TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »

Posted by Three 'O Three on Jul-12-2004 08:54:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Whehe heb er zelf ook nog wel een paar MET pet Even kijken of er een geschikte tussen zit vanavond

Ik kijk met smart uit naar deze fotosessie!

Overigens niets toe te voegen aan de eerdere commentaren. Vooral beter dat we met veel relaxte TA's waren

Posted by Yarnie on Jul-12-2004 12:28:

quote:
Originally posted by Chicane
Frank met lang haar, gaaf (of is het nou Erwin.. Frank toch?). Jammer dat ik er niet bij kon zijn heb echt flink spijt maar kon niet anders helaas

Ja jammer dat je er niet was chicane
trouwens degene op de foto ben ik, erwin :P

Posted by SnuggLe on Jul-12-2004 16:05:

Jongens, tijd voor de spellingscontrole en op/aanmerkingen!

Dus kom maar op!

Party: Isle of MTV
Date: 9 juli 2004
Place: Paard van Troje � Den Haag
Damage: 18 euro

MTV, de alom bekende muziekzender, vond het weer eens tijd voor een feestje, en zo werd de �Isle of MTV�-tour geboren. Men neme een schepje topclubs door heel de wereld, een vleugje sponsoring van Mini en Speedo en een dozijn internationale top-dj�s en men heeft een goede reeks feesten. In Nederland werd op vrijdag 9 juli het Paard van Troje aangedaan, een locatie die in zeer korte tijd een naam heeft neergezet binnen de Nederlandse clubscene. Samen met de Everybody-organisatie van Sander Kleinenberg en Stef Vrolijk werd er door MTV een geweldige avond neergezet....

....want wat wil je nog meer als je kwaliteitsdj�s zoals Nick Warren, James Zabiela en de Stanton Warriors allen op ��n avond programmeert? Alledrie dj�s die je niet snel zult vinden in Nederland, maar toch was het MTV gelukt. Als tractatie wilde Nick Warren ook nog wel een optreden geven met Way Out West, waar hij producer van is. Smullen geblazen, maar zoals een kind in een snoepwinkel was het moeilijk kiezen op een avond met zoveel toppers! En dat voor het luttele bedrag van 18 euro, wat voor deze namen in de huidige tijd laag te noemen is, maar wat wil je als er zoveel sponsoring aanwezig is? Mini Cooper, jawel die van de auto�s, hadden een echte racebaan geposteerd in de hal, waar je tussen alle beats door je vrienden kon uitdagen om een stuk te racen met een heuse mini. Wel op schaal 1:30 natuurlijk, maar toch.

Een stevig draaiende Stef samen met de 16 bit Lolita�s opende de avond, gevolgd om middernacht door Sander Kleinenberg die zijn eigen remix van �Maybe� van N.E.R.D. als topper in zijn set draaide. In de kleine zaal waren de Stanton Warriors, bestaande uit de heren Mark Yardley & Dominic B, hun eigen feestje aan het bouwen. Een mix van breakbeat, hip-hop en progressive klonk in de kleine zaal waar het geluid oorverdovend hard maar zuiver was. De toppers van de avond, die met hun energieke draaistijl de voeten van de vloer kregen met een breaks-remix van Born Slippy als hoogtepunt. Het was een lopen tussen de beiden zalen met zoveel kwaliteit op ��n avond.

Eenmaal terug in de hoofdzaal was Way Out West bezig met het tempo uit de avond te halen met hun kwalitatief zeer goede act. Zang en housebeats waren perfect in evenwicht, maar het publiek verdween van de dansvloer. Het werd rustiger maar dat kon de pret niet drukken want in de kleine zaal begon James Zabiela met zijn set en in de grote zaal was het nog de beurt aan Nick Warren himself. Volgens sommigen draaide de laatstgenoemde een zeer plichtmatige set, maar t�ch was het smullen geblazen ondanks enkele mixfouten. �Yeke Yeke� werd uit zijn platentas getoverd en dat is opvallend want waar je komt tegenwoordig, veel dj�s lijken deze plaat ineens �herontdekt� te hebben. In de kleine zaal was het wonderkind James Zabiela zijn kunsten aan het vertonen. Letterlijk. Wat deze man met de knoppen doet is voor de ��n een godsgeschenk, voor de ander gepruts dat afbreuk doet aan de muziek.

