TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]


Posted by Muppy on May-09-2005 18:52:

quote:
Originally posted by Matthijs
Tiësto gister in de Now&Wow was vet!! Het was extreem rustig voor een tiësto optreden, de Wow-zaal was geheel leeg en de Now-zaal was misschien voor de helft gevuld. Daardoor leek het wel op een privé-feestje met alle ruimte om eens goed los te gaan! Er was ook zeker genoeg reden om dat te doen; Montana draaide een lekkere warm-up set met veel breakbeat plaatjes en 'the sky was pink' . Daarna tiësto met bijna drie uur lang heel veel platen van ISOS4 (zoals het hoort op een releaseparty) en klassiekers als Billy Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix), Cass & Slide - Perception en Tiësto's eigen remix van Southern Sun. Als afsluiter wat steviger werk van Cor Fijneman, top avond gehad!


helemaal mee eens! montana was echt een goede opener en had soms echt supergoede platen er tussen.

Tiesto was idd gaaf! veel nieuwe tracks gehoord, en geen één single


Posted by MichaelBoogerd! on May-09-2005 19:03:

quote:
Originally posted by Matthijs
Tiësto gister in de Now&Wow was vet!! Het was extreem rustig voor een tiësto optreden, de Wow-zaal was geheel leeg en de Now-zaal was misschien voor de helft gevuld. Daardoor leek het wel op een privé-feestje met alle ruimte om eens goed los te gaan! Er was ook zeker genoeg reden om dat te doen; Montana draaide een lekkere warm-up set met veel breakbeat plaatjes en 'the sky was pink' . Daarna tiësto met bijna drie uur lang heel veel platen van ISOS4 (zoals het hoort op een releaseparty) en klassiekers als Billy Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix), Cass & Slide - Perception en Tiësto's eigen remix van Southern Sun. Als afsluiter wat steviger werk van Cor Fijneman, top avond gehad!


He didn't touch Billie Ray Martin -Honey all night. You're probably thinking of BT - Mercury & Solace :P


Posted by Asperge on May-09-2005 19:05:

quote:
Originally posted by MichaelBoogerd!
He didn't touch Billie Ray Martin -Honey all night. You're probably thinking of BT - Mercury & Solace :P


Nice to see you on nlta


Posted by Fkwebeman on May-10-2005 11:23:

quote:
Originally posted by HardKiller
Nou, voor de echte liefhebber zal ik dan maar zeggen





Exact het T-shirt dat ik voor vanavond uit de kast wilde trekken


Posted by Muppy on May-10-2005 17:44:




Posted by jp on May-10-2005 17:47:


Posted by MaGiK54 on May-10-2005 17:57:

Geniale shit......


Posted by eieregooie on May-10-2005 18:37:

Asta pics:

http://gallery.knater.nl/view_album...Name=isos4_asta


Posted by MaGiK54 on May-11-2005 08:41:

Whoeeeeehoeeeeeeeeeeeeee.......ik schijn toch wel een seconden in beeld geweest te zijn op TV-West tijdens een reeks interviews ivm een nominatie van de Asta voor één of andere prijs......


Posted by TranceFool on May-11-2005 09:06:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Whoeeeeehoeeeeeeeeeeeeee.......ik schijn toch wel een seconden in beeld geweest te zijn op TV-West tijdens een reeks interviews ivm een nominatie van de Asta voor één of andere prijs......

Gefeliciteerd he!


Posted by MaGiK54 on May-11-2005 09:16:

quote:
Originally posted by TranceFool
Gefeliciteerd he!


weer 1 seconden erbij voor mijn 15 minuten van roem op TV.....zit inmiddels al op 15 sec. air-play..


Posted by Dj Lex on May-11-2005 17:14:

quote:
Originally posted by TranceFool
Gefeliciteerd he!


LOL (droog)


Posted by Matthijs on May-11-2005 18:54:

quote:
Originally posted by MichaelBoogerd!
He didn't touch Billie Ray Martin -Honey all night. You're probably thinking of BT - Mercury & Solace :P


Je hebt gelijk, ik was even in de war!


Posted by MaGiK54 on May-12-2005 11:31:

Eiiiiii waar was je nou.....deze avond was zoveel beter als in de Asta.....

quote:
Originally posted by jp
Het is toch simpel. Een leuke avond is een combinatie van factoren: leuke mensen, goede muziek, aangename locatie etc etc


Bovenstaande quote van JP ging geheel op deze avond.....Panama heeft gewoon weer eens bewezen dat het toch wel één van de vetse clubs in NL is. Eindelijk hebben ze ook de temperatuur op orde, ondanks een springnichtende massa, werd het niet warm....pluspunten dus....want ik heb het anders meegemaakt tijdens Invited. Daarbij kwam ook nog dat we rond half twaalf drie stoelen en een tafeltje hadden gescoord naast de rechterbar met zicht op de dansvloer....dus daar heb ik voornamelijk gechilld en genoten van de muziek, biertje erbij, mensen checken op de dansvloer, enige wat ontbrak was een dikke cubaan.....

Het publiek was ook super chill, leuke mensen die voor een leuke avond met Tiesto kwamen, zoals voorspelt alleen maar mensen die voor de muziek kwamen. En het was niet TE druk.

Tiesto had het ook meer naar zijn zin volgens mij, want hij draaide een veel beter setje als vrijdag en je zag duidelijk dat hij het naar zin had. Veel ISOS 4 stuff natuurlijk, maar ook een paar gouwe ouwe van de overige ISOS, hadtie wat mij betreft meer mogen draaien.....mixwerk daarentegen was zo nu en dan wel weer zuig, maar ja je kan niet alles hebben. Tiesto heeft in iedergeval weer wat pluspunten bij mij erbij.


Posted by SnuggLe on May-12-2005 11:46:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Panama heeft gewoon weer eens bewezen dat het toch wel één van de vetse clubs in NL is.



Daar verschillen de meningen over.
Kijk, mooie locatie, dat wel, maar verder:
- klote geluid
- veel te warm
- bier kan je maar bij 1 bar halen (???)
- drukte vaak..
- Veel rook

Maar de steengoede lineups maken veel goed. Toch 10x liever het Paard voor mij.


Posted by MaGiK54 on May-12-2005 11:51:

Daar verschillen de meningen over. Dit is natuurlijk mijn eigen mening...
Kijk, mooie locatie, dat wel, maar verder:
- klote geluid Geluid was deze keer goed
- veel te warm Temperatuur was verrassend aangenaam, airco deed het goed
- bier kan je maar bij 1 bar halen Overal kon je longnecks halen, tap één bar ja
- drukte vaak.. Deze keer net goed gevuld, niet te druk
- Veel rook Geen rookmachine en van sigaretenrook geen last gehad

Maar de steengoede lineups maken veel goed. Toch 10x liever het Paard voor mij. Paard vind ik persoonlijk qua locatie ook beter hoor.


Posted by MaGiK54 on May-12-2005 12:13:

Even de tracklist van het Tosti-forum gepikt

Panama:

01 ID
02 Luminary - My World (Andy Moor Remix)
03 Ahmet Ertenu - Why (ISOS Edit)
04 Perasma - Swing 2 Harmony (Matthew Dekay Remix)
05 Gabriel & Dresden - Arcadia (ISOS Edit)
06 Wighnomy Brothers - Wurz & Blosse
07 Deep Dish - Say Hello
08 Coca & Villa - La Noche
09 Solar Stone - Like A Waterfall (ISOS Edit)
10 James Holden & Julie Thompson - Nothing (Returning 93 Mix)
11 Tilt - Twelve (Dousk Remix)
12 BT - Mercury & Solace (12" Mastermix)
13 Sander van Doorn - Dark Roast
14 Mr Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
15 BT - The Force Of Gravity (DJ Tiesto Remix - ISOS Edit)
16 Split Second - Midnight Express
17 Electric Pulse - White Noise
18 Ridgewalkers ft. El - Find (Andy Moor Remix)
19 Ron van den Beuken - Sunset
20 Allure - The Loves We Lost
21 ID # 11 Passion (Fred Baker vs. Unity)
22 L.S.G. - Netherworld (Oliver Prime Remix)
23 Inner Stories - Beyond
24 Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix)
25 Matthew Dekay vs. Proluctors - Bad
26 Beastie Boys - Intergalactic (Matthew Dekay Remix)
27 Tiesto - UR (Junkie XL's Air Guitar Mix)
28 Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix)
29 Blank & Jones - Perfect Silence (E-Craig's 212 Mix)
30 Odysee - Evolution
31 Progression - Sands Of Time
32 Phynn - Lucid
33 Fred Baker vs. Nyram - Confirmation
***
34 Abel Ramos - Aquarius (Randy Katana Dubdown Remix)


Ter vergelijking ook van de Asta:
01 Estuera vs. Re:Locate – Palma Solane
02 BT – The Force Of Gravity (DJ Tiësto Remix – ISOS Edit)
03 Matthew Dekay vs. Proluctors – Bad
04 Steve May – Blend Forty 3 (Luke Chable & Steve May Remix)
05 Coca & Villa – La Noche
06 Jase From Outta Space – Do What You Want (Max Graham’s Afterhours In Montreal Mix)
07 Gabriel & Dresden – Arcadia (ISOS Edit)
08 Electric Pulse – White Noise
09 Tilt – Twelve (Dousk Remix)
10 Solar Stone – Like A Waterfall (ISOS Edit)
11 Nalin & Kane – Open Your Eyes (Reworked Club Mix)
12 Inner Stories – Beyond
13 DJ Tiësto – Suburban Train
14 Split Second – Midnight Express
15 Armin vs. M.I.K.E. – Pound
16 Hammer & Bennett – Language (Santiago Nino Dub Tech Remix)
17 Mr Sam – Lyteo (Rank 1 Remix)
18 Odysee – Evolution
19 L.S.G. – Netherworld (Oliver Prime Remix)
20 Tiësto – Just Be
21 Tiësto – Olympic Flame
22 ID (not new ID)
23 Allure – The Loves We Lost
24 Progression – Sands Of Time
25 Sensorica vs. Jin Key – Only One (Rave Mix)
26 ID # 11 Passion (Fred Baker vs. Unity Theme)
27 Joop – The World


Posted by MaGiK54 on May-12-2005 12:16:

Weinig eigen (plaatgedraaide) hitjes gisteren


Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.