TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiësto - Just Be album showcase in HMH
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »
http://tiesto.musiclive.nl/
Net in Eindhoven het volgende gedraait:
01. ID
02. Katana - In Silence (die nieuwe mix, kan zo niet op die naam komen)
03. Tiësto - Traffic (DJ Montana Edit)
04. Tiësto feat. BT - Love Comes Again (Mark Norman Remix)
05. ID
06. DJ Tiësto - Lethal Indrustry (Remix??)
07. John Remedy - Ventricle (Ofzoiets
)
08. - The Legacy (Alpha Zone Remix) (Kan zo niet op die naam komen)
09. Tiësto - Barbers' Adagio For Strings
We stonden in het midden en de boxen waren niet opgehangen dus hoorde wel vrij weinig, alleen de bass. Verder riep die henk om dat er 10.000 mensen waren, mja overdrijven is ook een vak. Heb ze niet getelt maar 10.000 waren het toch zeker niet 
Stond er wel een naast ons hard te gaan en flink te hakken op de muziek 
| quote: |
| Originally posted by MennoB Net in Eindhoven het volgende gedraait: 01. ID 02. Katana - In Silence (die nieuwe mix, kan zo niet op die naam komen) 03. Tiësto - Traffic (DJ Montana Edit) 04. Tiësto feat. BT - Love Comes Again (Mark Norman Remix) 05. ID 06. DJ Tiësto - Lethal Indrustry (Remix??) 07. John Remedy - Ventricle (Ofzoiets )08. - The Legacy (Alpha Zone Remix) (Kan zo niet op die naam komen) 09. Tiësto - Barbers' Adagio For Strings We stonden in het midden en de boxen waren niet opgehangen dus hoorde wel vrij weinig, alleen de bass. Verder riep die henk om dat er 10.000 mensen waren, mja overdrijven is ook een vak. Heb ze niet getelt maar 10.000 waren het toch zeker niet ![]() Stond er wel een naast ons hard te gaan en flink te hakken op de muziek |
| Originally posted by DJ D-Man Dat er nog zo veel volk op een half uurtje Tiesto af komt, dat zegt ook wel wat... |
| Originally posted by Djeebie Half uurtje?! Zo, dan was het wel proppen met 9 platen |
Hij begon al om 5 á 10 over 12 en adagio heeft hij niet helemaal afgemaakt...
Oh en hij had ook nog ergens A Tear In A Open gedraait...
Weet iemand ook wie er voor en na Tiësto draaien in de HMH, want het feest duurt tot 7 uur ofzo. Dat is dus maar 3 uur na dat Tiësto is geeidigd, dus komen dan Mark Norman en Montana nog, of draait ene van die 2 in een andere zaal (Ben namelijk nooit in de HMH geweest, dus weet ook niet of het maar 1 zaal is of meerdere)
Iemand toevallig betaald voor die musiclive site om tiesto te zien? Ik wel maar ik heb geen login code gekregen ffs!

01. ID
02. Katana - In Silence (Txitarro Remix)
03. Tiësto - Traffic (DJ Montana Edit)
04. Tiësto feat. BT - Love Comes Again (Mark Norman Remix)
05. ID
06. DJ Tiësto - Lethal Indrustry (Remix??)
07. John Remedy - Ventricle
08. Saltwater - The Legacy (Alphazone Remix)
09. Tiësto - Barbers' Adagio For Strings
ik sta nu in de hmh en het ziet er binnen mooi uit, ton tb is volgens mij bezig maar die heeft nog geen 1 goede overgang laten horen. wat ook wel kut is dat er nergens time table is. maar jah komt allemaal goed
| Originally posted by basvh ik sta nu in de hmh en het ziet er binnen mooi uit, ton tb is volgens mij bezig maar die heeft nog geen 1 goede overgang laten horen. wat ook wel kut is dat er nergens time table is. maar jah komt allemaal goed |
| Originally posted by snitz ben jij dan ook aanwezig? ik sta bij de internetlounge en jij? |
| Originally posted by basvh sjezus das toevallig, ik sta nu met me pilsje te zwaaien zie je me niet dan? het ruikt hier trouwens naar mosselen |
idd het wordt tijd voor een pilsje
haha wat is de wereld toch klein
yimanya! of zoiets
rooie wodka/sinasappel ownt btw!
Zat net ff naar die set te luisteren, godganse gruwelijk zeg
jezus miranda wat een feestje!!!!!!
Het is toch weer duidelijk geworden waarom tiesto nummer 1 is. Ik heb armin en pvd aantal keer horen draaien maar tippen aan tiesto hebben ze in mijn ogen nooit kunnen doen!
laatste 15 min draaide die barbers adagio, the legacy and forevor today en dat onder minutenlange snipper regen
kippevel to the max!
en dan heb ik het nog niet over het vrouwelijk schoon gehad! Waren zo veel facking lekkere wijven. echt te ziek gewoon. Ik ben wel gewend aan mooie dames op feestjes maar dit was net de hemel!
en trouwens voor de mensen die het te duur vonden en die dachten dat er alleen maar breezers mensjes zouden rondlopen daar heb ik maar 1 antwoord op:
nu ga ik proberen te pitten> maar niet voordat: ALL HAIL TO KING TIESTO!
Ha, was idd echt supervet!! Het enige dat ik een klein beetje jammer vond was dat Ton TB de eerste 3 1/2 uur draaide
... Was wel leuke muziek of zo hoor, maar naar mijn idee duurde de opbouw veeeeeeel te lang, na 2 uur had ik het wel gezien. Maar ja, daarna was het dus de beurt aan Tiesto en toen kwam alles weer goed
. Echt fantastisch dat hij Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden rmx) draaide, dat was echt een hoogtepunt van de avond. Wel jammer dat het best wel een vage versie was, want zo kende k em eigenlyk nog nie.
Weet iemand heeeeell toevallig hoe dat liedje heette dat een paar nummers na Love Comes Again werd gedraaid?? Het was een heerlyk stevig nummertje met enorm zweverige trancy breaks en supermooie melodie.. het was volges my niet een nummer van de Just Be album. En weet iemand of/wanneer het wordt uitgezonden? Ik hoorde dat het op 538 kwam, klopt dit??
Cheers! 
Tering wat kan die Ton TB UBERSLECHT mixen niet normaal, ik wil niet overdrijven, maar dit had elke amateur/zolder/hobby DJ beter kunnen doen.
Ik hoop echt dat deze set is opgenomen...want de tracklist ziet er niet normaaaaaaaaaal uit....ik baal nu echt dat ik geen kaartje heb gehaald
words can't really sum up the day i had.
Tiesto @ De Markt, Eindhoven, Netherlands
1240 - 1310
01 Mojado - Senorita
02 Katana - In Silence (Txitarro Remix)
03 Tiesto - Traffic (Montana 12" Edit)
04 Tiesto - Love Comes Again (Mark Norman Remix)
05 Moonrush - Risky Business (Arc In The Sky vs. Atlantis Remix)
06 Tiesto - A Tear In The Open
07 John Remedy - Ventricle
08 Tiesto - Lethal Industry (Tiesto 2004 Mix)
09 Saltwater - The Legacy (Alphazone Remix)
10 Tiesto - Adagio For Strings
Tiesto @ Vredenberg, Jaarbuers, Utrecht, Netherlands
1500 - 1513
01 Tiesto vs. Josh Gabriel ft. Kirsty Hawkshaw - Walking On Clouds
02 Katana - In Silence (Txitarra Remix)
03 ATN - Miss A Day
Tiesto @ ArenA Boulevard, Amsterdam, Netherlands
1700 - 1810
01 Tiesto - Dallas 4PM vs. Obsession
02 Filterheadz - Yimanya
03 Nickelson - Yin (Solid Globe Remix)
04 Underworld - Born Slippy NUXX (Paul Oakenfold Remix)
05 John Remedy - Ventricle
06 Tiesto ft. BT - Love Comes Again (Mark Norman Remix)
07 Tiesto - Forever Today
08 Katana - In Silence (Txitarra Remix)
09 Cormis Gate - Ultra Groove
10 ID # 32 HMH
11 Tiesto - Traffic
12 ID # 30 HMH
Tiesto "Just Be Release Party" @ Heineken Music Hall, Amsterdam, Netherlands
0140 - 0530
01 Tiesto - Forever Today
02 Katana - In Silence (Txitorra Remix)
03 Nickelson - Yin (Solid Globe Remix)
04 Lightscape - Inner Warmth
05 BT - Force Of Gravity (Tiesto Remix)
06 Tiesto - A Tear In The Open
07 Tilt - The World Doesn't Know
08 Filterheadz - Yimanya
09 Mojado - Senorita
10 Riva - Run Away
11 Tiesto - Dallas 4PM vs. Obsession
12 Tiesto vs. Josh Gabriel ft. Kirsty Hawkshaw - Walking On Clouds (performed live by Esmee)
