TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley 2005! 3 dagen!
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
| quote: |
| Originally posted by jp Now show us how sexy u are |
| Originally posted by Sexy_Trancer You will see at dance valley |

Haha...
Be patient!
Only another 5months to go!
jp je hebt een date
| Originally posted by jp Belachelijk |
LOL hoe wouden ze dat allemaal gaan controleren? 
Iedereen zn tas uitpakken, tent uitpakken en uitrollen, slaapak, matje? 
Dat duurt eeuwen 
Ik denk dat het allemaal zo'n vaart niet zal lopen. En ik vind het niet erg als ze het allemaal een *beetje* (let wel, een beetje) onder controle proberen te houden. Anders was de eerste gelijk de laatste keer dat ze dit mogen doen. Kan me voorstellen dat UDC erg graag wil bewijzen dat ze die vergunning hebben verdiend.
Echt belachelijk dat je bijvoorbeeld geen deo en haarlak mee mag nemen, maar het vervolgens waarschijnlijk wel in het winkeltje kan kopen 
PS: Kaartje voor de zaterdag in the pocket 
Poehee, wat een hoop regeltjes..
| Originally posted by basd Poehee, wat een hoop regeltjes.. |
Toen ik 4 jaar geleden nog naar Pinkpop ging, had je al deze onzin nog niet! Ik wens diegene die gaan kamperen dan ook veel plezier in het 'UDC-Kampf' 
| Originally posted by Matthijs Weekendpas is geregeld! |
| Originally posted by emma Ik denk zelfs dat ik jou kaartje afgelopen weekend nog heb vastgehad, dus als je niet braaf bent scheur ik hem in twee |
| Originally posted by Ezzzzzzy veel plezier , is er nog plek in je tentje? |
mwhahaha, ik las net de regels mbt de camping.
Wat een concentratiekamp zeg. Niet te geloven.
Wat een lachertje 
tzijn wel heeeeeeel veel regels e..
seg ma kunt ge bv een ticketje kopen voor vrijdag en zaterdag zonder camping. anders kunt ge toch gewoon in een dorpje niet ver van amsterdam ff lekker gaan camperen???
of zie ik het allemaal wat te simpel?
Sticky mister mod?
| Originally posted by Kaidreas tzijn wel heeeeeeel veel regels e.. seg ma kunt ge bv een ticketje kopen voor vrijdag en zaterdag zonder camping. anders kunt ge toch gewoon in een dorpje niet ver van amsterdam ff lekker gaan camperen??? of zie ik het allemaal wat te simpel? |
| Originally posted by New Wave mwhahaha, ik las net de regels mbt de camping. Wat een concentratiekamp zeg. Niet te geloven. ![]() Wat een lachertje |
| Originally posted by HiGH_NrG Ten eerste: Wij kunnen geen vlaams. Ik had hier een hulplijn voor nodig om er een beetje uit te komen. Ten tweede: Spit het topic door en dan weet je dat dat niet geoorloofd is. |
| Originally posted by Kaidreas ten eerste vlaams als taal bestaat niet. en ten tweede, zo erg was dat nu toch ook weer niet. alleen "seg ma" was in een dialect... maar ik zal het vertalen: "zeg maar" alvast bedankt dat je zoveel moeite hebt gedaan, om fatsoenlijk te antwoorden |
| Originally posted by Kaidreas tzijn wel heeeeeeel veel regels e.. seg ma kunt ge bv een ticketje kopen voor vrijdag en zaterdag zonder camping. anders kunt ge toch gewoon in een dorpje niet ver van amsterdam ff lekker gaan camperen??? of zie ik het allemaal wat te simpel? |
zal ik effe antwoorden op je vraagje.
^mercikes emma
@ highnrg (ofwat ook) moet ik 16 pagina's ff afzoeken. terwijl dat ge het antwoord ws weet, maar toch geen moeite willen doen om het met mij te delen. neen liever een reply maken en wa liggen zagen. jeeeees, das nu de eerste keer dat ik een onvriendelijke nederlander tegenkom.
trouwens, emma maakte er toch geen probleem van om me ff te helpen.
| Originally posted by Kaidreas jeeeees, das nu de eerste keer dat ik een onvriendelijke nederlander tegenkom. trouwens, emma maakte er toch geen probleem van om me ff te helpen. |
| Originally posted by tijs08 nee, maar das ook zon k*t belg, jurk! |
^ow da zijn al 3 onvriendelijke nederlanders