TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Em 2004
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 »
hmm...
zlatans morsa �r en farsa! 
BTW ...
Italiens tr�ningsl�ger (film)
Radiosporten Sverige vs Italien
nu hade sverige tur =) hoppas att n�sta omg�ng s� k�r alla lika.. =) (= =)(=
| quote: |
| Originally posted by jofawe hmm... zlatans morsa �r en farsa! ![]() BTW ... Italiens tr�ningsl�ger (film) Radiosporten Sverige vs Italien |
en till spottloska i em.
Nu Schweiz anfallare Alexander Frei som ska ha spottat Gerrard i nacken.
J�vla fjollor Italien �r. Nu b�rjar dom oroa sig f�r en konspiration att Sverige - Danmark t�nker spela 2-2 medvetet.
Bara Italien som kan komma p� n�t s�nt
Bara f�r det vill jag att det blir 2-2
FY FAN VA SNYGGT!
2-0 holland!
stackars ScuL, holland spelar s� mycket b�ttre idag... 
Fan snyggt uppl�gg.... Tjeckien sl�pper igenom r�tt l�tt verkar de som 
| Originally posted by mjz FY FAN VA SNYGGT! 2-0 holland! stackars ScuL, holland spelar s� mycket b�ttre idag... |
2-1 Frankenstein Koller
| Originally posted by Kongo_kim v�nta lite var inte Nistelrooy offside Han st�r offside n�r passen till Robben g�r och sen forts�tter in mot m�l. Han p�verkar ju spelet |
Jo visst fan var det offside
Han st�r offside visst f�r han inte passningen men sen forts�tter han och f�r den och vips s� �r han med i spelet.
Solklart ju
| Originally posted by jeremy1984 Preciiiiiz vad jag satt o t�nkte p� n�r jag s�g m�let! N�n som kan f�rklara hur det ligger till? |
3-2 TILL TJECKIEN!
v�ldigt v�lf�rtj�nt, hollands coach �r ett j�vla miffo...
Absolut den b�sta match i eEM. Kanske den b�sta match jag sett i mitt liv den hade allt.
OMG vilken v�ndning av Tjeckien.
n�n som har lust och g�ra mig en tj�nst
posta betygen spelarna fick i Sportbladet i matchen Sverige - Italien
n�h� dom snackar nu med bosse karlsson p� TV4 och det var visst regelr�tt m�let. men j�vligt konstigt tycker jag
Idag spelades de tv� hitils b�sta matcherna i EM2004
hoppas alla matcher blir bra nu
Zlatans m�l var inte specielt snyggt och hade dessutom en god skopa tur i sig.
N�h jag �r mest glad �ver att se vilket storspel som bj�ds p� en av mina favoriter i det svenska laget Iscasson och inte minst att Kim fick komma in i matchen s� pass tidigt, ni minns v�l vem som slog h�rnan p� Zlatans m�l? 
| Originally posted by AC. Zlatans m�l var inte specielt snyggt och hade dessutom en god skopa tur i sig. |
L�nga, "klockrena", riktiga kanoner. Clena m�l helt enkelt. tillskillnad fr�n Zlatans vifta lite med benet i luften m�l.
ladda ner "10 of the best goals of world cup 2002.mpg" 35mb p� DC
och kolla m�len 2,3 och framf�r allt 4:a
Underbara m�l.
F�r er som inte orkar det s� �r det framf�r allt m�l man kan se p� frisparkar eller skott en bit utanf�r straffomr�det fr�n spelare som Beckham eller K�llstr�m 
| Originally posted by AC. Zlatans m�l var inte specielt snyggt och hade dessutom en god skopa tur i sig. |
vi ska va glada som har en tekniker som zlatan som hittar p� s�nna grejer p� plan som annars aldrig g�rs av n�n i sveriges landslag...han �r en spelartyp vi annars brukar sakna i laget....sen va Isaksson grym i matchen ocks�
| Originally posted by Hybrid trodde platsen �r Drag�o i Porto hursomhelst.. det kommer att bli en sp�nnande match |

Inte f�r att skryta men n�gonstans i klotterplanket f�r l�ngesedan s� tippade jag Portugal och Grekland vidare fr�n gruppen.
r�tt sj�lvklart tycker jag att dom gick vidare.
nu bara hoppas Frankrike och Kroatien g�r vidare fr�n Grupp B
| Originally posted by Kongo_kim nu bara hoppas Frankrike och Kroatien g�r vidare fr�n Grupp B |
�hh, n�stan alla m�l i fotboll �r 90% tur om man ska t�nka som p� Zlatans m�l.. typ var 7:e boll g�r ju p� m�l i huvudtaget. F�r mkt filmning i fotboll, plus att det �r en ren tur-sport.
Dock kul att kolla p