TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line Up DJ Expo 2004 !!!
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]
ik ga ook, heb me ingeschreven voor de Virus en nog zo'n dingske 
Ik gaat ook, samen met Wokkels en Dr Oetker... en we hebben alleen ingeschreven voor Sounddesign
Zo, nog eventjes slapen en dan gaan we hier maar weer es kijken 
Doe je de groeten aan Mike 
Hahahaha... Als ik die zie begraaf ik 'm onder flyers
Koekje van eigen deeg 
Eigenlijk moet je gewoon eng irritant gaan flyere bij die Tiesto-mixsetdinges. Als Mike iets aan het vertellen is aan zijn klanten, fijn met flyers gaan wapperen tijdens het gesprek ![]()
Hehehe... blijf maar komen met de goede ideetjes 
inderdaad... we pakken um ei! 

Deze kneus is Mike Clarke, en dat plaatje op de beamer was zijn verhaal 
| quote: |
Originally posted by SnuggLe ![]() Deze kneus is Mike Clarke, en dat plaatje op de beamer was zijn verhaal |
http://www.niels-online.nl/gallery/djexpo04
Daar de rest, van iemand van clubcharts.

PVan Dijck ???????
huh 
Hey grappig die foto's, ik zat er ook bij, maar heb niet opgelet of iemand foto's aan het maken was...anders had ik wel ff gebl�rt ofzo
Vond de beurs verder wel geinig, met veel hebbedingetjes, maar niet echt speciaal ofzo.
En bij het lootjes trekken al die gesigneerde Tiesto spulletjes was ook een btje jammer.
Wel een leuke dag gehad, vooral door de roadtrip, die na 15 min. rijden al begon met een kapotte auto :P
die verloting was cool.. 
met name omdat er wel 3 a 4x opnieuw geloot moest worden voor alles en omdat wij er vandoor gingen met de Sherman Filter Bank en Sonar 4
workshops waren niet zo bijzonder omdat het meer verkoop praatjes waren.
Met dank aan Magik54
Jah, t was idd wel lachen, wij hadden geen autopech, maar wek dikke file, daardoor ook onze workshop gemist maja... Dat was dan weer niet zo erg 
Veel leuke speeltjes en lekker overal met je tengels aan zitten... Al met al wel vermakelijk... Niks gewonnen, maar wel nog een plaat gescoord die ik al enige tijd wilde hebben 
mike clark z'n ferrari petje is volgekalkt met de woorden TA, Trance en Addict, zijn virus ligt in 18 stukken verspreid over de hele Uni en zijn linkeroog zit nog half dicht 
effe zonder gekkigheid. Ik heb me daar zwaar vermaakt. Met de nieuwe numarks mogen draaien (erg vet) en een nieuw systeem genaamd digiscratch. Ook nog een nuttige workshop over de Albino gehad (Sound Design met Rob Papen, ging van alles uit leggen over wafe formes, oscillators, LFO's etc.)
nog aardig wat goodies gescoord
was wel leuk daar ja 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.