TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
| quote: |
| Originally posted by chjo Någon här som vet om det finns mkt parkering vid slagthuset, det är väl hyfsat centralt så borde väl inte vara några problem!?!? Orkar inte springa o leta efter bilen kl. 5 på morgonen sen ju.. |
Alltså - har tyvärr ingen platta med Tiësto, så jag funderar på om man skulle släpa med ena skivspelaren och försöka få den signerad istället. Kan vara bökigt att springa runt med 12 kg kärlek i bakfickan, men vafan...sen har man ju någonting att skryta med på förfesterna här hemma resten av livet 
"RÖR INTE SKIVSPELAREN FÖR HELVETE - TIËSTO HAR PILLAT MED SINA SVETTIGA FINGRAR PÅ DEN!!!" 
| Originally posted by Cube Förresten tänkte jag uppdatera mitt lilla föråd med ravekläder. Jag har en otrolig beslutsångest så ni får bestämma vad det blir typ ![]() |

| Originally posted by sztation Byxorna i mitten är svårast att få bort kräk- och blodfläckar på. Dom andra var fiina.. We wants it... ![]() hey |
Beställde just en svart t-shirt med "Just Be" i silver-tryck
. Nu vet ni hur ni känner igen mig iaf
(hoppas jag får den i tid bara)
Jag funderar på att göra en egen t-shirt på ett enkelt vis där det står kort och gott på framsidan
FUCK YOU YOU FUCKING FUCK
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag funderar på att göra en egen t-shirt på ett enkelt vis där det står kort och gott på framsidan FUCK YOU YOU FUCKING FUCK |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag funderar på att göra en egen t-shirt på ett enkelt vis där det står kort och gott på framsidan FUCK YOU YOU FUCKING FUCK |

| Originally posted by St_Andrew dyyy, ta det lungt med fler tshirt projekt du ![]() ![]() ![]() |

jag har en t där det står "gimmi head till im dead" ..
gissa från vilken film =)

Klart bra tips den där sidan ju! 

Mark Norman - In Trance We Trust vol.9
vann den på trance.nu förra veckan
tusan!
hur kunde jag missta denna topicen för "vad lyssnar du på just nu" 
1. Missar tyvärr festen i Malmö
(men börja inte med BANGARE OCH SÅNT SHIT NU!!
Jag ska på semester därför missar jag festen
)
2.Cube: Om du nu måste ha "ravebyxor" ta dom svarta 
Coolast är ifall du skaffar en egen stil utan en massa neon-blink-blink-shit. Annars varför inte sköna lite hängiga svarta eller jeansbyxor + SNYGG T-shirt **så snyggt på grabbar**
3. Glöm inte att checka in Raymond och Parham på festen! Ge Raymond en chans så kommer ni uppleva riktigt skön annorlunda musik! Parham vet jag att ni kommer digga 

Saxat från Ace-event.se om lite teknik kring arrangemanget 
Vi kommer inte att berätta allt här men vissa saker som folk frågar mycket om är laser och liknande. Vi vill därför berätta hur pass hårt vi satsar på det här området. Vi anser att tekniken runt ett liknande event är enormt viktig. Helheten i upplevelsen är det som gör det där lilla extra på den här typen av event. Vi har länge sugit på karamellen att få projektera video och laser i vatten. Detta har oss veterligen aldrig tidigare gjorts på en fest i Sverige innan men nu är det dags. Täta vattenströmmar kommer att komma från taket på båda sidor om scenen. Dessa är så täta att vi kan projektera så väl video som laser på det. En minst sagt udda upplevelse.
Lasrarna då. Jag vad ska vi säga. Även här tror vi att vi kommer att sätta lite rekord. Ni som var på Fokused on tour i Sthlm med Tiesto fick uppleva en fullfärgs argonlaser på stora dansgolvet. Denna var kraftigt, 5w och den gjorde verkligen sitt jobb. Inför detta har vi fått tag i den största lasertuben i Sverige som är på 15w. Med fiberoptik tillåts vi att dela upp denna till 3st 5w lasrar i fullfärg. Lägg sedan på att dom stundvis att projekteras i vatten. Förbered dig på en galen upplevelse.
Resten spar vi till lite senare.
| Vi kommer inte att berätta allt här men vissa saker som folk frågar mycket om är laser och liknande. Vi vill därför berätta hur pass hårt vi satsar på det här området. Vi anser att tekniken runt ett liknande event är enormt viktig. Helheten i upplevelsen är det som gör det där lilla extra på den här typen av event. Vi har länge sugit på karamellen att få projektera video och laser i vatten. Detta har oss veterligen aldrig tidigare gjorts på en fest i Sverige innan men nu är det dags. Täta vattenströmmar kommer att komma från taket på båda sidor om scenen. Dessa är så täta att vi kan projektera så väl video som laser på det. En minst sagt udda upplevelse. |
^^^ Det kommer bli SÅÅÅ jävla grymt! Det är bara att packa DV-kameran.
Shit, låter helt otroligt BRA det där.. 
Precis som dom skriver så var Fokused Scandinavian Tour jävligt bra ljusmässigt!
Så jag ser verkligen fram emot dessa "effects"!
Det låter onekligen jävligt fett
Räknar med en Steve-film efter detta 
(Steve, känn ingen press, vi "kräver" eller "förväntar" oss inget, det är bara det att du brukar producera de bästa filmerna från fester.)
jepp, låter jäkligt spännande 
| Originally posted by Laszlo ^^^ Det kommer bli SÅÅÅ jävla grymt! Det är bara att packa DV-kameran. |

| Originally posted by reveal Steve, känn ingen press, vi "kräver" eller "förväntar" oss inget |