TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »

Posted by sipowitz on May-05-2004 20:31:

quote:
Originally posted by chjo
Någon här som vet om det finns mkt parkering vid slagthuset, det är väl hyfsat centralt så borde väl inte vara några problem!?!? Orkar inte springa o leta efter bilen kl. 5 på morgonen sen ju..

Mellan slagt och centralstationen ligger det en stor parkeringsplats som tar många bilar. Dock är det ju standardpriset även
på natten ca 30-45 kr timmen tror jag

Posted by Laszlo on May-06-2004 14:06:

Alltså - har tyvärr ingen platta med Tiësto, så jag funderar på om man skulle släpa med ena skivspelaren och försöka få den signerad istället. Kan vara bökigt att springa runt med 12 kg kärlek i bakfickan, men vafan...sen har man ju någonting att skryta med på förfesterna här hemma resten av livet

"RÖR INTE SKIVSPELAREN FÖR HELVETE - TIËSTO HAR PILLAT MED SINA SVETTIGA FINGRAR PÅ DEN!!!"

Posted by sztation on May-06-2004 14:46:

quote:
Originally posted by Cube
Förresten tänkte jag uppdatera mitt lilla föråd med ravekläder. Jag har en otrolig beslutsångest så ni får bestämma vad det blir typ

Byxorna i mitten är svårast att få bort kräk- och blodfläckar på.
Dom andra var fiina.. We wants it...
hey

Posted by Cube__ on May-06-2004 15:46:

quote:
Originally posted by sztation
Byxorna i mitten är svårast att få bort kräk- och blodfläckar på.
Dom andra var fiina.. We wants it...
hey

Har, precis beställt dom översta och dom understa ;D Men jag vet inte om jag kommer få dom översta i tid efter som jag beställde dom från utlanden.. Hoppas ialla fall det

Posted by keddo on May-06-2004 17:10:

Beställde just en svart t-shirt med "Just Be" i silver-tryck . Nu vet ni hur ni känner igen mig iaf (hoppas jag får den i tid bara)

Posted by SteveTranz4ever on May-06-2004 18:17:

Jag funderar på att göra en egen t-shirt på ett enkelt vis där det står kort och gott på framsidan

FUCK YOU YOU FUCKING FUCK

Posted by Cube__ on May-06-2004 18:21:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag funderar på att göra en egen t-shirt på ett enkelt vis där det står kort och gott på framsidan

OH, THATS FUKKING AWESOME FOR FAKKING FUKK

Posted by St_Andrew on May-06-2004 18:46:

quote:

dyyy, ta det lungt med fler tshirt projekt du

Posted by reveal on May-06-2004 18:53:

quote:
Originally posted by St_Andrew
dyyy, ta det lungt med fler tshirt projekt du

Ja, steve får se upp så att vi inte börjar kalla honom The T-shirt Lab

Posted by dbl on May-06-2004 18:54:

quote:

hehe.. har också funderat på det faktiskt
hade ju varit hel ballt

Posted by jofawe on May-06-2004 19:50:

jag har en t där det står "gimmi head till im dead" ..

gissa från vilken film =)

Posted by Gate 42 on May-06-2004 20:01:

quote:

Typ en sån här t-shirt?

Den och flera andra coola t-shirts finnes här : www.coughsyrupshirts.com

Posted by sztation on May-06-2004 21:10:

Klart bra tips den där sidan ju!

Posted by CJ InterCity on May-06-2004 23:04:

Mark Norman - In Trance We Trust vol.9

vann den på trance.nu förra veckan

Posted by CJ InterCity on May-06-2004 23:05:

tusan!

hur kunde jag missta denna topicen för "vad lyssnar du på just nu"

Posted by Gaby on May-07-2004 07:44:

Be Cool!

1. Missar tyvärr festen i Malmö (men börja inte med BANGARE OCH SÅNT SHIT NU!! Jag ska på semester därför missar jag festen )

2.Cube: Om du nu måste ha "ravebyxor" ta dom svarta
Coolast är ifall du skaffar en egen stil utan en massa neon-blink-blink-shit. Annars varför inte sköna lite hängiga svarta eller jeansbyxor + SNYGG T-shirt **så snyggt på grabbar**

3. Glöm inte att checka in Raymond och Parham på festen! Ge Raymond en chans så kommer ni uppleva riktigt skön annorlunda musik! Parham vet jag att ni kommer digga

Posted by sztation on May-07-2004 13:50:

Posted by SteveTranz4ever on May-07-2004 13:54:

Saxat från Ace-event.se om lite teknik kring arrangemanget

Vi kommer inte att berätta allt här men vissa saker som folk frågar mycket om är laser och liknande. Vi vill därför berätta hur pass hårt vi satsar på det här området. Vi anser att tekniken runt ett liknande event är enormt viktig. Helheten i upplevelsen är det som gör det där lilla extra på den här typen av event. Vi har länge sugit på karamellen att få projektera video och laser i vatten. Detta har oss veterligen aldrig tidigare gjorts på en fest i Sverige innan men nu är det dags. Täta vattenströmmar kommer att komma från taket på båda sidor om scenen. Dessa är så täta att vi kan projektera så väl video som laser på det. En minst sagt udda upplevelse.

Lasrarna då. Jag vad ska vi säga. Även här tror vi att vi kommer att sätta lite rekord. Ni som var på Fokused on tour i Sthlm med Tiesto fick uppleva en fullfärgs argonlaser på stora dansgolvet. Denna var kraftigt, 5w och den gjorde verkligen sitt jobb. Inför detta har vi fått tag i den största lasertuben i Sverige som är på 15w. Med fiberoptik tillåts vi att dela upp denna till 3st 5w lasrar i fullfärg. Lägg sedan på att dom stundvis att projekteras i vatten. Förbered dig på en galen upplevelse.

Resten spar vi till lite senare.

Posted by jofawe on May-07-2004 14:34:

quote:
Vi kommer inte att berätta allt här men vissa saker som folk frågar mycket om är laser och liknande. Vi vill därför berätta hur pass hårt vi satsar på det här området. Vi anser att tekniken runt ett liknande event är enormt viktig. Helheten i upplevelsen är det som gör det där lilla extra på den här typen av event. Vi har länge sugit på karamellen att få projektera video och laser i vatten. Detta har oss veterligen aldrig tidigare gjorts på en fest i Sverige innan men nu är det dags. Täta vattenströmmar kommer att komma från taket på båda sidor om scenen. Dessa är så täta att vi kan projektera så väl video som laser på det. En minst sagt udda upplevelse.

OMG!!!!!

Posted by Laszlo on May-07-2004 17:05:

^^^ Det kommer bli SÅÅÅ jävla grymt! Det är bara att packa DV-kameran.

Posted by SWE_TRANCE on May-08-2004 00:28:

Shit, låter helt otroligt BRA det där..
Precis som dom skriver så var Fokused Scandinavian Tour jävligt bra ljusmässigt!
Så jag ser verkligen fram emot dessa "effects"!

Posted by reveal on May-08-2004 00:43:

Det låter onekligen jävligt fett Räknar med en Steve-film efter detta

(Steve, känn ingen press, vi "kräver" eller "förväntar" oss inget, det är bara det att du brukar producera de bästa filmerna från fester.)

Posted by keddo on May-08-2004 01:18:

jepp, låter jäkligt spännande

Posted by jofawe on May-08-2004 13:49:

quote:
Originally posted by Laszlo
^^^ Det kommer bli SÅÅÅ jävla grymt! Det är bara att packa DV-kameran.

jag ska också ha med mig en denna gång
Så ni, mina kära SWETA´s får hjälpa mig med redigeringen

Posted by dbl on May-08-2004 15:17:

quote:
Originally posted by reveal
Steve, känn ingen press, vi "kräver" eller "förväntar" oss inget

klart vi göööööööör... hehe

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »