TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »

-Ben_Lei
-Freezel
-jp
-Magicimpuls
-Matthijs
-Muppy
-New wave
-Nwoppertje
-Tom Lont
Armin en Ferry, en Marco V.
Ik ga dus zeker heen, samen met een maat van me.
-Ben_Lei
-Freezel
-jp
+LegacyofTrance
-Magicimpuls
-Matthijs
-Muppy
-New wave
-Nwoppertje
-Tom Lont
+TranceZoner
| quote: |
Originally posted by jp |
, want als je Tim kent (en dat doe jij dus blijkbaar niet, ik iets beter) dan zit hij of nu te fucken, of er is een andere reden. Want ik kan me echt niet voorstellen dat hij daar in zijn eentje voor zijn plezier heengaat. Dus maybe heeftie ineens een vriendin die erheen wil of moet hij werken ofzo.
| Originally posted by SnuggLe JP niet zeiken, dat is helemaal geen , want als je Tim kent (en dat doe jij dus blijkbaar niet, ik iets beter) dan zit hij of nu te fucken, of er is een andere reden. Want ik kan me echt niet voorstellen dat hij daar in zijn eentje voor zijn plezier heengaat. Dus maybe heeftie ineens een vriendin die erheen wil of moet hij werken ofzo.Dus JP, oordeel niet als een kip zonder kop. Mijn vraag is een compleet logische. |
| Originally posted by basvh Well it is a bit strange: For years the IDT digital camera policy was very strict> no cameras allowed. But Mysteryland it was allowd to take your digital one TIC it was forbidden but everyone with a digital camera could enter easily Innercity i don't know what the policy was. So you could take a chance by bringing your camera, but again it is at your own risk! |
-Ben_Lei
+DJ_Spare
-Freezel
-jp
-LegacyofTrance
-Magicimpuls
-Matthijs
-Muppy
-New wave
-Nwoppertje
-Tom Lont
-TranceZoner
| Originally posted by SnuggLe bla bla |
Lol
en iedereen ook New Wave zen naam meekopieren 
1 month and 10 days away!!!!
I can't wait!!!!!!

| Originally posted by jp Je moet je niet zo snel aangesproken voelen |
| Originally posted by SnuggLe Triest en makkelijk om het daarop te gooien. Je valt me meer en meer tegen JP. |
| Originally posted by eieregooie Lol en iedereen ook New Wave zen naam meekopieren |

Originally posted by New Wave ![]() Owh jongens ik ga niet meer, wanthuh, mijn vriendin wil niet dat ik ga. ze is dan namelijk te moe en heeft daarom geen zin. En ik sta ook niet op de gastenlijst want ik mag geen foto's maken. En ik moet dan ook misschien afstuderen. Owjha en Little Thesaus gaat ook niet en omdat hij niet gaat ga ik ook niet. Want dat vind ik dan weer lullig voor hem. Dus doe mij maar van het lijstje schrappen |
Originally posted by New Wave ![]() Owh jongens ik ga niet meer, wanthuh, mijn vriendin wil niet dat ik ga. ze is dan namelijk te moe en heeft daarom geen zin. En ik sta ook niet op de gastenlijst want ik mag geen foto's maken. En ik moet dan ook misschien afstuderen. Owjha en Little Thesaus gaat ook niet en omdat hij niet gaat ga ik ook niet. Want dat vind ik dan weer lullig voor hem. Dus doe mij maar van het lijstje schrappen |
de site is trouwens online...
wil ook erg graag de draaitijden weten, want het word lastig kiezen...
Net vandaag met mn zusje weer een kaartje gekocht. Ben echt toe aan een feestje...getting everything of my mind...jammer dat het nog zo lang wachten is
| Originally posted by Esrem Net vandaag met mn zusje weer een kaartje gekocht. Ben echt toe aan een feestje...getting everything of my mind...jammer dat het nog zo lang wachten is |
-Ben_Lei
-DJ_Spare
-Esrem+zusje(=Jolijn)
-Freezel
-jp
-LegacyofTrance
-Magicimpuls
-Matthijs
-Muppy
-New wave
-Nwoppertje
-Tom Lont
-TranceZoner
ik ook
| Originally posted by jp That's a long list And a few Swedish, American, Belgian & French TA will come as well, so it's starting to look like Tiesto in Concert |
-Ben_Lei
-DJ_Siesta
-DJ_Spare
-Esrem+zusje(=Jolijn)
-Freezel
-jp
-LegacyofTrance
-Magicimpuls
-Matthijs
-Muppy
-New wave
-Nwoppertje