TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
| quote: |
| Originally posted by TOR - harnas om mij te beschermen tegen Z. check |
I scared ya, didn't I?
forum een hele tijd down geweest blijkbaar
anyway, ff gisteravond samenvatten (voor mij iets minder meegevallen dan voor de rest waarschijnlijk)
hemelse set van DJ CP. die wil ik wel meer aan het werk zien...
toen Sasha begon viel ik bijna flauw vanwege de grote warmte, de te grote massa en het zuurstoftekort dat daar een gevolg van was (slechte staanplaats uitgekozen, denk ik). kon nog net op tijd een plaatsje vinden om wat af te koelen en te bekomen... man, wat voelde ik me beroerd. heb me dan een uur of twee wat afzijdig moeten houden, dus ik heb geen idee hoe Sasha de eerste helft van zijn set gedraaid heeft...
rond half vijf was ik weer in staat de dansvloer op te zoeken. wat Sasha toen draaide was ok, maar niet zo spectaculair als het publiek liet uitschijnen IMO. die schreeuwden zich de longen uit het lijf telkens er nieuwe elementen in een nummer bijkwamen, lol. om het wat cru te stellen, met de bewoordingen van Judge Jules: "my idea of a musical moment is not the introduction of a hi-hat." nu ja, vele mensen waren onder invloed, dat zal er ook wel iets mee te maken gehad hebben... heb daar echt wel rare dingen gezien.
de platenkeuze was doorgaans iets te housey naar mijn smaak, af en toe ook wat te minimalistisch. heb daar dingen gehoord die tien minuten lang niet leken te variëren, lol... kan ook liggen aan het geluidssysteem van Café d’Anvers, want boven de bass kon je niet zoveel horen.
rond een uur of zes dan maar met Gert & Brenda vertrokken richting station...
al bij al een relatief geslaagde avond, dankzij CP.

The day after, weinig geslapen en mijn knie nu helemaal om zeep, maar toch tijd voor een verslagje van de avond!
Tegen 19u30 begonnen de eerste Beta's aan te komen in het Centraal Station, waar ik hen stond op te wachten. Om Tor te sparen had ik besloten om toch maar een broek aan te doen, maar later in Café aka Broeikast wou ik dat ik dat niet gedaan had!
Anyway, we hebben eerst een gezellig tochtje gemaakt door Antwerpen, pita gegeten, plaatjes geshopt en cocktails gaan drinken. Dan tegen middernacht vertrokken we richting Café D'Anvers. Daar aangekomen bleek er al heel wat volk te zijn op dit relatief vroege uur, een voorbode van wat nog zou komen...
Dj CP van het overbekende duo PoleFolder & CP was bezig met de warming up voor Sasha, en hij deed dat goed verdorie! Een mix van prog, house, breaks en flarden trance, en alles proper aan elkaar gemixt, petje af! Tegen 2 uur zou Sasha draaien, en dat was ook te merken aan de volkstoeloop op de dansvloer. Het werd op den duur bijna onmogelijk om nog te bewegen, en dat gecombineerd met de hitte zorgde niet echt voor een aangenaam klimaat.
Sasha zelf begon heel degelijk met goeie prog, en zijn mixen was ook geweldig! Het eerste uur was ook redelijk tranzy getint, met platen zoals Erotic Sumo, een remix van Magnetic North en de G-Pal remix van Dilation. Dan schakelde hij over naar wat hardere prog, dus tijd vor mij om mijn kapotte knie wat rust te gunnen. De rest van Sasha's set was - zoals Tor al zei - redelijk hard, maar soms echt onweerstaanbaar funky! Spijtig genoeg as het echter nog altijd té druk en té warm, waardoor ik telkens maar in periodes van een half uur naar de dansvloer kon. Tegen 6u begon Sasha dan aan zijn laatste plaatjes, en die waren echt wel super! Eerst Spooky - Belong (Sasha remix), gevolgd door de Sasha remix van In A State! En alsof het niet beter kon speelde hij daarna JFOS - Do what you want (Infusion remix). Even met Dries staan meezingen uit volle borst, maar dan moesten we snel door omdat de Limburgse dames hun trein moesten halen en de weg niet kenden...
In ieder geval was het best een leuke avond. Spijtig van de drukte, de warmte en mijn knie, maar al bij al heb ik er toch van genoten! CP was een héél aangename verrassing, en Sasha is en blijft een ongeloofelijke DJ! Ik kan niet wachten tot Dance Valley om hem opnieuw aan het werk te zien!
Ook leuk om enkele "celebrities" tegen te komen, zoals Dj Marko van La Rocca die zat op het podium stond te dansen, Franky Jones die echt wel marginaal dik is en één van de Filterheadz broertjes, fijne kerel trouwens!
Pics zet ik straks of morgen online, maar verwacht er niet te veel van, ik ben geen Zehra!

Als iemand nog wat foto's over heeft en ze wil doneren voor een goed doel (lees: set voor op partyscene.nl
) dan hou ik me aanbevolen, stuur dan even een berichtje 
Heb er zelf 90 die goed genoeg zijn bevonden 
Oh en Nyah je bent
maar
eens wat meer! 
Oke, even wat fototjes en een klein reportje.
Rond 20:00 uur van huis gegaan (met Jasper) en richting Roosendaal gereden om Chefke op te halen. Rond half 10/10uur in Antwerpen, geen geklooi ondanks de werkzaamheden, maar we konden geen goede parkeerplaats vinden. Niets was 24 uur en geen enkele belg kon ons aan de vooravond van de nationale feestdag (21 juli is Belgie dacht ik heeeeeeeeeel lang geleden onafhankelijk geworden van 'Holland') vertellen waar je wel kon parkeren. Na wat zoeken stonden we ineens midden onder de grote cathedraal midden in het centrum.

Op de terugweg met wat postertjes 

Cafe D'Anvers
Na een belgisch biertje, waar 'Grolsch' op stond
, van 1,50 euro midden in het centrum (goedkoop!) richting Cafe d'Anvers gelopen. Werd er eerst hard gelachen toen ik vertelde dat het midden in de hoerenbuurt lag: het was echt zo. Redelijk appetelijke dames stonden er zelfs nog, maarja of ze praaten Hongaars of je leuter valt eraf als je er wat meedoet, dus Chefke maar weerhoudenvan het binnentreden
Even vlaamse frieten nog gegeten en gelachen om een vent die foto's van de hoeren nam , wat natuurlijk niet mocht.
22:45 stonden we voor Cafe d'Anvers wat er van buiten niet uitziet. Half 12 gingen de deuren echter op. NOg een kaartje verkocht wat over was, de belg die hem kocht vertrouwde het NL kaartje niet 

Eenmaal binnen even alles bekijken: wat een gave tent! Het ziet er van binnen echt uit als een bouwvallig kraakpand. Veel oude stenen muren en draden die overal doorheen lopen. Maar een uitstraling waar je u tegen zegt. Even gezeten op wat loungebanken en toen de dansvloer op.
De mensen kwamen binnendruppelen en DJ CP (van het duo Pole Folder & CP) was ana het opwarmen. Klonk echt goed, lekker diep. Ook werd Chiapat- Westworld nog gedraaid. Erg populair nummer de laatste tijd. Hoorde hem voor het eerst op de Everybody met Deep Dish, sindsdien draait iedereen hem.
De belgen hebben ipv Heeeeeeeeee Hooooooooo iets anders: Keihard gillen/schreeuwen om de sfeer erin te krijgen, maar precies op de verkeerde momenten 

Het werd langzaam aan drukker, en ook veel bekenden kwamen binnen druppelen (vele TA's, ook belgische, en nog wat lui van clubcharts) en het werd gezelliger in de zaal. Het was wel WARM zeg. Als je stilstond was het al warm, en de rook was IRRITANT! Gelukkig was er nog de ONTZETTEND grote ventilator, maar die blies je ogen droog 
Om 2 uur begon Sasha eindelijk, en hoe. Hij gaf heerlijk gas. Ik was eigenlijk supermoe maar heb echt tot het einde van zijn set op de dansvloer gestaan. Kreeg geen gelegenheid om te chillen want er zat gewoon GEEN break in zijn set. Hij heeft het geen moment rustig aan gedaan en dus moest je wel blijven dansen.

Het belgische publiek was erg gezellig en de sfeer zat er ook goed in!! Iedereen vrolijk, geen mensen dik onder de drugs, geen dikke wietlucht, iedereen blij. Een topsfeer bij een topavond.
Wat overigens frappant was, ik moest foto's maken voor een niet nader te noemen website. Ik vragen van: kan ik foto's maken van achter de djbooth of wat dan ook. Antwoord: Ja, maar niet de eerste 1,5 uur van de set van Sasha. Heel apart antwoord, maar oke, de eerste 1,5 uur is Sasha meestal juist nog nuchter, dus dan zou je juist beter foto's kunnen maken
Maar het viel mee deze keer.

Wat ook stom was, bij het bouwen van Cafe d'Anvers hebben ze een beetje een domme fout gemaakt. Het publiek staat voor de dj booth HOGER dan de dj zelf en dus kan je vanuit de rest van de zaal de dj niet zien en de dj het publiek ook niet :S
Fijn joh...NOT! Beetje jammer voor de interactie.....

Mijn nieuwe desktop
Weinig platen van Involver de eerste 3,5 uur, daarna oa Spooky - Belong en Watching Cars go by. Half 7 ongeveer gooide Sasha zijn laatste platen erop. Hoe kan het ook anders: In a State, en daarna nog een remix van JFOS - Do what you want. Heerlijk
Een gepaste afsluiting van een heerlijke avond/nacht.
7 uur de auto weer in , half 10 in je nest. Wat een dag.........

Platen die voorbij zijn gekomen: (maybe kunnen mensen helpen):
Spooky - Belong, Jase from Outer Space - Do what you want (?? Remix)
Britney Spears - Breathe On Me (James Holden Dub), N.E.R.D - Maybe (?? remix)
Felix da Housecat - Watching Cars go By, Future Sound of London - Papua New Guinea (Satoshi Tomiie Main Path Mix), Spektrum - Kinda New (Tiefschwartz Dub)
UNKLE - In A State, Chiapet - Westworld (Clubmix??)

Jullie in de playboy? Jeah right! 

Het belgische publiek was jummie!
Was dus geweldig en gezellig met Partyhardy, Matthijs, Lex, Tijs08, Emre, Three O Three, Sido van de Boumabros (en vriend), Ramona, Phortje, Chefke, Zehra, Nyah & vriendin, nog wat Belgische Ta's, Ovide, en verder ben ik niemand vergeten volgensmij 
Ik vond het misschien wel een legendarische avond weer

Nog 2 filmpjes! 
http://elektron.ewi.tudelft.nl/~jcapel83/Sasha1.MPG
http://elektron.ewi.tudelft.nl/~jcapel83/Sasha2.MPG
Verder komen alle foto's nog op www.partyscene.nl alsmede een goed report. Post ik nog wel even.
Greetz,
SnuggLe
Ga ik weer op mezelf replyen, maar deze wil ik jullie niet onthouden:

Stoute Zehra!

Ik wil mij verontschuldigen aan de mensen die op mij zaten te wachten, ik moest héééééééél dringend naar het ziekenhuis en kon onmogelijk (lees: lag bewusteloos) iemand laten weten dat ik niet kon komen.
Mjah, het is weer mijn rug... de beta party is ook onzeker 
| Originally posted by SnuggLe Oh en Nyah je bent maar eens wat meer! |

