TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De irritaties des levens
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Posted by Bertn on Oct-16-2008 11:56:

nog iemand die er al op gelet heeft dat sandrine tijdnes haar presentatiewerk na �lke zin luid naar adem hapt? eenmaal ge u daarop begint te fixeren wordt ge er echt ZOT van...

Posted by Jakhira on Nov-22-2008 17:29:

De kickdrum van Guitar Hero: World Tour, die voortdurend van onder uw voet wegschuift

Posted by BZRK on Nov-26-2008 18:16:

Armada mailings die altijd volledig opgesteld zijn uit afbeeldingen en een minuut moeten laden..

Posted by Devilex on Nov-30-2008 11:01:

Op een zondag wanneer je de avond ervoor bent uitgeweest...

Hier thuis is dat altijd zo een bedrijvigheid en een over en weer geloop op de gangen. Wat een vermoeiende mensen

Posted by FenixStyle on Nov-30-2008 14:01:

Een ma en zus hebben die elk dom reality-programma op VTM willen zien. En dan zijt ge blij als een van die programma's eindelijk gedaan is, blijkt dat VTM al weer meteen klaarstaat met een al even dom nieuw format..

Ochja gelukkig is het vanaf volgende week weer tijd voor l�uke tv, namelijk de terugkeer van de Slimste Mens!

Posted by Jakhira on Nov-30-2008 14:06:

quote:
Originally posted by Jakhira
De kickdrum van Guitar Hero: World Tour, die voortdurend van onder uw voet wegschuift

Ontdekken dat het je eigen fout is omdat het ding ondersteboven ligt

Posted by Xilver on Nov-30-2008 16:05:

lol

is em plezant? hij is wa te duur voor mij om 'm nu te kopen.

Posted by Jakhira on Nov-30-2008 16:19:

Ik amuseer mij er rot mee

Nummers zijn niet altijd even goed (Tokio Hotel & Paramore ) maar er zijn meer dan genoeg klassiekers om het goed te maken.

Nieuwe gitaar is ook leuk, er zitten slide-knopjes aan

Posted by Jakhira on Dec-20-2008 12:50:

500+ vinyls inpakken omdat je verhuist

Posted by Real on Jan-05-2009 07:23:

MNM

't Is precies nog marginaler dan Donna.

Posted by Jasperovitsj on Jan-05-2009 07:27:

Tis wel radio voor mensen die blij zijn dat ze mogen opstaan h� (dixit de netmanager op het journaal). Dat soort mensen verdient geen deftige radio

Posted by djcresto on Jan-05-2009 07:36:

quote:
Originally posted by Real
MNM

't Is precies nog marginaler dan Donna.

Daar kan je wel over oordelen na 2 uurtjes natuurlijk

Posted by Real on Jan-05-2009 07:52:

Toch wel ja. Ook al omdat ik een grondige hekel heb aan Peter Van De Veire.

Posted by Devilex on Jan-05-2009 08:38:

Ik heb ook een hekel aan VDV, maar ga de radiozender toch eens een kans geven, Q-music was ik toch al grondig beu.

Posted by Push2005 on Jan-05-2009 09:55:

Haha, ik vind vandeveire ook een ongeloofelijk irritante spast.

Posted by FCB_Fanatic on Jan-05-2009 11:17:

mijn irritatie voor vandaag: SNEEUW en FILES !!!!

Verder: Vandeveire is idd een ongeloofelijke spast, de weinige keren dat ik hem gezien / gehoord heb had ik er vlug genoeg van (maar aan Oosterlinck kan zelfs hij niet tippen). Ik ga MNM waarschijnlijk geen kans geven aangezien ik toch niet zo'n radioluisteraar ben. Ik heb 's morgens Q opstaan in de auto aangezien ik Ornelis & Rogiers nog vrij ontspannend vind. 's Avonds zet ik meestal zelf iets op (geen radio).

Overdag zit ik in Brussel met Franstalige collega's opgescheept en is't ��n of andere Franstalige Brusselse zender op de achtergrond.

Posted by christina on Jan-05-2009 12:07:

peter van de veire was vroeger echt enorm grappig op de radio, zeker toen hij nog de afrekening presenteerde. en zelfs tijdens zijn ochtendshow vond ik hem dikwijls plezant. daarna is echter de hype begonnen en begonnen ze hem zowel voor radio als televisie te "headhunten" en was het leuke eraf. ik geef hem daarentegen geen ongelijk, bedenk maar eens hoeveel partijen er met geld over de brug zijn gekomen om hem toch maar binnen te halen... hij zou maar een idioot zijn moest hij dat allemaal afslaan.

Posted by djcresto on Jan-05-2009 12:44:

quote:
Originally posted by christina
peter van de veire was vroeger echt enorm grappig op de radio, zeker toen hij nog de afrekening presenteerde. en zelfs tijdens zijn ochtendshow vond ik hem dikwijls plezant. daarna is echter de hype begonnen en begonnen ze hem zowel voor radio als televisie te "headhunten" en was het leuke eraf. ik geef hem daarentegen geen ongelijk, bedenk maar eens hoeveel partijen er met geld over de brug zijn gekomen om hem toch maar binnen te halen... hij zou maar een idioot zijn moest hij dat allemaal afslaan.

Ik deel deze mening. De presentatoren van het ochtendblok op stubru worden direct gehyped. Kijk naar Oosterlinck, Van de Veire en nu De Soete. Zodra ze weg zijn bij Stu Bru zouden het plots slechte radio makers zijn?

Posted by Devilex on Jan-05-2009 13:00:

Alles van Stu Bru wordt overdreven gehyped �, kijk maar naar die Music For Life. Het hele jaar door kan er voor niets of niemand een cent vanaf, maar wanneer het hippe Stu Bru er zich mee moeit is geen moeite te veel.

Posted by FCB_Fanatic on Jan-05-2009 13:08:

quote:
Originally posted by djcresto
Ik deel deze mening. De presentatoren van het ochtendblok op stubru worden direct gehyped. Kijk naar Oosterlinck, Van de Veire en nu De Soete. Zodra ze weg zijn bij Stu Bru zouden het plots slechte radio makers zijn?

Oosterlinck heb ik nooit gehoord op StuBru, over die periode kan ik dus geen uitspraken doen. Maar van hetgeen ik van hem gehoord heb op Q kan ik enkel zeggen dat hij overkomt als een klein kind. Hij is voor mij de meest ergerlijke radiomaker die ik recentelijk gehoord heb

De keren dat ik Vandeveire heb gehoord vond ik zijn ochtendprogramma niet voldoende boeiend om te blijven luisteren en de luttele seconden (ook niet te letterlijk nemen natuurlijk) die ik van hem op televisie zag vond ik hem allesbealve goed overkomen, te geforceerd naar mijn mening. De Soete heb ik nooit gehoord / gezien.

Posted by MikeVee on Jan-05-2009 16:43:

Ik kijk al uit naar het programma van regi op MNM

Posted by MikeVee on Jan-08-2009 13:51:

Die toverbal (AvB Remix) zit al de hele dag in mijn hoofd :

Posted by Jakhira on Jan-19-2009 16:44:

Een remix pack van 640 megabyte downloaden, om dan achteraf te horen hoe slecht de samples klinken...

Shame on you, Jazzanova!

Posted by Xilver on Jan-22-2009 12:31:

Duffy - Rain on your parade

WAT HAAT IK DIE TRUT HAAR STEM

Posted by Real on Jan-22-2009 18:09:

Maar ze klinkt zo retro-50's?

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »