TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Can u feel it?
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »
... of te roepen
combinatie drank en zon loopt niet goed samen... en dan nog al die getallen 
amaai das toch warm he
mag graad of vijf af
volgede week donderdag is al weer serieus grijs :/
Fuck gast, tis v�������l te warm om nu op de baan te zijn en zwaar fysiek werk op te knappen. Vandaag in totaal 4,5 liter water gedronken, en nog sterf ik van den dorst. En die camion is een echte broeikas, ni normaal
Ik was blij toen we eindelijk de autostrade op konden, de raamkes is goed openzetten en lekker uitwaaien 
Chance da we hier op 't werk (stageplaats eigenlijk) airco hebben. Zodoende hebben wij nen ideale temperatuur 
Alleen nadien met fietske door diene oven, das wa anders...
Is t een keer lekker weer, loopt iedereen nog te zeiken
Ik hou van dit weer 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Is t een keer lekker weer, loopt iedereen nog te zeiken Ik hou van dit weer |
kheb wel geluk, op mn appartementje ist echt fris! 
maar ik hou wel van warm weer 
| Originally posted by Zehra kheb wel geluk, op mn appartementje ist echt fris! ![]() maar ik hou wel van warm weer |
Damn, doe vakantiejob en werk in ploeg. Heb deze week de namiddag. Echt wel klotig. Hoop dat het volgende week nog goed weer is.
Bij ons opt apartment ist ook f****ing warm... echt ni te doen. Slapen kunt ge niet... 
| Originally posted by mrcanon Damn, doe vakantiejob en werk in ploeg. Heb deze week de namiddag. Echt wel klotig. Hoop dat het volgende week nog goed weer is. |
Warmer dan dit hoeft het niet te worden
En vanmiddag... naart strand 
Ik sta met de nacht, perfect gewoon. 
| Originally posted by Push2005 En vanmiddag... naart strand |
| Originally posted by Tiger777 Ik ging da ook doen... Maar toen herinnerde ik het mij weer: "ik haat de belgische kust". |
Met de warmte kan ik leven 
Met die rotte muggen ni 
| Originally posted by Nyah Met de warmte kan ik leven ![]() Met die rotte muggen ni |
| Originally posted by domineesje nu al muggen??? |
| Originally posted by domineesje nu al muggen??? muggenmelk, ui met kruidnagels, stekkerkes, .... |
nu al muggen? bij mijn weten word ik al een maand of 2 door die beesten geambeteerd.
| Originally posted by Nyah muggenmelk heb ik, maar dat stopt het gezoem ni. stekkertje heb ik ook, maar das enorm ongezond en om met dit weer de ramen gesloten te laten, is onmenselijk ui met kruidnagel lijkt me maar een vies goedje tbh... |
| Originally posted by Tiger777 Ik ging da ook doen... Maar toen herinnerde ik het mij weer: "ik haat de belgische kust". |
| Originally posted by TOR Blankenberge, ok. Daar kan ik je perfect volgen, maar Heist is bijvoorbeeld een erg leuk plaatsje en er zijn er ongetwijfeld nog |
Oostende heeft anders ook wel de nodige vooruitgang geboekt op het vlak van properheid en sfeer. Het blijft inderdaad wel een speciaal plaatsje, hehe