TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armadanight @ The Asta The Hague
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas dus wie komt er met de trein???: Kaidreas |
| quote: |
| Originally posted by Freezel Schulz zit in hetzelfde ritme als Armin: 24e Ibiza, 25e Birmingham |

| quote: |
| Originally posted by Freezel Op feesten zoals Trens Energy en Sucksation lopen ook 16 jarige jongetjes en meisjes rond. |
| quote: |
| Originally posted by Freezel 25e Birmingham |
Rond welk uur gaan de meesten arriveren aan de Asta..? Met z'n alleen afspreken aan de ingang of..?
^ mss eerst ff kijken wie met de trein gaat
vul lijstje aan:
Kaidreas
TOR
Wij (= Xilver, Zehra, Mysteria en ik) komen dus met de auto, geen idee wanneer we aankomen, maar Z wou er in ieder geval al vroeg zijn...
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Wij (= Xilver, Zehra, Mysteria en ik) komen dus met de auto, geen idee wanneer we aankomen, maar Z wou er in ieder geval al vroeg zijn... |
yep kwil al om 23u binne zijn... whiiiiiiiiiiiiii FEESTJEUHHHHHHH
Aangezien Perry (voor hem kom ik tenslotte) begint wil ik ook om 23u al naar binnen eigenlijk 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Aangezien Perry (voor hem kom ik tenslotte) begint wil ik ook om 23u al naar binnen eigenlijk |
mah kwil ook voor perry daar zijn!
Voor de thuisblijvers: ETS Global zendt vanaf 00:00 tot 05:00 Armada Night uit
Ik ontvang sinds kort Fresh FM en verzorg dus de stream vanaf hier naar ETS toe 
Whehehe... Perry kan me rug op!
Eerst Zweden - Nederland kijken
Denk dat ik er tegen 1en ben...
Kaarten voor de volgende personen zijn binnen:
Meltoz: 3
Kaidreas: 1
Jasperovitsj: 1
SilentEagle: 1

Kaarten waren 12,10 p/stuk (inclusief servicekosten bij postkantoor), graag handjecontantje zaterdag overhandigen 
| quote: |
| Originally posted by Freezel Kaarten voor de volgende personen zijn binnen: Meltoz: 3 Kaidreas: 1 Jasperovitsj: 1 SilentEagle: 1 ![]() Kaarten waren 12,10 p/stuk (inclusief servicekosten bij postkantoor), graag handjecontantje zaterdag overhandigen |
VIELEN DANK
Cash zit al in't koffertje
Al vast een teasertje voor zaterdagavond:
FEESTJE! 
Bij de weg als er nog mensen NL-Zweden willen kijken (en er dus op tijd zijn), mijn flatje/kamertje is beschikbaar. D'r komen meer TA's omdat als die pas na de wedstrijd gaan ze er te laat zijn 
Entree=bier / andere alcohol / wiet! 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Bij de weg als er nog mensen NL-Zweden willen kijken (en er dus op tijd zijn), mijn flatje/kamertje is beschikbaar. D'r komen meer TA's omdat als die pas na de wedstrijd gaan ze er te laat zijn ![]() Entree=bier / andere alcohol / wiet! |

| quote: |
| Originally posted by TOR ^ mss eerst ff kijken wie met de trein gaat Kaidreas TOR |
| quote: |
| Originally posted by emma woon je ver van de Asta ?!? want wil wel nr voetbal komen kijken ![]() maar wil al om 23u naar Asta gaan ... |
kheb echt spijt da ik er nie bij kan zijn, een beta feestje zonder mij, snif snif
kheb zo'n zin om te feesten
Dit las ik net op de Asta-site, misschien goed om te weten voor de fotografen onder ons:
"ASTA is gewend dat er fotos van haar worden genomen. ASTA stelt het echter niet op prijs indien een ieder ongelimiteerd fotos van haar neemt. Een ieder die fotos wil maken dient hier vooraf schriftelijke toestemming voor te vragen. Stuur een email naar [email protected]"
| quote: |
| Originally posted by TOR hehe, wordt een gezellige bende op de trein |
wat bedoel je met "eerder"?
moet nog ff het schema van de treinen bekijken, dus ik weet niet precies hoe laat ik in Antwerpen-Berchem zal zijn. maar ik kom van de Cityparade, dus verwacht me daar niet tegen zessen 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Dit las ik net op de Asta-site, misschien goed om te weten voor de fotografen onder ons: "ASTA is gewend dat er fotos van haar worden genomen. ASTA stelt het echter niet op prijs indien een ieder ongelimiteerd fotos van haar neemt. Een ieder die fotos wil maken dient hier vooraf schriftelijke toestemming voor te vragen. Stuur een email naar [email protected]" |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.