TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]

Posted by FUSyke on Jun-27-2004 06:30:

Toen ik gisteren de trein nam van St-Pieters naar de Dampoort zat de trein al gans vol. Eenmaal aan de Dampoort aangekomen was het nog slechter, het was drummen om tot aan de Versuz-stage te geraken. Maar eenmaal we er waren was het de moeite Armin draaide goed vond ik ondanks de installatie die af en toe uitviel, maar dit kon de ambiance niet drukken. Idd wel spijtig dat sommige het nodig vonden om voor Armin te gaan dansen. Heb nog enkele foto's kunnen nemen, waar onder ook 1 van mij en Armin WHIII me happy Toen ben ik naar de parade gaan kijken maar dit heeft nie lang geduurd vanwege de drukte, na een uurtje te hebben gekeken zijn we dan maar terug huiswaarts getrokken. Opnieuw op elkaar gestampt in een overvolle trein. Het was dus een leuk namiddagje

@Emma: Was jij dat op het podium bij Armin en naast dat Hollands meisje? Ik dacht je te herkennen maar ik wist het niet zeker dat jij het was

Posted by Jakhira on Jun-27-2004 09:07:

Emma staat altijd bij Armin
Mja, ik ben net wakker en mijn oren doen nog pijn

Posted by emma on Jun-27-2004 10:59:

quote:
Originally posted by Pumaz
Emma staat altijd bij Armin

Ik kon da vanvoor nimeer aan ... die muziek stond veeeeeeeeeeeel te hard !
Mijn oren deden onwaarschijnlijk veel zeer!
Op bepaalde momenten dacht ik zelfs dat de liedjes vals klonken of dat het een remix was ofzo omdat het geluid zo hard stond ...
daarom heb ik effe een andere strategische plaats ingenomen.

Armin draaide erg hard, maar moest zich aanpassen aan het publiek denk ik. Op't einde vroeg ik hem of hij 's avonds 'white room' wou draaien en dan zei hij dat hij't zeker ging doen en dat hij er hier de kans gewoon niet toe kreeg.
Was dus een beetje 't hardere werk maar wel ok
Alleen die mensen die zo'n show aant verkopen waren, waren best wel irritant en ja, de muziek die uitvalt (technische probs) typisch Belgi�; sorry ...
Maar ik maak zo'n dingen steeds in Belgi� mee en had het ook verwacht want had het in't begin nog tegen mijn vriendin gezegd, achja, nix at doen !
Vond het alleszinds leuk om Armin derbij te hebben !

Naar de parade zelf ben ik niet meer geweest omdat mijn oren toch helemaal om zeep waren en kon ik niet meer van de andere muziek genieten.

Pix volgen nog

Posted by CygnusX on Jun-27-2004 11:22:

Op het vrt-nieuws ging het weer vooral over de problemen met (vloeibare) drugs en terecht precies : 450 medische ingrepen na City Parade

Posted by Jakhira on Jun-27-2004 11:27:

Er waren alleszinds veel ziekenwagens aan het rondrijden en qua security was er niks te zien.

Posted by Gladius on Jun-27-2004 11:56:

die commisaris was nochtans heel positief

Posted by Jasperovitsj on Jun-27-2004 13:30:

De Cityparade was een dikke tegenvall eigenlijk!
We waren er wel redelijk laat, net toen de stoet was vertrokken. We hebben nog geprobeerd om mee in de stoet achter de Versuz-truck in te schuiven, maar dat bleek echt onmogelijk wegens t� veel volk. Dan maar blijven staan en wat kijken hoe het volk als onnozelaars begon te springen telkens de "whoo-whoo" bass (het enige wat je kon horen van al de muziek) wegviel en terug inkickte
Maar na een tijdje begon het toch een beetje marginaal te worden (rondvliegende flessen, een overheersende weed-geur, gekots), dus dan hebben we maar wijselijk besloten om door te gaan en iets te gaan eten...

Niet voor herhaling vatbaar in mijn geval!

Posted by FUSyke on Jun-27-2004 13:39:

quote:
Originally posted by Pumaz
Er waren alleszinds veel ziekenwagens aan het rondrijden en qua security was er niks te zien.

Idd, het was spijtig dat er niet meer security was, zeker aan de podiums van de pr�-party. Ze hadden dan wel mannen gezet aan de ingang van de pr�-party :s Dit vond ik toch wel belachelijk, een ganse massa kan je toch niet ophouden voor ff hun zakken te controleren. Voor de drugs waren er wel agenten in burgerkledij. Maar nogmaals, hoe kun je zo'n massa controleren. Ik vond het wel goed dat die politiecommisaris vredelievend was voor de jeugd

Posted by Jakhira on Jun-27-2004 16:17:

quote:
Originally posted by FUSyke
Ze hadden dan wel mannen gezet aan de ingang van de pr�-party :s Dit vond ik toch wel belachelijk, een ganse massa kan je toch niet ophouden voor ff hun zakken te controleren.

Ik ben ergens verkeerd gelopen en was op de parking geraakt zonder door de ingang te gaan

Posted by TOR on Jun-27-2004 17:12:

wat een flop

serieus, dit leek echt nergens naar. de wegen waren veel te smal om zo'n massa aan te kunnen.. voor mijn part mogen ze het rijdende gedeelte afschaffen en het enkel houden bij een outdoor fuif, zoals op de pre-party. daar nog een uur van Armin's set kunnen meepikken.. idd wat hard zoals de mensen hier zeggen, en het soundsystem trok echt op niks.. wat een clipping, niet te doen! toch een vrij goeie set vond ik, sfeer was ook top. en heerlijk om nog es Strange World te horen.

hoogtepunt van de namiddag: Carlsberg

Posted by Jakhira on Jun-27-2004 18:50:

quote:
Originally posted by TOR
hoogtepunt van de namiddag: Carlsberg

Amen to that

Posted by emma on Jun-27-2004 19:22:

hier zijn al enkele pix => http://www.rotationz.be/new/news.php?newsid=989

Posted by Oester on Jun-27-2004 23:12:

Bij mij zowat het zelfde verhaal als de meesten ...

Armin was vooral ambi ...
klote kerels op podium
die kerel in het blauw , de ambi man van versuz , heeft om 1.30 ook staan draaien op het MINI podium, heeeel slecht btw :-)
en dat podium vond ik erbarmelijk, typisch belgie was wel dat de 2 podia achteraan drie dubbel zo groot waren als deze van versuz en stubru/moveX , rararara , podia waren van Kozzmozz en Starwarz....

Parade zelf trok op geen zak ...maar hou u vast , ik heb een maat in de organisatie en de parade is 99% zeker in Luik volgend jaar !!! dus bar bar bar slecht waarschijnlijk , remember 2 jaar geleden maar dit zijn wat voorbaarig natuurlijk, velen hebben geen zin om tot daar aftereizen ... bij mijn weten zeer kleine avuenekes ...reden waarom luik wou hij mij niet zeggen ...

En de cijfers van de politie zijn grotendeels gebaseerd op de inkom van de afterparty ( 144.OOO kaartjes )

Maar de techno hing zwaar mijn botten uit na een uurtje of 2 en gingen nr huis wat bleek , de bussen begonnen pas te rijden om 4 u ( was toen 1.30 . Geen enkel taxi bedrijf was bereikbaar ! + enkel proximus netwerk was bereikbaar ... resultaat je staat al heel de dag te dansen en te lopen en dan mag je 10 km TE VOET wandelen nr je kot ...gelukkig hebben we nog een bus kunnen nemen voorbij de dampoort :s

Posted by pooley on Jun-27-2004 23:16:

Ik heb gene maat in de organisatie maar iedereen weet dat het elk jaar afwisseld he
luik gent luik gent en dan terug luik als het ware ;-)

Posted by Oester on Jun-27-2004 23:52:

van de jaar was het dan gent gent :-)

Posted by Kelly* on Jun-28-2004 16:23:

Ik heb Armin gemist

Ik moest mijn auto parkeren op anderhalf uur wandelen van Dampoort!!!!! De parking was vol en de dichtsbijzijnde plaatsen waren anderhalf uur te poot!!!!!!!!!!! schandalig!

Heb geprobeerd dus nog bij Armin en de preparty te geraken maar helaas om 15u waren we halfweg en zagen we onze zillion-truck-people staan en zijn we daar maar blijven hange

Parade trok absoluut op niets! paar keer aangevallen geweest door een groep wacko's .... heel irritante agressieve sfeer over heel de parade en veeeeeeeeeeeeeeeel te weinig plaats en security !

Posted by FUSyke on Jun-28-2004 16:35:

Idd de parade trok op niets maar Armin was wel heel goed. Spijtig genoeg haperde de installatie soms en waren er clowns die zo nodig moesten opvallen op het podium mja tis Belgisch �

Posted by djcresto on Jun-28-2004 16:51:

quote:
Originally posted by Kelly*
Ik heb Armin gemist

Ik moest mijn auto parkeren op anderhalf uur wandelen van Dampoort!!!!! De parking was vol en de dichtsbijzijnde plaatsen waren anderhalf uur te poot!!!!!!!!!!! schandalig!

Het openbaar vervoer ging ondanks de drukte vrij vlot. Maar op een uur een half tijd zijt ge toch volledig door gent gestapt?

Posted by Xilver on Jun-28-2004 21:31:

quote:
Originally posted by Kelly*

eh... waar de fok hebt gij geparkeerd wij stonden op 10 minuutjes van Dampoort, plaats zat. Wij waren er ook pas om 15u-15u30

Posted by Partyteam on Jun-30-2004 13:58:

We waren helaas te laat voor Armin
De rest van de parade hebben we gelukkig wel gehaald, onze foto's staan dan ook op onze site ;-).
www.partyteam.be

Posted by Kelly* on Jul-01-2004 14:19:

quote:
Originally posted by Xilver
eh... waar de fok hebt gij geparkeerd wij stonden op 10 minuutjes van Dampoort, plaats zat. Wij waren er ook pas om 15u-15u30

Wij moesten helemaal aan de Volvo-fabriek parkeren

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]