TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Zlatan
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]

Posted by reveal on Sep-07-2005 21:32:

Man skojar inte bort det m�let!

Dock tyckte jag att han trillade lite v�l mycket och l�tt under matchen... Han f�r inte bli f�r italiensk s� att s�ga

Posted by Cloudburst on Sep-08-2005 00:19:

http://www.adalsskolan.org/~web146/...latan_1_0b.mpeg

Posted by Aendy on Sep-08-2005 05:38:

Jag skulle vilja h�ra hur Radiosporten reagerade p� det m�let, de brukar v�l vara lite halvk�nda f�r att tappa besinningen?

Posted by Vizay on Sep-08-2005 09:07:

quote:
Originally posted by Aendy
Jag skulle vilja h�ra hur Radiosporten reagerade p� det m�let, de brukar v�l vara lite halvk�nda f�r att tappa besinningen?

jo minst sagt, tv3's kommentatorer �r s� j�vla sl�a. allt han fick ur sig va ju "oj vilken balja" � sen helt tyst typ

kan t�nka mig p� ett ungef�r hur mycket det skreks p� radion

Posted by mr_fisken on Sep-08-2005 09:50:

quote:
Originally posted by Vizay
jo minst sagt, tv3's kommentatorer �r s� j�vla sl�a. allt han fick ur sig va ju "oj vilken balja" � sen helt tyst typ

kan t�nka mig p� ett ungef�r hur mycket det skreks p� radion

Fast det var ju f�r att ingen fattade att det vart m�l, jag trode det var n�tet i burgaveln som rasslade, alla p� l�ktaren var ju tysta ocks� annars �r ju Glen r�tt bra p� att h�jja r�sten tycker jag heehe...

Men som reveal s�ger. Han b�rjar bli riktigt italiensk, jag tycker zlatan var pissd�lig ig�r hela matchen, ville ha honom utbytt, han jobbar och sliter ju inte, han tror bollen ska komma p� hans fot i r�ttv�nt l�ge d� passar det honom att g�ra n�got. Var ju bara tur att det blev ett m�l sista sekunden. Tycker dom borde gjort n�gra byten vid 60-70minuten ist�llet.

Posted by Vizay on Sep-08-2005 15:28:

quote:
Originally posted by mr_fisken
Fast det var ju f�r att ingen fattade att det vart m�l, jag trode det var n�tet i burgaveln som rasslade, alla p� l�ktaren var ju tysta ocks� annars �r ju Glen r�tt bra p� att h�jja r�sten tycker jag heehe...

Men som reveal s�ger. Han b�rjar bli riktigt italiensk, jag tycker zlatan var pissd�lig ig�r hela matchen, ville ha honom utbytt, han jobbar och sliter ju inte, han tror bollen ska komma p� hans fot i r�ttv�nt l�ge d� passar det honom att g�ra n�got. Var ju bara tur att det blev ett m�l sista sekunden. Tycker dom borde gjort n�gra byten vid 60-70minuten ist�llet.

D�r �r jag faktiskt inte beredd att h�lla med fullt ut.
Det var en otroligt tuff och stundvis v�ldigt ful match ig�r, mest pga. ungerns spel som mer eller mindre gick ut p� att tokpressa s�nder svenska laget. N�r tempot dras upp s� blir det sen l�tt att spelarna �vert�nder och tar i lite extra, en armb�ge och ett utstr�ckt ben lite h�r � var.
N�r matcherna blir s�pass tuffa s� vet ju spelarna att domaren sett det, det �r klart man tar chansen � faller lite extra l�tt i straffomr�det f�r att kanske f� en straff med sig. Ett exempel n�r zlatan just f�ll i straffomr�det mot slutet av matchen, han k�nner en hand i ryggen, det �r klart han chansar med tanke p� hur t�tt ungerns f�rsvar �nd� var.

Sen har du urbota fel i att zlatan inte jobbade. Visst han �r inte den spelaren som �r f�rst hem n�r man tappar bollen men det �r inte den typen av spel han ska spela heller. Med den teknik som zlatan besitter s� b�r han ligga r�tt h�gt upp av den enkla anledningen att det blir l�ttare att hamna i 1 mot 1 situationer d�r han faktiskt har ett �vertag just tack vare tekniken.
Sen fick han ig�r dessutom ta emot en hel del sm�llar och var till r�ga p� det punktad av minst en spelare hela tiden, det �r inte l�tt att sticka ut n�r man har ett pl�ster p� sig som sticker in f�tterna mellan dina egna f�tter och bollen hela tiden

Posted by zoric on Sep-08-2005 16:48:

Jag m�ste s�ga att jag var besviken innan Zlatan sk�t det d�r skottet, Fr�n ingenstans. Nu gillar jag inte Zlatan s� v�rst mycket, Trots att han spelar i Juventus. Men efter ig�r f�r han faktiskt ber�m fr�n mig, Jag har klagat p� att han inte g�r m�l i de viktigaste matcherna, Men ig�r, D� avgjorde han. Jag f�rst�r mig inte p� Kroatien, Hur kan man spela oavgjort mot Malta..?!

Posted by fede on Sep-08-2005 17:55:

varf�r klagar alla p� honom, han sprang o k�mpade som bara den, s�g ni inte hur alla ungrare misshandlade honom ? sparkade och drog som bara den.. n�r man �r ett k�nt namn inom fotbollen i det h�r fallet en anfallare blir det mycket sv�rare o prestera bra eftersom alla backar blir s� f�rvanade o dom f�r verkligen inte sl�ppa honom eftersom han utnyttjar sm� misstag...

Posted by zoric on Sep-09-2005 13:20:

quote:
Originally posted by ShyTrance
varf�r klagar alla p� honom, han sprang o k�mpade som bara den, s�g ni inte hur alla ungrare misshandlade honom ? sparkade och drog som bara den.. n�r man �r ett k�nt namn inom fotbollen i det h�r fallet en anfallare blir det mycket sv�rare o prestera bra eftersom alla backar blir s� f�rvanade o dom f�r verkligen inte sl�ppa honom eftersom han utnyttjar sm� misstag...

All cred till Zlatan. Han var fan bra.

Posted by zoric on Feb-12-2006 23:02:

Dags och uppliva den h�r tr�den igen.

Zlatan Ibrahmovic, har f�r det mesta varit Zlatan Ibrahimbitch mot de b�ttre lagen i Serie A. Ikv�ll vill jag dock tacka honom f�r hans mycket fina insats och f�r m�let han gjorde i samband med matchen p� San Siro mot Inter.

1-0, sedan blir han utbytt mot Del Piero som ocks� g�r m�l.

Men det viktiga �r att Zlatan har hittat formen igen, att han g�r m�l. Nu f�r vi hoppas att det h�ller i sig

Posted by benni on Feb-15-2006 01:18:

har ni kollat www.zlatanmovie.tk ..

ladda ner n�gra filmer...... vilka j�vla techniques

Posted by Laszlo on Feb-15-2006 14:27:

.tk suger elefantballe...fan vad jag hatar skiten. Tror min brandv�gg blockerar allt som redirectas via .tk-dom�ner, f�r det h�nder inte ett skit...j�vla piss...

Posted by benni on Feb-15-2006 20:23:

http://www.footballclips.net/zlatlanmovies

Posted by Laszlo on Feb-15-2006 21:39:

tack

Posted by zoric on Feb-15-2006 21:56:

Tackar.

Haha, Fan vad lack du blev p� .TK dom�ner Laszlo

Posted by reveal on May-16-2006 19:48:

Detta �r r�tt coolt
http://www.youtube.com/watch?v=pwBk...A&search=Zlatan

Posted by Pjox on May-16-2006 20:54:

quote:
Originally posted by reveal
Detta �r r�tt coolt

Ganska s� ofrecht men j�vligt tufft

Posted by SWE_TRANCE on May-17-2006 07:25:

quote:
Originally posted by reveal
Detta �r r�tt coolt

Fake som ett par andra klipp fr�n JogaTV?
Det �r ju INTE ot�nkbart att han verkligen gjort detta, men att g�ra intervjuer med diverse folk k�nns lite v�l "hypat" va?

Aja, Zlatan �r grym fast han spelat som en kratta g�gna s�song

Posted by Aendy on Jan-14-2007 01:08:

Fult m�l... Det kr�vs _lite_ k�nsla f�r den tr�ffen...

http://fotbollskanalen.se/player/ca...&displayTreeId=

Posted by zoric on Jan-14-2007 07:55:

Det var faktiskt ett riktigt snyggt m�l av Zlatan, m�ste s�ga att han verkligen vrider sig helt r�tt i den r�relsen och att det �r r�tt sv�rt att f� till ett s� klockrent skott som han �nd� fick till. Fin passning av Stankovic ocks�, direkt efter Torinos kvitteringsm�l.

Posted by fede on Jan-14-2007 11:04:

grrrrrr, asbra m�l, han fick klockren tr�ff trots att bollen verkade vara lite f�r h�gt upp (tydligen inte)

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]