TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part V
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 »

Posted by New Wave on Jan-04-2005 18:54:

Ben benieuwd naar House of Flying Daggers.
Misschien dat ik deze wel ga kieken in de bios....

Posted by blitz~ on Jan-06-2005 19:33:

Ik heb gistere Team America gezien, nou dat is toch de slechtste film ooit!!!!!!!!!!

Posted by moogwai on Jan-07-2005 14:08:

Gisteren the Incredibles maar eens gekeken. Zeker boven verwachting, had ik niet verwacht van een tekenfilm

Posted by SnuggLe on Jan-11-2005 18:39:

http://www.imdb.com/title/tt0181984...t=8;fm
=1

Boiler Room komt vanavond op tv, een GOEDE film met Vin Diesel!
Van 20:30 tot 22:40... Lange zit, maar dan heb je ook wat!
Ik ga hem wel kijken!

Posted by Remy D on Jan-11-2005 18:53:

quote:
Originally posted by SnuggLe
http://www.imdb.com/title/tt0181984...t=8;fm
=1

Ik ga hem wel kijken!

Heb hem vorig jaar gezien op tv, toen kwam hij ook in januari op dezelfde zender. Vond hem wel aardig maar echt niet meer dan dat..

Posted by New Wave on Jan-11-2005 23:25:

quote:
Vin Diesel!

Als er iemand is die totaal niet kan acteren dan is hij dat wel.
Ik weet niet ogf je Triple X heb gezien? Wat een drama zeg. Die moeten ze echt van het witte doek af schoppen.

Posted by Phortastic on Jan-12-2005 02:37:

quote:
Originally posted by New Wave
Als er iemand is die totaal niet kan acteren dan is hij dat wel.
Ik weet niet ogf je Triple X heb gezien? Wat een drama zeg. Die moeten ze echt van het witte doek af schoppen.

In chronicles of Riddick vond ik hem niet slecht acteren thans... In tegenstelling tot Triple X ja

Posted by Phortastic on Jan-12-2005 02:38:

quote:
Originally posted by TimeportE
ik gister EINDELIJK eternal sunshine gezien en hij stelde geen seceonde teleur.. kaufman schrijft geniale scripts en de hele film zit gewoon super in elkaar.. super film!

+1
��n van de topfilms van 2004 imo.

Posted by Partyhardy! on Jan-12-2005 12:33:

quote:
Ik ga hem wel kijken!

whaha! lees dit nu pas maar heb die film dus gisteren zitten kijken en �cht.... wat een SLECHTE film zeg! oooh! dat kun je niet menen....

dieptepunt; dat stukje dat die Seth Davis een potenti�le aandelen koper aan de lijn heeft (die dokter) en dan neemt Vin Diesel de deal over om hem "over te halen" dan lult hij echt onwijs slap en zegt die dokter "okay geef me maar veel aandelen!" en dan vervolgens iedereen klappen shiiiiiiiiit, echt zeer slecht, een dikke 3 die film...

Posted by New Wave on Jan-12-2005 12:40:

quote:
Originally posted by Phortastic
In chronicles of Riddick vond ik hem niet slecht acteren thans... In tegenstelling tot Triple X ja

mwjha, dan is dat mazzel voor hem geweest Hij is echt mega slecht.

Posted by Remy D on Jan-12-2005 13:28:

quote:
mwjha, dan is dat mazzel voor hem geweest Hij is echt mega slecht.

Toch heeft hij in een film met meerdere oscars een best belangrijke rol gespeelt. Rara welke film is dat???

Posted by moogwai on Jan-12-2005 19:34:

ehh.. Saving Private Ryan?

In de The Chronicles of Riddick vind ik Vin ook wel ok, maar goed daar is acteren ook niet zo belangrijk

Heb gisteren nog the Road to Perdition bekeken. Echt een goede maffia film met Tom Hanks! Is al wat ouder, maar had 'm nog nooit gezien

Posted by Fkwebeman on Jan-12-2005 20:10:

Geen film, maar een 3 delige documentaire door de BBC, waarvan niet zeker is of hij ooit uitgezonden is.

The Power of Nightmares

bijzondere documentaire

The Power of Nightmares: The Shadows In The Cave
The Power of Nightmares assesses whether the threat from a hidden and organised terrorist network is an illusion. In the concluding part of the series, the programme explains how the illusion was created and who benefits from it.

Osama Bin Laden
In the wake of the shock and panic created by the devastating attack on the World Trade Center on 11 September, 2001, the neo-conservatives reconstructed the radical Islamists in the image of their last evil enemy, the Soviet Union - a sinister web of terror run from the centre by Osama Bin Laden in his lair in Afghanistan.

There are dangerous and fanatical individuals and groups around the world who have been inspired by extreme Islamist ideas, and who will use the techniques of mass terror - the attacks on America and Madrid make this only too clear.

But the nightmare vision of a uniquely powerful hidden organisation waiting to strike our societies is an illusion.

Wherever one looks for this al-Qaeda organisation, from the mountains of Afghanistan to the "sleeper cells" in America, the British and Americans are chasing a phantom enemy.

But the reason that no-one questions the illusion is because this nightmare enemy gives so many groups new power and influence in a cynical age - and not just politicians.

Those with the darkest imaginations have now become the most powerful.

In part one, the programme looked at the origins of the neo-conservatives and the radical Islamists in the 1950s.

The second part of the series examined how the radical Islamists and neo-conservatives came together to defeat the Soviet Union in Afghanistan.

Posted by Remy D on Jan-12-2005 20:58:

Party Hat

quote:
Originally posted by moogwai
ehh.. Saving Private Ryan?

JAHHHHHHHHHH!!!
Klasse jongen, nu mag je een x op kosten van New Wave met iemand van TA naar de bioscoop.

Posted by AirPole on Jan-12-2005 21:58:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Geen film, maar een 3 delige documentaire door de BBC, waarvan niet zeker is of hij ooit uitgezonden is.

The Power of Nightmares

bijzondere documentaire

Zeer interessant, is zelfs een van mijn theorien geweest ooit

Komt dit op tv binnenkort ofzo? Of heb jij t gezien?

Ben aardig benieuwd

Posted by New Wave on Jan-12-2005 23:50:

quote:
Originally posted by Remy D
JAHHHHHHHHHH!!!
Klasse jongen, nu mag je een x op kosten van New Wave met iemand van TA naar de bioscoop.

Prima heur, maar dan zijn de kosten voor het eten voor diegene die mee gaat Daar heb ik echt geen problemen mee heur.

En dan kan SPR wel een goeie film zijn maar daar waren zijn kunsten nou ook niet om over naar huis te schrijven. In tegensetlling tot andere acteurs was hij wederom de mindere. Als de prutser een hoofdrol krijgt dan is het bagger. maargoed, jij houd van bagger films, jij houd van al het baggere. Zelfs van haardstijl brrrr...

Posted by SnuggLe on Jan-13-2005 08:39:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
whaha! lees dit nu pas maar heb die film dus gisteren zitten kijken en �cht.... wat een SLECHTE film zeg! oooh! dat kun je niet menen....

dieptepunt; dat stukje dat die Seth Davis een potenti�le aandelen koper aan de lijn heeft (die dokter) en dan neemt Vin Diesel de deal over om hem "over te halen" dan lult hij echt onwijs slap en zegt die dokter "okay geef me maar veel aandelen!" en dan vervolgens iedereen klappen shiiiiiiiiit, echt zeer slecht, een dikke 3 die film...

Vond hem wel meevallen. Kijk, die hoofdrolspeler is en blijft een droepie, hoe hij eruit ziet Maar ik vond 'de boodschap' van de film wel oke. Hoe makkelijk mensen zich om laten lullen wat dat betreft.

Niet slecht, maar zeker niet top nee.

Posted by Remy D on Jan-13-2005 12:39:

Dat er in Amerika genoeg mafketels rondlopen is duidelijk, maar wat Jeff Twieden doet gaat zelfs voor Amerikaanse begrippen wat ver. De beste man ligt nu al met zijn slaapzak voor de deur van Seattle`s Cinerama Theater om de eerste te zijn die een kaartje voor �Starwars 3: Revenge of the Sith' kan kopen. Even voor de duidelijkheid; de film gaat pas over 22 weken in premi�re.

Twieden stond in 1999 ook al weken in de kou om als eerste een kaartje voor �Starwars 1: The Phantom Menace' te bemachtigen. Hij kijkt nog het meest uit naar zijn favoriete gehelmde badguy.

�Vader, baby. Vader. We all want to see Vader kick some ass' laat de enthousiaste fan weten. Mocht het nou zo zijn dat de film helemaal niet in de bioscoop gaat draaien waar hij nu ligt, vind hij het geen probleem om alsnog te verkassen. �Als hij hier niet draait dan vind ik het totaal geen probleem om naar een andere bioscoop te verhuizen. Het gaat eigenlijk alleen om het wachten. �Star Wars' gaat over onafhankelijkheid en vrijheid, en daar gaat het wachten wat mij betreft ook om. De complete en totale onafhankelijkheid.'

�Een heleboel mensen zeggen �Get a life' en meer van dat soort dingen, maar ik heb de tijd van m`n leven hier'. Inderdaad Twieden, get a life!

Het laatste deel in de prequal reeks gaat op 19 mei in de States in premi�re.

haha wat een gek!

Posted by moogwai on Jan-13-2005 17:24:

quote:
Prima heur, maar dan zijn de kosten voor het eten voor diegene die mee gaat Daar heb ik echt geen problemen mee heur.

Dat is dan afgesproken

quote:
Originally posted by Remy D
haha wat een gek!

Idd... pff

Posted by ahp2002 on Jan-13-2005 17:34:

Heb gisteren Envy gezien met Ben Stiller en Jack Black en Christopher Walken. Zou een soort van comedy moeten zijn, maar 0 keer gelachen. Het is echt saai gewoon en moralistisch en totaal niet verrassend/grappig.

Ook gezien: Urban Ghost Story, echt ook supersaai, nauwelijks ghost en het lijkt meer een dramafilm over het leven in een Schotse achterstands wijk. Soms is de muziek mooi maar geen moment overtuigd het acteren en het verhaal gaat nergens over

Wel leuk: Stuck On You, met Matt Damon en nog een ander. Grappige film, geen dijenkletser, maar wel geinig concept met leuke acteerprestaties.

Ook nog een ouwe film gezien die ik echt onwijs vond: Mothman Prophecies, met Richard Gere *zwijmel*. Vond hem echt zo goed! Ook overtuigende acteerprestaties en een top einde.

Posted by Magicbas on Jan-14-2005 18:07:

Gisteren The Manchurian Candidate gekeken!
Best goeie spannende thriller die indruk op me heeft gemaakt. Al zit ik nog wel met wat vraagjes, omdat ik het einde een btje te open vond...
Iig wel een aanrader!

Posted by Phortje on Jan-14-2005 22:55:

Net eindelijk eens Requiem for a Dream gezien Heel erg indrukwekkende film, bijzonder goed!
En de soundtrack is ook geweldig

Posted by MaGiK54 on Jan-15-2005 19:39:

Ben net naar het Omniversum geweest naar de film over de outback van Australi�, erg vette shit. Ik was toen ik 7 was daaro voor het laatst geweest, maar ben zeker van plan om vaker te gaan. Omniversum is vette shit

Posted by Muppy on Jan-16-2005 15:28:

Heb gister met mn vriendin voor het eerst The Beach gezien...Wat een vet gave film is dat zeg! Ondanks dak DiCpario een sukkel vind, speelt hij wel erg geloofwaardig zijn personage. De Soundtrack is trouwens ook enorm vet...

1. Snakeblood - Leftfield
2. Pure Shores - All Saints
3. Porcelain - Moby
4. Voices - Dario G
5. 8 Ball - Underworld
6. Spinning Away - Sugar Ray (Rock)
7. Return Of Django - Asian Dub Foundation
8. On Your Own (Crouch End Broadway mix) - Blur
9. Yeke Yeke (Hard Floor mix) - Mory Kante
10. Woozy - Faithless
11. Richard, It's Business As Usual - Barry Adamson
12. Brutal - New Order
13. Lonely Soul - Richard Ashcroft
14. Beached - Angelo Badalamenti

Posted by jbz on Jan-16-2005 18:37:

Net Cold Mountain gekeken... aanrader voor de kerels die hun vriendin blij willen maken met een avondje bankhangen op een romantische film... was daarnaast ook vrij indrukwekkend... dus best ok filmpie!

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 »