TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הכללים הלא פורמליים של ILTA
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 שחושבים על זה לא משנה מי יהיה המוד גם אותו לא בדיוק יעניין מי מבין הביצים שלך תהיה השמאלית... |
חחחח מיכאל יא שרוט !
בכל מקרה, שוב, נעלבתי
תשמעו תכלס עוד שלוש שבועות נגמר הקורס, אז יהיה לי יותר זמן
חוץ מזה, לכו להזדיין
ודבר שלישי, עדיין אני כפוף לרועי (אבל לא בצורה שאתה כפוף אליו, אילן
טוב
אני רוצה לציין שזהו יום היסטורי
חן כתב פה הודעה!!!!
לא יאומן!!!
זה ממש
unbelievable!
תאמינו לי בן אדם מוזר חן...
פעם בשבועיים שלוש יצא לכם לראות אותו על מדי א'
רוב השבוע ובכלל כל החודשים האלה הוא נמצא על מדי ב'
רק אחרי שהוא כמעט מת מרוב שהוא חולה (ועדיין הוא רצה להיות בבסיס ולא איתנו) הוא סוף סוף נזכר לקבל ג'
וכל השבוע שהוא שם הוא מחפש מישהו שהוא יוכל לקבל ממנו גם ז
אתה יודע חן? על פי היהדות הומואים זה ח
עוד מעט תתחיל לבלוע שפיך עם כ
אבל אם זה משאתה רוצה אל תתבייש לך על זה הרי אומרים שאין הביישן ל
חבל שיש לנו מוד שהוא כזה מיתרו-מ
שבמקום להוציא גימלים הולך לצבא כמו איזה ח-נ
שמעתי שפעם אחת הוא ירד למישהו שהשפריץ לו על ה-ע
ופעם אחת ישר לתוך ה-פ
אז אל תחשבו שזה שהוא לא פה הופך אותו ל-צ
לדעתי הוא בכלל סתם ק

שימו לב לשם של חן כמו כתבתי גם למעלה
תקראו את האות ח עם שווא
ואחרי זה את האות נון
מה קבלנו?
חנון
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נון

| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 טוב אני רוצה לציין שזהו יום היסטורי חן כתב פה הודעה!!!! לא יאומן!!! זה ממש unbelievable! תאמינו לי בן אדם מוזר חן... פעם בשבועיים שלוש יצא לכם לראות אותו על מדי א' רוב השבוע ובכלל כל החודשים האלה הוא נמצא על מדי ב' רק אחרי שהוא כמעט מת מרוב שהוא חולה (ועדיין הוא רצה להיות בבסיס ולא איתנו) הוא סוף סוף נזכר לקבל ג' וכל השבוע שהוא שם הוא מחפש מישהו שהוא יוכל לקבל ממנו גם ז אתה יודע חן? על פי היהדות הומואים זה ח עוד מעט תתחיל לבלוע שפיך עם כ אבל אם זה משאתה רוצה אל תתבייש לך על זה הרי אומרים שאין הביישן ל חבל שיש לנו מוד שהוא כזה מיתרו-מ שבמקום להוציא גימלים הולך לצבא כמו איזה ח-נ שמעתי שפעם אחת הוא ירד למישהו שהשפריץ לו על ה-ע ופעם אחת ישר לתוך ה-פ אז אל תחשבו שזה שהוא לא פה הופך אותו ל-צ לדעתי הוא בכלל סתם ק ![]() שימו לב לשם של חן כמו כתבתי גם למעלה תקראו את האות ח עם שווא ואחרי זה את האות נון מה קבלנו? חנון חחחחחחחחחחחחחחחחחחח נון |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אילן אתה מלך !! פשוט מלך
אחת ההודעות הכי מצחיקות שקראתי
במיוחד על עצמי
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אילן אתה מלך !! פשוט מלך אחת ההודעות הכי מצחיקות שקראתי במיוחד על עצמי |

