TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- המצעד!
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »


Posted by Glenn-Holmes on Nov-14-2004 14:49:

כן נו טוב
הבטחתי להוריד תכובע
ולמרות שהקטע הזה בסוף לא יכנס למצעד ככל הנראה בגלל שיש קטעים אחרים שאני אוהב יותר
הוא היה קרוב להכנס
אני חושב שהוא טראק טוב
ובואו נשים תקלפים על השולחן שתדעו איזה טראק זה
למרות שלא נכנס למצעד
אני כבר אומר
טראק טוב
שמעתם את זה ממני

tiesto - ancient history..
הכובע מורד בפני אורן
שאול
אליאן חחחח זה חדש מעכשיו
ומארק
וכל שאר אוהבי טיאסטו באשר הם...
הפעם אני מודה


Posted by StruckeR on Nov-14-2004 15:06:

עדכנתי את המצעד שלי...
אין לי ממש כח לפרט על כל טראק וטראק אבל...

הטראק שנמצא אצלי במקום הראשון, ישאר שם הרבה זמן... לפי דעתי זאת הגרסא השולטת, וזה אחד הקטעים ההכי חזקים וטובים ששוחררו השנה.

הטראק של מרקוס פשוט שולט... אני מחכה לשחרור!

ה Silence 2005
גם פרץ קדימה מבחינתי... בהתחלה דווקא לא הכי התלהבתי ממנו


White Room - Some Day
רק היום שמעתי אותו... אז עוד לא הכנסתי אותו למצעד, למרות שבעדכון הקרוב אני די בטוח שהוא יכנס...


Posted by Rising on Nov-14-2004 15:12:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
כן נו טוב
הבטחתי להוריד תכובע
ולמרות שהקטע הזה בסוף לא יכנס למצעד ככל הנראה בגלל שיש קטעים אחרים שאני אוהב יותר
הוא היה קרוב להכנס
אני חושב שהוא טראק טוב
ובואו נשים תקלפים על השולחן שתדעו איזה טראק זה
למרות שלא נכנס למצעד
אני כבר אומר
טראק טוב
שמעתם את זה ממני

tiesto - ancient history..
הכובע מורד בפני אורן
שאול
אליאן חחחח זה חדש מעכשיו
ומארק
וכל שאר אוהבי טיאסטו באשר הם...
הפעם אני מודה


חחח מי זה אליאן??


Posted by Glenn-Holmes on Nov-14-2004 15:18:

quote:
Originally posted by Rising
חחח מי זה אליאן??

אליאור...
ומעכשיו זה אליאן

שאול תרשום לפניך...

וסטארקר מצעד יפה
מקום ראשון אני קצת בספקות לגבי הבוטלג הזה הוא נחמד אבל..
טוב אם אהבת אותו עד כדי כך אז סבבה...

הטראק של מרקוס טראק נהדר
אין לי מה להגיד פשוט אדיר..

אני רוצה לדבר על זה שיש כבר עוד שתי אנשים בנוסף אלי עם מצעדים
וואלה לא חשבתי שאפילו אחד ייסחף אחרי הטירוף שהייתי בטוח שהוא פרטי שלי
וזה מדהים לראות שאני לא לבד
תמשיכו ככה חברים
ויש מישהו שקורא את המצעדים..


דרך אגב
מה שמך האמיתי


Posted by StruckeR on Nov-14-2004 15:21:

שם אמיתי: ארתור... כבר כתבתי את זה אולי ב100 פוסטים...

ועכשיו גיליתי גם ששחכתי עוד טראק נחמד

Perry O'Neil - Arise (Original Mix)

טראק מדהים של פרי...

קיצור מצעד הבא יהיה טוב יותר


Posted by Shahar on Nov-14-2004 16:57:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מקום ראשון אני מודה שעדיין לא יצא לי לשמוע
מעניין אותי לדעת מה יקרה כשאני ישמע תקטע הזה כבר...

מקום שני אני כבר אמר לך הרבה כאן לא נראה לי אוהבים
קטע שבהחלט כבש אותי
לא בטוח שמספיק בשביל להכנס אצלי
אבל נראה

מקום שלישי
מבחינתי הגרסה של וויל הולנד היא השולטת...

