TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote TA-foto-topic
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
beter! begint hier ook weer beetje te sneeuwen
Wanneer houdt het eens op? 
niet fucke jij he
check dit maar eens

Hier nog wat fotos van mn neef

| quote: |
Originally posted by DJ_Siesta |

Pas maar op 
Uiteraard... ik heb geen haast vandaag
Bovendien ligt er daar nauwelijks sneeuw...
http://www.flickr.com/photos/jaccod...ts/143922/show/
Deel 2 van de wintersportfoto's (de foute) online HIER
Er staan wat plaatjes tussen :S :S
Gerrit: jou helden? De KretaBoys!

| Originally posted by SnuggLe Gerrit: jou helden? De KretaBoys! |
, nou deze jongens ken ik niet zo goed, maar weet wel dat ze een leuk plaatje hebben gemaakt: Tjoeke Tjakke, "en je linkervuist naar voren, en je rechtervuist naar voren, en dan ff door je knienenn ennnne tjoeke tjake tjoekje tjakke TJAAA" :
Ik draai ook nog trance hooor grrr en club en urban enzo. tegenwoordig sowieso bijna geen apres ski meer, apres ski is neergaande, verzadigingsfase, apres ski word ik underground nu
| Originally posted by DJ_Siesta hahaha lolbroek , nou deze jongens ken ik niet zo goed, maar weet wel dat ze een leuk plaatje hebben gemaakt: Tjoeke Tjakke, "en je linkervuist naar voren, en je rechtervuist naar voren, en dan ff door je knienenn ennnne tjoeke tjake tjoekje tjakke TJAAA" : maare ik wordt gvd elke x afgerekend op me apres ski avonturen he Ik draai ook nog trance hooor grrr en club en urban enzo. tegenwoordig sowieso bijna geen apres ski meer, apres ski is neergaande, verzadigingsfase, apres ski word ik underground nu |

| Originally posted by SnuggLe Hahahah dat nr deden ze ook 3x ![]() Rustig maar, respect voor da Apres ski, en ook respect voor jou als dj. Want anders had je het niet geschopt tot dat TranceClassics feestje. Geen slecht woord over apres ski hoor, dat was allemaal een beetje ouwehoeren |
,apres ski is idd lekker ouwehoeren, ook goed op zn tijd vind ik
| Originally posted by DJ_Siesta hahaha lolbroek , nou deze jongens ken ik niet zo goed, maar weet wel dat ze een leuk plaatje hebben gemaakt: Tjoeke Tjakke, "en je linkervuist naar voren, en je rechtervuist naar voren, en dan ff door je knienenn ennnne tjoeke tjake tjoekje tjakke TJAAA" : |
| Originally posted by Blik Hof van Holland laat je horen!! werd elke avond minimaal 5 keer gedraait daar, op het begin wel geinig maar gaat snel vervelen |
Avondje PSV - Top Oss (6-1)
zucht...dat veld...zoo..mooi...
arena..
Heb me prima vermaakt. Ze hadden alleen de straalkachels iets hoger mogen zetten. Leuk op de eretribune 'Eindhoven de Gekste' zingen 
lol, heb je feyenoord ook gezien?? wedstrijd was zo saaiii dat de supporters met sneeuwballen gingen gooien
viel me noog mee dat ze niet op de spelers gooiden
lol, heb je feyenoord ook gezien?? wedstrijd was zo saaiii dat de supporters met sneeuwballen gingen gooien
viel me noog mee dat ze niet op de spelers gooiden
PSV was goed bezig. Oprollen die Ossenaren 
| Originally posted by DJ_Siesta lol, heb je feyenoord ook gezien?? wedstrijd was zo saaiii dat de supporters met sneeuwballen gingen gooien ![]() viel me noog mee dat ze niet op de spelers gooiden |
Vond het ook interessanter dan de wedstrijd.
| Originally posted by moogwai PSV was goed bezig. Oprollen die Ossenaren ![]() |
t wordt weer zomer!!
18:55:

19:03:

19:06:

19:10:

In 2 weken van winter naar lente. Wat een vreemd land is dit toch 
beter post je recente foto's van je zusje. 
| Originally posted by Remy D beter post je recente foto's van je zusje. |
hoe voorspelbaar!
mooie zonsondergang
Ik heb ook wat foto's vanaf het dak gemaakt, maar toen overdag. Zal er vanavond bij zonsondergang nog wat maken, post ik ze ook wel.
mijn dak is net te laag om echt mooie foto's te maken; maar goed vond het resultaat ook niet slecht