TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
Pvd was op 7 sept 2001 in de zillion (AIB 2001)
Verder is hij ook op 1 mei 1999 op I Love Techno geweest
k Heb ook ergens gelezen dat hij in 98 in de fuse is geweest (alhoewel ik daar geen bevestiging van heb gehad)
Hoe dan ook : slechts 3 keer in belgie is absoluut veel te weinig als je ziet dat tiesto en armin hier om de haverklap zijn.
Mag het grote publiek men niet of is hij veel te duur?
Persoonlijk vindt ik hem gewoonweg de beste DJ die er is.
| quote: |
| Originally posted by Zjokke1977 Mag het grote publiek men niet of is hij veel te duur? |
de laatste keer in Antwerpen is er een platenbak van hem gepikt en toen heeft hij gezegd dat hij niet meer naar Belgi� kwam
dat verklaart waarschijnlijk veel
maar Illusion EN ID&T Belgi� doen er alles aan om hem terug te halen
| Originally posted by TOR vorig jaar heeft Antwerp is Burning � 30.000 geboden, maar dat volstond niet. |
ik had gehoord voor veel meer.
staat dat hier niet ergens vermeld. was het niet omdat ie 50000 kreeg in de states?
| Originally posted by Kaidreas ik had gehoord voor veel meer. staat dat hier niet ergens vermeld. was het niet omdat ie 50000 kreeg in de states? |
^hehe.. kzal het ws weer gehoord hebben van een vriend van een vriendin van een vriend van een neef die zijn broer had een kennis dat iemand kende dat zoiets dacht gehoord te hebben 
cor fijneman zen cd met street spirit en die another day werd hier ook es gestolen, toch wel erg met ons belgen he 
| Originally posted by Magistrate cor fijneman zen cd met street spirit en die another day werd hier ook es gestolen, toch wel erg met ons belgen he |
| Originally posted by FredNova de laatste keer in Antwerpen is er een platenbak van hem gepikt en toen heeft hij gezegd dat hij niet meer naar Belgi� kwam dat verklaart waarschijnlijk veel maar Illusion EN ID&T Belgi� doen er alles aan om hem terug te halen |
minder goed nieuws
voor alle M.I.K.E. fans
Ik heb gisteren de eer gehad om met M.I.K.E. te praten na zijn fantastische set op Trance Energy en hij heeft me dan gezegt dat hij niet naar Sensation White zou komen in het Sportpaleis omdat hij reeds andere plannen heeft.
Op een vergadering van ID&T hebben ze me verteld dat Armin Van Buuren veel kans maakt om er te zijn want daar moet ID&T enkel maar naar bellen en die zou opslag komen dus dat is dan al iets positiever nieuws
das wel spijtig, khad MIKE wel ens bezig willen zien..
another thing, iemand weet mij hier te vertelle da tickets uitverkocht zouden zijn
mag ik wenen of zijn er nog te vinden? 
^tis naar het schijnt nog niet uitverkocht... ma ik peins als de line-up bekend is (als hij dan nog sterk is ook) dat de verkoop razend snel gaat gaan.
ow ja, erkomen heel veel mensen gewoon voor de naam sensation (mensen die normaal naar r'n b luisteren komen zelfs af) mja... commercieel gezien heeft id&t belgium dat niet slecht aangepakt
Heb dat weekend ondertussen al iets anders te doen... Dus ben blij da'k geen ticket heb 
Ondertussen midden februari, kzou ne line-up wel beginnen appreci�ren 
niet normaal he, hopelijk word het deze week bekend
| Originally posted by Magistrate niet normaal he, hopelijk word het deze week bekend |
^ Waarschijnlijk omdat hij zo hard zal sucken dat er bijna geen volk meer kaarten zal kopen! Dus ze moeten zo veel mogelijk uit de voorverkoop halen...
Bijna 200 posts in deze thread zonder dat de line up bekend is 
| Originally posted by Jasperovitsj M.I.K.E. Marcel Woods Ferry Corsten So far... |
M.I.K.E.'s not coming after all... and that's now 100% sure! 
| Originally posted by Pumaz Bijna 200 posts in deze thread zonder dat de line up bekend is |

blijkbaar zou dit de line-up moeten zijn
- David Guetta
- Dj Jean
- Frank Delay aka 2Be3
- Antiloop
- Laurent Wolf
- Benny Benassi
teh lol voor al diegene dat ticket gekocht hebben, daarvoor laten ze dan AiB vallen, wat een joke zeg

Amaai als da waar is 
de bron is niet 100%, maar het zou me niet verwonderen tbh, da duurt gewoon al veel te lang die line-up