TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Marco V till Malmö i mars
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »
Vilken jävla bild på mig

Ingen som fattat de där med mina smileysar ? En gammal klassiker för att dela med sig av musik på ett diskret sätt eftersom det inte är tillåtet här på TA 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ingen som fattat de där med mina smileysar ? En gammal klassiker för att dela med sig av musik på ett diskret sätt eftersom det inte är tillåtet här på TA |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ingen som fattat de där med mina smileysar ? En gammal klassiker för att dela med sig av musik på ett diskret sätt eftersom det inte är tillåtet här på TA |
För djävulen! Ni som är hajja på sånt där - kan ni inte börja ID:a låtarna från kvällen? Marco V körde ju ett gäng feeeeta tracks...
Jag kan börja:
01 ID
02 ID 
03 ID 
04 ID
05 ID (Låter som det är samplingar från Bon Jovi - Livin' on a prayer)
06 Marco V - Automanual
07 ID 
08 ID 
09 ID
10 ID
11 ID
12 ID
13 ID
14 ID
15 Alter Ego - Rocker
16 ID
17 ID
18 ID
19 ID
20 Devilfish - Man alive
21 ID
(Bang Bang Bootleg)
22 Marco V - Del C:\*.mp3
23 ID
24 ID
25 ID
26 ID
27 Marco V - Godd
28 Coldplay - Clocks [Marco V Bootleg]
Nu vet jag inte om det var exakt 28 låtar, men på ett ungefär så är det såhär ser det såg ut 
Någon som kan hjälpa till??
finns ju en stor tråd i tracklist förumet om detta 
01. ID
02. ID
03. ID
04. Marco V - Automanual (Marco V's 2 'o clock @ Innercity Edit)
05. Der Dritte Raum - Halebop (Remix)
06. Mile 1 - Itsu [Ögzür Can Remix]
07. Julius Keijzer - Dreamsweeper (Heater Pimps Remix)
08. ID
09. ID
10. Marco V - More Than A Life Away
11. ID
12. Alter Ego - Rocker
13. Miller & Fjineman - San Andreas
14. Solar Factor - No Return
15. Marco V - ID
16. Dick van Nille – Outside
17. Marco V vs. Bates - Bang Bang
18. Marco V - C:/del*mp3
19. Frank Biazzi – Fiction
20. Igor S – ID (Almost last tune at his Essential Mix)
21. ID
22. ID = Massive tuuuuuuune
23. Marco V - Godd
24. Coldplay - Clocks (Marco V Bootleg)
Det var det jävligaste - varför var det ingen som sa något? 
haha - ISKALLT. Sa till Steve när han berättade att liveseten spelades in med live-ljud från publiken att om det var någon som lät som en apa så var det nog jag. Och det visar ju sig att så också var fallet...upptäckte detta alldeles nyss när jag satt och lyssnade på paul thomas set...när han spelar A Studio - SOS och någon dumjävel skriker "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWW" (vid typ 58:50) och några ytterligare sekunder senare lite ljusare läte som säkert kan förväxlas med en babians parningsläte, så är det jag som utbrister min euforiska lycka...
Sätt gärna munkavel på mig nästa gång...
Tjoho! Tack till alla som kom och förgyllde förfesten!
Angående korven så fanns det ett 30-pack korv (för närvarande ca 16 stycken kvar hoho) vid feststart, men alla vet ju att connector kladdar lite när han äter så i och med att jag inte hade tid att stå brevid honom och mata honom så fick det bli inställd korvbjudning ;-)
Men det november säger är självklart rätt, alla som känner sig snuvade på köttet kommer få tillskickade sig ett kuvert med en korv i haha ;-)
Riktigt bra musik på slagthuset var det också, inte så hårt som jag hade befarat, utan precis så lagom hårt att man älskade det 
Kul att träffa alla nya ta's som inte synts till innan!
Sitter å lyssnar för första gången på Marco Vs set efter festen... fan låt 2... fan va skön den är !!!! Ryser nu... skrek då !!!
Lyssna du med http://liquidsunsets.mine.nu:8000/listen.pls
| Originally posted by SteveTranz4ever Sitter å lyssnar för första gången på Marco Vs set efter festen... fan låt 2... fan va skön den är !!!! Ryser nu... skrek då !!! |

