TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Awakenings Festival
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »

Posted by basd on Jun-30-2004 07:38:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Thanks Snuggle!
Ik ben dus ook van de party!

Hee stuiterbal,

namens Bram: ondanks dattie zelf dus geen gastenlijst heeft krijg je je kaartje gewoon van hem.. Ik regel wel effe een nieuwe voor Bram vanmiddag

Het wordt zo inderdaad echt nog een keer gezellig.. Dat kan toch niet de bedoeling zijn Gelukkig is Tin er ook, dan weet je dat het uiteindelijk toch weer tegen valt met de gezelligheid

Posted by Partyhardy! on Jun-30-2004 12:36:

quote:
Originally posted by basd
Hee stuiterbal,

namens Bram: ondanks dattie zelf dus geen gastenlijst heeft krijg je je kaartje gewoon van hem.. Ik regel wel effe een nieuwe voor Bram vanmiddag

Het wordt zo inderdaad echt nog een keer gezellig.. Dat kan toch niet de bedoeling zijn Gelukkig is Tin er ook, dan weet je dat het uiteindelijk toch weer tegen valt met de gezelligheid

haha ja wordt zeker gezellig stelletje mafkezen!
wel echt klote dat ze partyscene afwezen zeg! nouja in ieder geval bedankt Bram en Bas

Posted by magrec on Jun-30-2004 12:59:

Posted by New Wave on Jun-30-2004 14:46:

quote:
Originally posted by magrec

ziet er prima uit, niet te koud, niet te warm. niet te zonning, niet te bewolkt Wat ikal zei: het komt helemaal goed

Posted by SnuggLe on Jun-30-2004 15:49:

Fuck , moeten nog poppers , stackers en wiet hebben!

Oh, en neem allemaal effe wat alcohol mee voor vrijdag

Posted by total woot on Jul-01-2004 08:50:

http://www.weeronline.com/cgi-bin/citybild?SID=0624168900fc0e54ce24ef477c3fe40b04c79&WMO=06241&LANG=nl

[edit]
Bram: consider it done
[/dedit]

Posted by basd on Jul-01-2004 09:45:

Ik heb nog een kaartje over... Iemand die op het laatste moment toch nog wil gaan? PM dan even.. Te koop voor de normale prijs.

(en ja, ik ga zelf ook gewoon nog, jammer he..)

Posted by Partyhardy! on Jul-01-2004 09:50:

quote:
Originally posted by basd
Ik heb nog een kaartje over... Iemand die op het laatste moment toch nog wil gaan? PM dan even.. Te koop voor de normale prijs.

Ik snap echt geen drol van jullie? eerst een kaartje te koop, dan toch eigenlijk weer niet, dan maar weer een nieuwe kopen en nu weer 1ntje over? Gasten?!?!!?!?! wat doen jullie allemaal?

Posted by basd on Jul-01-2004 10:01:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik snap echt geen drol van jullie? eerst een kaartje te koop, dan toch eigenlijk weer niet, dan maar weer een nieuwe kopen en nu weer 1ntje over? Gasten?!?!!?!?! wat doen jullie allemaal?

Bram zal het wel uitleggen.. Iets met gastenlijst gedoe wat eerst niet doorging en dan toch weer wel.. Die wout kon alleen niet op Internet en vroeg even of ik het wilde posten, vandaar..

Kopen?

Posted by Opti on Jul-01-2004 10:05:

I suck dick for a ticket

Posted by basd on Jul-01-2004 10:19:

quote:
Originally posted by Optimus
I suck dick for a ticket

Jij slobbert voor een lolly al overal aan, dus dit is niet echt een goed aanbod ofzo.

Posted by Opti on Jul-01-2004 10:37:

:

Posted by franzelare on Jul-01-2004 17:05:

ik heb waarschijnlijk nog een kaartje tekoop omdat ik voor de zekerheid een kaartje had gehaald....

Posted by New Wave on Jul-01-2004 17:11:

Ik kom wat later bij Bram, ik heb een extra late boeking.
vertek pas om 19:00 vanuit mijn werk dus bent ik der 21:00.
Als het later wordt kom ik niet want dan kom ik alleen om in Den Haag te pitten en dat is een beetje kansloos.

Posted by SnuggLe on Jul-01-2004 18:20:

quote:
Originally posted by franzelare
ik heb waarschijnlijk nog een kaartje tekoop omdat ik voor de zekerheid een kaartje had gehaald....

Jij moet voor PF zeker?

Maareh ik zal de hele soap eens uitleggen:
Op Awakenings van 11 april had ik al een kaartje gehaald voor het festival, want ik wilde het niet missen. Ondertussen vroeg ik cameratoestemming aan via partyscene.nl

Nu hoorde ik 3 weken geleden dat ik namens partyscene.nl naar Awakenings toe zou mogen van de 10 die het aangevraagd hadden. Mooi dus! De toestemming van hen was er dus al, nu nog van Monumental (organisator van Awakenings). Daarvan kreeg ik 1,5 week terug de mail dat het in behandeling was. Omdat normaal partyscene.nl echt NOOOOOIT afgewezen wordt door een organisatie omdat het de bekendste site ongeveer is (en niet te vergelijken met PF), ging ik in de veronderstelling dat het goed ging komen en ik mijn kaartje kon verkopen. Zo gezegd zo gedaan.

Ik hem dus beloofd aan een goede bekende om te kopen, maar die zegt ineens (maandag) af, oftewel: nog steeds te koop. Hoor ik woensdagochtend (of dinsdag laat) ineens van Monumental: Uw gastenlijstplaats verzoek is afgewezen!. Ik van WTF! Toen had ik het kaartje al beloofd aan Onno. En beloofd is beloofd, dus ook gewoon verstuurd.

Dus ik laat Bas weer een nieuwe kopen voor me, en mail ondertussen naar Partyscene zelf dat hij raargenoeg afgewezen was. Kaartje door bas gehaald, wordt ik vanochtend rond 11 uur gebeld door Partyscene.
Wat was er nou gebeurt??? Een paar mensen/reporters (lees; EIKELS) van Partyscene.nl hadden ZELF ook gastenlijst aangevraagd bij Awakenigns waardoor er ineens 6 aanvragen stonden en Monumental ze ALLEMAAL af had gewezen omdat dat natuurlijk te veel was en belachelijk! Nadat de reporter-coordinator pissed was geworden en dus gebeld had naar Monumental , is het nu dus allemaal goed: ik heb 2 gastenlijst plaatsen en maak dus gewoon foto's voor Partyscene.

Maar de bottomline is: ik zit dus WEER met een kaartje voor Awakenings over...

Handig ?

Posted by SnuggLe on Jul-01-2004 18:23:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik kom wat later bij Bram, ik heb een extra late boeking.
vertek pas om 19:00 vanuit mijn werk dus bent ik der 21:00.
Als het later wordt kom ik niet want dan kom ik alleen om in Den Haag te pitten en dat is een beetje kansloos.

Als je maar VOOR 17:00 uur laat weten of je mee-eet. Als ik dan niets weet ga ik ervan uit van wel en koop ik alles en betaal je dus ook mee...... ga niet voor 9 man ineens shit halen en dan is er niemand

Zelfde voor Tin!

Posted by magrec on Jul-01-2004 18:26:

Goed bezig Bram!!!
enne ik kom gewoon hoor!!

Posted by Partyhardy! on Jul-01-2004 19:48:

quote:
Originally posted by SnuggLe
...Toen had ik het kaartje al beloofd aan Onno. En beloofd is beloofd, dus ook gewoon verstuurd....

Ik vond hem vandaag in de bus super!

Posted by franzelare on Jul-01-2004 19:49:

quote:
Jij moet voor PF zeker?

nope monumental zelf

Posted by franzelare on Jul-01-2004 19:54:

dus, iemand kaartje kopen?

Posted by Opti on Jul-01-2004 19:56:

quote:
Als je maar VOOR 17:00 uur laat weten of je mee-eet. Als ik dan niets weet ga ik ervan uit van wel en koop ik alles en betaal je dus ook mee...... ga niet voor 9 man ineens shit halen en dan is er niemand

Zelfde voor Tin!

ik ben er gewoon hoor, ben alleen niet om 17 uur er, maar tussen 19-20 Kom meteen van werk af

Posted by Opti on Jul-02-2004 08:23:

Wat een boutweer... BBQ zal leuk worden:

Posted by magrec on Jul-02-2004 08:29:

Hier schijnt de zon gewoon (nog wel)

Posted by SnuggLe on Jul-02-2004 08:32:

Tsja, dan binnen in de pan bbq-en met dezelfde ingredienten
Maakt niet uit, komt goed!+

Posted by Opti on Jul-02-2004 08:42:

het regent pijpestelen nu

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »