TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »

Posted by jp on Apr-04-2005 16:19:

Pics: http://www.pvdplanet.net/T-NU/ (deze zijn direct linkbaar)

De Asta is veel te donker.

Posted by Donna on Apr-04-2005 16:19:

Nouh k vinnet geluid in zaal 2 wel ok,en te hard kanniet,beuken!
Gevoelige oortjes zijn 4 mietjes

Posted by Donna on Apr-04-2005 16:21:

holy shit,vergeten dat ik er toch nog op 1 stond;p

Het hasjteam,maar de foto's lukten beter he Bram?

Posted by LeonB on Apr-04-2005 16:31:

quote:
Originally posted by Tomaz
Goeie set man! Maar jullie volume stond wel wat hard in 't begin, arme oortjes van me zijn al zo gevoelig

thx
Ja Galen is een aantal keer de dansvloer op gegaan om ff te checken voor het geluid, dat was ff jammer ja. Opzich hadden we het volume niet omhoog gegooid na Likwit hoor

Posted by Tomaz on Apr-04-2005 17:35:

quote:
Originally posted by LeonB
thx
Ja Galen is een aantal keer de dansvloer op gegaan om ff te checken voor het geluid, dat was ff jammer ja. Opzich hadden we het volume niet omhoog gegooid na Likwit hoor

Zag 't ja, op een gegeven moment draaide Galen de gain een kwartslag terug

Dat zaaltje heeft 't net niet vind ik. Leuk met die bioscoopstoelen, maar de dansvloer komt niet tot z'n recht.

Posted by SnuggLe on Apr-04-2005 17:52:

Vond het wel leuk, maar dat kwam puur door de gezellige mensen, toch vond ik de muziek tegenvallen. Excusez moi. Leuk verschillende TA's gesproken te hebben, you know who you are

Foto's (heb veel gave foto's van je gemaakt MdJ) komen nog op Partyflock, als mijn internet het weer doet.

Groeten!

Posted by tijs08 on Apr-04-2005 21:17:

quote:
Dat zaaltje heeft 't net niet vind ik. Leuk met die bioscoopstoelen, maar de dansvloer komt niet tot z'n recht.

Net niet? Dat zaaltje heeft het gewoon helemaal niet. Echt compleet bagger! Je kan er niks mee, er hangt 0,0000 sfeer en het heeft gewoon een kut indeling. Neemt niet weg dat er wel goed gedraaid werd natuurlijk

Posted by djdavid on Apr-05-2005 10:47:

zaal 2 idd sfeerloze zaal en absoluut geen goeie sound daaro. kan d'r nog zo goed gedraaid worden maar dan komt de boel echt niet los

maar goed, heeft m'n avond niet verknald hoor! 3 uurtjes ozgur in de catacomben later die nacht was lkr!

Posted by Tomaz on Apr-05-2005 11:11:

quote:
Originally posted by tijs08
Net niet? Dat zaaltje heeft het gewoon helemaal niet. Echt compleet bagger! Je kan er niks mee, er hangt 0,0000 sfeer en het heeft gewoon een kut indeling. Neemt niet weg dat er wel goed gedraaid werd natuurlijk

Ik probeerde 't subtiel te brengen...

Posted by moogwai on Apr-05-2005 11:40:

Leuke foto's JP. Veel bekende kopies

Ik ben zelf niet gegaan, had zaterdag echt geen zin om helemaal naar de andere kant van het land te reizen. Volgende keer hopelijk meer zin dan

Posted by Partyhardy! on Apr-05-2005 15:55:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Foto's (heb veel gave foto's van je gemaakt MdJ) komen nog op Partyflock, als mijn internet het weer doet.

Hoe lang gaat dat nog duren denk je?

Posted by tijs08 on Apr-05-2005 16:28:

quote:
Ik probeerde 't subtiel te brengen...

ik niet

Posted by MdJ on Apr-05-2005 18:32:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Groeten!

Vet man, ben erg benieuwd!

Iig. erg bedankt iedereen die er was!

Ben alweer bezig met volgende event, ziet er naar uit dat dat 9 Juli gaat worden, weliswaar met een mega kleine entrance fee (3 euro ofzo), maar onwaarschijnlijk veel waar voor je geld!

Edit: Nog even over de minder positieve comments over zaal 2... het was daar niet zo druk... dan heb je al snel geen sfeer. Als het daar druk is, heb je een erg vette ruimte, en is het geluid ook meteen niet zo rommelig! Volgende keer wordt er (mede dankzij de opmerkingen hier) meer aandacht aan besteed!

Posted by MaGiK54 on Apr-05-2005 18:41:

quote:
Originally posted by MdJ
weliswaar met een mega kleine entrance fee (3 euro ofzo), maar onwaarschijnlijk veel waar voor je geld!

Woot woot, dan komen we niet hoor

Posted by nz-fan on Apr-05-2005 20:29:

quote:
Originally posted by MdJ

Ben alweer bezig met volgende event, ziet er naar uit dat dat 9 Juli gaat worden, weliswaar met een mega kleine entrance fee (3 euro ofzo), maar onwaarschijnlijk veel waar voor je geld!

You�re welcome!

Uiiiiiii, sounds good!!

Thanks for the Info

greetings

Posted by nz-fan on Apr-05-2005 20:30:

quote:
Originally posted by MdJ

You�re welcome!

Uiiiiiii, sounds good!!

Thanks for the Info

magik54 *gggggggggggggg* than it�s not a typical Trance.nu Party, isn�t it??

greetings

Posted by MaGiK54 on Apr-06-2005 05:20:

quote:
Originally posted by nz-fan

magik54 *gggggggggggggg* than it�s not a typical Trance.nu Party, isn�t it??

greetings

We are Dutch so, free = good and paying = bad, we are cheap bastards

Posted by SnuggLe on Apr-06-2005 05:50:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Hoe lang gaat dat nog duren denk je?

Voor jullie hopende heel lang......dat ik offline ben
Nee maar kan op mijn werk al weer internetten. Maar thuis nog niet, dus kan ik ook niets uppen... Ik probeer het via een vriend wel even morgen.

Posted by nz-fan on Apr-06-2005 09:00:

quote:
Originally posted by MaGiK54
We are Dutch so, free = good and paying = bad, we are cheap bastards

Can�t believe it *gg*

The most events in NL are expensiver than in Germany ( if we have a good one )

greetings

Posted by @win on Apr-06-2005 09:51:

quote:
Originally posted by MdJ
Vet man, ben erg benieuwd!

Edit: Nog even over de minder positieve comments over zaal 2... het was daar niet zo druk... dan heb je al snel geen sfeer. Als het daar druk is, heb je een erg vette ruimte, en is het geluid ook meteen niet zo rommelig! Volgende keer wordt er (mede dankzij de opmerkingen hier) meer aandacht aan besteed!

Prima dat je entree gaat vragen! Zo houdt je iig fout volk dat op het woord gratis afkomt buiten de deur. De liefhebbers vinden het toch geen ramp om een kleine bijdrage te betalen

Beter dat het dan weer op een vrijdag wordt! Dan rijden de treinen tenminste weer een beetje vroeg

Posted by Freezel on Apr-06-2005 10:18:

^ 9 juli is een zaterdag en tegelijk met Sensation Blek keuzes keuzes

Posted by @win on Apr-06-2005 12:10:

quote:
Originally posted by Freezel
^ 9 juli is een zaterdag en tegelijk met Sensation Blek keuzes keuzes

Je legt me hier wel voor een serieus blok

Posted by Freezel on Apr-06-2005 12:24:

quote:
Originally posted by @win
Je legt me hier wel voor een serieus blok

Geef nou maar toe

Posted by MaGiK54 on Apr-06-2005 18:26:

quote:
Originally posted by nz-fan

Can�t believe it *gg*

The most events in NL are expensiver than in Germany ( if we have a good one )

greetings

That's why I will be in Berlin on the 9th of july, Love Parade weekend

Posted by jp on Apr-06-2005 18:46:

3 Euro houdt de pubers wel buiten ja

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »