TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack: Spring Cruise 04
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »

Posted by Funfrock on Mar-12-2004 10:22:

ser g�rna n�gra feta internationella techno djs.. kanske chris liberator eller dave the drummer eller varf�r inte chris liebing

Posted by SteveTranz4ever on Mar-12-2004 10:22:

quote:
Originally posted by Versace
kan man �nska sig en 36-timmars?

Dag 1 Techno

Dag 2 Trance

O tredje golvet Progg house b�de dag 1 o 2

inte helt fel enligt mig, d� blir alla glada

Och golv 2 d� med vice versa mot golv 1 menar du
D� blir det alla stilar b�da dagarna fast p� olika golv

Posted by Laszlo on Mar-12-2004 12:04:

quote:
Efter den h�r dundersucc�n �r det nu helt klart att det blir minst en kryssning till i �r. Inget datum �r dock �nnu inte best�mt. Vi kollar p� m�jliga datum och djs f�r fullt.. och f�r dig som tyckte det var f�r lite techno p� den h�r resan - vi lovar, den bristen ska vi reparera med r�ge n�sta g�ng!

w0000t!!! Vill se Adam Beyer, Picotto, Cox, DJ Rush, Chris Liebing, Jeff Mills - just i den ordningen.

Kan vi inte alla g� ihop och mailbomba MondayBar i �nskan om att de hyr Symphony tills n�sta kryssning ist�llet? Jag betalar g�rna ett par hundralappar extra - inte bara f�r att b�ten �r st�rre, utan �ven f�r att den rutten den k�r �r l�ngre, vilket inneb�r en 36-timmarskryssning!

Posted by reveal on Mar-12-2004 12:31:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Kan vi inte alla g� ihop och mailbomba MondayBar i �nskan om att de hyr Symphony tills n�sta kryssning ist�llet?

Japp, en j�vligt mkt trevligare b�t helt enkelt Specij�vlaellt om man g�r om paradgatan till dansgolv

Posted by FredAcler on Mar-12-2004 12:37:

Ja, det vore ju super om dom kunde hyra n�n av de st�rsta b�tarna Paradgatan �r ju som gjord f�r dans

Posted by Laszlo on Mar-12-2004 12:40:

quote:
Originally posted by reveal
Japp, en j�vligt mkt trevligare b�t helt enkelt Specij�vlaellt om man g�r om paradgatan till dansgolv

Precis...s� vitt jag vet var det inte alls n�gra oroligheter p� Valborgskryssen p� promenadgatan, s� de borde inte f� problem med att f� tillst�nd fr�n Silja, eller vilka det nu �r som best�mmer, till att omvandla denna till dansgolv igen.

Posted by Smekbar on Mar-12-2004 14:22:

fokuserar de p� techno p� n�sta kryss, eller iaf har ett dedikerat technogolv s� �r jag l�tt med. helst den stora b�ten d� ocks�... har inte varit p� den iofs, men den h�r b�ten l�r knappast ha varit optimal...

Djs man g�rna ser �r f�rst�s
Headroom, vilka iofs brukar lira live...
Patrik Skoog (en av killarna bakom headroom)
Joel Mull (igen, var ju svinbra)
Mauro Picotto
Johan B
Smekbar (weee )
Lars Klein
Carl Cox
Dave the Drummer

Posted by Laszlo on Mar-12-2004 14:28:

Joel Mull - givetvis - hur kunde jag gl�mma n�mna honom efter senaste kryssningen? Henrik B hade jag g�rna ocks� sett.

V�th's och Beyer's spelningar p� promenadgatan p� valborgskryssen kn�ckte det mesta - fyfan s� bra det var!

Posted by Tnakka on Mar-14-2004 18:07:

�r det bara jag som tyckte att f�rra valborgcruise var mycket b�ttre. mer folk, mer st�mning, mer �s!!! tre golv som funkade hela tiden... inte tre mini-golv som det var nu...

Posted by Annele on Mar-14-2004 23:48:

Ingen kryss sl�r f�rra Valborg. Ferry, J00F, V�th & Co. Mest f�r dem, men ocks� st�rre b�t, mer folk, mer party �verlag. Den h�r kryssen var ocks� superkul men inget j�mf�rt med ovan.

P� ett s�tt �r det b�ttre med max 2 superstora namn f�r d� missar man inte s� mycket om man �ker med kompisar som vill h�ra alla superstars. P� f�rra Valborg blev det n�stan stressigt f�r det k�ndes som folk stress-partade f�r att h�ra alla de st�rsta (Ferry, J00F,V�th).

Posted by JayBee on Mar-16-2004 16:15:

"
F�rsta videon finns nu att ladda ner p� http://www.liquidsunset.org
Min egen variant p� "Burned With Desire" videon...

-Transparance of TC
"

Posted by jofawe on Mar-16-2004 16:27:

quote:
Originally posted by JayBee

"
F�rsta videon finns nu att ladda ner p� http://www.liquidsunset.org
Min egen variant p� "Burned With Desire" videon...

-Transparance of TC
"

omg omg omg omg omg omg ... jag d����r!

Posted by montana on Mar-16-2004 16:43:

quote:
Originally posted by jofawe
omg omg omg omg omg omg ... jag d����r!

nene, man ska s�ga det som arturob/starf0x skulle s�ga det, som typ
OMG!!!!!! OMG!!!! OMG!!!! I DIIIIIIIIIIIIE!!!!, I CRYYYYY, I LIEEEEEEEEEEEE,

edit. det var typ samma sak men jag ville ocks� s�ga det

Posted by SteveTranz4ever on Mar-16-2004 16:43:

Ja j�vlar... ska man s�tta ig�ng med sin egna variant kanske ? Skepp Oohoy

Posted by jofawe on Mar-16-2004 16:54:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja j�vlar... ska man s�tta ig�ng med sin egna variant kanske ? Skepp Oohoy

steve, det �r nog b�st det ... tror jag :P

quote:
nene, man ska s�ga det som arturob/starf0x skulle s�ga det, som typ OMG!!!!!! OMG!!!! OMG!!!! I DIIIIIIIIIIIIE!!!!, I CRYYYYY, I LIEEEEEEEEEEEE,

edit. det var typ samma sak men jag ville ocks� s�ga det

Det finns bara ett ord f�r s�na minnen som dyker upp ... jag d�r!

Posted by St_Andrew on Mar-16-2004 17:03:

HMG HMG HMG jag d����r

Posted by Smekbar on Mar-16-2004 17:07:

najs film.. sk�n st�mning p� den... b�ttre st�mning �n vad jag minns att det var t.o.m.

Posted by SteveTranz4ever on Mar-16-2004 18:49:

T�nkte b�rja med att s�ga att jag v�ntar med att se andras filmer tills jag gjort min egna... vill inte bli p�verkad av andras influenser typ

I alla fall... har just masat igenom dom n�stan 1� timmars film jag har... gryyyyyyymmmmtttt
Man fick tillbaks den d�r feelingen i magen ni vet som man hade d�... pirr, sp�nning, lycka � bla bla bla.
Det roligaste att se var faktiskt fr�n n�r det var ljust och man filmade folk som var glada & lite mer vanligt som man faktiskt ser p� riktigt.
Jag har best�mmt mig f�r att sl�ppa en l���ng video med s� lite redigering som m�jligt (ja 30 min iaf av det allra b�sta) & en redigerad kort video d� jag ocks� kommer anv�nda mig en del av det material jag fick av JayBee som han filmat ihop... ska kolla p� det senare

Posted by jofawe on Mar-16-2004 18:52:

hur mycket vill ni ha f�r r�material som man kan klippa ihop?

Posted by SteveTranz4ever on Mar-16-2004 18:55:

quote:
Originally posted by jofawe
hur mycket vill ni ha f�r r�material som man kan klippa ihop?
Vad menar du ?

Posted by Funfrock on Mar-16-2004 19:09:

knappt jag vill kolla p� filmen
l�ngtar bara tillbaka s� d�

Posted by jofawe on Mar-16-2004 21:25:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad menar du ?

att jag vill ha allt r�material f�r mig sj�lv ... haha

n�, jag skulle vilja testa att klippa � dona s�.. men ajg har ju inte n�gon egen dvcam .. tyv�rr.
F�r ta � skaffa en annars ju =)

Posted by bAbYfuNk on Mar-22-2004 00:33:

later kul med club pa en cruise,tankte kolla om blir det fler i ar? och kan det bli runt sommaren jun-aug?? tror ni?

Posted by Laszlo on Mar-22-2004 01:16:

quote:
Originally posted by bAbYfuNk
later kul med club pa en cruise,tankte kolla om blir det fler i ar? och kan det bli runt sommaren jun-aug?? tror ni?

Enligt MondayBar s� kommer de inte arrangera en kryssning p� ett bra tag fram�ver. En av anledningarna till det �r v�l f�r att man inte vill m�tta publiken, vilket ju �r en god tanke. F�r mycket av det goda, och man f�r sv�rt att uppskatta det i slut�ndan. Om det �ver huvudtaget blir n�gon mer kryssning i �r s� kommer den att �ga rum tidigast i december.

Posted by dbl on Mar-22-2004 10:02:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Om det �ver huvudtaget blir n�gon mer kryssning i �r s� kommer den att �ga rum tidigast i december.

quote:
Monday Bar
Efter den h�r dundersucc�n �r det nu helt klart att det blir minst en
kryssning till i �r. Inget datum �r dock �nnu inte best�mt. Vi kollar
p� m�jliga datum och djs f�r fullt.. och f�r dig som tyckte det var f�r
lite techno p� den h�r resan - vi lovar, den bristen ska vi reparera
med r�ge n�sta g�ng!

s� en till kryss kommer det ju bli, men som sagt s� e inget datum best�mt �nnu

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »