TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armadanight @ The Asta The Hague
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »


Posted by Kaidreas on Jun-23-2004 17:28:

quote:
Originally posted by Kaidreas
dus wie komt er met de trein???:
Kaidreas

kewl. ik ga ook wel met de trein


Posted by TOR on Jun-23-2004 17:37:

quote:
Originally posted by Freezel
Schulz zit in hetzelfde ritme als Armin: 24e Ibiza, 25e Birmingham


oh my


@ Kaidreas: ik ook met de trein!


Posted by jp on Jun-23-2004 19:38:

quote:
Originally posted by Freezel
Op feesten zoals Trens Energy en Sucksation lopen ook 16 jarige jongetjes en meisjes rond.


Echt waar?


Posted by Jakhira on Jun-23-2004 19:42:

quote:
Originally posted by Freezel
25e Birmingham

The centre of the universe


Posted by Meltoz on Jun-23-2004 19:55:

Rond welk uur gaan de meesten arriveren aan de Asta..? Met z'n alleen afspreken aan de ingang of..?


Posted by TOR on Jun-23-2004 20:04:

^ mss eerst ff kijken wie met de trein gaat

vul lijstje aan:

Kaidreas
TOR


Posted by Jasperovitsj on Jun-23-2004 21:02:

Wij (= Xilver, Zehra, Mysteria en ik) komen dus met de auto, geen idee wanneer we aankomen, maar Z wou er in ieder geval al vroeg zijn...


Posted by Zehra on Jun-23-2004 21:06:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wij (= Xilver, Zehra, Mysteria en ik) komen dus met de auto, geen idee wanneer we aankomen, maar Z wou er in ieder geval al vroeg zijn...


yep kwil al om 23u binne zijn... whiiiiiiiiiiiiii FEESTJEUHHHHHHH


Posted by Jasperovitsj on Jun-23-2004 21:08:

Aangezien Perry (voor hem kom ik tenslotte) begint wil ik ook om 23u al naar binnen eigenlijk


Posted by Zehra on Jun-23-2004 21:11:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Aangezien Perry (voor hem kom ik tenslotte) begint wil ik ook om 23u al naar binnen eigenlijk


lol... kdacht, laat ik da nu maar nie schrijven mah kwil ook voor perry daar zijn!


Posted by Freezel on Jun-23-2004 21:54:

Voor de thuisblijvers: ETS Global zendt vanaf 00:00 tot 05:00 Armada Night uit Ik ontvang sinds kort Fresh FM en verzorg dus de stream vanaf hier naar ETS toe


Posted by eieregooie on Jun-24-2004 11:27:

Whehehe... Perry kan me rug op!

Eerst Zweden - Nederland kijken Denk dat ik er tegen 1en ben...


Posted by Freezel on Jun-24-2004 11:39:

Kaarten voor de volgende personen zijn binnen:

Meltoz: 3
Kaidreas: 1
Jasperovitsj: 1
SilentEagle: 1



Kaarten waren 12,10 p/stuk (inclusief servicekosten bij postkantoor), graag handjecontantje zaterdag overhandigen


Posted by Meltoz on Jun-24-2004 11:41:

quote:
Originally posted by Freezel
Kaarten voor de volgende personen zijn binnen:

Meltoz: 3
Kaidreas: 1
Jasperovitsj: 1
SilentEagle: 1



Kaarten waren 12,10 p/stuk (inclusief servicekosten bij postkantoor), graag handjecontantje zaterdag overhandigen


Hoi hoi VIELEN DANK Cash zit al in't koffertje


Posted by MaGiK54 on Jun-24-2004 15:37:

Al vast een teasertje voor zaterdagavond:




Posted by Zehra on Jun-24-2004 16:05:

FEESTJE!


Posted by SnuggLe on Jun-24-2004 18:18:

Bij de weg als er nog mensen NL-Zweden willen kijken (en er dus op tijd zijn), mijn flatje/kamertje is beschikbaar. D'r komen meer TA's omdat als die pas na de wedstrijd gaan ze er te laat zijn

Entree=bier / andere alcohol / wiet!


Posted by emma on Jun-24-2004 20:19:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Bij de weg als er nog mensen NL-Zweden willen kijken (en er dus op tijd zijn), mijn flatje/kamertje is beschikbaar. D'r komen meer TA's omdat als die pas na de wedstrijd gaan ze er te laat zijn

Entree=bier / andere alcohol / wiet!


woon je ver van de Asta ?!?
want wil wel nr voetbal komen kijken
maar wil al om 23u naar Asta gaan ...


Posted by TOR on Jun-24-2004 20:33:

quote:
Originally posted by TOR
^ mss eerst ff kijken wie met de trein gaat


Kaidreas
TOR


hehe, wordt een gezellige bende op de trein


Posted by SnuggLe on Jun-25-2004 14:26:

quote:
Originally posted by emma
woon je ver van de Asta ?!?
want wil wel nr voetbal komen kijken
maar wil al om 23u naar Asta gaan ...


Met de tram 10 minuutjes, dus niet ver.
Ik wil er ook rond 23uur zijn want ik moet met Franzelare naar binnen ivm guestlist.


Posted by djcresto on Jun-25-2004 15:33:

kheb echt spijt da ik er nie bij kan zijn, een beta feestje zonder mij, snif snif

kheb zo'n zin om te feesten


Posted by Jasperovitsj on Jun-25-2004 17:22:

Dit las ik net op de Asta-site, misschien goed om te weten voor de fotografen onder ons:

"ASTA is gewend dat er foto’s van haar worden genomen. ASTA stelt het echter niet op prijs indien een ieder ongelimiteerd foto’s van haar neemt. Een ieder die foto’s wil maken dient hier vooraf schriftelijke toestemming voor te vragen. Stuur een email naar [email protected]"


Posted by Kaidreas on Jun-25-2004 17:30:

quote:
Originally posted by TOR
hehe, wordt een gezellige bende op de trein

hahaha inderdeed. misschien kunnen we schaken.
seg enig idee wanneer je in antwerpen aankomt???
en houden we een meeting. tis maar ik heb eigenlijk wel goesting om wat eerder naar den haag te gaan. alle hangt van u af natuurlijk, dan heb ik het ook eens in het daglicht gezien


Posted by TOR on Jun-25-2004 17:54:

wat bedoel je met "eerder"?

moet nog ff het schema van de treinen bekijken, dus ik weet niet precies hoe laat ik in Antwerpen-Berchem zal zijn. maar ik kom van de Cityparade, dus verwacht me daar niet tegen zessen


Posted by emma on Jun-25-2004 18:04:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dit las ik net op de Asta-site, misschien goed om te weten voor de fotografen onder ons:

"ASTA is gewend dat er foto’s van haar worden genomen. ASTA stelt het echter niet op prijs indien een ieder ongelimiteerd foto’s van haar neemt. Een ieder die foto’s wil maken dient hier vooraf schriftelijke toestemming voor te vragen. Stuur een email naar [email protected]"


ik heb toestemming!
dus zal pix nemen van de beta's ...

ben fotografe van dienst voor markus' site
dus poseer allemaal maar mooi en doe jullie mooiste kleedjes aan lol


Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.