חחחחח
טוב... זה מראה שלאילן יש הרבההההההה זמן חופשי 
2
דברים שאסור לכתוב בפורמים בחו"ל
-hi im from Israel and i suuport Arik Sharon
-hi i support the war in Iraq
| quote: |
| Originally posted by Viber 2 דברים שאסור לכתוב בפורמים בחו"ל -hi im from Israel and i suuport Arik Sharon -hi i support the war in Iraq |
טוב מחוי הקדחתני עדיין בפעולה
כמה דברים שעלו ברשתי...
בני יאמאן - השימוש במילה -נכון- אסור בהחלט יותר מפעמיים בשבוע - לתשומת לבך אהה ודבר נוסף... מה עם פוסטים מקוריים? תעבוד על זה
הפורום כולו מתארגן בקרוב לאסוף תרומות למוש
למוש יש בעיה נדירה שמצריכה אותו ללכת עם מסכת בוץ על הפנים
במשך 18 שנה עד היום הוא לא הסיר אותה אבל כעת מפסיקים לו את ההקצבה והוא חייב לקנות חדשה
זה למה הוא ירד בנתיים לים המלח
ועוד בנושאי תרומות
הפורום מתארגן לתרום כסף לרועי שאמור לעבור השתלה מסובכת במהלכה יוציאו לו מהראש את השריר וישתילו לו במקומו מוח
רועי בתגובה: לא הבנתי אבל אולי בקרוב אני סוף סוף יוכל להבין
חן סוף סוף חזר אלינו
נשאלת השאלה
אם חן נמצא פה רק כשהוא חולה
האם זה הופך את הפורום שלנו לקופת חולים?
ורועי נמצא כאן לאחרונה כל סופ שבוע אחרי שהוא יצא הביתה מהצבא
נשאלת השאלה.
האם פה זה הבית של רועי?
ואיך אפשר בלי יאמאן העילג (אני מזכיר לך הכל באהבה) שנמצא פה בכל שעות היום... חבל שפה זה לא בית ספר אולי היית קצת משכיל לפחות
והיום אני מתחיל בפרויקט הספירה לאחור
כאן נספור לאחור את הזמן עד לשחרור של מכאל וויטאלי החתלתולון
עוד 3185 ימים
המשיכו כך!
גלעד מישהו הרשה לך לצחוק?
מארק גם אתה יכול לשבת בצד
קיפר ואליאור אתם רוצים שנספור גם את הזמן שלכם עד השחרור?
או שנעשה את זה פשוט יותר נספור את הזמן שלכם עד שתכנסו למסיבה גדולה עם ארמין (אוי זה כאב... אני ממש אכזרי...טוב שיהיה בטלו את זה נספור את הזמן שלכם עד שתוכלו לבוא לבר להוציא תעודת זהות ולקבל בירה)
וזהו חברים היה כיף היה נעים
דרך אגב מישהו ראה את עקבותיו של האדון השם האגדה ואיש המריבות מר גיל שוורץ?
לא שמענו לא ראינו...אולי גוטמן החתים אותו לעונה הבאה?
גיל דבר איתנו
ואלי מאסטר התוכניות של הפורום שמייחצן מסיבות חיילים... אוווייי כואב אהה? איך נפלו גיבורים...
ומה עם קובי שחצי שנה עברה מאז השחרור של הטראק הראשון שלו וחזר סוף סוף עם הפצצה של איזה 3 שחרורים??
אכלת הרבה חומוס בחצי שנה האחרונה אהה??
בכלל חשבתם פעם איזה מסריח יכול להיות בקבוצת שחרור..?
איזה באסה זה בטח ליצור טראקים שאנשים כל כך מעריכים ואוהבים אבל לא להיות מסוגל לצאת מגדרה בלי מונית שירות....
בכלל בגדרה יש אנשים כשרוניים
קחו לדוגמה את יובל
הוא גם כשרוני וגם מכיר הרבה די גיים נחשבים
(עיין ערך: רועי פלינר?)
וגם כאלה שיכולים להכניס אותו למסיבות של 22+
(עיין ערך: רועי טוכנר)
או שהם לא יכולים..!
ובכלל מישהו ראה פה פעם רמלאי קיבוצניק?
אם לא כנסו שוב לטרד על המסיבה של יוהן חילן ותראו אותי עם כובע שלא היה מבייש אף חבר קבוע במסיבות של מסייה שירזי
הכובע הזה היה כל כך הזוי שבהתחלה יוהן חילן לא היה מוכן להצטלם איתי אם אני לא מוריד אותו...
בסוף הוא השתכנע לא לפני שהוא זרק כמה קללות בהולנדית ספרותית
זהו חברים
אתם מוזמנים להגיב
לקטול
ולתרום משהו בעצמכם לפורום
נמאס לי להיות הקוטל הראשי היחידי פה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אילן אתה חולה בראששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
שששששששששששששששששששששששששששששששש
אני לא יודע אם זה לוקח את ההודעה שלך עלי, אבל זה בהחלט חזק ביותר
מי יתן לך להיות מוד יא מסטול ? אני אפילו לא חושב שראיתי אותך עד היום אי פעם 
(מה עושה יום שישי
)
בכל מקרה, כן, זה הקופת חולים שלי... למרות שאני בטוח שעכשיו אחרי הימים האלה בבית אני יחזור לפה לעיתים תכופות יותר
| quote: |
| Originally posted by yaman 2 דברים שאסור לכתוב לוויבר 1.אני שונא את הטראק שלך 2.אני מת על יצפאן |
אמן יחתימו אותך קבע בחשאי אילן!!!
אמן!!!!

| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs אמן יחתימו אותך קבע בחשאי אילן!!! אמן!!!! |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs אמן יחתימו אותך קבע בחשאי אילן!!! אמן!!!! |
| quote: |
| Originally posted by Rising לדעתי אתה צריך להיות מוד |
אלכס לא בראש שלך להיות מוד?
אילן אתה גמור בכמויות מסחריות כמו הטראקים של טייסטו
הקטע על קיפר ואליאור והעניין עם הקופת חולים היה הכי חזק
וגם העניין עם חילן היה טוב חחח המשך כך!
מי יתן ומוחך הקודח לא ינוח אף פעם
| quote: |
| Originally posted by yaman אלכס לא בראש שלך להיות מוד? |
חחחחחחחחחחחח
אילן אתה גמור... אבל מה, אין כלום עליי? 
| quote: |
| Originally posted by eXeTik חחחחחחחחחחחח אילן אתה גמור... אבל מה, אין כלום עליי? |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אילן זה היה טוב,
רק הערה קטנה,
לטלול יש 365 ימים פחות ממני

| quote: |
| Originally posted by Flotser חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אילן זה היה טוב, רק הערה קטנה, לטלול יש 365 ימים פחות ממני |
| quote: |
| Originally posted by Flotser חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אילן זה היה טוב, רק הערה קטנה, לטלול יש 365 ימים פחות ממני |

| quote: |
| Originally posted by taltul רסמי... ![]() אילן אחי...כנגד מילותייך עולה שאלה קצת פילוסופית במינה: "יש מצב מישהו ישאר להיות חבר של הפורום בעוד 8 שנים?"... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.