat een climax zeg 
Mijn eind conlussie volgt later, ga ff op me gemakkie luisteren en de muziek in laten werken, maar dit voorspeld zeker veel goeds.
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Forever young aan het luisteren en vonnet nou niet echt super totdat de break met opbouw kwam tering wat een climax zeg ![]() Mijn eind conlussie volgt later, ga ff op me gemakkie luisteren en de muziek in laten werken, maar dit voorspeld zeker veel goeds. |
| Originally posted by Asperge forever today |
Had het album gisteren gelaaglaad
en had niet echt dit verwacht van Tijs. Niet dat ik teleur gestelt ben, ben namelijk posotief verrast
. Toen ik Ur en Sweet Mysery voor het eerst hoorde had ik zoiets van wat is dit nou weer. Maar als je kijkt naar IMM staan daar ook een paar van die chill nummers op die ik in het begin ook niet zo geweldig vond, maar nu ook juist top vind!! Nu ik Ur en Sweet Mysery al wat vaker heb geluisterd vind ik ze toch eigenlijk best goed!!
Over de andere nummers kan ik maar kort zijn, vind ze allemaal geweldig!! Natuurlijk moesten Traffic en Love Comes Again op de cd maar vind dit niet echt 2 van de mindere Ti�sto's
. Die vocals in Love Comes Again zijn gewoon super en die track zit technisch gezien echt super in elkaar (wie doet dat hem na
). Verder vind ik het ook super dat hij samen met Josh Gabriel heeft gewerkt. Vind Walking On Clouds echt zo'n Andain track
(zingt Mavie trouwens in dit nummer?)
Forever Today is gewoon super!!! Die intro is geweldig, die break helemaal. Dat wordt kippenvel als Tijs daarmee opent in de HMH 
A Tear In A Open is niet echt wat je zegt een Ti�sto nummer, maar naar meerdere keren geluisterd te hebben vind ik hem toch wel goed!! Die vocals zijn ook super!!
Dus dit album is naar mijn menig een goede opvolger voor In My Memory en laat ook meteen weer zien waarom Tijs zo goed is...
Holy F*ck...........
ik heb net pas de eerste nummers gehoord en:
...wow...
hoe is t mogelijk dat Meneer Verwest, ondanks zn commerciele sets en hitjes ZO een album uit zn hoge Magikhoed tovert!?!
bij t horen van t intro van Forever today leek t wel of ik emotioneel werd. Of dat ik zojuist de hemel had betreden, of dat ik mn lekkerste orgasme ooit zojuist heb overtroffen. en dan nog ff Nyana er overheen, ik ken em al wel inmiddels een jaar, ma god oh god wat blijft die plaat godkolere heerlijk (de bond van t vloeken kan zo inmiddels een aparte eenheid tegen mij beginnen)
dank u God (of moet ik Ti�sto zeggen?), voor dit alles overtreffende ceedeetje, dat als t goed is rond de hemelvaart uitkomt. Die hemelvaart is zo gepland, is het niet? Die hemelvaart is zoals wij het album beleven... Amen
Ik ben teruggekeerd tot de heilige kerk der Tiestofielen, neemt mij en vergeef mij, want ik heb gezondigd
Ik koop dan wel geen trancevinyl meer, maar dit is wel erg vet om te hebben:
Limited Vinyl Album Sampler These are the tracks on the limited vinyl album sampler: A. Forever Today B. Love Comes Again (vocals by BT) C. Traffic D. Nyana E. Walking On Clouds F. A Tear In The Open G. Just Be H. Adagio for Strings All tracks on this very limited vinyl sampler are the long "uncut" versions of the tracks on the original album. All four vinyls of this sampler are in different colours. |
| Holy F*ck........... ik heb net pas de eerste nummers gehoord en: ...wow... hoe is t mogelijk dat Meneer Verwest, ondanks zn commerciele sets en hitjes ZO een album uit zn hoge Magikhoed tovert!?! bij t horen van t intro van Forever today leek t wel of ik emotioneel werd. Of dat ik zojuist de hemel had betreden, of dat ik mn lekkerste orgasme ooit zojuist heb overtroffen. en dan nog ff Nyana er overheen, ik ken em al wel inmiddels een jaar, ma god oh god wat blijft die plaat godkolere heerlijk (de bond van t vloeken kan zo inmiddels een aparte eenheid tegen mij beginnen) dank u God (of moet ik Ti�sto zeggen?), voor dit alles overtreffende ceedeetje, dat als t goed is rond de hemelvaart uitkomt. Die hemelvaart is zo gepland, is het niet? Die hemelvaart is zoals wij het album beleven... Amen Ik ben teruggekeerd tot de heilige kerk der Tiestofielen, neemt mij en vergeef mij, want ik heb gezondigd |
Heb al een paar jaar echt respect 4 Hoogheid Tiesto en dat groeid alleen maar groter,net als hijzelf.
Steeds wanneer je denkt dat ie niet meer over zichzelf heenkan,geeft hij dat beetje meer,en sja,NOOIT zal Armin hem kunnen evenaren..
Moet goed irritant voor m zijn maar Tijs incasseert enormmmmm veel en al een aardig tijdje,daarmee heeft ie geleerd geduld te hebben,veel geduld,en hoor hier het resultaat
Wederom trendsetting en hoe!
Armada eat your heart out,Blackhole in controle 
| Originally posted by TranceFool Ik koop dan wel geen trancevinyl meer, maar dit is wel erg vet om te hebben: Limited Vinyl Album Sampler These are the tracks on the limited vinyl album sampler: A. Forever Today B. Love Comes Again (vocals by BT) C. Traffic D. Nyana E. Walking On Clouds F. A Tear In The Open G. Just Be H. Adagio for Strings All tracks on this very limited vinyl sampler are the long "uncut" versions of the tracks on the original album. All four vinyls of this sampler are in different colours. |
| Originally posted by TranceFool Limited Vinyl Album Sampler These are the tracks on the limited vinyl album sampler: A. Forever Today B. Love Comes Again (vocals by BT) C. Traffic D. Nyana E. Walking On Clouds F. A Tear In The Open G. Just Be H. Adagio for Strings All tracks on this very limited vinyl sampler are the long "uncut" versions of the tracks on the original album. All four vinyls of this sampler are in different colours. |
| Originally posted by Jesse Zo deze moet en zal ik hebben!! |
| Originally posted by Phat B Holy F*ck........... ![]() ik heb net pas de eerste nummers gehoord en: ...wow... hoe is t mogelijk dat Meneer Verwest, ondanks zn commerciele sets en hitjes ZO een album uit zn hoge Magikhoed tovert!?! |

| Originally posted by Donna Hoewel ik je post verder enorm nice vind,vink dit een beetje kortzichtig. Tiesto heeft zn ervaring daarmee opgedaan en is er ws achtergekomen t zo NIET te willen. Om te weten of je dingen wel of niet wilt moet je ze doormaken anders weet je niet waar je over lult en heeftie goedgedaan. Dus tis falen,plat op je bek gaan,afkeurend bekeken worden door je so called fans,t diepe dal in en vandaaruit jezelf omhoog werken om er groter uit te komen dan toen je erin ging. Anders gezegt,asskickin' ![]() En zo te horen heeft een commerciele periode een leuke bijdrage geleverd aan het talent van deze kanjer |
Hij is toch niet ineens herrezen ofzo? Je kan veel van het album vinden, maar revolutionair mag je het toch niet noemen als je het mij vraagt. Volgens mij gaat er niet veel veranderen qua tiesto de komende tijd, en of je dat nou goed of slecht vind mag je zelf weten 
Ik ben het volledig met d1ng eens. Er werd een nieuw 'revolutionair' album aangekondigt dat de dance wereld op zijn kop zou zetten! Nou dit vindt ik dus echt zware BS. Wat dat betreft was In My Memory echt veel progressiever dan just be. Zo zijn 8 van de 10 nummers van just be gewoon trance. De eerste tune is gewoon het magik journey idee wat toen vernieuwend was, maar nu al lang niet meer. Als ik dan kijk naar de release van in my memory dan zaten daar toen echt vernieuwende tunes tussen zoals Close 2 You, Battleship Grey, Flight 643, In My Memory, etc. Ik had zelf dus een meer diepgaand album verwacht, wat dus zeker niet het geval is. Maar van de ene kant ook niet zo raar want ook hier wordt matig gereageerd op Sweet Misery en UR, wat voor mij toch wel de betere tracks van het album zijn (samen met walking on clouds). Tevens vindt ik UR erg veel weg hebben van junkie xl album tracks, dus zou me niks verbazen als het een samenwerking met jxl was.
En dan even over die vocal van 'a tear in the open', iedereen zit te mauwen dat tijs die gejat heeft van Signum. Maar die vocal is al zo oud, dat meerdere producers hem al gebruikt hebben. (oa 'Pole Folder - Dust') En zoals glanis al zei staat die vocal gewoon op een sample cd'tje, dat vindt ik toch behoorlijk lame om te gebruiken voor je album. Als je dan een fucking stuk laakt componeren voor je album kun je geert ook vast wel een mooi opera vocaltje laten schrijven.
