TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Mikä kolahtaa ?
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »
* Circulation - Limited 11
* GTR - Reason To Believe (Gareth Emery Remix)
* Tilt - World Doesn't Know
* Carlos Vives - Como Tu (Paul Oakenfold Remix)
* Young Parisians ft Ben Lost - Jump The Next Train
Sarah McLachlan - World On Fire (Junkie XL Club Mix)
Aivan uskomaton biisi, oakenfold soitti tän helsingin setissään ja pari kertaa oon ennenki kuullu, mutta vasta Gabriel & Dresdenin Bloomilta spottasin kunnolla 
Kinetic - Phoenix (miksi tämä kuulostaa niin paljon Transalta?!?)
Junkie XL - Red Pill, Blue Pill
Beetseekers - Ceaseless Motion
| quote: |
| Originally posted by BetaFactory Kinetic - Phoenix (miksi tämä kuulostaa niin paljon Transalta?!?) |

Hmm, aha. Minulla on tuo Kinetic C-teipillä, ja ainoat tiedot siitä olen saanut discogsin kautta. Heillä taitaa olla väärät tiedot sitten.
| Originally posted by BetaFactory Hmm, aha. Minulla on tuo Kinetic C-teipillä, ja ainoat tiedot siitä olen saanut discogsin kautta. Heillä taitaa olla väärät tiedot sitten. |
* BT - Never Gonna Come Back Down (Hybrid 'Echoplex' Dub)
- Onpas hyvä! :P
* Sad Affair Feat. Kevin Hunter - Heaven (Phunk Investigation 'Eight Zero' Club Mix / Dub Mix)
- Tuo "kasari" miksaus kolahtaa todella mukavasti, vuoden parhaimpia biisejä!
Stel And Good Newz - Particle
kolahtelee tällä hetkellä aika kovaa... 
| Originally posted by GrimReaper Discogsissa nyt laitetaan varmaan joku kolmannes kaikista samannimisistä artisteista yhden ja saman tuottajan/-jien alle vaikka samalla nimellä toimisi enemmänkin projekteja. Transan pojat eivät kuitenkaan ole tietääkseni tehneet Kinetic-nimen alla kuin tuon yhden julkaisun. Kuvastahan näkee että "Written produced & arranged by Dave & Brendan Webster.". |
the youngsters - smile (sasha mix)
sander van dien - terms (vocal mix)
mike hiratzka - reach out to me (fred numf vs. etienne overdijk remix)
tälläiset iskee kovaa tällä hetkellä! harmi vaan ettei yhtäkään näistä taida olla saatavana kokopitkänä cd:llä!
(suokaa anteeksi mun skandit, kone on aivan vitun jumissa, eikä suostu toimimaan kunnolla, onneksi pian saa uuden!)

Pitkästä aikaa tuli taas kuunneltua Faihtlessin Reverence/Irreverence albumia. Niin hyvää tavaraa että hypin melkein seinille. 
SALVA MEAAA!!
* The Faint - I Disappear
* Death In Vegas - Hands Around My Throat
* Endre - I Kill For You (Probspot Remix)
| Originally posted by MekkaFIN * Endre - I Kill For You (Probspot Remix) |
Pari päivää on nyt tippunut pelkästään Drum & Bassia (lukuunottamatta edellä mainittua Faithlessia). On se vaan jotenkin tällä hetkellä niin paljon mielenkiintoisempaa kun 4/4 biitti. 
| Originally posted by Puuhis Pari päivää on nyt tippunut pelkästään Drum & Bassia (lukuunottamatta edellä mainittua Faithlessia). On se vaan jotenkin tällä hetkellä niin paljon mielenkiintoisempaa kun 4/4 biitti. |
Nyt on jostain syystä sellainen tilanne, että mikään musa ei nappaa. Kaikki uudet biisit on sitä samaa tasapaksua paskaa ja vanhat biisit taas ovat totaalisen loppuunkulutettuja.
Blääh.
| Originally posted by Mr.Mystery Nyt on jostain syystä sellainen tilanne, että mikään musa ei nappaa. Kaikki uudet biisit on sitä samaa tasapaksua paskaa ja vanhat biisit taas ovat totaalisen loppuunkulutettuja. Blääh. |
| Originally posted by BetaFactory Eiköhän ollut tuon biisin alkuperäisversio, jonka Miettisen Kalle soitti ohjelmassaan parisen viikkoa sitten? Siitä versiosta minä en itse tykännyt niin kovasti, kuulosti aikamoiselta perustrancelta, puuttui draivia kokonaan. Probspotin rmx:stä en toisaalta tiedä mitään. |
| Originally posted by Puuhis Testaappa Antti Tuiskua. Kyllä alkaa taas musa maistumaan. |
Juuri nyt kolahtaa ihan hirveästi kotimainen Luminescent!
Just nyt kolahtaa Iron Maiden tota ens kesän keikkaa odotellessa 
...
No ei ny sentään Don't Look Now'ta oon tässä viimesen viikon kuunnellu vaikka kyl tota Maideniäkin on jonkunverran tullu luukutettua 
Perrrrrkeles, kyllä onkin muuten maistuva albumi tuo Don't Look Now...
Noita vanhoja Prodigyn vinyylien uusintajulkaisuja on tullut kanssa kulutettua reippaammin viime aikoina.
| Originally posted by Mr.Mystery Perrrrrkeles, kyllä onkin muuten maistuva albumi tuo Don't Look Now... Noita vanhoja Prodigyn vinyylien uusintajulkaisuja on tullut kanssa kulutettua reippaammin viime aikoina. |
Lowland - Stains
Luminescent - K.O.E.
Astral Projection - Nilaya
Orkidea - Unity
Anonyme - Extravagance (2004 edit, unreleased)