TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nogmaals Armin op een bootje !
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »
Wat een superfeest toch weer
Bewijst toch weer dat Armin en Schulz mijn absolute favo's zijn
Remy was zeer, zeer goed bezig 
Freezel ook al weer thuis
Ik had op het laatste moment nog een foto gemaakt van jou en Markzman, misschien dat je nog weet wie ik ben 
Paar pics:

Met m'n held Markus Schulz

Hele aardige gozer, hij wilde graag dat ik alle fotos die ik had gemaakt ook doorstuurde naar hem
Wel vet dat hij gewoon ff de tijd nam om met me te praten enzo, hele relaxte gozer!

Groepsfoto van het laatste moment, lachen gezelschap 

Freezel met Markzman_X
Topfeest! Vooral Markus Schulz was GEWELDIG! Perry O'neil - Arise, Perry O'neil - Wave Force, Probspot - Blueberry
Wat een set!
Allemaal onbekend talent, die groepsfoto 
Allemaal 'wij gaan alleen naar Armin'-fans?

Het was eigenlijk mijn eerste niet-hardstyle feest :P Trance bevalt me beter!
De rest is eigenlijk een samenraapsel van fokforum en mp3-tunes.nl 
Wat een geweldige feest was het weer
De Ocean Diva is gewoon een toplocatie! Alleen maar vette muziek en erg veel bekende zoals altijd bij feestjes van Armin. Was gezellig!!! 
En idd, net als Freezel Armin & Schulz nr 1 & 2!
Paar tunez die me nog goed zijn bijgebleven...
Perry O'Neil - Wave Force & Arise
Bounce @ Nothing!!
Sarah Mclachlan - World On Fire (Junkie Xl Remix).. top openingsplaat
Active Sight - Out Of Our Lives
Delerium - Silence (Above & Beyond Remix).. hele tent los
Randy Katana - In Silence
Orange Theme 2004 als afsluiter..
Was eigenlijk 4 dj's on a boat, Sander Bouma draaide de eerste drie kwartier nog, aangezien Remy nog een FFWD afterparty had 
| quote: |
| Originally posted by sanderheijnen2 kan iemand me nog even gauw kort uitleggen hoe ik moet rijden als ik kom vanuit het westen (dordrecht)? en hoe laat draait wie? |
| Originally posted by moogwai Ik heb ook een half uur in R'dam liggen rondrijden |
Wist eigenlijk wel dat de nieuwe above & beyond met silence zou komen maar vroeg m voor de zekerheid wel ff aan bij Armin. Zei tegen m dat ik zeker wist dat de hele tent op z n kop zou staan. Eh, ja hoor! Iedereen werd echt helemaal leip!!!!
Heb de hele avond eigenlijk boven gestaan met top uitzicht op de vloer. Muziek was al hard genoeg daar en lekker de ruimte. Varen was niet veel van te merken binnen maar buiten op het dek gaf het toch wel een relaxt idee.
Wij waren er zo rond 11 uur. Was lekker opwarmen met Remy maar vond m niet denderend. Marcus was zeker weer goed bezig en draaide platen die ik wilde horen. Maar als Armin dan komt weet ik weer waarvoor ik hier naartoe ga! Hij zet gewoon de tent op z n kop en er is niemand zo betrokken bij het publiek zoals hij. De sfeer was goed en Armin hakte gelukkig eens een keer niet zo door op het laatst. Opening met Junkie XL uiteraard kippevel 2004!
De beveiliging waren tenminste ook niet van die teringapen maar deden normaal.
Al met al zeer geslaagd feestje en waarschijnlijk mijn beste tot nu toe dit jaar!!!
| Originally posted by Miss Proximus zo jij hebt wel een supersonisch moderne wagen, of niet? |
en waar/hoe/wat/wanneer is de ligstand dan??
| Originally posted by Miss Proximus en waar/hoe/wat/wanneer is de ligstand dan?? |
Fantastisch feestje gewoon!!!
Zalig warm-up van Remy, een prachtige set van Markus (zoals we hadden verwacht natuurlijk , en de beste set die we ooit van Armin hebben gehoord!!!!
En dit alles op een perfecte lokatie! Schitterend!!!
Onze foto's staan op www.partyteam.be (zeker het 3de filmpke bekijken!! ;-))
Enjoy!!!
wordt er al gewerkt aan een tracklist?
| Originally posted by sanderheijnen2 wordt er al gewerkt aan een tracklist? |
4 dj's on a boat:
1/2 Bouma-bros
Remy
Markus
Armin
Paparazzi was ook aanwezig met mega-camera:
Rotterdam by Night:
Leuk feessie:
kan iemand me ff vertellen wanneer Armin weer in nl is voor een solo tje ofzo?
| Originally posted by sanderheijnen2 kan iemand me ff vertellen wanneer Armin weer in nl is voor een solo tje ofzo? |
OMG, wat een geweldig feest was dit. Super sfeertje, Mooie lokatie voor een feest, schone en voldoende wc's, redelijke drankprijzen, perfect geluid en goeie dj's. Remy vond ik erg lekker draaien, is me niet tegengevallen voor de eerste keer dat ik hem hoorde, mooie opwarmer. Markus draaide beter dan ik verwacht had, veel mooie platen gehoord. Heb hem zelfs nog ff gesproken, hele aardige vent, leuk dat hij gewoon tussen het publiek wachtte tot hij mocht draaien. En ja, Armin, man ik vraag mij elke keer weer af hoe je het voor elkaar krijgt om het dak er van af te krijgen. Wat een meesterlijke set weer
Het publiek wat net als de vorige keer op de ocean diva erg leuk, niet teveel vreemde lui er tussen, top! Ook altijd leuk om bekenden tegen te komen. Ramona, Kelvin, Cyril, Emma, Kelly, jullie maken het feest altijd helemaal compleet 
| Originally posted by Partyteam Fantastisch feestje gewoon!!! Zalig warm-up van Remy, een prachtige set van Markus (zoals we hadden verwacht natuurlijk , en de beste set die we ooit van Armin hebben gehoord!!!! En dit alles op een perfecte lokatie! Schitterend!!! Onze foto's staan op www.partyteam.be (zeker het 3de filmpke bekijken!! ;-)) Enjoy!!! |
Kippevel!
| Originally posted by Joost 3de filmpje!! Kippevel! |
| Originally posted by DJ_Siesta sinds wanneer draait armin hardcore? |
| Originally posted by Joost Tja, hij gaf het gisteravond eerlijk toe, hij heeft genoeg van trance. Markus Schulz mag Armada hebben en A State of Trance presenteren; Armin gaat bij Third Movement, scheert zijn koppie kaal en gaat zich nu volledig richten op de hardcore |
Remy had ook al een kort koppie.... ik vermoed een complot!
Ohja, Paul van Dyk en Tiesto zijn volgend jaar gecontracteerd bij Masters of Hardcore 
| Originally posted by moogwai Was eigenlijk 4 dj's on a boat, Sander Bouma draaide de eerste drie kwartier nog, aangezien Remy nog een FFWD afterparty had ![]() |

| Originally posted by dj_spare dat hoorde ik ook ja! zijn nek etc was al opgeschoren, de MC was ook al kaal dus ik denk dat iedereen zich binnenkort gaat aansluiten bij Third Movement hier +' |
| Originally posted by DJ_Siesta we blijven tenslotte armin wannabes he hahahhahahahahahha |