TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De TA-relatie-issues draad
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by Remy D Had een maand geleden een leuk meisje ontmoet en daar klikte het wel mee maar vanwege allerlei omstandigheden zag ik haar gister pas voor de 2e keer. We hadden wel goed contact verder. En gister hadden we dus eindelijk die afspraak en het ging allemaal super, klikte perfect. Aan haar te zien had ze het nog meer naar haar zin als ik. Ze had het zelfs al over dingen die in de toekomst zouden gaan gebeuren met ons. Maar toch kreeg ik vandaag een sms dat ze het erg leuk heeft gevonden maar dat ze niet verder wil. Onbegrijpelijk...... |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik zie het al helemaal voor me, een date met RemyD: "Heeeeeeeeeeeeee rukker! zullen we eens gaan springnichten met zijn 2en?" "Eh....springnichten? Remy, ik wil gewoon zoenen!" "Jaaaaaaaaaaaaaaa rukker! WOEHOEEEEEEEEEEEEEE!" |
Heb een nieuwe vis zien zwemmen.

| quote: |
| Originally posted by Remy D Heb een nieuwe vis zien zwemmen. ![]() |

....
Haha ja maar moet nog wel bijna 4 weken wachten (heb haar nummer ook nog niet) voor ik haar weer zie. Maar ze is dat wachten meer dan waard. Dus hopen dat alles goed gaat dan. 
Kan wel begrijpen dat je het nog kut vind, ik baal ook nog wel van dat ene mokkel...
| quote: |
| Originally posted by Remy D Haha ja maar moet nog wel bijna 4 weken wachten (heb haar nummer ook nog niet) voor ik haar weer zie. Maar ze is dat wachten meer dan waard. Dus hopen dat alles goed gaat dan. ![]() Kan wel begrijpen dat je het nog kut vind, ik baal ook nog wel van dat ene mokkel... |
jaaroverzicht:
- begin 2004 relatie be�indigd (van 1 jaar)
- paar maanden nix uitgevoerd met vrouwen
- toen heel veel scharrels (zoenen)
- 1 keer one night stand (met een stijve plank, blonde stomme doos; ik probeerde tevergeefs mijn lusten botvieren, helaas
)
- en nu heb ik al bijna een maand een relatie met een geweldig meisje, totaal onverwacht, want ik had 2005 als een beestachtig
jaar in de planning. Maar het jaar begint nu wel heel anders dan ik dus verwacht had. 

| quote: |
| Originally posted by Jappio wat is dat nou joh remy met die 4 weken. Heb jij een 4 weken regel ofzo. 1 x daten en dan 4 weken wachten? |
nee man, zo goed ken ik haar nog niet. Maar ze is een kennis van een vriend van mij en komt nu ook naar die Hardstyle feesten waar die hele vriendengroep van mij ook altijd is. Ik heb met oud en nieuw pas voor het eerst gesproken met haar en dat klikte wel. Dus zie haar hoogst waarschijnlijk weer bij Exqlusive Pavo en dan ga ik ervoor. 
Ik had met oud en nieuw besloten dat 2005 echt mij jaar zou gaan worden, maar op relatie gebied begint het echt kut! Op 4 januari al janken om n jongen...Laten we hopen dat ik dat voor dit jaar weer heb gehad...
![]()
Dank je
Theesaus heeft een nieuwe liefde gevonden

Kut! Dat moest geheim blijven! 
waaaaaah...
je hebt een tokkie aangeraakt!!
is ze nou nog lelijker in het echt of..?
mjah ze zijn vrij lelijk van dichtbij, kunnen zij ook niks aan doen. Die vader, gerrie ofzo heet ie, heeft nog minder IQ dan tanden; toen ie bij ons achter de bar bier ging tappen wilden die barmannen Hazes met 'm zingen (hun dachten, elke Amsterdammer kent dat) maar nee hij kende zelfs de vlieger niet. Toen werd het "we hebben de L we hebben de A - LALALALALALA - en dat begreep die gerrie wel, en mooi dat ie t vond, de rest van de tijd achter de bar stond ie daar maar lala laalalala lalala 
| quote: |
| Originally posted by Esrem Ik had met oud en nieuw besloten dat 2005 echt mij jaar zou gaan worden, maar op relatie gebied begint het echt kut! Op 4 januari al janken om n jongen...Laten we hopen dat ik dat voor dit jaar weer heb gehad... |
zijn ook wel een stelletje vage figuren... we kent de vlieger nou niet
,
Wat is een tokkie 
| quote: |
| Originally posted by jp Wat is een tokkie |
Ik ga wel google-en
| quote: |
| Originally posted by jp Ik ga wel google-en |
http://members.ams.chello.nl/r.jordaan/ 
| quote: |
| Originally posted by jp http://members.ams.chello.nl/r.jordaan/ |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Maar je had het toch zelf verbroken? Of was dit weer een ander projectje? |
We gaan op TE wel een leuke knul voor je zoeken 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.