TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance.nu Summer Dance Event Part 2 - 18 september - Bloemendaal aan Zee (NL)
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »

Posted by Dreamerboy on Sep-19-2004 20:59:

I wanted to go but as usual i found an excuse... this time it was when i discovered that it was 250 kmfar from my place....
Alone = 50 euros of gas.... up at 9 am... no thanks.
Btw, any review in english?
Why wasnt i born in flanderen or NL
Best music, bets groups, best open minding state....

Dreamer

Posted by Zehra on Sep-19-2004 21:10:

kzal ook eens kort de dj's reviewen...

Elusive

Nice nice proggresive!!! Was wel gezellig, zo rond de middag op de zetelke zitten met enkele beta's rond je en lekkere progressive op de achtergrond... Ff met emma gesprongen op Shexy 'Thanks' Jasper kon wel meer id-en dan mij (jaaaa we zijn weer aant id-en geweest )

Mike Shiver

'Tha mister babyface dj van de middag' benoemd door rara... moi Heeft sweet plaatjes gedraaid zoals Vascotia - Calibra (Sonicvibe Rmx) & Solar Stone - Speak In Sympathy 2004 (Mike Shiver Rmx) enzovoort (kan me nie alle tracks herinneren )

Kyau vs Albert

Beste set voor mij... zalige plaatjes gedraaid en de enthousiasme van dit duo... gewoon onbeschrijflijk... just check the little movies Het gaat niet alleen om mooie plaatjes draaien... je moet het publiek ook kunnen bespelen en zij... awel die kunnen dat voor 200%. Ik heb echt van dit setje genoten, hopelijk ist opgenomen geweest ofzo wil der nog wel eens een keer van nagenieten. 'I'm serious in loveeeeeeeeee, serious in painnnnnnnn, when I tryyyyyyyy to reach the velvet morning...'

DJ Danjo & Rob Styles

OMG begonnen met duende en laatste liedje... duende fyi: duende is one of my favorites de laatste tijd... schaam me wel nog steeds da ik int begin aant twijfelen was oft nu duende was of nie ... mahja can't help it... kwas nog in trance van het vorige setje

Airbase

Not really my thing... veel te hard setje van airbase hier had ook meer van zijn eigen producties verwacht... mahja zijn we maar ff buiten gaan zitten

Ronski Speed

Ik was al aan de rest aant zeggen da ik echt heel graag wou da deze heer eos zou draaien... en guess what: hij is zn setje begonnen met eos me heel happy rond aant springen...

Menno De Jong

ook een sweet setje van dit jong dj'ke uit NL... maar kwas al half aant slapen (om half zes opgestaan gister morgen)... wel ff op gesprongen bij het horen van de volgende vocal: 'you left meeeeeeee... you left meeeeeeee' ja ja afterburn rmx van stone cold

mijn fotos staan hier: http://lumumba.luc.ac.be/~zehra/gal...ame=SummerDance

paar filmpkes:
Kyau vs Albert spinning Synaesthesia 2004
Kyau vs Albert spinning Jump the next train
Kyau vs Albert spinning Velvet Morning

Posted by _Jedi on Sep-19-2004 21:16:

quote:
Alone = 50 euros of gas.... up at 9 am... no thanks

Alone .. if I had 2 to go alone, I would do it again. .. strange .. I know .. but sometimes it's that or stay at home, watching television .. 'alone' .. so the choice is quick made!
Butt get 2 know some of these fine & friendly people & you will not feel alone at such a party anymore!

50� of gas .. I drive A diesel engine .. a full tank is about 35� .. the drive from Brussels - with a passanger stop in Schoten - 2 Bloomingdale At Sea - and back 2 home .. on a good solid speed, took 3/5 of the tank. .. so that's quiet ok� too.

get Up at 9 am .. well I guess we'll felt it towards the end, some of us went up much earlier than me .. The Passion for music is strong enough to get nightpeople like me & others get up early.

Next time join us!

Posted by Jasperovitsj on Sep-19-2004 21:22:

quote:
Originally posted by Zehra

ook een sweet setje van dit jong dj'ke uit NL...

Dj'ke...die gast is 1m95 ofzo!

Posted by Zehra on Sep-19-2004 21:33:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dj'ke...die gast is 1m95 ofzo!

da was wel op zijn leeftijd bedoeld eh jonge

Posted by Buoyant on Sep-20-2004 12:55:

twas heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk daarginder, goeie muziek, leuk beta gezelschap, top feesje
kheb van zowat van alle dj's genoten behalve onze airbase die was wat minder idd, we hebben (mark) norman nog meegepikt, hij draaide onder andere nog yimanja en saltwater - the legacy, bij dit nummer zijn we vertrokken, een mooie afsluiter.

mooie filmkes en pics zehra, maar je had die gay pick toch wel mogen weglaten van mij

Posted by pooley on Sep-20-2004 14:59:

posten !

Posted by Gladius on Sep-20-2004 15:37:

quote:
Originally posted by JediD4M
Alone .. if I had 2 to go alone, I would do it again. .. strange .. I know .. but sometimes it's that or stay at home, watching television .. 'alone' .. so the choice is quick made!

jup same here, I even went to 'antwerp is burning' on my own once

Btw, leuke review Zehra, met die fotos =). (had ge nu de 'natuurlijke' foto van mike shiver niet kunne pakken =>>)
Nog de andere beta's vergeten voor het leuke gezelschap; Zehra, Jasper, Emma, Jan (n�gmaals bedankt voor het rijden), Tom & vriend. tx! (btw Tom, maakt eens dat die maat van u op TA zit =))

Posted by sbastien4678 on Sep-20-2004 16:01:

Ik herkende iemand die ik ken (Jasper->naar achteren plan)

en het mooie bruine meisje naar voren plan. Ik denk dat een lid vanuit hier is? Nee?

Posted by Zehra on Sep-20-2004 17:19:

quote:
Originally posted by lost_in_trance

en het mooie bruine meisje naar voren plan. Ik denk dat een lid vanuit hier is? Nee?

Jasper staat op die foto dus ergens achteraan en ja dat meisje ben ik. Bedankt voor het complimentje... *blush* Hier een duidelijkere foto:

Jasper en ik!

En volgende keer ons aanspreken eh... kweet dus totaal nie wie gij waart daar

Posted by Kaidreas on Sep-20-2004 17:34:

is er een beta-site? met al de foto's? waarom weet ik da nu pas

anyways. gladius en jan. ik doe net hetzelfde, there is no shame. en de gene die da raar vind, dunno als er volk bij is, is da plezant natuurlijk maar, ik heb toch een paar goei feesjes meegemaakt op men eentje.

Posted by Jasperovitsj on Sep-20-2004 17:36:

quote:

En volgende keer ons aanspreken eh... kweet dus totaal nie wie gij waart daar

Hij was daar helemaal niet.

Posted by Zehra on Sep-20-2004 17:54:

quote:
Originally posted by Kaidreas
is er een beta-site? met al de foto's? waarom weet ik da nu pas

anyways. gladius en jan. ik doe net hetzelfde, there is no shame. en de gene die da raar vind, dunno als er volk bij is, is da plezant natuurlijk maar, ik heb toch een paar goei feesjes meegemaakt op men eentje.

fotos: http://lumumba.luc.ac.be/~zehra/gal...ame=SummerDance

paar filmpkes:
Kyau vs Albert spinning Synaesthesia 2004
Kyau vs Albert spinning Jump the next train
Kyau vs Albert spinning Velvet Morning

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hij was daar helemaal niet.

ow verkeerd gelezen dan

Posted by eieregooie on Sep-20-2004 18:24:

quote:
Originally posted by lost_in_trance

quote:
Originally posted by eieregooie
Een vriend van M_Peror, Jasper, Engeltje, Johan, Zehra, Jedi, M_Peror en DJ Guus van der Wal

Posted by Kaidreas on Sep-20-2004 18:55:

http://lumumba.luc.ac.be/~zehra/gallery/view_photo.php?set_albumName=SummerDance&id=IMG_011
enough said, deze komt als achtergrond op men pc.
damn... I mean.... Damn

ge moet eens goed kijken naar die blikken.
Zehra: "oooooow yeah baby. ready for some good spanking!"
Emma: "ooooo I've been naughty, punish me!"

Posted by Meltoz on Sep-20-2004 18:58:

quote:
http://lumumba.luc.ac.be/~zehra/gallery/view_photo.php?set_albumName=SummerDance&id=IMG_011
damn... I mean.... Damn

LOL Spank me baby

Posted by sbastien4678 on Sep-20-2004 19:00:

quote:
En volgende keer ons aanspreken eh...

Aangenaam Zehra! Genoteerd voor volgende keer..

Posted by Zehra on Sep-20-2004 19:06:

quote:
damn... I mean.... Damn

Posted by Jasperovitsj on Sep-20-2004 19:28:

quote:

Ik heb hem al binnen gebracht bij de fotograaf om er een poster van 2 bij 1 van te laten maken!

Posted by _Jedi on Sep-20-2004 20:13:

Nu snap ik waarom de achterbank van de shuttle nog steeds zo warm is...

Posted by Jasperovitsj on Sep-20-2004 20:14:

quote:
Originally posted by JediD4M
Nu snap ik waarom de achterbank van de shuttle nog steeds zo warm is...

Posted by Nyah on Sep-20-2004 22:23:

ok, ik was dus aant wachten op een reactie, maar jullie vinden dit blijkbaar heel normaal
vooruit dan

Posted by Jasperovitsj on Sep-20-2004 22:25:

Bwah, we hadden Zehra en Emma al in volle actie gezien ervoor, dus dan was dit absoluut niet meer shockerend ofzo...

Posted by Meltoz on Sep-21-2004 16:42:

He he deze pic is echt wel gay ja Tom had precies al e glaasje te veel binnen gekapt of nie... Schijnt da Uwe ware aard bovenkomt as ge zat zijt

Posted by Buoyant on Sep-21-2004 18:27:

quote:
Originally posted by Nyah

maar jullie vinden dit blijkbaar heel normaal

JA

quote:
Originally posted by Meltoz
He he deze pic is echt wel gay ja Tom had precies al e glaasje te veel binnen gekapt of nie... Schijnt da Uwe ware aard bovenkomt as ge zat zijt

nee eigelijk niks bier 1 of 2 pintjes, kdenk dat het gewoon mijn ware aard is idd, kben nog steeds aant twijfelen ....

heb ook 2 nachten bij die lekkere jongen geslapen op zijn kot dus ja dat schept een band eh

We wilden gewoon niet weer zo een duffe foto maken waar we braafjes naast elkaar naar de camera lachten, alle denk ik toch want nu begin ik weer te twijfelen

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »