TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
Wow REZ is echt één van de vetste games die ik gespeeld heb. De graphics zien er in eerste instantie éévoudig uit, maar als je de game speelt, isset alsof je in een trip zit en er alleen maar lasers aan staan net zoals op een grote party. De muziek is alleen maar trancy en techno-achtig, als je een vijand neerschiet dan pas het geluid van het neerschieten helemaal bij de soundtrack, erg goed over nagedacht
Spel is btw ook uit op de PS2 en het is een aanrader om eens te huren of als je hem een keer ergens tegenkomt voor een leuk prijsje.

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Maar nog steeds is de vraag: Is dit alleen PC/XBOX, of komtie ook op de PS2? Want dit ziet er zo gelikt uit dat maybe zelfs ik eens 60 euro voor een spel ga neertellen... |
| Originally posted by Jesse \ Doom III komt wel uit voor de xbox maar het is maar de vraag hoe 'uitgekleed' dat spel uiteindelijk zal worden. |
heb volgens mij ergens gelezen dat ze wel werken aan een x-box versie. ps2 heb ik idd ook nog nix over gehoord
HL2 System Specs...
The minimum:
1.2GHz processor
256MB RAM
DirectX 7 graphics card
Microsoft Windows 98/ME/2000/XP
The recommended:
2.4GHz processor
512MB RAM
DirectX 9 graphics card
Microsoft Windows 2000/XP
xbox & PS2 info:
Amidst the plumes of cigarette smoke and hacking coughs of this years ECTS, Valve Software revealed some details about its plans for additional console versions of Half-Life 2, the sequel to what many consider to be one of the greatest first-person shooters on the PC. Valve reconfirmed that it will port the game to Xbox, but delivered the bad news that, barring a miracle or a large sum of money, the game has no chance of appearing on PS2. The company is interested in bringing the game to the next iteration of Sonys console hardware, but it wants to hear Sonys plans for the system before it makes any rock-solid development commitments.
| Originally posted by MaGiK54 Wow REZ is echt één van de vetste games die ik gespeeld heb. De graphics zien er in eerste instantie éévoudig uit, maar als je de game speelt, isset alsof je in een trip zit en er alleen maar lasers aan staan net zoals op een grote party. De muziek is alleen maar trancy en techno-achtig, als je een vijand neerschiet dan pas het geluid van het neerschieten helemaal bij de soundtrack, erg goed over nagedacht Spel is btw ook uit op de PS2 en het is een aanrader om eens te huren of als je hem een keer ergens tegenkomt voor een leuk prijsje. [[/IMG] |
| Originally posted by Dj Lex Ben zelf bezig met PES4 en Burnout 3. |
Nee heb de PS2 versies en de verhouding met FIFA weet ik niet. Speel al me hele leven PES, dit is namelijk de enige echte realistische voetbalgame. FIFA vind ik zo slap...
Wat een ratte zeg bij Microsoft
:
Geen Halo 2 op aangepaste Xbox
door onze redactie
AMSTERDAM - Microsoft gebruikt mogelijk het immens populaire videospel Halo 2 om mensen die hun Xbox-gameconsole hebben gemodificeerd dwars te zitten.
Honderden bezitters van de Xbox hebben gemeld dat ze zijn afgesloten van Xbox Live, Microsofts online game-service, nadat ze hadden geprobeerd Halo 2 te spelen op een aangepaste console.
Een woordvoerder van Microsoft wilde tegenover technologiesite CNET News niet ingaan op de vraag welke beveiligingsmaatregelen zijn bedrijf precies had genomen.
Sommige console-bezitters gebruiken zogenoemde 'mod chips' om hun apparaat geschikt te maken om illegaal gekopieerde spelletjes te spelen en zelfgemaakte software te draaien. Andere fanaten rusten hun Xbox uit met grotere harde schijven. Microsoft heeft zich altijd tegen deze modificaties verzet.
(www.telegraaf.nl)
whaaa kut
Need for speed underground 2
GTA: San Andreas
Half-Life 2
dit word een ramp, dit kan ik nooit uitspelen
mijn AMD 550 mhz met 16 kleuren is er helemaal klaar voor
noooooooot
HL2 dat wordt nog een paar maanden/jaren geduld hebben
Half-Life 2
Dichter bij het gevoel dat je echt in een film speelt is nog geen spel gekomen. Alles voelt echt aan, de personages, de sfeer, de omgeving, maar het mooiste zijn nog wel de physics. Een kogel die vlak langs je oor suist maakt je even doof, een potje valt kapot van de tafel terwijl een blikje naar het andere eind van de kamer rolt, een ruit scheurt bij de eerste kogel en versplintert daarna pas in stukken.
Maar het blijft een script, je blijft van puntje A naar puntje B gaan. Eigenlijk zouden ze Grand Theft Auto en Half-Life moeten combineren 
Als me geld binnen is volgende week, ga ik ook maar ff GTA San Andreas halen 
ben ik echt de enige die NOOIT games speelt op de comp, überhaupt eigenlijk nooit games speel, behalve zo af en toe een of ander java spelletje op een game site op het internet.... En ik wordt echt moe van dat half-life 2 gehype
Maar dat zal wel aan mij liggen 
Doet eens normaal.
Jij wordt van alles moe hb.. valt mee dat je nog niet levensmoe ben omdat het leven ook gehyped wordt
Koop het spel en speel het eens voor je je mond open scheur.
nou jeej
voor alle ppl: half life 2 is dus gereld 
| Originally posted by HBtje nou jeej voor alle ppl: half life 2 is dus gereld |

als je alles, maar dan ook alles wilt weten over de ontwikkeling van half-life 2, lees dan dit even:
http://www.gamespot.com/features/6112889/
je bent er wel even mee zoet denk ik...
Was al aantal jaren zo, maar die steam is echt een joke, nu heb je die rotzooi nodig om HL² te reggen lees ik net, hoe bedenken ze het een single-player game registreren via het internet
| Originally posted by Eagle` Was al aantal jaren zo, maar die steam is echt een joke, nu heb je die rotzooi nodig om HL² te reggen lees ik net, hoe bedenken ze het een single-player game registreren via het internet |
| Originally posted by Ding Chavez Voorlopig is er nog gekraakte versie te downloaden dus misschien hebben ze het daarom wel gedaan? |
| Originally posted by drpeer_holland En stream was gisteren al gecracked!! |
Had net het Engelse blad Edge in mijn handen en daarin kreeg Halflife een 10. Dat wil echt wat zeggen, want Egde is altijd superkritisch waarin vaak veel lagere cijfers worden gegeven als het gemiddelde gamesmagazine.
Lang leve de doublepost!!!