TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
Ja ha, så var man uppe sent igen. Börkjar klockan 8 imorn på jobbet inne i stan. Så här e de ibland när man festar på helgen och vänder på dygnet.

Nu ska jag surfa så jag blir skita trött
ses...
Varför är jag fortfarande uppe?
För att jag e i skolan och klockan bara e 16.20
| quote: |
| Originally posted by dbl Varför är jag fortfarande uppe? För att jag e i skolan och klockan bara e 16.20 |
synnerligen ett orginellt inlägg
själv har jag jobbat på ett projekt tills nu... borde ta och sova lite
6.20am til I come
Glömde lägga posta i natt / i morse. Var uppe till 6.20
Har en till HD ny på 40gig så man kommer in mycket bättre hubbar på direct connect, har laddat hem så mycke nya musik videos till väldigt sent / tidigt. 68 närmare bestämt. Hita en snubbe jag ladda mot som också hade BBB i närheten så det gick alltid snabbare än 600 kbps. Skönt när bara en mucik video bara tar ca. 1 minut
ps. detta är inget jävla skryt, är bara glad att det gick så bra ds.
för att jag varit ute och lirat med andens brossa 
fan, nu har 3 tjejkompisar dratt utomlands... inte bra alltså
hoppas på att de återvänder snarast 
Tänkte ju kolla lite på OS invigningen....Och den har ju redan börjat....
Ja så va man hemma då.
TVne pajj
satan.
Jag måste ju ha nåt så jag kan se OS........
*kollar på OS*
sverige ska fan vinna hockeyn alltså, det hade varit såå skönt...
| Originally posted by reveal *kollar på OS* sverige ska fan vinna hockeyn alltså, det hade varit såå skönt... |
lyssnar på setet DJ_Irish_and_DJ_Nyman-Live_at_AmnesiA_(Sweden)_2001-09-15.mp3 , lär ju ta ett tag innan jag lägger mig 
| Originally posted by reveal lyssnar på setet DJ_Irish_and_DJ_Nyman-Live_at_AmnesiA_(Sweden)_2001-09-15.mp3 , lär ju ta ett tag innan jag lägger mig |
Ja varför fan ligger man inte till sängs än ???
Var ju en schysst fest men......
Nä nu ska jag decka....
Ses....
Håller med dig Steve...
Dax att krypa till kojs....
Nu är man hemma halvlullig efter en hel konstig kväll...jag har haft jävligt roligt !
natti natti 
äh fan jag är fast i träsket, svårt att sluta lyssna nu 
För att en viss person ringde 03:45 och väckte mig med "Vad gör du?" sen dess har jag inte kunnat somna om...
Jag är fortfarande uppe för klockan bara är 10.43 typ. Men igår var jag uppe till 3 och det hade ju sina förklaringar....
Detta är bara lite utfyllnad för allt förlorat... 
Själv gick jag och la mig kl 5 imorse... Satt hemma hos polaren och spelade GTA3 haha... Sorgligt men sant.
För att jag har så tråkigt liv?
Var och såg Sagan om ringen (bätter sent än aldrig...) den var ju helt ok, jobbigt bara att behöva vänta på del II 
| Originally posted by Gaby För att jag har så tråkigt liv? Var och såg Sagan om ringen (bätter sent än aldrig...) den var ju helt ok, jobbigt bara att behöva vänta på del II |
Det är du inte ensam om.....
för att jag tagit alldeles för mycke cola
kuuuuuuuuuul
| Originally posted by Gaby För att jag har så tråkigt liv? Var och såg Sagan om ringen (bätter sent än aldrig...) den var ju helt ok, jobbigt bara att behöva vänta på del II |
Och se fram emot att snart kan ni alla få en DVD rip av mig på Innercity från 2001-12-29 på 691 Mb. Grymish säger jag. Fast Tiesto på Dutch Dimension videon slår allt ändå....
| Originally posted by SteveTranz4ever Nä men gumman då.... inte har du ett tråkigt liv, och inte har x-dream eller nån annan det heller. Tänk efter, vi har ju alla trance Och se fram emot att snart kan ni alla få en DVD rip av mig på Innercity från 2001-12-29 på 691 Mb. Grymish säger jag. Fast Tiesto på Dutch Dimension videon slår allt ändå....Iaf. fan va de blev mycke igår, sent, fullt, jag vann till och med en massa på black jacken!!! Brukar man ju aldrig, specielt när man e as packad... (hoppas hvd.vrks.tbltn tar snart :P) Ha D |
| Originally posted by x-dream Har den börjat värka än...Tabletten eller? |

| Originally posted by Aendy Misströsta inte... strax dyker Star Wars II upp och då är det bara ett halvår till nästa Sagan och när den dykt upp är det bara ett halvår till nästa Star Wars och när den dykt upp.... |