TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Energy 2005
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
Ik kan eventueel wel rijden... Das 1 volle naftbak van ongeveer 35 euro... vier mensen, mezelf inbegrepen, is nog geen tien per persoon. Lijkt me iets redelijker dan met de trein of bus, tot hiertoe... Het geld da we uitsparen kunnen we mss besteden aan Beta-windowstickers voor de Beta-karavaan. 
Ne volle naftbak? Damn met wa voor een monster rijdt gij
Ik doe 600km op 35�
Ik ga ook zeker, maar voor vervoer wil ik echt wel voor de goedkoopste oplossing gaan...
Misschien is even zien wie er eventueel wel wil en kan rijden, dan kunnen we zien wat het beste alternatief is, bus of auto.
Tot nu toe hebben we dan denk ik:
Xilver + 4 personen
SilentEagle + 4 personen
En wie hebben we dan nog die kan rijden �n wou meegaan? Jedi, Meltoz,...?
Als zij dat allemaal zien zitten kunnen we desnoods nog altijd een Beta-konvooi oprganiseren...
| quote: |
| Originally posted by djcresto Hierover gaan stemmen lijkt mij vrij nutteloos. Je moet gewoon van de mensen zeker weten of ze gaan of niet. Ik heb men ticket al besteld dus ik ga zeker. De trein zal voor sommigen wel geen 30 euro zijn. Tis weekend dus goedkoper, die keer naar Den Haag was ook geen 30 euro van in Antwerpen en Utrecht is toch wel ietsje dichter. Enja bij sommige busmaatschappijen heb je bussen vanaf 8 personen tot 70-80. Als je ff goed zoekt vind je waarschijnlijk wel iets. |
Mja kan haar wel verstaan maar nu zal ik wel met de bus/trein naar Utrecht moeten. Hopelijk ben ik niet heel alleen
^nope ik ben zeker eerder voor een bus dan voor een trip met de auto.
no fence tom.
1. Normaliter zit er een ervaren buschauffeur achter het stuur. die zeker is uitgeslapen 's morgen, en die niet heeft gedronken (kzeg niet dat iemand anders dat wel doet)
2.Er zal zeker en vast een dikke sfeer zijn, en dit hoeven niet alleen beta mensen te zijn e, als er trance-minded mensen van d4m meegaan is da ook goe, wordt de prijs nog minder
3. er kan gedronken worden (niet dat het een prioriteit is, maar sommige mensen hebben dat nodig om los te komen)
4. 's morgens kunt ge allemaal slapen in de bus
5.als ge met de auto rijdt zijt ge bijna evenveel kwijt ze mannekes.
maakt nie uit wat er gezegd wordt ze, ik zal dinsdag is bellen naar busmaatschappijen. (morgen moet ik hout gaan kappen dus genen tijd) maar tis nog een maand tijd ze.
en ik heb bovendien zelf men ticket nog niet.
nooit panikeren mensen. ome willem zei altijd: alles op zen tijd.. (tot hij werd overreden door een bus)
---> garfield mop 
Ik heb inderdaad ook e voiture en daar kunnen theoretisch 7 mensen in (Zafira = Kleine monovolume wagen), maar praktisch houden we het op 5 of 6 (met mij erbij uiteraard). Ik ben persoonlijk voorstander van een bus te huren, omda'k den 11de terug thuis kom van skivakantie (Zwitserland) en'k best nog wel moe kan zijn, daarom riskeer ik het liever nie
Ik heb echt geen enkel probleem van wa meer te betalen voor een bus hoor, maar we zouden het aantal dan wel een beetje moeten gaan weten, want de prijsofferte wordt uiteraard hierop berekend... Iedereen kan dan ook bij elkaar zitten en elkaar toch e beetje beter leren kennen en we kunnen echt gewoon lekker slapen als we terug richting belgie komen. Ik ben al 5 of 6 keer met de auto naar Holland afgezakt voor zo'n leuke evenementen en het gaat niet altijd zo goed om terug te rijden hoor, de ene keer gaat het al wat gemakkelijker dan de andere keer.. Hangt ook wel af of de mensen die meerijden slapen of gewoon nog lekker liggen lullen over de mega leuke avond
Dus ik stem voor een bus!! Waar is er overal al prijs gevraagd, kan er ff iemand een lijstje maken en dan zoek ik ff mee
Ik denk dat we zo de fijnste avond gaan beleven als de befaamde BeTa's

Er is nog nergens prijs gevraagd, ik ben wat prijzen te weten gekomen, maar ik zou het graag persoonlijk vragen aan de mensen van de bus maatschappij, maar zoals ik al zei dat ga ik dinsdag doen.
ik zal vragen hoeveel een bus kost voor 15/20/30/50 man kost
ik zal vragen hoeveel het totaal is, en ik zal vragen of het mogelijk is om meerdere opstapplaatsen te regelen.. leuven misschien? antwerpen en hasselt, ik denk dat dit ongeveer het makkelijkste is voor iedereen. maar ik zal er nog voor horen, zijt daar maar zeker van. 
| Originally posted by Kaidreas Er is nog nergens prijs gevraagd, ik ben wat prijzen te weten gekomen, maar ik zou het graag persoonlijk vragen aan de mensen van de bus maatschappij, maar zoals ik al zei dat ga ik dinsdag doen. ik zal vragen hoeveel een bus kost voor 15/20/30/50 man kost ik zal vragen hoeveel het totaal is, en ik zal vragen of het mogelijk is om meerdere opstapplaatsen te regelen.. leuven misschien? antwerpen en hasselt, ik denk dat dit ongeveer het makkelijkste is voor iedereen. maar ik zal er nog voor horen, zijt daar maar zeker van. |
Vergeet niet dat extra opstapplaatsen alleen maar zorgen voor extra kosten. Zeker als die opstapplaatsen nogal uit de richting liggen die we uitmoeten...
