TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- armin @ asta 26 juni
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »

Posted by jp on Jun-27-2004 17:31:

Beuken is in en dat is maar goed ook

Posted by HiGH_NrG on Jun-27-2004 17:35:

Zozozozo...ik heb me wel weer vermaakt!

En ook ik vond dat Markus lekkerder draaide dan Armin...maar ja, je kan niet alles hebben eh

Zwaar nep dat ze er om 07.15 al mee kapten...mietjes!

Posted by Zehra on Jun-27-2004 19:21:

bah man kvoel me begaaid!!!!

was superfeestje (alhoewel ik wel kan zeggen dat ik er betere heb meegemaakt) was voor de middag om 11u thuis.

pluspunten:
- perry!
- perry die 'walk away' voor me draait! heerlijk!
- markus was ook en hoe hij na zijn setje samen met ons kwam springen... had ik echt nie verwacht...
- armin en carte blanche horen is sooo niceee!
- leuke mensen ontmoet weer: freezel, partyhardy, snuggle, ramona, jp, magik54, franzelare en vele andere... is echt fun da je zo echt leuke mensen leert kennen!
- de sfeer in holland is gewoon duizend keer beter dan hier in Belgi�
- schoon decor

minpunten:
- veel te warm...
- muziek nie altijd even duidelijk...
- strenge portier die niks zei op mijn fototoestel mah commentaar gaf op mijn kam (ja kam... ge weet wel, om uw haren mee te kammen) kheb dan ook gezegd: weet je wa, hou die maar...

conclusie: heb er weer van genoten. thanks everyone!

Posted by Tom Lont on Jun-27-2004 19:50:

Topavondje weer, vooral Perry draaide zeer lekker. Valt me toch elke keer weer op dat de sfeer op Armada feestjes erg goed is. Het TA gehalte was weer erg hoog deze avond. Moogway, Partyhardy, SnuggLe, Ramona, Zehra, Freezel, Emma, leuk jullie gesproken te hebben

Posted by MaGiK54 on Jun-27-2004 20:07:

Snug dat nummer wat zo goed was van Armin heet: 09. Mark Norman - Phantom Manor denk ik.

Posted by SnuggLe on Jun-27-2004 20:13:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Snug dat nummer wat zo goed was van Armin heet: 09. Mark Norman - Phantom Manor denk ik.

Ah cool, stuur maar een keer.

Posted by emma on Jun-27-2004 20:25:

mijn pix staan online !!

http://globaldjbroadcast.com/galler...album=69&page=1

ENJOY

Posted by arturob on Jun-27-2004 20:26:

damn you`re quick,,, loool

xxx arturo

Posted by bobba lou on Jun-27-2004 20:28:

its a celebration bitches!!!! Good times...i bet....

Posted by basvh on Jun-27-2004 20:34:

na tiesto besluit armin nu maar tom harding na te doen.

Posted by MaGiK54 on Jun-27-2004 20:35:

Klein verslagje van een top weekend.

Na een gesloopte auto (mistlampunits + spiegels gerooft van me auto) aangetroffen te hebben had ik op een kut avond gerekend, maar dat viel reuze mee.

Avond zoals gewoonlijk gestart in de Kings Arms op Scheveningen, wedstrijdje kijken. Zoals bij iedereen een hoop stress. Maar de opluchting + ontlading na de overwinning was groot. Zoals de onderstaande pics wel aantonen:

Kurhouseplein verlichten + onder de rook zetten

Ik en me stapkameraad

Vervolgens een verjaardag gevierd in de Kings om rond een uur of kwart over 1 naar het centrum te rijden. En daar begon de ellende, stad hermetisch afgesloten voor auto, dus we konden hem niet gratis in de parkeergarage zetten, auto moest dus bij het Westeinde Ziekenhuis gezet worden. Stukkie lopen, overal ME en politie aanwezig. Met wat voorkennis zijn we met een flinke boog de ellende voorbij gelopen om bij de Asta een rij te zien staan. Tien a 15 minuten gewacht en de regen begon aardig door te zetten, kwam een vriendin van ons, die in de Asta werkt aangereden op de fiets. Nadat we haar heel lief hadden aangekeken, mochten we binnen. Gelijk wilde ze gastenlijstplekken regelen, aangezien we al kaartjes hadden, kregen we ons geld terug

Helaas door de perikelen in de stad + rij een uurtje van Markus gemist, maar wat wassie vet bezig zeg. Helemaal top. Een hoop TA'ers gezien natuurlijk, altijd gezellig. Wederom kunnen lachen om Zehra die Perry aan het stalken was

Armin draaide zoals gewoonlijk een lekker set, maar heb beter van hem gehoord. Helaas ging om 5 uur mijn stapmaatje naar huis, want hij moest vandaag weer werken. Besloot om te blijven, aangezien er genoeg TA'ers waren. Die helaas bijna allemaal na Armin zijn setje zijn weggegaan. Aangezien ik nog wel trek had in een afsluiting van Markus, heb de ochtend alleen voortgezet en hier heb ik zekers geen spijt van Markus draaide SUPER. Om 7:20 was het afgelopen en met een voldaan gevoel, ben ik op me gemakkie naar de tramhalte gelopen en om 7:35 kwam daar de eerste tram, die mij naar huis heeft gebracht.

Rond een uur of 13:30 schoot ik wakker en had eigenlijk wel zin om naar Parkpop te gaan. Daaro heb ik tussen 14:30 en 19:15 lekker in het zonnetje gezetten/gelegen:

Posted by Zehra on Jun-27-2004 20:39:

quote:
Wederom kunnen lachen om Zehra die Perry aan het stalken was

muhahaha jaloers da ik u nie stalkte zeker?

Posted by MaGiK54 on Jun-27-2004 20:50:

quote:
Originally posted by Zehra
muhahaha jaloers da ik u nie stalkte zeker?

Touch�

Posted by Zehra on Jun-27-2004 22:48:

Mijn foto's staan ook online HERE!

Enkele videos en geluidsfragmentjes (right click & save as):
Perry O'Neil - Arise
Perry O'Neil - Arise
Peter Martin - Perfect Wave
Above & Beyond - No One On Earth

Enjoy!

Posted by SnuggLe on Jun-28-2004 05:49:

Magik, ik zie alleen rode kruisjes!

Posted by MaGiK54 on Jun-28-2004 07:34:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Magik, ik zie alleen rode kruisjes!

Bij mij doen ze het nu, wellicht lag picserver er ff uit.

Posted by Dj Lex on Jun-28-2004 08:21:

Markus --> Goed
Armin --> Bagger, later iets beter
Markus ft. Armin --> GOED!
7.20 --> Licht aan, spot uit. Wat een tegenvaller!
TA'ers --> Erg gezellig weer!
Sfeer --> Met Ta'ers goed, voor de rest veel Sportschool Harrys en Anita's
The world doesn't know -->

Posted by Partyhardy! on Jun-28-2004 10:25:

quote:
Originally posted by Zehra
Mijn foto's staan ook online
Enkele videos en geluidsfragmentjes

Leuke foto's en filmpjes Zehra!

Posted by sanderheijnen2 on Jun-28-2004 12:33:

Het was weer een superfeestje!
Ik zit nog niet zo lang hier op het forum maar al wel 4 jaar Arminaanhanger. M n eerste Arminfeestje was een solo in de O op aanrader van een maat en sindsdien probeer ik er zo veel mogelijk bij te zijn.
Ik en m n vriendin moesten vanuit Bergen op Zoom komen en het begon al lekker toen we in de file kwamen bij de Moerdijk
Al met al stonden we na lang parkeerruimte zoeken rond half 2 in de rij (in de regen) en waren iets na 2-en binnen. Net een superuurtje van Markus mee kunnen pikken.
De wissel naar Armin met World on Fire was weer kippevel en het eerste uur was erg lekker. Daarna werd het naar mijn idee weer iets richting stampen. We zijn rond 5 uur weggegaan want onze dag was al erg lang.
Nadeel ten opzichte van vorige keer vonden wij het publiek met veel 'aparte' mensen zeg maar....
Vrijdag gaan we naar Bloemendaal en daarna wordt de eerstvolgende hopelijk het bootjefeestje.

(bedoelde je mij trouwens Snuggle? Waar ik was? Of een andere Sander?)

Posted by eieregooie on Jun-28-2004 12:51:

Ook nog wat footootjes gemaakt...

KLIK!

Posted by MaGiK54 on Jun-28-2004 13:18:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Markus --> Goed

Lex, volgens mij stond ik voor je in de rij bij de Asta. Ik was die mazzelaar die uit de rij gehaald werd en gratis naar binnen mocht

Posted by Partyhardy! on Jun-28-2004 13:36:

quote:
Originally posted by sanderheijnen2
Nadeel ten opzichte van vorige keer vonden wij het publiek met veel 'aparte' mensen zeg maar....

Apparte mensen daar is niets mis mee, dat is juist leuk! hoe apparter en raarder hoe beter! maar als er gewoon niets van af straalt dan is het ruk. Vrolijkheid vind ik belangrijk bij bezoekers dit was zaterdag (buiten de ta-ers natuurlijk en de vaste kern Armin fans) ver te zoeken...

Posted by Zehra on Jun-28-2004 13:46:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Markus --> Goed

Lex, waarom heb ik u nie gezien???

Posted by eieregooie on Jun-28-2004 13:55:

quote:
Lex, volgens mij stond ik voor je in de rij bij de Asta. Ik was die mazzelaar die uit de rij gehaald werd en gratis naar binnen mocht

Ik kreeg in de rij ook nog een vrijkaartje in m'n handen gedruk

Maakt de rij toch weer een beetje goed dacht ik zo

Posted by MaGiK54 on Jun-28-2004 14:03:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik kreeg in de rij ook nog een vrijkaartje in m'n handen gedruk

Maakt de rij toch weer een beetje goed dacht ik zo

Wij kregen ons geld terug van onze kaartjes Dat zijn altijd fijne dingen.

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »