TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by Can HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! nice one! you just made my day! ![]() really great party hope you all had a good time i know i did |
| Originally posted by Zehra en zeker tot over twee weken in de asta! |
| Originally posted by Freezel 11 's middags? Sinds wanneer bestaat dat? |
| Originally posted by Zehra ach ja... kbedoelde voor de middag |
Hehe j/k
Het is al bijna weer tijd voor het volgende Armadafeestje zo langzamerhand geloof ik, maar mag ik toch ook nog even zeggen dat ik het weer een superfeestje vond!? Een heleboel bekende gezichten weer gezien, was gezellig!
Oh en nog even een kijkersvraag; welke van de 129 foto's van JP zijn tot nu toe verreweg het meest bekeken?
op 2... Esrem en haar zusje + vriendin met 58 views
op 1... zusje + vriendin van Esrem met Partyhardy met 60 views!!!

Ik begin nu weer een beetje bij te komen 
Een partyreport van mij vind je hier: http://www.electronicbeats.nl/forum...opic.php?t=4719
Nice videos, good work.
and wtffff was that Ozgur can remix of wave force?????
| Originally posted by bobba lou Nice videos, good work. and wtffff was that Ozgur can remix of wave force????? |
| Originally posted by HardKiller Yup |
Vind het wel jammer dat ik er nu niet bij was.
Maarja volgende week Tiesto de HELD2x!
En verder ben ik nu erg licht in mijn hoofd want na het zien van die foto schoot zo'n beetje al mijn bloed richting mijn edele deel.
GVD denk dat het er nog wel dagen blijft zitten ook. 
| Originally posted by Matthijs Het is al bijna weer tijd voor het volgende Armadafeestje zo langzamerhand geloof ik, maar mag ik toch ook nog even zeggen dat ik het weer een superfeestje vond!? Een heleboel bekende gezichten weer gezien, was gezellig! Oh en nog even een kijkersvraag; welke van de 129 foto's van JP zijn tot nu toe verreweg het meest bekeken? op 2... Esrem en haar zusje + vriendin met 58 views op 1... zusje + vriendin van Esrem met Partyhardy met 60 views!!! |
| Originally posted by Remy D En verder ben ik nu erg licht in mijn hoofd want na het zien van die foto schoot zo'n beetje al mijn bloed richting mijn edele deel. GVD denk dat het er nog wel dagen blijft zitten ook. |
Foto's online van Emma en Moi 
http://www.emmaspartypictures.com/Pictures/Armada/
| Originally posted by Esrem WTF dus echt gefrustreerde pubers hier die geilen op meisjes van 16 en 17 |
Welnee, de vrolijkheid op hun gezichten werkt gewoon aanstekelijk en daarom worden de pics vaak bekeken 
| Originally posted by jp Welnee, de vrolijkheid op hun gezichten werkt gewoon aanstekelijk en daarom worden de pics vaak bekeken |
Na het lezen van al de posts en het zien van de pics ga ik steeds meer balen dat ik niet ben gegaan 
Hmm echt jammer dat ik hier niet naartoe kon..
Wilde Perry wel weer eens live zien. En voor Ozgur moet ik dan maar wachten tot Arise
De foto's zien er iig gezellig uit
klik
Zo word je nog eens beroemd 
He thanx
Ik weet van niks, daar zit de content manager achter
Een plaatje van Armin en Schutz samen had beter geweest (zoals in de gallery zelf als voorbeeldplaatje gebruikt) 
Originally posted by MaGiK54 Na het lezen van al de posts en het zien van de pics ga ik steeds meer balen dat ik niet ben gegaan |
| Originally posted by Esrem He thanx |
Vraag ik net aan een vriend van me of hij zich toevallig kon herinneren of ik me gisteren ergens aan had gestoten, omdat ik zo'n pijn heb aan m'n heup. Was ik gewoon vergeten dat ik keihard onderuit ben gegaan over een nat opstapje ergens in Amsterdam...
Maar wat een topavond 
LOL.. anders dans ik eventjes (x 100) te veel!