TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part IV
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by DJ Gerrit Euro Trip --> mega lachen! |

| quote: |
Originally posted by jp ![]() |
fotosoep

toch blijft het een grappige film:
Gezien dit weekend:
Shouf Shouf Habibie
Boring film........ wel aardig maar het verhaal is ruk. Het bevestigd maar weer de vooroordelen over Marokkanen misschien. Beetje cliche-achtig dit.
Amelie
http://www.imdb.com/title/tt0211915/
Een 8.7 op IMDB!!!
Had hem nog niet gezien, beetje stupid, en nu kwam het er dus eindelijk van (PS2=DVD speler he he). Wat een gave film zeg, had dit niet gedacht. Erg leuk!!!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Amelie http://www.imdb.com/title/tt0211915/ Een 8.7 op IMDB!!! Had hem nog niet gezien, beetje stupid, en nu kwam het er dus eindelijk van (PS2=DVD speler he he). Wat een gave film zeg, had dit niet gedacht. Erg leuk!!! |
Check ook die Jeux d'enfants van paar posts eerder
| quote: |
| Originally posted by Optimus Hij's leuk he Check ook die Jeux d'enfants van paar posts eerder |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ja is het echt wat? Beetje hetzelfde? Nog meer goede dingen gezien sjinees? Oh, contact me effe op MSN, check of je zondag wat te doen hebt (1 aug) |
Zondag zal niet gaan want dan heb ik al wat staan
ik heb net Man On Fire gezien, en ik vond hem redelijk goed. Vooral het tweede 'deel' (revenge) is prachtig, de manieren waarop Denzel zijn gegenschtanderz omlegt 
| quote: |
| Originally posted by dj_spare ik heb net Man On Fire gezien, en ik vond hem redelijk goed. Vooral het tweede 'deel' (revenge) is prachtig, de manieren waarop Denzel zijn gegenschtanderz omlegt |
Vorige week Shrek 2 gezien, was wel aardig maar hij haalt het m.i. niet bij deel 1.
Ook van het weekend maar weer eens American Beauty gekeken, vond hem de eerste keer wel leuk maar nu viel het een beetje tegen, weet niet waarom.
Vanavond Spaceballs op TV, voor de liefhebber van de slappe grappen 
The Bourne supremacy. Als je The Bourne identity de moeite waard vond kun je deze ook zeker waarderen. Af en toe wat spastisch camerawerk dat op je zenuwen werkt, maar veel wordt goedgemaakt door een hele vette carchase scene.
Net terug gekomen van Spidey 2, was een zeer vermakelijke film. Spiderman is gewoon ��n van de coolste super-hero's.
Ook een trailer gezien van The Bourne supremacy, lijkt me ook wel een coole film. Deel 1 was een gave film, dus deze wil ik ook wel ff gaan checken.
Iemand Butterfly Effect al gezien? Ik vind hem wel tof eigenlijk, lekker duistere film. Ashton Kutcher speelt erin mee
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 Iemand Butterfly Effect al gezien? Ik vind hem wel tof eigenlijk, lekker duistere film. Ashton Kutcher speelt erin mee |

Tering! echt kicke!
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 Iemand Butterfly Effect al gezien? Ik vind hem wel tof eigenlijk, lekker duistere film. Ashton Kutcher speelt erin mee |

nou de hele film klopt eigenlijk niet! het hele concept is goed maar wordt niet realistisch uitgebeeld omdat onmogelijk is een film! daarbij wordt het concept op bepaalde momenten echt helemaal op de hak genomen (in de gevangenis bv)..
verder is het geen slechte film maar superieur zoals soms werd verwezen is hij zeker niet!
Ik vind van wel, hij is van begin tot einde boeiend om naar te kijken en hij zet je behoorlijk aan het denken!
of hij vervolgens niet helemaal klopt maakt me echt niets uit, het blijft een film die entertainment verzorgd! 
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 Iemand Butterfly Effect al gezien? Ik vind hem wel tof eigenlijk, lekker duistere film. Ashton Kutcher speelt erin mee |
Vanmiddag Man on Fire zitten kijken en ook ik vind het een erg goeie film. Niet je standaard 13 in een dozijn aktie film, maar eentje die de tijd neemt om het verhaal neer te zetten. Jaja er zit ook verhaal in
Ik vond de soundtrack ook super, precies de juiste muziek bij de sfeer van een scene en daardoor ook veel afwisseling.
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Ik vind van wel, hij is van begin tot einde boeiend om naar te kijken en hij zet je behoorlijk aan het denken! of hij vervolgens niet helemaal klopt maakt me echt niets uit, het blijft een film die entertainment verzorgd! |

| quote: |
| Originally posted by TimeportE mij hoor je ook niets anders zeggen ![]() btw ik MOET snel Spiderman 2 zien! het MOET gewoon! |
Ik had gister effe twee films gekeken.
The Watcher en Dirty Pretty Things.
The Watcher is ene beetje een 1000 in dozijn films maar Dirty Pretty Things was nog wel te beffen.
Ik had gister effe twee films gekeken.
The Watcher en Dirty Pretty Things.
The Watcher is ene beetje een 1000 in dozijn films maar Dirty Pretty Things was nog wel te beffen.
| quote: |
| Originally posted by JunKX Kan iemand me uitleggen waarom deze film zo speciaal is? Deel 1 vond ik erg saai en deze ziet er niet veel boeiender uit... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.