TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by CygnusX effe wachten op bevestiging |
| quote: |
Beste Zehra, Ok, we zullen het noteren: Trance Addict met 25 personen (met enkele camera's) Jullie moeten niet aanschuiven, iedereen kan zich aanmelden bij de portier. Alvast veel plezier vanavond! Mvg, Ruth Versuz |
we gaan allemaal de versuz binnenstormen...
woot woot party time! ff mensen bellen die nie online zijn! let the news spread! 
Woo hoo
have fun iedereen!
| quote: |
| Originally posted by Zehra en die liet niet lang op zich wachten... attention beta and read this: Dus mensen!!!! Allemaal om 11u aan die frituur langs de versuz! we gaan allemaal de versuz binnenstormen... woot woot party time! ff mensen bellen die nie online zijn! let the news spread! ![]() edit: dus wie zin heeft om foto's te nemen, take your cam with you! |

we zullen er zijn!
dat is wel een fatte regeling 
ja mensen nie afkomen met 10 vrienden aub eh
kheb geteld voor ongeveer 20 beta's en mss enkele vrienden... maar ja dat zullen we daar wel regelen. beta's gaan natuurlijk voor... tot vanavond... mij zullen jullie wel herkennen denk ik eh
zo niet post ik wel ff een foto! 
Zehra, ik breng Liesbeth mee en pik Emma op. ok?
jama hij zit ook opt forum hier dus ist offici�el een BETA 
of moet ge daar tegenwoordig voor benoemd worden? 
Lots of phun vanavond bij Ferry.
goe goe ... ik zit vanaf 21.30h in't stad ... als nog iemand ergens in't stad rondhangt, feel so free to sms me (0475 401 232) dan kunne we terraske gaan doen 
omg,
Zouk toch afkomen #@|#@&"
ma tis zo duuuur
(trein) en klote examens :/
mensen heb just geteld. we zijn zeker met 20 beta's (incl dus beta uit NL
) dus we kunnen maar maximum 5 vrienden via guestlist doen.
at pooley: JAAAAAAAAAAAAA ME WANTS U THERE!!! 
| quote: |
| Originally posted by Zehra mensen heb just geteld. we zijn zeker met 20 beta's (incl dus beta uit NL ) dus we kunnen maar maximum 5 vrienden via guestlist doen. at pooley: JAAAAAAAAAAAAA ME WANTS U THERE!!! |
Heb ook wel zin maja, fucking babysit, fucking blok, fucking alles
1ne maat heeft al klierkoorts :
Crap
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ja allow pooley, nu zou ik ook niemer twijfelen als ik u was. rrrrauw, haba haba, ahooooooooo |
Nicely done zehra
See ya tonight! 
ik haak af:
ik moet morgenvroeg om 8 uur aan den Decathlon zijn.
Maken jullie dan een foto van mij en Ferry? 
| quote: |
| Originally posted by NightRavah Maken jullie dan een foto van mij en Ferry? |
als we hem kunne spreke, why not.
| quote: |
| Originally posted by pooley omg, Zouk toch afkomen #@|#@&" ma tis zo duuuur (trein) en klote examens :/ |
I'll be there!
Ik ben terug, en het was leuk!
Een reviewtje volgt straks wel, eerst een paar uurtjes gaan slapen denk ik...
yep yep
eindlijk thuis.. waarom is hasselt toch zover ...
wel leuke trip naar het station met 2 parisiennes ,,,mmmmh lekker vee
ma dan tot constatie komen dat je 30 euro bent verloren....
dure avond ...65 euro ....
nou ja
nu slaapekes doen...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.