TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- המצעד!
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
כן נו טוב
הבטחתי להוריד תכובע
ולמרות שהקטע הזה בסוף לא יכנס למצעד ככל הנראה בגלל שיש קטעים אחרים שאני אוהב יותר
הוא היה קרוב להכנס
אני חושב שהוא טראק טוב
ובואו נשים תקלפים על השולחן שתדעו איזה טראק זה
למרות שלא נכנס למצעד
אני כבר אומר
טראק טוב
שמעתם את זה ממני
tiesto - ancient history..
הכובע מורד בפני אורן
שאול
אליאן חחחח זה חדש מעכשיו
ומארק
וכל שאר אוהבי טיאסטו באשר הם...
הפעם אני מודה
עדכנתי את המצעד שלי...
אין לי ממש כח לפרט על כל טראק וטראק אבל...
הטראק שנמצא אצלי במקום הראשון, ישאר שם הרבה זמן... לפי דעתי זאת הגרסא השולטת, וזה אחד הקטעים ההכי חזקים וטובים ששוחררו השנה.
הטראק של מרקוס פשוט שולט... אני מחכה לשחרור!
ה Silence 2005
גם פרץ קדימה מבחינתי... בהתחלה דווקא לא הכי התלהבתי ממנו
White Room - Some Day
רק היום שמעתי אותו... אז עוד לא הכנסתי אותו למצעד, למרות שבעדכון הקרוב אני די בטוח שהוא יכנס...
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 כן נו טוב הבטחתי להוריד תכובע ולמרות שהקטע הזה בסוף לא יכנס למצעד ככל הנראה בגלל שיש קטעים אחרים שאני אוהב יותר הוא היה קרוב להכנס אני חושב שהוא טראק טוב ובואו נשים תקלפים על השולחן שתדעו איזה טראק זה למרות שלא נכנס למצעד אני כבר אומר טראק טוב שמעתם את זה ממני tiesto - ancient history.. הכובע מורד בפני אורן שאול אליאן חחחח זה חדש מעכשיו ומארק וכל שאר אוהבי טיאסטו באשר הם... הפעם אני מודה |
| quote: |
| Originally posted by Rising חחח מי זה אליאן?? |

שם אמיתי: ארתור... כבר כתבתי את זה אולי ב100 פוסטים...
ועכשיו גיליתי גם ששחכתי עוד טראק נחמד
Perry O'Neil - Arise (Original Mix)
טראק מדהים של פרי...
קיצור מצעד הבא יהיה טוב יותר 
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 מקום ראשון אני מודה שעדיין לא יצא לי לשמוע מעניין אותי לדעת מה יקרה כשאני ישמע תקטע הזה כבר... מקום שני אני כבר אמר לך הרבה כאן לא נראה לי אוהבים קטע שבהחלט כבש אותי לא בטוח שמספיק בשביל להכנס אצלי אבל נראה מקום שלישי מבחינתי הגרסה של וויל הולנד היא השולטת... מקום חמישי גרסה ווקאלית אחי!!!!! מקום שביעי קטע ישן של אמן ז"ל ריאן מגלרינה שמת בתאונת דרכים למיטב זכרוני מקום 11 כן קטע מסיבי של אוקלאגאן לפעמים יש לו יציאות טובות וזו דוגמה לכך מקום 12 ווקאל אדיר של הווקאליסטית מהגדולות של עולם הטראנס זו גם נדמה לי בסיכומו של דבר הגרסה הטובה ביותר..הגרסה המקורית מקום 14 טראק טוב אבל אצלי הוא לא יעבור את המוקדמות מקום 15 יגאל עדיין לא שמע את זה.. ![]() טוב לראות שאתה מעדכן תמצעד בקשר לכניסות יש לי רשימה של כ20 מועמדים לפני מצעד אבל כן קטעים אצלי שורדים... |

| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 כן נו טוב הבטחתי להוריד תכובע ולמרות שהקטע הזה בסוף לא יכנס למצעד ככל הנראה בגלל שיש קטעים אחרים שאני אוהב יותר הוא היה קרוב להכנס אני חושב שהוא טראק טוב ובואו נשים תקלפים על השולחן שתדעו איזה טראק זה למרות שלא נכנס למצעד אני כבר אומר טראק טוב שמעתם את זה ממני tiesto - ancient history.. הכובע מורד בפני אורן שאול אליאן חחחח זה חדש מעכשיו ומארק וכל שאר אוהבי טיאסטו באשר הם... הפעם אני מודה |
| quote: |
