TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Post your Bedroom DJ Equipment pics
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]
Ik wil ook zo'n Finding Nemo vis, is die gewoon in de winkel te vinden?
En ja dit meen ik echt 
dunno geript vant lief van men broer.
wie de 2de kleine blauwe finding neme vis vindt krijgt en cocktail met de beta party 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Ik wil ook zo'n Finding Nemo vis |
| quote: |
| Originally posted by pooley wie de 2de kleine blauwe finding neme vis vindt krijgt en cocktail met de beta party |
Kunt em ni zien ma bon 
neeext
overload overload !
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ge zult er snel mee weg zijn hoor, zeker met uw skills die ge nu al hebt - afgaande op uw mix. Het zal alleen ff wennen zijn, maar vanaf ge de feeling en de "touch" hebt kunt ge er evenveel mee doen als met CD's! |
Vandaag cadeautje gekregen 
(alleen de slipmats hoor
)
| quote: |
| Originally posted by pooley Heb me kamer opnieuw ingericht en paar pics genomen. Enige wat er nog verandert gaat worden is dat ik mijn boxen ga ophangen en alles qua geluid daarop ga zetten. |
Yep
En tis af, alleen nog een klein tafeltje voor bij den tv 
en booze voor in de boozekast !
en een mokke
:x
| quote: |
| Originally posted by pooley en een mokke :x |
Ben deraan bezig 
vrijdag!
Ben nog volop bezig met het bouwen van discobar en stuff, maar hier is toch al wat gerief

Oef, eindelijk deze thread teruggevonden.

- Meer foto's -
U ziet:
2x BST Pro PR 4.5K
1x Stanton S250
1x JBSystems CD100
Reloop RMX-40 DSP Mixer
SynQ HPS2 headphone
Ook eens posten 
U ziet:
2x Numark CDX
1x Synq SMX-2
1x Numark PHX headphone
JB System boxen
... en vooral een hoop rommel 
Hehe..gij hebt u ook een Proximus gsm aangeschaft, plezant dozeken e 
Zien der schoon uit al die systems
ferrem gerief
Ma was er ni ergens ne nieuwen draad geopend? of heb ik in de verkeerde nieuwe pics zitten posten?
pushmans, da is kweenie hoe geil materiaal 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 |
Khad die beter weggestoken 
push da tafelkleed onder de bonza� mag er ook best wezen zenne
Volledig ervoor gegaan, da's goed bekeken Push2005, proficiat.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.