13 Tiesto vs. Kirsty Hawkshaw - Just Be (performed live by Esmee)
14 Stephen J Kroos - Phantazmz EP : Phantazmz
15 8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Remix)
16 Mark Norman - Rush
17 Tiesto ft. BT - Love Comes Again (Mark Norman Remix)
18 ATN - Miss A Day
19 Moonrush - Risky Business (Arc In The Sky vs. Atlantis Remix)
20 Tiesto - Nyana
21 Mojado ft. Mr Sam - El Toro
22 Mojado ft. Mr Sam - Naranja (Dimitri Andreas Vision)
23 Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden Remix)
24 ID
25 Push - Journey Of Life
26 Tiesto ft. Joanne Lloyd - Sweet Misery (performed live by Esmee)
27 Tiesto - Traffic (Montana 12" Edit)
28 Benni Benassi - Love Is Gonna Save Us
29 Katana - Tribal Shock (a13)
30 ID
31 Cosmic Gate - Ultra Curve
32 ID 'tranmission vocal' hard ass trance
33 Tiesto - Theme From Norefjell (Tiesto 2004 Mix)
34 Underworld - Born Slippy NUXX (Paul Oakenfold Remix)
35 Tiesto - Adagio For Strings
36 Saltwater - The Legacy (Alphazone Remix)
37 Tiesto - Forever Today
[11:05]
[11:05]

| Originally posted by Chicane [11:05] [11:05] |
Bah!!! ik had me kaartje gelijk de 1ste dag gekocht maar heb deze vette set moeten missen
. Gister ochtend werd ik wakker met ongeloofelijke pijn in mn maag. Was die avond daar voor even wezen snacken lekker patatje shoarma
niet dus voedsel infectie
. Hrrrr volgende keer ben ik er zeker weer bij 
Die love is gonna save is, was een Edit, iig niet de Originele 
Verder was het echt een super feest daar. Heb geen minuut stil gestaan
. Ton TB draaide zeer lekker alleen hadden we Tiësto al om 12 uur verwacht, maar was iets te laat, teminste dat zei de MC toen Tiësto begon
. Super opening van Forever Today, was wel te verwachten...
Een paar vette nummers daarna gedraait toen het optreden kwam van Esmee. Sow, wat heeft zei een mooie stem zeg!! Alleen moest ik ontzettend naar de wc, dus ben naar de wc gegaan en de helft gemist
.
Daarna ging het erop met Tiësto, zoals ik hem het liefst zie (en hoor naruutlijk)
. Sweet Mysery was weer echt een kippenvel moment, en daarna de pitch omhoog om Traffic in te mixen
. Daarna weer flink stampen op Benny, Katana enz...Het leek er wel op of hij een beetje hard-style achtig begon te draaien en hij had er zeker zin in 
Sow, en wat een mix is dat van Theme From Norefjell, alleen zag ik Tiësto niet echt genieten dus vraag me af of hij hem ook zo goed vind 
Toen ik Adagio hoorde dacht ik dat het afgelopen was, hij had z'n koptelefoon in het publiek gegooit maar kreeg al snel weer een nieuwe om nog 2 platen te draaien om zo zijn super set af te sluiten..
Na Tiësto kwam Cor draaien, dus zijn we maar gegaan om ff wat te eten om daarna nog ff uit onze dak te gaan op de sound van Montana. Heb daar alleen zijn remix van Hertz gehoord en een soort van Umek tune omdat we toen naar huis zijn gegaan. Onder weg nog ff zijn cd gekocht (niet dat ik hem al had op de computer maar zo'n album kun je toch echt niet laten liggen
.
Conclusie:
Super geluid in de HMH, was ons al gezegt dat de HMH het beste geluid had en ja dat was wel te horen.
Super lichtshow.
Tiësto had het naar z'n zin en dat was wel te horen.
Montana trouwens ook, ook al waren er niet zo veel mensen meer daar boven
.
We konden onze auto gemakkelijk kwijt in de Arena en het was maar 100 meter lopen, dus terug ook 
Minpuntje was dat het parkeren 19 auro koste, mja dat had ik er wel voor over...
To chicane, kan je die set niet sharen??? 
En hoe heet dat Ricky Fobis achtig nummer, of is dat die Cosmic Gate?