| Originally posted by Shahar ומה אמרת על pesh הוא מת !? ולמה ישן? ה dub השתחרר ב 3 האלבומים האחרונים של lost language שיצאו השבוע ובקשר ל white room עם כל הכבוד לווקאל ממש לא אהבתי אותו ולדעתי הוא מסתיר את הבייסליין הבנזונה שיש שם ופשוט מסתיר את היצירה הטובה... נסה לשמוע את ה dub ותגיד מה דעתך ד"א זה קצת מעצבן שכל טראק של וויט רום נשמע אותו דבר שים לב לכל המלודיה airwave - save me (whiteroom mix) whiteroom - someday whiteroom - whiteroom אם אתה מתעורר משינה בגלל ששכן שך שם אותו חזק לא תצליח לזהות ישר איזה זה מתוך שלושתם.. |
טוב חברים וחברות
השבוע היה לי מצעד קשה מתמיד
שבסיומו הכנסתי 6 קטעים חדשים למצעד
ונאלץ להפרד מ-6 שליוו אותנו
אז כן זה הזמן גם לנתונים היבשים של המצעד
6 כניסות זה כבר אמרנו
עליה אחת בלבד השבוע
דריכה אחת במקום (האם זה במקום הראשון?) התשובה ..עוד מעט
ו-7 ירידות
אז בואו ניתן תכבוד לקטעים שעוזבים אותנו
Gabriel & Dresden - Arcadia (Swing To Funk Remix) - 4 מצעדים הוא צעד מקום הכי גבוה - מקום שני קטע טוב שמיצה את עצמו ואני יזכור אותו לטובה..
Bigtop - Sub - שבוע אחד בלבד במקום ה-14 זה משהספיק לצעוד הקטע המיוחד הזה...מה לעשות יש כאלה שתפסו אותי יותר
Earth Inc. - Realize - 2 מצעדים צעד איתנו והוכיח אולי שלהארד טראנס אין כנראה כזאת השפעה עלי כמו פעם
Adam White - Ballerina - אני צריך מחשבון כדי לספור כמה זמן הוא במצעד שלי
הותיק במצעד קטע שאני עדיין אוהב מאוד ונהנה לשמוע
יצא רק מסיבות התיישנות
Quivver - These Are The Days - עוד קטע ששהה זמן נכבד 5-6 מצעדים
נגע במקום הראשון שבועיים ברצף עשה את שלו ובגדול!
Kaveh Azizi - Elegant Universe (Ozgur Can's Break It Free Mix)
העביר איתנו 3 מצעדים
מהם 2 במקום השני ברצף
לא חשבתי שהוא יצא השבוע...היה אמור לרדת המון
אבל בסוף הסתבר שכמות גדולה של קטעים מעולים משאירה גם אותו בחוץ...
אוזגור קאן..עדיין מחפש לגעת במקום הראשון אצלי
יאללה
לא נמתח אתכם
המצעד שלי
כבר כאן
My 15 Top Tunes At The Moment
1. Ferry Corsten feat. Elles de Graaf - Show You My World [New Entry]
2. Ozgur Can Feat. Nick Beman - Not Even Winds [5]
3. Keo - Close Enough (Noel Sanger Remix) [2]
4. Nick Thompson - Spice Fire [4]
5. Mike Foyle Pres. Statica - Space Guitar [New Entry]
6. Interstate - I Found You [1]
7. Whiteroom - Someday (Vocal Mix) [New Entry]
8. Synergy - Hello Strings [7]
9. Markus Schulz Feat. Anita Kelsey - First time [3]
10. Mothers Pride - Learning To Fly (Will Holland Remix) [New Entry]
11. Bakke & Ljungqvist - Fanatic [8]
12. Ava Mea - In The End [9]
13. Factoria - No Escape 2004 [New Entry]
14. Tilt - Twelve (Max Graham Remix) [New Entry]
15. Voyager - Someone Else [10]
אני מופתע ש
made of sun
לא נכנס למצעד 
| quote: |
| ד"א זה קצת מעצבן שכל טראק של וויט רום נשמע אותו דבר שים לב לכל המלודיה airwave - save me (whiteroom mix) whiteroom - someday whiteroom - whiteroom אם אתה מתעורר משינה בגלל ששכן שך שם אותו חזק לא תצליח לזהות ישר איזה זה מתוך שלושתם.. |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman לגבי הגירסה לאירוייב אני מסכים איתך. אבל הקטע החדש שלהם ??? ע נ ק ! ! ! |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 My 15 Top Tunes At The Moment 1. Ferry Corsten feat. Elles de Graaf - Show You My World [New Entry] 2. Ozgur Can Feat. Nick Beman - Not Even Winds [5] 3. Keo - Close Enough (Noel Sanger Remix) [2] 4. Nick Thompson - Spice Fire [4] 5. Mike Foyle Pres. Statica - Space Guitar [New Entry] 6. Interstate - I Found You [1] 7. Whiteroom - Someday (Vocal Mix) [New Entry] 8. Synergy - Hello Strings [7] 9. Markus Schulz Feat. Anita Kelsey - First time [3] 10. Mothers Pride - Learning To Fly (Will Holland Remix) [New Entry] 11. Bakke & Ljungqvist - Fanatic [8] 12. Ava Mea - In The End [9] 13. Factoria - No Escape 2004 [New Entry] 14. Tilt - Twelve (Max Graham Remix) [New Entry] 15. Voyager - Someone Else [10] |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 My 15 Top Tunes At The Moment 1. Ferry Corsten feat. Elles de Graaf - Show You My World [New Entry] 2. Ozgur Can Feat. Nick Beman - Not Even Winds [5] 3. Keo - Close Enough (Noel Sanger Remix) [2] 4. Nick Thompson - Spice Fire [4] 5. Pres. Statica - Space Guitar [New Entry] 6. Interstate - I Found You [1] 7. Whiteroom - Someday (Vocal Mix) [New Entry] 8. Synergy - Hello Strings [7] 9. Markus Schulz Feat. Anita Kelsey - First time [3] 10. Mothers Pride - Learning To Fly (Will Holland Remix) [New Entry] 11. Bakke & Ljungqvist - Fanatic [8] 12. Ava Mea - In The End [9] 13. Factoria - No Escape 2004 [New Entry] 14. Tilt - Twelve (Max Graham Remix) [New Entry] 15. Voyager - Someone Else [10] |




אם אתה כבר עושה מצעד אז תעשה אותו מסודר וזה תשקיע :P
בלי הקווים וזה 
שבוע טוב חברים
שוב חלפו להם שבועיים בלי עדכון ולכן סופ"ש הזה אני ישב ויעדכן את המצעד...
לצערי אני קצת שומע פחות מוזיקה שבועיים האחרונים...
אני חייב נגן אמ פי 3 זה בטוח שאני יוכל לשמוע מוזיקה בעבודה כמו פעם
בכל אופן יהיו כמה כניסות...
נגיע לגשר
נחצה אותו
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes לצערי אני קצת שומע פחות מוזיקה שבועיים האחרונים... אני חייב נגן אמ פי 3 זה בטוח שאני יוכל לשמוע מוזיקה בעבודה כמו פעם |
יש
DISK ON KEY
לדעתי ורת טוב מנגן אמפי3
ואחי עושה טרייד לפלא ולוקח פלא שיש לו גיגה לאמפי3
אם אנלא טועה של פלאפון
| quote: |
| Originally posted by princess cc פיייייייי היום ראיתי אחד משו לפנים! אחד וחצי ג'יגה פצצות! 1670 ש"ח... חושבים שסוסו יסכים לקנות לי אחד כזה ליומולדת? |
| quote: |
| Originally posted by taltul עזבו אותכם שטויות - אם כבר אז תשלמו 2300 שח ותקנו את הדבר הבא של קריאטיב או של אייפוד... 60 ג'יגה!!!!!!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by taltul עזבו אותכם שטויות - אם כבר אז תשלמו 2300 שח ותקנו את הדבר הבא של קריאטיב או של אייפוד... 60 ג'יגה!!!!!!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by Shahar 13. Thomas Datt - 2v2 (Robert Nickson Remix) |
| quote: |
| Originally posted by sh33p או הכי טוב של iriver |
| quote: |
| Activa Feat Aled Mann - In Essence (Matt Hardwick vs Smith & Pledger Remix) זה על בטו ייכנס למקום הראשון אצלך |
| quote: |
| Originally posted by yaman פשוטטטט ענקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נ.ב דרך אגב אילן אתה חייב פשוט לשמוע את הטראק Activa Feat Aled Mann - In Essence (Matt Hardwick vs Smith & Pledger Remix) זה על בטו ייכנס למקום הראשון אצלך |
| quote: |
| מקום ראשון?! לא אצלי אין סיכוי... אני מכיר תקטע ואני למען האמת בספק אם הוא ייכנס קטע טוב אבל ...זהו יש קטעים שאני אוהב יותר |
רבאק היום אני אמור לעדכן תמצעד ולא יודע אם יהיה לי זמן
חבר שלי גורר אותי למשחק של ביתר
אין לי מושג למה...
מתי אמרתי כן לדבר הזה?!?!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.