מקום חמישי
גרסה ווקאלית אחי!!!!!

מקום שביעי קטע ישן של אמן ז"ל
ריאן מגלרינה שמת בתאונת דרכים למיטב זכרוני

מקום 11
כן קטע מסיבי של אוקלאגאן לפעמים יש לו יציאות טובות וזו דוגמה לכך

מקום 12
ווקאל אדיר של הווקאליסטית מהגדולות של עולם הטראנס
זו גם נדמה לי בסיכומו של דבר הגרסה הטובה ביותר..הגרסה המקורית

מקום 14
טראק טוב אבל אצלי הוא לא יעבור את המוקדמות

מקום 15
יגאל עדיין לא שמע את זה..


טוב לראות שאתה מעדכן תמצעד
בקשר לכניסות
יש לי רשימה של כ20 מועמדים לפני מצעד
אבל כן קטעים אצלי שורדים...


קודם כל יפה שרשמת תגובה כזאת מפורטת
אין לי מושג איך העזת לא לשמוע את
ocean drive
אחד העצבניים שיש.....
לא יודע איך לתאר אותו כדי שתבין
פשוט תוריד ריפ!

בקשר ל
made of sun
וואלה אחי אנלא אתחיל לפתוח וויכוח למה לאהוב ולמה לא.....
לדעתי הוא שולט
לא יודע למה לא אוהבים אותו....

בקשר ל
the silence
וויל הולנד עשה גירסא עצבנית וסוחפת אבל עם כל הכבוד המלודיה לא דומה למלודיה המקורית וזה חבל.....
אם היה עושה רמיקס עם המלודיה המקורית היה יכול באמת לקחת את של קוגלין
אני פשוט מכור למלודיה ככה שהרמיקס שלו סתם נשמע לי טראק שונה

ומה אמרת על
pesh
הוא מת !?
ולמה ישן?
ה dub
השתחרר ב 3 האלבומים האחרונים של
lost language
שיצאו השבוע

ובקשר ל
white room
עם כל הכבוד לווקאל ממש לא אהבתי אותו ולדעתי הוא מסתיר את הבייסליין הבנזונה שיש שם ופשוט מסתיר את היצירה הטובה...
נסה לשמוע את ה
dub
ותגיד מה דעתך
ד"א זה קצת מעצבן שכל טראק של וויט רום נשמע אותו דבר
שים לב לכל המלודיה
airwave - save me (whiteroom mix)
whiteroom - someday
whiteroom - whiteroom
אם אתה מתעורר משינה בגלל ששכן שך שם אותו חזק לא תצליח לזהות ישר איזה זה מתוך שלושתם..

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
כן נו טוב
הבטחתי להוריד תכובע
ולמרות שהקטע הזה בסוף לא יכנס למצעד ככל הנראה בגלל שיש קטעים אחרים שאני אוהב יותר
הוא היה קרוב להכנס
אני חושב שהוא טראק טוב
ובואו נשים תקלפים על השולחן שתדעו איזה טראק זה
למרות שלא נכנס למצעד
אני כבר אומר
טראק טוב
שמעתם את זה ממני

tiesto - ancient history..
הכובע מורד בפני אורן
שאול
אליאן חחחח זה חדש מעכשיו
ומארק
וכל שאר אוהבי טיאסטו באשר הם...
הפעם אני מודה


כן גם אני אהבתי אותו!
וראסמי יפה שאתה בא ומודה שקטע שלו יפה
בניגוד לאחרים שחורשים קטעים שלו אבל באים ורושמים "איכס איזה קטעים מגעילים הוא רק רוצה כסף"
ראסמי מעריך את זה

ובקשר לאליאן ניסיתי כל שילוב אפשרי כבר
אביאור אלירן אליאן אלינור אליצור
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
סגרנו על אליאן!


Posted by Glenn-Holmes on Nov-14-2004 17:16:

quote:
Originally posted by Shahar ומה אמרת על
pesh
הוא מת !?
ולמה ישן?
ה dub
השתחרר ב 3 האלבומים האחרונים של
lost language
שיצאו השבוע

ובקשר ל
white room
עם כל הכבוד לווקאל ממש לא אהבתי אותו ולדעתי הוא מסתיר את הבייסליין הבנזונה שיש שם ופשוט מסתיר את היצירה הטובה...
נסה לשמוע את ה
dub
ותגיד מה דעתך
ד"א זה קצת מעצבן שכל טראק של וויט רום נשמע אותו דבר
שים לב לכל המלודיה
airwave - save me (whiteroom mix)
whiteroom - someday
whiteroom - whiteroom
אם אתה מתעורר משינה בגלל ששכן שך שם אותו חזק לא תצליח לזהות ישר איזה זה מתוך שלושתם..



הוא אכן מת
ולכן אולי כעת זוכה קצת לכבוד על יצירה שבכלל שוחררה ב-2003 ולא הרבה שמו לב אליה
תבדוק טוב בקבצים שלך אני מאמין שתגלה שגם אתה חטאת ב-2003
הקטע הזה יצא כבר אז


Posted by Glenn-Holmes on Nov-14-2004 20:15:

טוב חברים וחברות
השבוע היה לי מצעד קשה מתמיד
שבסיומו הכנסתי 6 קטעים חדשים למצעד
ונאלץ להפרד מ-6 שליוו אותנו

אז כן זה הזמן גם לנתונים היבשים של המצעד

6 כניסות זה כבר אמרנו
עליה אחת בלבד השבוע
דריכה אחת במקום (האם זה במקום הראשון?) התשובה ..עוד מעט
ו-7 ירידות

אז בואו ניתן תכבוד לקטעים שעוזבים אותנו

Gabriel & Dresden - Arcadia (Swing To Funk Remix) - 4 מצעדים הוא צעד מקום הכי גבוה - מקום שני קטע טוב שמיצה את עצמו ואני יזכור אותו לטובה..

Bigtop - Sub - שבוע אחד בלבד במקום ה-14 זה משהספיק לצעוד הקטע המיוחד הזה...מה לעשות יש כאלה שתפסו אותי יותר


Earth Inc. - Realize - 2 מצעדים צעד איתנו והוכיח אולי שלהארד טראנס אין כנראה כזאת השפעה עלי כמו פעם

Adam White - Ballerina - אני צריך מחשבון כדי לספור כמה זמן הוא במצעד שלי
הותיק במצעד קטע שאני עדיין אוהב מאוד ונהנה לשמוע
יצא רק מסיבות התיישנות

Quivver - These Are The Days - עוד קטע ששהה זמן נכבד 5-6 מצעדים
נגע במקום הראשון שבועיים ברצף עשה את שלו ובגדול!

Kaveh Azizi - Elegant Universe (Ozgur Can's Break It Free Mix)
העביר איתנו 3 מצעדים
מהם 2 במקום השני ברצף
לא חשבתי שהוא יצא השבוע...היה אמור לרדת המון
אבל בסוף הסתבר שכמות גדולה של קטעים מעולים משאירה גם אותו בחוץ...
אוזגור קאן..עדיין מחפש לגעת במקום הראשון אצלי

יאללה
לא נמתח אתכם
המצעד שלי
כבר כאן


Posted by Glenn-Holmes on Nov-14-2004 20:23:

My 15 Top Tunes At The Moment
1. Ferry Corsten feat. Elles de Graaf - Show You My World [New Entry]
2. Ozgur Can Feat. Nick Beman - Not Even Winds [5]
3. Keo - Close Enough (Noel Sanger Remix) [2]
4. Nick Thompson - Spice Fire [4]
5. Mike Foyle Pres. Statica - Space Guitar [New Entry]

6. Interstate - I Found You [1]
7. Whiteroom - Someday (Vocal Mix) [New Entry]
8. Synergy - Hello Strings [7]
9. Markus Schulz Feat. Anita Kelsey - First time [3]
10. Mothers Pride - Learning To Fly (Will Holland Remix) [New Entry]
11. Bakke & Ljungqvist - Fanatic [8]
12. Ava Mea - In The End [9]
13. Factoria - No Escape 2004 [New Entry]
14. Tilt - Twelve (Max Graham Remix) [New Entry]
15. Voyager - Someone Else [10]


Posted by Viperon on Nov-14-2004 20:53:

אני מופתע ש
made of sun
לא נכנס למצעד


Posted by markfeldman on Nov-14-2004 22:11:

quote:
ד"א זה קצת מעצבן שכל טראק של וויט רום נשמע אותו דבר
שים לב לכל המלודיה
airwave - save me (whiteroom mix)
whiteroom - someday
whiteroom - whiteroom
אם אתה מתעורר משינה בגלל ששכן שך שם אותו חזק לא תצליח לזהות ישר איזה זה מתוך שלושתם..


לגבי הגירסה לאירוייב אני מסכים איתך.

אבל הקטע החדש שלהם ???

ע נ ק ! ! !


Posted by Shahar on Nov-15-2004 01:44:

quote:
Originally posted by markfeldman
לגבי הגירסה לאירוייב אני מסכים איתך.

אבל הקטע החדש שלהם ???

ע נ ק ! ! !


חס וחלילה לא אמרתי שלא....
גם הרמיקס לאירוויב ענק!

נתתי לטראק החדש מקום גבוה אז סימן שחשבתי שהוא טוב
אבל כן עם כל הכבוד
אותו משחק עם הצליל, אותו בניה של המלודיה
רק מיקום שונה של התווים....
תכלס זה סתם למרוח
ביחוד כשיש לנו שני יוצרים תותחים ששניהם בנפרד הוכיחו שהם יכולים לתת לנו טראקים איכותיים ולקבל 10\10

אז באמת 3 טראקים עם אותו מבנה.......לא מה שציפיתי
וכן אני אוהב את שלושתם
עד שיגיע הרביעי וימאס...

קצת לשנות את המבנה שכל טראק בפני עצמו ישמע חדש ולא רמיקס לקודם..תשמע טראקים של
ron van den beuken
ביזבוז כסף על הייצור של הויניל....
כל טראק אותו דבר פשוט אחד התווים במלודיה זז קצת למעלה \ למטה...
אותו מבנה של "טה טה טה טה" בין הכניסה של המלודיה לבייסליין....(מי ששמע טראקים שלו יבין

תחשוב על מה שכתבתי...

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
My 15 Top Tunes At The Moment
1. Ferry Corsten feat. Elles de Graaf - Show You My World [New Entry]
2. Ozgur Can Feat. Nick Beman - Not Even Winds [5]
3. Keo - Close Enough (Noel Sanger Remix) [2]
4. Nick Thompson - Spice Fire [4]
5. Mike Foyle Pres. Statica - Space Guitar [New Entry]

6. Interstate - I Found You [1]
7. Whiteroom - Someday (Vocal Mix) [New Entry]
8. Synergy - Hello Strings [7]
9. Markus Schulz Feat. Anita Kelsey - First time [3]
10. Mothers Pride - Learning To Fly (Will Holland Remix) [New Entry]
11. Bakke & Ljungqvist - Fanatic [8]
12. Ava Mea - In The End [9]
13. Factoria - No Escape 2004 [New Entry]
14. Tilt - Twelve (Max Graham Remix) [New Entry]
15. Voyager - Someone Else [10]


המצעד שלך בניגוד לשלי הרבה יותר פרוגרסיבי...
אני לא מכיר הרבה מהטראקים אבל ממה שאני כן מכיר הוא נראה סבבה , גם אני רציתי להכניס את
not even winds
space fire
ו
i found u
למצעד
אבל אז אחרים לא היו יכולים להיכנס....
ד"א אני אישית הייתי מעלה את
i found u
יותר גבוהה
ואיתו את
hellow strings
שאהבתי יותר מ
space guitar

בקשר לפקטוריה...קצת קשה לדחוף אותו במצעד פרוגרסיבי כי ההשוואה יותר קשה....אם הייתי שומע הטראקים שבמקומות שבסביבה שלו הייתי יכול להגיד מה דעתי על המקום שלו

בעקרון קצת חבל שנעלמו הטראקים האפליפטינגים ושהלכת יותר בכיוון של פרוג אבל מצד שני זה טוב שהמצעד שלך יתמקד יותר בפרוג ושלי יותר באפליפטינג וככה אנשים שמסתכלים יוכלו להנות משניהם ולא לראות שני מצעדים עם אותם טראקים רק בסידור שונה

בכל מקרה סורי שאני לא יכול לפרט כמו שאתה מפרט על שלי
לא מכיר את כל הטראקים...אני אוריד ואגיב מחדש...


Posted by StruckeR on Nov-15-2004 14:30:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
My 15 Top Tunes At The Moment
1. Ferry Corsten feat. Elles de Graaf - Show You My World [New Entry]
2. Ozgur Can Feat. Nick Beman - Not Even Winds [5]
3. Keo - Close Enough (Noel Sanger Remix) [2]
4. Nick Thompson - Spice Fire [4]
5. Pres. Statica - Space Guitar [New Entry]

6. Interstate - I Found You [1]
7. Whiteroom - Someday (Vocal Mix) [New Entry]
8. Synergy - Hello Strings [7]
9. Markus Schulz Feat. Anita Kelsey - First time [3]
10. Mothers Pride - Learning To Fly (Will Holland Remix) [New Entry]
11. Bakke & Ljungqvist - Fanatic [8]
12. Ava Mea - In The End [9]
13. Factoria - No Escape 2004 [New Entry]
14. Tilt - Twelve (Max Graham Remix) [New Entry]
15. Voyager - Someone Else [10]


אהבתי תמצעד, ועכשיו שמעתי כמה טראקים שלא היו לי או שפשוט לא יחסתי להם חשיבות כלכך... ואכן כל טראק שווה...
למרות שאם היית נותן לי ת15 טראקים האלה, הייתי בונה מצעד שונה לגמרי

וגם יפה לראות תטראק של מרקוס, שאני אישית די מתלהב ממנו בזמן האחרון...

הטראק של וויטרום, גם שמעתי לא מעט פעמים... אבל באמת כמו ששחר אמר הסגנון הזה ימאס... למרות שעדיין אני דלוק טילים על הטראק שנמצא אצלי מקום ראשון במצעד!!

הטראק של Ozgur
אני אישית לא ממש התלהבתי ממנו, ולא מהשניים האחרים... לא יודע למה, אבל אני לא ממש נמשך לסגנון שלו...
למרות ש o.c.-illusions
טראק באמת מושקע ומרגיע כזה

הטראק של Mike Foyle
גם אהבתי אותו...אבל דוגרי
Mike Foyle - Apache (Original Mix)
יותר אנרגטי כזה...


הייתי ממשיך לפרט פה עוד קצת, אבל אני חייב לזוז לעבודה

ושוב, אני אשב עוד כמה ימים על המצעד שלי... יש הרבה כניסות חדשות...
וכמובן אני אעשה 15 ולא 10....


Posted by Shahar on Nov-16-2004 17:52:

אם אתה כבר עושה מצעד אז תעשה אותו מסודר וזה תשקיע :P

בלי הקווים וזה


Posted by Glenn-Holmes on Nov-25-2004 17:25:

שבוע טוב חברים
שוב חלפו להם שבועיים בלי עדכון ולכן סופ"ש הזה אני ישב ויעדכן את המצעד...
לצערי אני קצת שומע פחות מוזיקה שבועיים האחרונים...
אני חייב נגן אמ פי 3 זה בטוח שאני יוכל לשמוע מוזיקה בעבודה כמו פעם

בכל אופן יהיו כמה כניסות...
נגיע לגשר
נחצה אותו


Posted by princess cc on Nov-25-2004 19:57:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לצערי אני קצת שומע פחות מוזיקה שבועיים האחרונים...
אני חייב נגן אמ פי 3 זה בטוח שאני יוכל לשמוע מוזיקה בעבודה כמו פעם



פיייייייי היום ראיתי אחד משו לפנים!
אחד וחצי ג'יגה פצצות!
1670 ש"ח...
חושבים שסוסו יסכים לקנות לי אחד כזה ליומולדת?


Posted by Shahar on Nov-25-2004 20:09:

יש
DISK ON KEY
לדעתי ורת טוב מנגן אמפי3

ואחי עושה טרייד לפלא ולוקח פלא שיש לו גיגה לאמפי3
אם אנלא טועה של פלאפון


Posted by taltul on Nov-25-2004 21:37:

quote:
Originally posted by princess cc
פיייייייי היום ראיתי אחד משו לפנים!
אחד וחצי ג'יגה פצצות!
1670 ש"ח...
חושבים שסוסו יסכים לקנות לי אחד כזה ליומולדת?

עזבו אותכם שטויות - אם כבר אז תשלמו 2300 שח ותקנו את הדבר הבא של קריאטיב או של אייפוד... 60 ג'יגה!!!!!!!!!!


Posted by sh33p on Nov-25-2004 21:45:

quote:
Originally posted by taltul
עזבו אותכם שטויות - אם כבר אז תשלמו 2300 שח ותקנו את הדבר הבא של קריאטיב או של אייפוד... 60 ג'יגה!!!!!!!!!!

או הכי טוב של
iriver


Posted by Glenn-Holmes on Nov-25-2004 22:05:

quote:
Originally posted by taltul
עזבו אותכם שטויות - אם כבר אז תשלמו 2300 שח ותקנו את הדבר הבא של קריאטיב או של אייפוד... 60 ג'יגה!!!!!!!!!!

תאמת...
20 גיגה עם עיצוב פצצה מספיק לי....

אבל אם אני יקנה אני רוצה משהו על רמה


Posted by yaman on Nov-25-2004 22:18:

quote:
Originally posted by Shahar

13. Thomas Datt - 2v2 (Robert Nickson Remix)







פשוטטטט ענקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נ.ב

דרך אגב אילן אתה חייב פשוט לשמוע את הטראק

Activa Feat Aled Mann - In Essence (Matt Hardwick vs Smith & Pledger Remix)

זה על בטו ייכנס למקום הראשון אצלך


Posted by taltul on Nov-25-2004 22:43:

quote:
Originally posted by sh33p
או הכי טוב של
iriver


ברור... אבל לא מוכרים אותו בארץ למיטב ידיעתי...

quote:
Activa Feat Aled Mann - In Essence (Matt Hardwick vs Smith & Pledger Remix)

זה על בטו ייכנס למקום הראשון אצלך

מה שנכון נכון!!!

אני שומע אותו משהו כמו 20 פעם ביום....

פשוט לא יכול להפסיק להנות ממנו!!!!!!


Posted by Glenn-Holmes on Nov-26-2004 03:03:

quote:
Originally posted by yaman
פשוטטטט ענקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נ.ב

דרך אגב אילן אתה חייב פשוט לשמוע את הטראק

Activa Feat Aled Mann - In Essence (Matt Hardwick vs Smith & Pledger Remix)

זה על בטו ייכנס למקום הראשון אצלך


מקום ראשון?!
לא אצלי אין סיכוי...
אני מכיר תקטע ואני למען האמת בספק אם הוא ייכנס
קטע טוב אבל ...זהו
יש קטעים שאני אוהב יותר


Posted by markfeldman on Nov-26-2004 08:49:

quote:
מקום ראשון?!
לא אצלי אין סיכוי...
אני מכיר תקטע ואני למען האמת בספק אם הוא ייכנס
קטע טוב אבל ...זהו
יש קטעים שאני אוהב יותר


מסכים עם אילן.

הקטע חביב אבל לא משחזר את ההצלחה העצומה שהיתה להם עם

FOREVER / CONNECTED


Posted by Glenn-Holmes on Nov-27-2004 14:40:

רבאק היום אני אמור לעדכן תמצעד ולא יודע אם יהיה לי זמן
חבר שלי גורר אותי למשחק של ביתר
אין לי מושג למה...
מתי אמרתי כן לדבר הזה?!?!


Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.