Maar als je naar de hedendaagse trance kijkt dan is dit album natuurlijk wel super. Zeker weten betere shit dan Armin, Ferry en kornuiten. Alleen onder geen beding revolutionair.......
grtz,
TNG
| Originally posted by tango Ik ben het volledig met d1ng eens. Er werd een nieuw 'revolutionair' album aangekondigt dat de dance wereld op zijn kop zou zetten! Nou dit vindt ik dus echt zware BS. |
).
| Originally posted by Glaniskanis Stukken beter dan alle albums die ik lately heb gehoord (qua artist albums) Airwave vond ik eigenlijk niks, Ferry was goed maar niet impressive, Armin same Push valt volgens mij ook niet superveel van te verwachten qua nieuwe tracks dan... |

| Originally posted by MennoB Natuurlijk moesten Traffic en Love Comes Again op de cd maar vind dit niet echt 2 van de mindere Ti�sto's . Die vocals in Love Comes Again zijn gewoon super en die track zit technisch gezien echt super in elkaar (wie doet dat hem na ). |
Nog een paar reacties 
| Originally posted by Phat B Ik bedoelde meer dat zn sets wat mij betreft de laatste tijd niet zo vernieuwend zijn. Misschien ligt dit aan zn populariteit dat ie liever zn gigs voor zoveel mogelijk fans tevree wil houden en dit ten koste gaat van de originaliteit. Zn hits (en dan heb ik t over Traffic en Love comes again) vind ik w�l goed, ma men (tijs of zn management) heeft dit te commercieel gepushed wat ik jammer vind omdat dit veel 'korte termijn'-fans oplevert en dit gaat weer ten koste van zn livesets. |
, maar ik geef ff een reactie op deze regel.... Vind je het gek dat z'n sets niet vernieuwend zijn??? Mr Tijs draait onderhand als enige dj in elk land ter wereld, nou natuurlijk draai je dan elke keer ongeveer dezelfde platen. Dan ga je echt niet elke dag (of zelfs enkele maanden) een totaal andere set neerzetten. Ten eerst draai je elke dag op een andere locatie met nieuwe mensen en ten tweede maakt het in die landen toch weinig uit wat je draait, aangezien onderhand alles nieuw is voor hun 

| Originally posted by tango Alleen onder geen beding revolutionair....... |
| Originally posted by moogwai Maar wat verwacht je onder 'revolutionair' dan??? Iets wat je nog nooit heb gehoord, wat onvergelijkbaar is? Ik denk dat dit een utopie is. |
| Originally posted by tango Maar als je dan naar het feest 'revolution' kijkt, waar je voor 30 eurotjes een goed feestje in de hmh krijgt dan noem ik dat wel iets baanbrekends in deze dure tijden. Hopelijk is het wat duidelijker...... grtz, TNG |
Tango vertelt het wel ff
| Originally posted by Remy D Toe maar het scheelde wel 7 euro jaaaaaaaaa dat is echt revolutionair!! Tango vertelt het wel ff |
| Originally posted by tango Remy verrekte bilnaad acrobaat! Voor bijvoorbeeld Qontact betaal je nu 43 euro, dat zijn in remy taal wel bijna 7 pillen gratizzzzz he!! Das niet niks |
| Originally posted by Remy D Maare, dat is dus eigenlijk wel erg revolutionair zeg. Vroeger betalen en nu gratis krijgen!! |
Nou, en hier heb je je revolutie Tango... het hele album gratis en voor niets lang voordat andere joodse elementen in onze samenleving deze kunnen 'aanschaffen' (brrrr eng woord) bij hun locale free recordshop...
Dus prop er een sok in en ga INT's spaaien oki 
| Originally posted by moogwai Ik vind het trouwens goed dat die tracks zo gepushed worden, tenminste wat kwaliteit op radio en tv. Paar jaar terug kwamen er tenminste nog een paar vette tracks in de top 40, maar nu is het echt huilen met de pet op ![]() Het is echt niet dat ik alleen van trance hou, maar van de zogenoemende hedendaagse populaire muziek (of het nou radio 3, 538, Yorin, TMF of MTV is) ik vind bijna alles bagger.. nee geef mij dan maar Arbeidsvitaminen, dan hoor je tenminste goede muziek! |
| Originally posted by moogwai Ik kan echt geen nummer noemen, waar ik echt van denk zo "wat een super originele plaat, totaal anders als we ooit gehoord hebben. Dit is echt onzin. Hetzelfde geldt voor films, games, etc. Daar is ook echt niks meer echt revolutionair |