sorry, heb nu eenmaal een serieuze blik
| Originally posted by Pumaz Ik wil mij verontschuldigen aan de mensen die op mij zaten te wachten, ik moest héééééééél dringend naar het ziekenhuis en kon onmogelijk (lees: lag bewusteloos) iemand laten weten dat ik niet kon komen. Mjah, het is weer mijn rug... de beta party is ook onzeker |
| Originally posted by Snuggle geen mensen dik onder de drugs |
| Originally posted by SnuggLe Ga ik weer op mezelf replyen, maar deze wil ik jullie niet onthouden: ![]() ![]() Stoute Zehra! |
Thanks aan alle beta's en nl-ta's voor de supersfeer. Nu ga ik wel slapen want heb 8u moeten werken met maar 4 uurkes slaap...
Originally posted by SnuggLe ![]() Stoute Zehra! |
| Originally posted by Pumaz Ik wil mij verontschuldigen aan de mensen die op mij zaten te wachten, ik moest héééééééél dringend naar het ziekenhuis en kon onmogelijk (lees: lag bewusteloos) iemand laten weten dat ik niet kon komen. Mjah, het is weer mijn rug... de beta party is ook onzeker |
| Originally posted by Jasperovitsj @ Snuggle: Ik vond dat er wel een hoop gedrogeerde mensen rondliepen, maar echt storend waren ze - voor mij - toch niet. |
| Originally posted by SnuggLe Storend waren ze zeker niet, als ze er dus al waren. Diegenen die zeggen dat het te druk was en daardoor veel ellebogen voelden: het is maar waar je je aan stoort. De muziek was te geweldig om je daar druk over te maken. |
| Originally posted by Jasperovitsj spaar uzelf maar voor zaterdag, je gaat erbij zijn, willen of niet! ![]() |
| Originally posted by SnuggLe een of andere vage homo met een zonnebril op |
really funny
really funny | quote: |
| Originally posted by SnuggLe @ Nyah: Serieuze blik? Ah, dat kan ook Maar ge bent wel een aardige dame, leuk je even gezien / kort gesproken te hebben. |
behalve dat dame gedoe 

| Originally posted by Nyah wie van de nlta's komt eigenlijk naar de beta party? dr oetker, ei en freezel? |
| Originally posted by Nyah de nlta’s; lijken me wel toffe partygangers, wel ni echt veel mee gesproken, fkes met snuggle en partyhardy d8 ik. |
Tenminste, als je de meeste kent.
| Originally posted by Nyah nogmaals sorry dat ik op je voet was gaan staan heb ni echt een excuus aangezien t daar boven helemaal ni druk was |
no harm done
Beetje traag van antwoord, sorry - nogal druk voorlopig. 
'k Was een beetje moe, maar toch blij dat ik de moed bijeen geraapt heb om te komen en een tijdje te blijven.
Goed gelachen met de drugheads samen met Jasper - Ze waren mss niet met zoveel, maar degene die weg waren, waren echt mijlenver wég. 
Heerlijke muziek gehoord, zoals altijd veel te weinig kunnen ID'en, maar toch leuk wat les gehad van en geconverseerd met Emre en wat anderen. O ja, stop Partyhardy ooit met grijnzen of zit zn gezicht vastgegroeid zo? 
Weer een héél leuke avond, aangenaam verrast door de talrijke toffe nlta's die blijkbaar even gek zijn als wij Belgen en een paar uurtjes rijden niet erg vinden om een goeie dj aan het werk te zien.

my pix staan online HERE!

leuke pix skatje !
zaterdag weer 
Damn eindelijk terug van antwerpen.
het was een super leuk feesje, alleen heb ik me wat ge forceerd. ik heb nog altijd een stijf been.
ik vond de sfeer ook best wel leuk. geen ambetante mensen (of toch weinig)
Btw: die vieze bruine vlek op men rug? liep ik daar al heel de avond mee rond???
gast en niemand die me iets zegt 
er was ook een oudere kerel met een paardestaart. en die zei iets van een M I R (mir, russisch station?) track. in iedere geval. dat was echt een vette plaat.
| Originally posted by Kaidreas er was ook een oudere kerel met een paardestaart. |