TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part IV
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 »

Posted by jp on Jul-23-2004 17:51:

quote:
Originally posted by DJ Gerrit

Euro Trip --> mega lachen!

Posted by JunKX on Jul-24-2004 09:00:

quote:
Originally posted by jp

Dat heb ik nooit gezien in die film. Is dat een uncensored versie ofzo?

Posted by Ding Chavez on Jul-24-2004 14:22:

fotosoep

Posted by DJ Gerrit on Jul-24-2004 19:12:

toch blijft het een grappige film:

Posted by SnuggLe on Jul-25-2004 18:17:

Gezien dit weekend:

Shouf Shouf Habibie
Boring film........ wel aardig maar het verhaal is ruk. Het bevestigd maar weer de vooroordelen over Marokkanen misschien. Beetje cliche-achtig dit.

Amelie
http://www.imdb.com/title/tt0211915/
Een 8.7 op IMDB!!!
Had hem nog niet gezien, beetje stupid, en nu kwam het er dus eindelijk van (PS2=DVD speler he he). Wat een gave film zeg, had dit niet gedacht. Erg leuk!!!

Posted by Opti on Jul-25-2004 18:43:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Amelie
http://www.imdb.com/title/tt0211915/
Een 8.7 op IMDB!!!
Had hem nog niet gezien, beetje stupid, en nu kwam het er dus eindelijk van (PS2=DVD speler he he). Wat een gave film zeg, had dit niet gedacht. Erg leuk!!!

Hij's leuk he Check ook die Jeux d'enfants van paar posts eerder

Posted by SnuggLe on Jul-25-2004 20:46:

quote:
Originally posted by Optimus
Hij's leuk he Check ook die Jeux d'enfants van paar posts eerder

Ja is het echt wat? Beetje hetzelfde?
Nog meer goede dingen gezien sjinees?
Oh, contact me effe op MSN, check of je zondag wat te doen hebt (1 aug)

Posted by Opti on Jul-25-2004 21:37:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja is het echt wat? Beetje hetzelfde?
Nog meer goede dingen gezien sjinees?
Oh, contact me effe op MSN, check of je zondag wat te doen hebt (1 aug)

Ga nou maar kijken, hij's leuk Zondag zal niet gaan want dan heb ik al wat staan

Posted by dj_spare on Jul-25-2004 22:09:

ik heb net Man On Fire gezien, en ik vond hem redelijk goed. Vooral het tweede 'deel' (revenge) is prachtig, de manieren waarop Denzel zijn gegenschtanderz omlegt

Posted by SnuggLe on Jul-26-2004 05:31:

quote:
Originally posted by dj_spare
ik heb net Man On Fire gezien, en ik vond hem redelijk goed. Vooral het tweede 'deel' (revenge) is prachtig, de manieren waarop Denzel zijn gegenschtanderz omlegt

Die moet ik ook nog zien ja, heb hem op mijn HD staan. Ben benieuwd.

Ook nog gezien trouwens (bijna vergeten) in de Bios:
Fahrenheit 9/11
Aardige film , maar niet bijzonder. Vooral niet als je al wat boeken van M.Moore gelezen hebt en Bowling for Colombine hebt gezien. Een lange documentaire is het dan gewoon, waarin natuurlijk een eenzijdig beeld wordt gegeven van dhr. Bush. Alle trucjes worden uit de kast gehaald.

Overigens, in de bios hadden ze wel leuke voorstukjes van oa.:
Collateral, aardige actiefilm met Tom Cruise
Floris, goede NL film over een man die kanker krijgt

Wil ik beiden wel zien.

Posted by basd on Jul-26-2004 07:04:

Vorige week Shrek 2 gezien, was wel aardig maar hij haalt het m.i. niet bij deel 1.

Ook van het weekend maar weer eens American Beauty gekeken, vond hem de eerste keer wel leuk maar nu viel het een beetje tegen, weet niet waarom.

Vanavond Spaceballs op TV, voor de liefhebber van de slappe grappen

Posted by Ding Chavez on Jul-26-2004 16:35:

The Bourne supremacy. Als je The Bourne identity de moeite waard vond kun je deze ook zeker waarderen. Af en toe wat spastisch camerawerk dat op je zenuwen werkt, maar veel wordt goedgemaakt door een hele vette carchase scene.

Posted by MaGiK54 on Jul-26-2004 20:38:

Net terug gekomen van Spidey 2, was een zeer vermakelijke film. Spiderman is gewoon ��n van de coolste super-hero's.

Ook een trailer gezien van The Bourne supremacy, lijkt me ook wel een coole film. Deel 1 was een gave film, dus deze wil ik ook wel ff gaan checken.

Posted by ahp2002 on Jul-26-2004 20:55:

Iemand Butterfly Effect al gezien? Ik vind hem wel tof eigenlijk, lekker duistere film. Ashton Kutcher speelt erin mee

Posted by Partyhardy! on Jul-26-2004 21:43:

quote:
Originally posted by ahp2002
Iemand Butterfly Effect al gezien? Ik vind hem wel tof eigenlijk, lekker duistere film. Ashton Kutcher speelt erin mee

whehe vet toevallig! heb hem namelijk net zitten kijken!
Erg goede spacey film! Tering! echt kicke!

Posted by Ding Chavez on Jul-27-2004 06:36:

quote:

Zie je Check die Films!!! - Part III ofzo
Goeie film idd, toch blijf ik erbij dat er plot holes inzitten. Maar ik heb geen zin om em nog een paar keer te kijken om erachter te komen.

Posted by TimeportE on Jul-27-2004 15:36:

nou de hele film klopt eigenlijk niet! het hele concept is goed maar wordt niet realistisch uitgebeeld omdat onmogelijk is een film! daarbij wordt het concept op bepaalde momenten echt helemaal op de hak genomen (in de gevangenis bv)..
verder is het geen slechte film maar superieur zoals soms werd verwezen is hij zeker niet!

Posted by Partyhardy! on Jul-27-2004 15:50:

Ik vind van wel, hij is van begin tot einde boeiend om naar te kijken en hij zet je behoorlijk aan het denken!
of hij vervolgens niet helemaal klopt maakt me echt niets uit, het blijft een film die entertainment verzorgd!

Posted by SnuggLe on Jul-27-2004 15:50:

quote:

LoL, daar was ik (en meerderen met mij) al maanden lyrisch over hier in deze threads

Posted by Ding Chavez on Jul-27-2004 16:34:

Vanmiddag Man on Fire zitten kijken en ook ik vind het een erg goeie film. Niet je standaard 13 in een dozijn aktie film, maar eentje die de tijd neemt om het verhaal neer te zetten. Jaja er zit ook verhaal in Ik vond de soundtrack ook super, precies de juiste muziek bij de sfeer van een scene en daardoor ook veel afwisseling.

Posted by TimeportE on Jul-27-2004 17:19:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik vind van wel, hij is van begin tot einde boeiend om naar te kijken en hij zet je behoorlijk aan het denken!
of hij vervolgens niet helemaal klopt maakt me echt niets uit, het blijft een film die entertainment verzorgd!

mij hoor je ook niets anders zeggen

btw ik MOET snel Spiderman 2 zien! het MOET gewoon!

Posted by JunKX on Jul-27-2004 17:21:

quote:
Originally posted by TimeportE
mij hoor je ook niets anders zeggen

btw ik MOET snel Spiderman 2 zien! het MOET gewoon!

Kan iemand me uitleggen waarom deze film zo speciaal is? Deel 1 vond ik erg saai en deze ziet er niet veel boeiender uit...

Posted by New Wave on Jul-27-2004 17:35:

Ik had gister effe twee films gekeken.
The Watcher en Dirty Pretty Things.

The Watcher is ene beetje een 1000 in dozijn films maar Dirty Pretty Things was nog wel te beffen.

Posted by New Wave on Jul-27-2004 17:35:

Ik had gister effe twee films gekeken.
The Watcher en Dirty Pretty Things.

The Watcher is ene beetje een 1000 in dozijn films maar Dirty Pretty Things was nog wel te beffen.

Posted by Ding Chavez on Jul-28-2004 07:41:

quote:
Originally posted by JunKX
Kan iemand me uitleggen waarom deze film zo speciaal is? Deel 1 vond ik erg saai en deze ziet er niet veel boeiender uit...

Ik vond 2 ook weinig aan. Zelfde achterhaalde idee dat je 3/4 film zit te kijken waarin alles fout lijkt te gaan voor onze superheld, maar natuurlijk komt uiteindelijk alles toch weer goed aan het eind. En ow ja, natuurlijk een deurtje openhouden naar deel 3 :/

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 »