Toen het tegen vijven aanliep kwam Sander Kleinenberg ook weer tevoorschijn in de hoofdzaal en draaide hij samen met Nick Warren nog een twintig minuten back 2 back. Het lijkt wel standaard te worden, een back2back gedeelte, op feesten in het Paard van Troje waar Sander Kleinenberg draait. En oh-oh wat vindt het publiek dat vervelend�. Helemaal niet!

Al noem je het Isle of MTV of een verkapte versie van een �standaard� Everybody-feest, het was een avond om te genieten. Zo�n avond waar je aan het eind van de avond spijt hebt dat je niet alles hebt mee kunnen maken omdat er meerdere zalen zijn. Complimenten voor MTV/Everybody en het Paard van Troje! Dat ze snel nog maar een keer terug mogen komen naar Nederland en wat �vrienden� meenemen!

Posted by Djeebie on Jul-12-2004 16:19:

Thumbs up

Leuk verslag. Ben het er helemaal mee eens

Spelling is ook in orde Alleen je stijl rammelt hier en daar, maar er zitten geen grove fouten in

Posted by HiGH_NrG on Jul-12-2004 16:26:

Voor de verandering geen grove spelfouten inderdaad...

Posted by sndh on Jul-12-2004 16:39:

die Yeke Yeke plaat, dat was een mashup of niet? Want dat rare indische/turkse deuntje zat er letterlijk tussen. Weet iemand hoe die heet/waar ik die kan vinden?

Posted by emre on Jul-12-2004 16:43:

Bedoel je Mory Kante - Yeke Yeke (Hardfloor remix) ?
Die is alom aanwezig op Souldinges en DCnogwat ...

Of bedoel je een nieuwe edit ofzo (heb em gemist trouwens .. was bij Zabiela)

Posted by SnuggLe on Jul-12-2004 16:47:

Eindelijk geen fouten? Jippie!
Djeebie, wat voor een stijlfouten? Geef maar aan hoor, alle commentaar is welkom!

Btw, iedereen zijn/haar foto op www.drinkenendansen.nl al gezien?
Paupersite btw, maar wordne wel gesponsord :S Iedereen (al kunnen ze foto's maken of neit) loopt met een dikke Fuji-cam....

Posted by sndh on Jul-12-2004 16:52:

quote:
Originally posted by emre
Bedoel je Mory Kante - Yeke Yeke (Hardfloor remix) ?
Die is alom aanwezig op Souldinges en DCnogwat ...

Of bedoel je een nieuwe edit ofzo (heb em gemist trouwens .. was bij Zabiela)

ja een nieuwe edit, ik weet niet hoe dat turkse nummer heet, maar t was een hitje 2 jaar geleden...iemand gehoord?

Posted by Djeebie on Jul-12-2004 16:53:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Eindelijk geen fouten? Jippie!
Djeebie, wat voor een stijlfouten? Geef maar aan hoor, alle commentaar is welkom!

Soms maak je wat te lange zinnen en plaats je komma's verkeerd. Dat leest niet altijd lekker. Je mag zeg maar best wat meer punten zetten. Dat maakt de tekst wat prettiger om te lezen.

Bijvoorbeeld:

quote:
�Yeke Yeke� werd uit zijn platentas getoverd en dat is opvallend want waar je komt tegenwoordig, veel dj�s lijken deze plaat ineens �herontdekt� te hebben.

Daar zou ik van maken: "Yeke Yeke" werd uit zijn platentas getoverd en dat is opvallend te noemen. Waar je ook komt tegenwoordig, veel dj's lijken deze plaat ineens 'herontdekt' te hebben.

Posted by Djeebie on Jul-12-2004 16:54:

quote:
Originally posted by sndh
ja een nieuwe edit, ik weet niet hoe dat turkse nummer heet, maar t was een hitje 2 jaar geleden...iemand gehoord?

Was dat niet dat Panjabi MC deuntje? Onno wist me al te vertellen dat 'ie "Yakkie Yakkie" heette

Dus als je hem leuk vindt is het Yeke Yeke en anders Yakkie Yakkie

Posted by emre on Jul-12-2004 16:58:

Wat een kutfoto's ... die van jou zijn veel beter (en waar blijven die eigenlijk op partyscene)!!

Nu weer genoeg positief gedaan / genoeg veren in de kont gestoken ... nu gaan we weer zeuren, ok Snuggelt

Die Zabiela foto = 2x desktop hiero trouwens

Posted by sndh on Jul-12-2004 16:59:

yes dat was het !!! Soort van mashup tussen die Yeke Yeke en dat nummer van de Panjabi MC, die gelukkig gruwelijk waren upgepitched...
Als iemand me daar aan kan helpen

Posted by SnuggLe on Jul-12-2004 17:24:

quote:
Originally posted by emre
Wat een kutfoto's ... die van jou zijn veel beter (en waar blijven die eigenlijk op partyscene)!!

Nu weer genoeg positief gedaan / genoeg veren in de kont gestoken ... nu gaan we weer zeuren, ok Snuggelt

Die Zabiela foto = 2x desktop hiero trouwens

Morgen rond 11 uur staan ze er
Dank je dank je, Biertje?

Cool, wel copyright he op die Desktop?
Kan hem wel in origineel formaat sturen!

Posted by Partyhardy! on Jul-12-2004 18:31:

quote:
Originally posted by Djeebie
Was dat niet dat Panjabi MC deuntje? Onno wist me al te vertellen dat 'ie "Yakkie Yakkie" heette

Dus als je hem leuk vindt is het Yeke Yeke en anders Yakkie Yakkie

haha ja inderdaad! voor mij is het Yakkie Yakkie!
en zit nog steeds na te genieten want wat een onwijs vet feest zeg! ik wil weer terug!!!!!!

Posted by tijs08 on Jul-12-2004 22:02:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ik wil weer terug!!!!!!

als het ff zou kunnen, graag ja!!!

Maar Extrema Outdoor word ook wel leuk denk ik

Posted by SnuggLe on Jul-13-2004 11:14:

Oke, al mijn foto's staan online:

http://www.partyscene.nl/partypics/33927

Report staat hier:

http://www.partyscene.nl/reports/33920

Posted by tijs08 on Jul-13-2004 12:04:

quote:
Oke, al mijn foto's staan online:

http://www.partyscene.nl/partypics/33927

Report staat hier:

http://www.partyscene.nl/reports/33920

Mooi report Bram!! Vette pics ook, zeker je beste set ooit!

just chillin'

het MTV team, met rechts STEFFEN STEFFEN!!! of wat het FLIP??

Posted by SnuggLe on Jul-13-2004 12:18:

quote:
Originally posted by tijs08
Mooi report Bram!! Vette pics ook, zeker je beste set ooit!

just chillin'

het MTV team, met rechts STEFFEN STEFFEN!!! of wat het FLIP??

Ik vind het serieus mijn beste set ooit, maar oke, komt ook omdat ik nu mijn cam een beetje door krijg
Maar dat is dus Lex met zijn vette pet op en een of andere muts d'rbij op. Beetje onscherp, maar heb hem zelf niet gemaakt

En het is Flip met zijn scheve bek.
Foto's btw thanks to Divine9!

Posted by Dj Lex on Jul-13-2004 16:43:

quote:
En het is Flip met zijn scheve bek.

Ja ik riep vrij hard STEFFEN! Bleek het Flip te zijn

Posted by Three 'O Three on Jul-13-2004 17:54:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja ik riep vrij hard STEFFEN!

Je begon hysterisch te gillen bedoel je!! Was echt lachen!

Posted by Miss Proximus on Jul-14-2004 13:43:

Ik kan me niks meer van die foto herinneren

Ben je een keer niet chemisch ontoerekeningsvatbaar, gebeuren er nog dingen die je later niet meer weet?

oh trouwens, ik vond het ook supergezzellig en keigaaf met iedereen

Roel roeleert

en de rest van de heren en dame evenzogoed

Posted by Donna on Jul-15-2004 08:15:

Jaaaa de pics zien er zeker heel vet uit,je word gewoon aardig proffie Bram
De sfeer die er hing spreekt ook boekdelen,of misschien is dat omdat ik die TA-feestjes echt vet kan waarderen.
Baal ervan dat het er tegenwoordig nog maar zo verrotte weinig zijn,word wel weer s tijd denk ik

Posted by Opti on Jul-15-2004 08:33:

Wij moeten gewoon naar de XL als Ruubje moet draaien Ik mag het de volgende keer niet meer missen

Posted by Opti on Jul-15-2004 08:39:

Wij moeten gewoon naar de XL als Ruubje moet draaien Ik mag het de volgende keer niet meer missen

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »