TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance.nu Summer Dance Event Part 2 - 18 september - Bloemendaal aan Zee (NL)
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
I wanted to go but as usual i found an excuse... this time it was when i discovered that it was 250 kmfar from my place....
Alone = 50 euros of gas.... up at 9 am... no thanks.
Btw, any review in english? 
Why wasnt i born in flanderen or NL 
Best music, bets groups, best open minding state....
Dreamer
kzal ook eens kort de dj's reviewen...
Elusive
Nice nice proggresive!!! Was wel gezellig, zo rond de middag op de zetelke zitten met enkele beta's rond je en lekkere progressive op de achtergrond...
Ff met emma gesprongen op Shexy
'Thanks' Jasper kon wel meer id-en dan mij
(jaaaa we zijn weer aant id-en geweest
)
Mike Shiver
'Tha mister babyface dj van de middag' benoemd door rara... moi
Heeft sweet plaatjes gedraaid zoals Vascotia - Calibra (Sonicvibe Rmx) & Solar Stone - Speak In Sympathy 2004 (Mike Shiver Rmx) enzovoort
(kan me nie alle tracks herinneren
)
Kyau vs Albert
Beste set voor mij... zalige plaatjes gedraaid en de enthousiasme van dit duo... gewoon onbeschrijflijk... just check the little movies
Het gaat niet alleen om mooie plaatjes draaien... je moet het publiek ook kunnen bespelen en zij... awel die kunnen dat voor 200%. Ik heb echt van dit setje genoten, hopelijk ist opgenomen geweest ofzo
wil der nog wel eens een keer van nagenieten.
'I'm serious in loveeeeeeeeee, serious in painnnnnnnn, when I tryyyyyyyy to reach the velvet morning...' 
DJ Danjo & Rob Styles
![]()
OMG begonnen met duende en laatste liedje... duende
fyi: duende is one of my favorites de laatste tijd... schaam me wel nog steeds da ik int begin aant twijfelen was oft nu duende was of nie
... mahja can't help it... kwas nog in trance van het vorige setje 
Airbase
Not really my thing... veel te hard setje van airbase hier
had ook meer van zijn eigen producties verwacht... mahja zijn we maar ff buiten gaan zitten
Ronski Speed
Ik was al aan de rest aant zeggen da ik echt heel graag wou da deze heer eos zou draaien... en guess what: hij is zn setje begonnen met eos
me heel happy rond aant springen...
Menno De Jong
ook een sweet setje van dit jong dj'ke uit NL... maar kwas al half aant slapen (om half zes opgestaan gister morgen)... wel ff op gesprongen bij het horen van de volgende vocal: 'you left meeeeeeee... you left meeeeeeee' ja ja afterburn rmx van stone cold 
mijn fotos staan hier: http://lumumba.luc.ac.be/~zehra/gal...ame=SummerDance
paar filmpkes:
Kyau vs Albert spinning Synaesthesia 2004
Kyau vs Albert spinning Jump the next train
Kyau vs Albert spinning Velvet Morning
| quote: |
| Alone = 50 euros of gas.... up at 9 am... no thanks |
Originally posted by Zehra ook een sweet setje van dit jong dj'ke uit NL... |
| Originally posted by Jasperovitsj Dj'ke...die gast is 1m95 ofzo! |
twas heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk daarginder, goeie muziek, leuk beta gezelschap, top feesje
kheb van zowat van alle dj's genoten behalve onze airbase die was wat minder idd, we hebben (mark) norman nog meegepikt, hij draaide onder andere nog yimanja en saltwater - the legacy, bij dit nummer zijn we vertrokken, een mooie afsluiter.
mooie filmkes en pics zehra, maar je had die gay pick toch wel mogen weglaten van mij 
posten !
| Originally posted by JediD4M Alone .. if I had 2 to go alone, I would do it again. .. strange .. I know .. but sometimes it's that or stay at home, watching television .. 'alone' .. so the choice is quick made! |

Ik herkende iemand die ik ken (Jasper->naar achteren plan)
en het mooie bruine meisje naar voren plan. Ik denk dat een lid vanuit hier is? Nee?
| Originally posted by lost_in_trance Ik herkende iemand die ik ken (Jasper->naar achteren plan) en het mooie bruine meisje naar voren plan. Ik denk dat een lid vanuit hier is? Nee? |

is er een beta-site? met al de foto's? waarom weet ik da nu pas 
anyways. gladius en jan. ik doe net hetzelfde, there is no shame. en de gene die da raar vind, dunno als er volk bij is, is da plezant natuurlijk maar, ik heb toch een paar goei feesjes meegemaakt op men eentje.
| Originally posted by Zehra En volgende keer ons aanspreken eh... kweet dus totaal nie wie gij waart daar |
| Originally posted by Kaidreas is er een beta-site? met al de foto's? waarom weet ik da nu pas ![]() anyways. gladius en jan. ik doe net hetzelfde, there is no shame. en de gene die da raar vind, dunno als er volk bij is, is da plezant natuurlijk maar, ik heb toch een paar goei feesjes meegemaakt op men eentje. |
| Originally posted by Jasperovitsj Hij was daar helemaal niet. |
| Originally posted by lost_in_trance Ik herkende iemand die ik ken (Jasper->naar achteren plan) en het mooie bruine meisje naar voren plan. Ik denk dat een lid vanuit hier is? Nee? |
| Originally posted by eieregooie Een vriend van M_Peror, Jasper, Engeltje, Johan, Zehra, Jedi, M_Peror en DJ Guus van der Wal |
http://lumumba.luc.ac.be/~zehra/gallery/view_photo.php?set_albumName=SummerDance&id=IMG_011
enough said, deze komt als achtergrond op men pc.
damn... I mean.... Damn

ge moet eens goed kijken naar die blikken.
Zehra: "oooooow yeah baby. ready for some good spanking!"
Emma: "ooooo I've been naughty, punish me!"

| Originally posted by Kaidreas http://lumumba.luc.ac.be/~zehra/gallery/view_photo.php?set_albumName=SummerDance&id=IMG_011 enough said, deze komt als achtergrond op men pc. damn... I mean.... Damn ![]() ge moet eens goed kijken naar die blikken. Zehra: "oooooow yeah baby. ready for some good spanking!" Emma: "ooooo I've been naughty, punish me!" |
Spank me baby
| Originally posted by Zehra En volgende keer ons aanspreken eh... |
| Originally posted by Kaidreas http://lumumba.luc.ac.be/~zehra/gallery/view_photo.php?set_albumName=SummerDance&id=IMG_011 enough said, deze komt als achtergrond op men pc. damn... I mean.... Damn ![]() ge moet eens goed kijken naar die blikken. Zehra: "oooooow yeah baby. ready for some good spanking!" Emma: "ooooo I've been naughty, punish me!" |
| Originally posted by Kaidreas enough said, deze komt als achtergrond op men pc. |
Nu snap ik waarom de achterbank van de shuttle nog steeds zo warm is...

| Originally posted by JediD4M Nu snap ik waarom de achterbank van de shuttle nog steeds zo warm is... |
ok, ik was dus aant wachten op een reactie, maar jullie vinden dit blijkbaar heel normaal 
vooruit dan 
Bwah, we hadden Zehra en Emma al in volle actie gezien ervoor, dus dan was dit absoluut niet meer shockerend ofzo...
He he
deze pic is echt wel gay ja
Tom had precies al e glaasje te veel binnen gekapt of nie... Schijnt da Uwe ware aard bovenkomt as ge zat zijt

Originally posted by Nyah maar jullie vinden dit blijkbaar heel normaal ![]() |
| Originally posted by Meltoz He he deze pic is echt wel gay ja Tom had precies al e glaasje te veel binnen gekapt of nie... Schijnt da Uwe ware aard bovenkomt as ge zat zijt |