TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het moment Part V
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
Terry Grant - I Kill You
Nieuw talent uit USA! Gaat uit komen op Bedrock... en eindelijk weer eens een track met een super vocal! Vrij rustig nummer, maar wat een stem en melodie zeg! genieten!
quote: |
Originally posted by Jantjeuh Infusion - Love & Imitation ![]() Dat die me niet meteen opgevallen was bij het beluisteren van hun album zeg.. wat een plaat! |
Chemical Brothers feat. Q Tip - Galvanize
Toffe nieuwe productie van de Chem Bros
Dr Kucho - Can't Stop Playing
Opnieuw een verschrikkelijk lekkere productie van Kucho, heerlijk!
Originally posted by TranceFool Dr Kucho - Can't Stop Playing Opnieuw een verschrikkelijk lekkere productie van Kucho, heerlijk! ![]() |
robbie rivera - which way youre going
armand van helden - everty time I feel it (Dr Kucho mix)
Red Kult - Miracle
Pryda - Nile
Full Intension - It hurts me
heeeeeeeeeerlijk hoor
Banshee CD-R:
Leon - Passionate (Original + Fire & Ice Remix)
Kompressor - Black Onyx Original + Green Martian Mix)
Solar Factor - Global Getaways / The Rising Sun
Airwave - Redemption / Ladyblue (Livemix) / Fear Of The Dark
allemaal wel kicken toch hoor vooral die Kompressor en Solar Factor zijn zwaaar knalle
ook cool, Modulation - Sky (Dallas Superstars Remix)
Originally posted by ahp2002 Banshee CD-R: Leon - Passionate (Original + Fire & Ice Remix) Kompressor - Black Onyx Original + Green Martian Mix) Solar Factor - Global Getaways / The Rising Sun Airwave - Redemption / Ladyblue (Livemix) / Fear Of The Dark allemaal wel kicken toch hoor ![]() ook cool, Modulation - Sky (Dallas Superstars Remix) |
Originally posted by ahp2002 Banshee CD-R: Leon - Passionate (Original + Fire & Ice Remix) Kompressor - Black Onyx Original + Green Martian Mix) Solar Factor - Global Getaways / The Rising Sun Airwave - Redemption / Ladyblue (Livemix) / Fear Of The Dark allemaal wel kicken toch hoor ![]() ook cool, Modulation - Sky (Dallas Superstars Remix) |
Lag straks gewoon bij FRS:
Blackstrobe - Chemical Sweet Girl EP
En dan vooral The Abwehr Disco, wat een vette plaat is dat zeg!!!
Originally posted by @win De Green Martian Remix van Black Onyx is gewoon de beste Darktrancer ooit!! Alsof de poorten van de hel zich openen en Satan's duistere engelen de wereld komen vernietigen ![]() ![]() |
Originally posted by dj_spare dan moet je toch bij speedcore/terror/hardcore zijn... softe meuk ![]() |
Verge - One Day Later !!!
Troublemakers - Feeling Robbie <-- vind het een heel mooi geslaagd project!
Carl B - Radiance <--Lekker harde trancer met veel energie
Algarve - SeaShore (Sturmkraft Remix) <-- erg mooi plaatje met een mediterraans tintje
jullie zijn allemaal heel goed bezig, ik check altijd ff
ojah!
Chris Fortier - Losing Wait (Main Mix)
Ik ben nu pas de volledige schooneheid van The MFA - Motherload aan het bewonderen....... wat een lekker nummer, heerlijk diep! Nooit echt GOED naar geluisterd........tot nu!
Ik ben toch eigenlijk best wel weg van die Nicol Sponberg - Resurrection, de dub is niet echt goed vind ik maar die vocals vink echt cool!
Originally posted by SnuggLe Ik ben nu pas de volledige schooneheid van The MFA - Motherload aan het bewonderen....... wat een lekker nummer, heerlijk diep! Nooit echt GOED naar geluisterd........tot nu! |
Air - Kelly Watch the Stars (Blake Jarrel bootleg)
James Zabiela - Live @ Tonic, Charlotte (3-12-04)
Daar zit een vet nummer in, NIET normaal! Ergens rond minuut 25 dacht ik , met een heel vet raar riedeltje!
24 - The Longest Day Of My Life
Begin 'm steeds beter te vinden. Lekkere string trance van Armin
Ook wel aardig
Mike Shiver & Elevation featuring Carrie Skipper - Hurricane (Elevation Remix)
Estuera - Red Shores
Originally posted by moogwai 24 - The Longest Day Of My Life |
ja idd bevat een vocal van Jack Bauer aka Kiefer Sutherland...slechtste productie van Armin aller tijden
Niet te sjorren zo slecht
Originally posted by SnuggLe Heeft dit iets met de serie 24 te maken?? |
Vind ik die andere track met Kiefer Sutherland vocals, Space Manoeuvres Part 3, toch iets beter
De beste man heeft gewoon een 'coole' stem