TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De TA-relatie-issues draad
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »


Posted by SnuggLe on Dec-31-2004 12:59:

quote:
Originally posted by Remy D
Had een maand geleden een leuk meisje ontmoet en daar klikte het wel mee maar vanwege allerlei omstandigheden zag ik haar gister pas voor de 2e keer. We hadden wel goed contact verder. En gister hadden we dus eindelijk die afspraak en het ging allemaal super, klikte perfect. Aan haar te zien had ze het nog meer naar haar zin als ik. Ze had het zelfs al over dingen die in de toekomst zouden gaan gebeuren met ons. Maar toch kreeg ik vandaag een sms dat ze het erg leuk heeft gevonden maar dat ze niet verder wil. Onbegrijpelijk......


Ik zie het al helemaal voor me, een date met RemyD:

"Heeeeeeeeeeeeee rukker! zullen we eens gaan springnichten met zijn 2en?"

"Eh....springnichten? Remy, ik wil gewoon zoenen!"

"Jaaaaaaaaaaaaaaa rukker! WOEHOEEEEEEEEEEEEEE!"


Posted by Remy D on Dec-31-2004 15:38:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zie het al helemaal voor me, een date met RemyD:

"Heeeeeeeeeeeeee rukker! zullen we eens gaan springnichten met zijn 2en?"

"Eh....springnichten? Remy, ik wil gewoon zoenen!"

"Jaaaaaaaaaaaaaaa rukker! WOEHOEEEEEEEEEEEEEE!"

hahahaha, ik kan ook rustig doen al denken veel mensen van niet hier.


Posted by Remy D on Jan-02-2005 17:27:

Love Poundin' Sensation

Heb een nieuwe vis zien zwemmen.


Posted by Cosmic on Jan-02-2005 17:34:

quote:
Originally posted by Remy D
Heb een nieuwe vis zien zwemmen.


Dat is leuk voor je!

Nou snel je 'haak' uitslaan, misschien heb je beet




Ik vind t nog steeds k*t ....


Posted by Remy D on Jan-02-2005 17:50:

Haha ja maar moet nog wel bijna 4 weken wachten (heb haar nummer ook nog niet) voor ik haar weer zie. Maar ze is dat wachten meer dan waard. Dus hopen dat alles goed gaat dan.

Kan wel begrijpen dat je het nog kut vind, ik baal ook nog wel van dat ene mokkel...


Posted by Jappio on Jan-02-2005 18:04:

quote:
Originally posted by Remy D
Haha ja maar moet nog wel bijna 4 weken wachten (heb haar nummer ook nog niet) voor ik haar weer zie. Maar ze is dat wachten meer dan waard. Dus hopen dat alles goed gaat dan.

Kan wel begrijpen dat je het nog kut vind, ik baal ook nog wel van dat ene mokkel...


wat is dat nou joh remy met die 4 weken. Heb jij een 4 weken regel ofzo. 1 x daten en dan 4 weken wachten?


Posted by Teknikol on Jan-02-2005 18:17:

jaaroverzicht:

- begin 2004 relatie be�indigd (van 1 jaar)
- paar maanden nix uitgevoerd met vrouwen
- toen heel veel scharrels (zoenen)
- 1 keer one night stand (met een stijve plank, blonde stomme doos; ik probeerde tevergeefs mijn lusten botvieren, helaas )
- en nu heb ik al bijna een maand een relatie met een geweldig meisje, totaal onverwacht, want ik had 2005 als een beestachtig jaar in de planning. Maar het jaar begint nu wel heel anders dan ik dus verwacht had.


Posted by Remy D on Jan-02-2005 18:24:

quote:
Originally posted by Jappio
wat is dat nou joh remy met die 4 weken. Heb jij een 4 weken regel ofzo. 1 x daten en dan 4 weken wachten?

nee man, zo goed ken ik haar nog niet. Maar ze is een kennis van een vriend van mij en komt nu ook naar die Hardstyle feesten waar die hele vriendengroep van mij ook altijd is. Ik heb met oud en nieuw pas voor het eerst gesproken met haar en dat klikte wel. Dus zie haar hoogst waarschijnlijk weer bij Exqlusive Pavo en dan ga ik ervoor.


Posted by Esrem on Jan-04-2005 23:09:

Ik had met oud en nieuw besloten dat 2005 echt mij jaar zou gaan worden, maar op relatie gebied begint het echt kut! Op 4 januari al janken om n jongen...Laten we hopen dat ik dat voor dit jaar weer heb gehad...


Posted by jp on Jan-04-2005 23:13:


Posted by Esrem on Jan-04-2005 23:17:

Dank je


Posted by Opti on Jan-05-2005 00:03:

Theesaus heeft een nieuwe liefde gevonden








Posted by Little Theseus on Jan-05-2005 00:06:

Kut! Dat moest geheim blijven!


Posted by Daveje on Jan-05-2005 00:50:

waaaaaah... je hebt een tokkie aangeraakt!! is ze nou nog lelijker in het echt of..?


Posted by Little Theseus on Jan-05-2005 12:42:

mjah ze zijn vrij lelijk van dichtbij, kunnen zij ook niks aan doen. Die vader, gerrie ofzo heet ie, heeft nog minder IQ dan tanden; toen ie bij ons achter de bar bier ging tappen wilden die barmannen Hazes met 'm zingen (hun dachten, elke Amsterdammer kent dat) maar nee hij kende zelfs de vlieger niet. Toen werd het "we hebben de L we hebben de A - LALALALALALA - en dat begreep die gerrie wel, en mooi dat ie t vond, de rest van de tijd achter de bar stond ie daar maar lala laalalala lalala


Posted by New Wave on Jan-05-2005 12:48:

quote:
Originally posted by Esrem
Ik had met oud en nieuw besloten dat 2005 echt mij jaar zou gaan worden, maar op relatie gebied begint het echt kut! Op 4 januari al janken om n jongen...Laten we hopen dat ik dat voor dit jaar weer heb gehad...


Maar je had het toch zelf verbroken? Of was dit weer een ander projectje?


Posted by Daveje on Jan-05-2005 13:01:

zijn ook wel een stelletje vage figuren... we kent de vlieger nou niet ,


Posted by jp on Jan-05-2005 13:46:

Wat is een tokkie


Posted by New Wave on Jan-05-2005 14:32:

quote:
Originally posted by jp
Wat is een tokkie


Dat is een kip die nog net niet een volledige 'kip' is maar het stadium 'kuiken' al ver verbij is. Beetje duidelijk?


Posted by jp on Jan-05-2005 15:05:

Ik ga wel google-en


Posted by New Wave on Jan-05-2005 15:50:

quote:
Originally posted by jp
Ik ga wel google-en


Vrij kansloos. Heb alleen een wandelvereniging de Tok-Tokkie kunnen vinden.


Posted by jp on Jan-05-2005 15:54:

http://members.ams.chello.nl/r.jordaan/


Posted by New Wave on Jan-05-2005 15:56:

quote:
Originally posted by jp
http://members.ams.chello.nl/r.jordaan/


De maker van deze site zal wel een iq loze uitkeringtrekker zijn. Wat kansloos zeg.


Posted by Esrem on Jan-05-2005 16:14:

quote:
Originally posted by New Wave
Maar je had het toch zelf verbroken? Of was dit weer een ander projectje?


Haha, ander projectje ja, mss iets meer voor mij dan dat...


Posted by jp on Jan-05-2005 16:15:

We gaan op TE wel een leuke knul voor je zoeken


Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.