finns det ingen rip med lite lägre publik bröl? 
"råkade" få en mp3a som ligger på runt 221mb, är det versionen med bra kvalite eller finns det ännu vassare?
| Originally posted by Funfrock finns det ingen rip med lite lägre publik bröl? ![]() "råkade" få en mp3a som ligger på runt 221mb, är det versionen med bra kvalite eller finns det ännu vassare? |
| Originally posted by Funfrock finns det ingen rip med lite lägre publik bröl? ![]() "råkade" få en mp3a som ligger på runt 221mb, är det versionen med bra kvalite eller finns det ännu vassare? |
| Originally posted by Laszlo men jag tycker inte vi ska klaga, utan vara glada att vi överhuvudtaget har något att ha som minne från festen... |
| Originally posted by sipowitz Tjoho! Tack till alla som kom och förgyllde förfesten! Angående korven så fanns det ett 30-pack korv (för närvarande ca 16 stycken kvar hoho) vid feststart, men alla vet ju att connector kladdar lite när han äter så i och med att jag inte hade tid att stå brevid honom och mata honom så fick det bli inställd korvbjudning ;-) |

-> Faen jag trodde folk hade lite humm om bra musik... bli bli martin till att veta vilken låt nummer två var... även postat i ta's tracklistdel. :-)
| Originally posted by Laszlo Japp - en av de fetare i setet, tyvärr finns det ingen som lyckats namnge den än ![]() Liten uppdatering: 01. ID 02. Mike Oldfield - Let there be light (Unknown remix/bootleg) 03. Bon Jovi - Livin' on a prayer (Unknown remix/bootleg) 04. Marco V - Automanual (Marco V's 2 'o clock @ Innercity Edit) 05. Der Dritte Raum - Halebop (Remix) 06. Mile 1 - Itsu [Ögzür Can Remix] 07. Julius Keijzer - Dreamsweeper (Heater Pimps Remix) 08. ID 09. ID 10. Marco V - More Than A Life Away 11. ID 12. Alter Ego - Rocker 13. Miller & Fjineman - San Andreas 14. Solar Factor - No Return 15. Marco V - ID 16. Dick van Nille – Outside 17. Marco V vs. Bates - Bang Bang 18. Marco V - C:/del*mp3 19. Frank Biazzi – Fiction 20. Igor S – ID (Almost last tune at his Essential Mix) 21. Solo Plastic - Acid 22. ID 23. Marco V - Godd 24. Coldplay - Clocks (Marco V Bootleg) |
| Originally posted by Connector November: Kollade igenom min telefon idag, såg att jag hade en november i listan... Hur kom du dit? Räkna med lite busringningar |
(Detta var ju ganska tidigt på förfesten)
jag fick det redan innan förfesten
fast nu har jag tappat bort det 
Ni e fyllbultar hela bunten 
| Originally posted by SteveTranz4ever Ni e fyllbultar hela bunten |
| Originally posted by Connector November: Kollade igenom min telefon idag, såg att jag hade en november i listan... Hur kom du dit? Räkna med lite busringningar |
Det gjorde du senare på kvällen och det verkade du ju tycka var rätt så kul
| Originally posted by November Alltså du har redan busringt mig Det gjorde du senare på kvällen och det verkade du ju tycka var rätt så kul |
Ok, har fått tummen ur och lagt upp mina bilder på steves ftp nu 
Nu har jag precis lagt upp en 2½ minuts film på http://www.Liquidsunset.org
"manicdancer" tillsammans med en vän som gjort den !
| Originally posted by SteveTranz4ever Nu har jag precis lagt upp en 2½ minuts film på http://www.Liquidsunset.org "manicdancer" tillsammans med en vän som gjort den ! |