TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Prog Appreciation Thread
Pages (66): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 »
jup dien 'broken' heb ik ook, is wel zaligggg, en Jiva ook natuurlijk.
Sultan - Breathe And Fear atm
. In elk van die tracks zit wel ��n of ander zalig gitaarstuk
Moest er een chart zijn van de meest populaire threads ooit op het beta forum was dit nr 13 (op replies). En lang bestaat hij niet...
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Moest er een chart zijn van de meest populaire threads ooit op het beta forum was dit nr 13 (op replies). En lang bestaat hij niet... |
vandaag gevonden en gekocht.
vinyl:
-Red screen
-luke chable and bjork
cd:
-Sasha-involver (global underground limited edition
)
ik had jasper zen review al gelezen maar ik wou toch ff luisteren om zeker te zijn.
track nummer 2 direct opgezet, die sploghle ofzoiets... wtf ik hoefde gewoon nie verder te luisteren hij was al verkocht
-ff men tochtje verder gezet en zo kwam ik op. in balance 005 mixed by james holden.
| Originally posted by Kaidreas -Red screen |
| Originally posted by Kaidreas -ff men tochtje verder gezet en zo kwam ik op. in balance 005 mixed by james holden. |
gymnasticswood in progress 
Bij toffmusic 
wete ik zal eens vragen aan die dude of ie er nog besteld, en als je wilt ga ik em wel halen dan.
btw. er lagen echt nog kei veel proggie cd's hoor. nick warren and stuff. you guys should check it out.
F*ck, en net nu ik bijna blut ben!
Moesten ze Sasha's GU 13 of Seaman's GU 16 hebben koop ik ze direct, dan moeten mijn ouders mij maar wat geld lenen, de gierigaards! 
van seaman heb ik iets zien liggen denk ik. en veel van die renaissance cd ook. alle een beetje vanalles, zelfs eentje van bedrock breaks. maar die stond me niet zoooo hard aan eigenlijk
Als je aan een kopij genoeg hebt J, ik heb alle GU-cds...
Die Dave Seamen zal wss zijn nieuwe Renaissance cd, Therapy Sessions zijn veronderstel ik, met een saaie kaft vanvoor, nee?
Nog een cd voor deze zomer trouwens: nieuwe WOW album (Killa staat erop) 
Ow, en Balance 006 is ook heeeel goed.
Veel progbreaks 
Ik weet niet of het al genoemd is maar alles van Petter vind ik ongelooflijk.
Petter - These Days (Original Mix)
Petter - Six Songs EP (Vinyl met 6 tracks zoals de naam al zegt)
En dieje gast is nog ma 19 schijnt
Ook Steve May - Open Day (Original Mix) en de "Luke Chable Quakes And Craters Mix" is een ongelooflijk sterk prog nummer vind ik.
Deze 2 springen onmiddelijk in men hoofd als ik het woord prog hoor 
| Originally posted by Phortastic Petter - These Days (Original Mix) |
| Originally posted by Phortastic Ook Steve May - Open Day (Original Mix) en de "Luke Chable Quakes And Craters Mix" is een ongelooflijk sterk prog nummer vind ik. |
ge hebt smaak!
| Originally posted by Phortastic En dieje gast is nog ma 19 schijnt |
| Originally posted by Pumaz Klopt, en Nathan Fake is ook een jonkie |
Thx zehra 
| Originally posted by Jasperovitsj Chris Salt is ook nog maar 20 En Holden was ook 19 toen hij Horizons maakte, catch my drift |
| Originally posted by Zehra welcome btw |

| Originally posted by Pumaz Ja welkom Phortastic, progheads zijn hier meer dan welkom ![]() Misschien even de 'Stel uzelf voor' thread gebruiken? |

| Originally posted by Phortastic Petter - These Days (Original Mix) |
Shmuel Flash: Saturn
Nieuw is hij niet (al een half jaartje uit op Nascent), maar ik heb hem net teruggevonden tussen mijn mp3's. Een zalige proghouse stomper met een geweldige groove en zalige elktro-achtige melodie�n die maar blijven bouwen en bouwen, booooooooooom!!!
Sander Kleinenberg: United in rhythm
Eindelijk nieuw materiaal van Sander, en wat een plaat! Tribal madness met een dodelijke basslijn en percussie, en daarbovenop zwevende etherische vocals �n Arabische invloeden! Op het randje van cheesy misschien, maar wel lekker! 
| Originally posted by Jasperovitsj Sander Kleinenberg: United in rhythm Eindelijk nieuw materiaal van Sander, en wat een plaat! Tribal madness met een dodelijke basslijn en percussie, en daarbovenop zwevende etherische vocals �n Arabische invloeden! Op het randje van cheesy misschien, maar wel lekker! |
Tjah, I aint no promo-whore...
Is dat een verwijt of een compliment?

Van promos gesproken, Lost Language CDR van de nieuwe Tilt is binnen 
Weer eens wat:
Nikola Gala - Body soul harmony
Weet ik niets over, behalve dat het de vocals van Lustral - Everytime gepikt heeft... ik zou niet eens weten of dit echt Nikola Gala is.
Kosmas Epsilon - Architech EP
Ben de lable vergeten, maar zitten echt goeie dingen tss, check it out!
-Architech
-Velvet
-They came from the sky
Straks editen met meer tracks en beter info over die EP.