TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line Up DJ Expo 2004 !!!
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]


Posted by dj_spare on Nov-09-2004 16:46:

ik ga ook, heb me ingeschreven voor de Virus en nog zo'n dingske


Posted by eieregooie on Nov-09-2004 17:20:

Ik gaat ook, samen met Wokkels en Dr Oetker... en we hebben alleen ingeschreven voor Sounddesign


Posted by eieregooie on Nov-14-2004 05:52:

Zo, nog eventjes slapen en dan gaan we hier maar weer es kijken


Posted by MaGiK54 on Nov-14-2004 05:55:

Doe je de groeten aan Mike


Posted by eieregooie on Nov-14-2004 05:57:

Hahahaha... Als ik die zie begraaf ik 'm onder flyers Koekje van eigen deeg


Posted by MaGiK54 on Nov-14-2004 05:59:

Eigenlijk moet je gewoon eng irritant gaan flyere bij die Tiesto-mixsetdinges. Als Mike iets aan het vertellen is aan zijn klanten, fijn met flyers gaan wapperen tijdens het gesprek


Posted by eieregooie on Nov-14-2004 06:00:

Hehehe... blijf maar komen met de goede ideetjes


Posted by dj_spare on Nov-14-2004 07:21:

inderdaad... we pakken um ei!


Posted by SnuggLe on Nov-14-2004 19:45:



Deze kneus is Mike Clarke, en dat plaatje op de beamer was zijn verhaal


Posted by MaGiK54 on Nov-14-2004 19:54:

quote:
Originally posted by SnuggLe


Deze kneus is Mike Clarke, en dat plaatje op de beamer was zijn verhaal




Wat een ongelofelijke eikel is dit zeg en vooral die dollartekens. In eerste instantie dacht ik dat dit nep was, maar het is toch een echte foto


Posted by SnuggLe on Nov-14-2004 19:58:

http://www.niels-online.nl/gallery/djexpo04

Daar de rest, van iemand van clubcharts.


Posted by HBtje on Nov-14-2004 20:03:



PVan Dijck ???????

huh


Posted by Magicbas on Nov-14-2004 20:32:

Hey grappig die foto's, ik zat er ook bij, maar heb niet opgelet of iemand foto's aan het maken was...anders had ik wel ff gebl�rt ofzo

Vond de beurs verder wel geinig, met veel hebbedingetjes, maar niet echt speciaal ofzo.
En bij het lootjes trekken al die gesigneerde Tiesto spulletjes was ook een btje jammer.

Wel een leuke dag gehad, vooral door de roadtrip, die na 15 min. rijden al begon met een kapotte auto :P


Posted by Fkwebeman on Nov-14-2004 21:08:

die verloting was cool..

met name omdat er wel 3 a 4x opnieuw geloot moest worden voor alles en omdat wij er vandoor gingen met de Sherman Filter Bank en Sonar 4

workshops waren niet zo bijzonder omdat het meer verkoop praatjes waren.


Posted by jp on Nov-14-2004 21:25:



Met dank aan Magik54


Posted by eieregooie on Nov-15-2004 04:25:

Jah, t was idd wel lachen, wij hadden geen autopech, maar wek dikke file, daardoor ook onze workshop gemist maja... Dat was dan weer niet zo erg

Veel leuke speeltjes en lekker overal met je tengels aan zitten... Al met al wel vermakelijk... Niks gewonnen, maar wel nog een plaat gescoord die ik al enige tijd wilde hebben


Posted by dj_spare on Nov-15-2004 07:35:

mike clark z'n ferrari petje is volgekalkt met de woorden TA, Trance en Addict, zijn virus ligt in 18 stukken verspreid over de hele Uni en zijn linkeroog zit nog half dicht

effe zonder gekkigheid. Ik heb me daar zwaar vermaakt. Met de nieuwe numarks mogen draaien (erg vet) en een nieuw systeem genaamd digiscratch. Ook nog een nuttige workshop over de Albino gehad (Sound Design met Rob Papen, ging van alles uit leggen over wafe formes, oscillators, LFO's etc.)

nog aardig wat goodies gescoord was wel leuk daar ja


Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.