TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Happy Birthday ...
Pages (54): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 »
Happy Birthday Steve-Austin! 
Gelukige verjaardag! 
oei, ik heb deze topic nu pas gezien omdat hij in sticky stond... merci aan iedereen voor de gelukwensen van 7 pagina's terug
...en ook late gelukwensen aan zehra, joker, tatanagirl en steve-austin
HB Steve 
Miljaar .. kvergeet dat hier nog al es ..
May the force en Beta's forgive !
Happy B-day 2 voor al diegene die ik hier in een aantal weken vergeten ben!
Keep up the good spirit en keep on enjoyin' life!
For Real:

haha dankuwel Zehra 
I owe you one 
Er staan hier 3 bakken Jupiler (33cl
) en ne bak Duvel klaar
Hip hoera ik
Ne gelukkige !
| quote: |
| Originally posted by Real Er staan hier 3 bakken Jupiler (33cl ) en ne bak Duvel klaar |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Toch ni voor u alleen? |

| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Toch ni voor u alleen? Anyway, gelukkige verjaardag! |
Tot nog eens
Ow Real Jarig, hb man
and keep up the mixin' 
edit: damn nen bak duvel 
Weer te laat, ma nog ne gelukkige verjaardag 
ook te laat, ma toch ook ne gelukkige verjaardag!! 
kben wakker
met 6 man:
3 bakken 33cl op en 2 flessen schuimwijn, 2 gasten zijn ook nog begonnen aan chocoladejenever (MIJNE kado feitelijk
) maar zijn nie ver geraakt 
twas in ieder geval een ferm feestje, kheb eindelijk na een uur zoeken mijn sloefen teruggevonden 
de gordijnen hangen nog maar half aan de ramen, en de kelder ligt hier helemaal vol nootjes
merci voor de happy bdays he 
| quote: |
| Originally posted by Real kben wakker met 6 man: 3 bakken 33cl op en 2 flessen schuimwijn, 2 gasten zijn ook nog begonnen aan chocoladejenever (MIJNE kado feitelijk ) maar zijn nie ver geraakt ![]() twas in ieder geval een ferm feestje, kheb eindelijk na een uur zoeken mijn sloefen teruggevonden ![]() de gordijnen hangen nog maar half aan de ramen, en de kelder ligt hier helemaal vol nootjes |
??
yeah right
geen alcool ?!?!
| quote: |
| Originally posted by Nyah zehra, wanneer is dat kotfeesje ?? |

| quote: |
| Originally posted by Nyah ah ja, huisreglement van zehra haar kot zegt dat "alcohol ten strengste verboden is en in beslag zal worden genomen..." yeah right |
| quote: |
Originally posted by Nyah huisreglement van zehra haar kot zegt dat "alcohol ten strengste verboden is en in beslag zal worden genomen..." yeah right |
Happy Birthday!!!!

Congratz TOR !
Gelukkige verjaardag, Kevin ![]()
ne gelukkige 
H B !!!
Nen hele gelukkige Kev!! 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.