TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »


Posted by Zehra on May-19-2004 15:02:

quote:
Originally posted by CygnusX
effe wachten op bevestiging


en die liet niet lang op zich wachten... attention beta and read this:

quote:

Beste Zehra,

Ok, we zullen het noteren: Trance Addict met 25 personen (met enkele camera's)
Jullie moeten niet aanschuiven, iedereen kan zich aanmelden bij de portier.

Alvast veel plezier vanavond!

Mvg,

Ruth
Versuz


Dus mensen!!!! Allemaal om 11u aan die frituur langs de versuz! we gaan allemaal de versuz binnenstormen... woot woot party time! ff mensen bellen die nie online zijn! let the news spread!

edit: dus wie zin heeft om foto's te nemen, take your cam with you!


Posted by Jakhira on May-19-2004 15:04:

Woo hoo


Posted by Gladius on May-19-2004 15:05:

have fun iedereen!


Posted by teknasia on May-19-2004 15:11:

quote:
Originally posted by Zehra
en die liet niet lang op zich wachten... attention beta and read this:



Dus mensen!!!! Allemaal om 11u aan die frituur langs de versuz! we gaan allemaal de versuz binnenstormen... woot woot party time! ff mensen bellen die nie online zijn! let the news spread!

edit: dus wie zin heeft om foto's te nemen, take your cam with you!


25 personen?
mij toch ingerekend he?

PS: kneem nog een kameraad mee, niet echt een beta ma hij browsed dit forum tochwel regelmatig

BTW: doet iemand iets speciaals aan? zodat het opvalt dat hij/zij een beta is?

mij zult ge prolly wel herkennen aan mn wit poloke strax


Posted by FredNova on May-19-2004 15:18:

we zullen er zijn!


Posted by Azo on May-19-2004 15:22:

dat is wel een fatte regeling


Posted by Zehra on May-19-2004 15:24:

ja mensen nie afkomen met 10 vrienden aub eh kheb geteld voor ongeveer 20 beta's en mss enkele vrienden... maar ja dat zullen we daar wel regelen. beta's gaan natuurlijk voor... tot vanavond... mij zullen jullie wel herkennen denk ik eh zo niet post ik wel ff een foto!


Posted by FredNova on May-19-2004 15:32:

Zehra, ik breng Liesbeth mee en pik Emma op. ok?


Posted by teknasia on May-19-2004 15:32:

jama hij zit ook opt forum hier dus ist offici�el een BETA

of moet ge daar tegenwoordig voor benoemd worden?


Posted by MaGiK54 on May-19-2004 15:33:

Lots of phun vanavond bij Ferry.


Posted by DeSpErAtOs-X on May-19-2004 15:40:

goe goe ... ik zit vanaf 21.30h in't stad ... als nog iemand ergens in't stad rondhangt, feel so free to sms me (0475 401 232) dan kunne we terraske gaan doen


Posted by pooley on May-19-2004 15:42:

omg,
Zouk toch afkomen #@|#@&"
ma tis zo duuuur (trein) en klote examens :/


Posted by Zehra on May-19-2004 15:49:

mensen heb just geteld. we zijn zeker met 20 beta's (incl dus beta uit NL ) dus we kunnen maar maximum 5 vrienden via guestlist doen.

at pooley: JAAAAAAAAAAAAA ME WANTS U THERE!!!


Posted by Kaidreas on May-19-2004 16:16:

quote:
Originally posted by Zehra
mensen heb just geteld. we zijn zeker met 20 beta's (incl dus beta uit NL ) dus we kunnen maar maximum 5 vrienden via guestlist doen.

at pooley: JAAAAAAAAAAAAA ME WANTS U THERE!!!

ja allow pooley, nu zou ik ook niemer twijfelen als ik u was.
rrrrauw, haba haba, ahooooooooo


Posted by Wildfir3 on May-19-2004 16:17:

Heb ook wel zin maja, fucking babysit, fucking blok, fucking alles


Posted by pooley on May-19-2004 16:18:

1ne maat heeft al klierkoorts :
Crap


Posted by Zehra on May-19-2004 16:19:

quote:
Originally posted by Kaidreas
ja allow pooley, nu zou ik ook niemer twijfelen als ik u was.
rrrrauw, haba haba, ahooooooooo


ey rustig eh jonge!



Posted by Nyah on May-19-2004 16:31:

Nicely done zehra
See ya tonight!


Posted by Azo on May-19-2004 16:47:

ik haak af:
ik moet morgenvroeg om 8 uur aan den Decathlon zijn.


Posted by NightRavah on May-19-2004 17:07:

Maken jullie dan een foto van mij en Ferry?


Posted by Zehra on May-19-2004 17:10:

quote:
Originally posted by NightRavah
Maken jullie dan een foto van mij en Ferry?


sure. als we hem kunne spreke, why not.


Posted by TOR on May-19-2004 17:17:

quote:
Originally posted by pooley
omg,
Zouk toch afkomen #@|#@&"
ma tis zo duuuur (trein) en klote examens :/


same here

mijn pa (!!) kon me bijna overtuigen, maar ik zal toch passen..


iedereen, have fun!!


Posted by Steve-Austin on May-19-2004 18:04:

I'll be there!


Posted by Jasperovitsj on May-20-2004 06:50:

Ik ben terug, en het was leuk!
Een reviewtje volgt straks wel, eerst een paar uurtjes gaan slapen denk ik...


Posted by Oester on May-20-2004 07:29:

yep yep

eindlijk thuis.. waarom is hasselt toch zover ...
wel leuke trip naar het station met 2 parisiennes ,,,mmmmh lekker vee
ma dan tot constatie komen dat je 30 euro bent verloren....
dure avond ...65 euro ....

nou ja
nu slaapekes doen...


Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.