Ik denk dat Leuven en Antwerpen wel te doen moet zijn, maar als de bus dan nog naar Gent of Hasselt moet zijn we direct weer meer tijd en geld kwijt, niet?
^dont worry ik heb hier aangedacht, ik ga meerdere oplossingen vragen ze, ge moet mij nie zomaar bezien, als een domme bouwvakker, er zit meer in mij dan ge denkt. IMO 
| Originally posted by Kaidreas ^dont worry ik heb hier aangedacht, ik ga meerdere oplossingen vragen ze, ge moet mij nie zomaar bezien, als een domme bouwvakker, er zit meer in mij dan ge denkt. IMO |
Xilver, mag ik hier de mensen een beetje afzetten in alle rust aub?
Bij nader inzien, mijn 1.4 dieseltje doet wel een 500 km met een volle bak. Hoe ver is het juist rijden?
Meltoz heeft een goei punt wa betreft t smorgens trug rijden - niks hatelijker dan mensen die zeggen dat ze wakker gaan blijven, maar slapen binnen het half uur na vertrek uit de discotheek/vanop weekend...
Kaidreas, ge zijt de slimste bouwvakker die ik ken... Ook de enige, mo kom, da vergeten we efkes. 
| Originally posted by SilentEagle Xilver, mag ik hier de mensen een beetje afzetten in alle rust aub? Bij nader inzien, mijn 1.4 dieseltje doet wel een 500 km met een volle bak. Hoe ver is het juist rijden?Meltoz heeft een goei punt wa betreft t smorgens trug rijden - niks hatelijker dan mensen die zeggen dat ze wakker gaan blijven, maar slapen binnen het half uur na vertrek uit de discotheek/vanop weekend... Kaidreas, ge zijt de slimste bouwvakker die ik ken... Ook de enige, mo kom, da vergeten we efkes. |
Dus in feite hangt het gewoon af van de chauffeurs 
Meestal kan ik me wel wakker houden, maar na een zwaar nachtje uit praat ik wel meestal ni meer zoveel
En na trance.nu in Q-beach ben ik ook wel in slaap gevallen, dus ja...niet echt betrouwbaar 
En waarom moet je wakker blijven als je toch niet zelf rijdt?
Omdat een chauffeur zelf makkelijker wakker blijft als hij een gesprekspartner heeft, zeker tijdens een lange, donkere en saaie autorit na een hele nacht uit. Beter geen risico's nemen 
Ja ok, maar das op zown stukkie tss NL en Be toch nie echt interessant of wel? Overigens heb ik persoonlijk liever dat ze slapen, dan dat ze met hun dronken hoofd aan alle knopjes gaan zitten 
Het hangt natuurlijk van chauffeur tot chauffeur af, maar ik weet in ieder geval dat Xilver wel liever heeft dat er nog iemand is om tegen te praten. Je dommelt snel in op een donkere weg na zo'n lange nacht...
En de enige persoon bij ons die dronken wordt is Dries, en die laten we gewoon op de achterbank zijn roes uitslapen, zonder knopjes in de buurt

Wat ook helpt om wakker te blijven is hard rijden 
| Originally posted by eieregooie Wat ook helpt om wakker te blijven is hard rijden |
Op de Belgische wegen weet ik ongeveer wel waar ze staan te flitsen, maar op de Nederlandse durf ik dat risico niet echt te nemen
En da's maar een voorstel da'k doe he mannen, natuurlijk is er meer sfeer met zo'n bus. Als de prijs meevalt, wil ik ook wel liever met de bus gaan, dan kan ik ook nog eens drinken 
ben hier wat aant rondsurfen en heb hier een buske van 17+1 gevonden dat ze verhuren. Dit is misschien wel interessant. Nekeer een offerte vragen.
| Originally posted by djcresto ben hier wat aant rondsurfen en heb hier een buske van 17+1 gevonden dat ze verhuren. Dit is misschien wel interessant. Nekeer een offerte vragen. |
heb een 5tal offertes gemaakt en heb al het eerste antwoord binnen.
bus 18 pers: 410 euro btw incl
= 23euro/pers
bus 30 pers: 500 euro
= 17euro/pers
Dit is op basis van vertrek in Antwerpen denk ik. Aangezien Antwerpen-Utrecht niet zo ver is zou de prijs nog al eens kunnen verschillen naarmate je opstapplaatsen hebt die een pak verder zijn gelegen.
http://www.metropole.be/nl.html
Gertje heeft precies al serieus zijn best gedaan, klinkt als muziek in oren, MOOI