TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by ambs technoooo of armin, morillo, vath enz.... ik woon in een kut stad |
| Originally posted by HiGH_NrG En het is trouwens niet alleen technoooooooo! |
Kaartje is ook binnen 
Nog maar een kleine week 
Wanneer komen over het algemeen de timetables naar buiten?
morgen, uitelijk dinsdag
Weersvoorspelling wordt IETS minder....
| Originally posted by SnuggLe Weersvoorspelling wordt IETS minder.... |
Tussen de 20 en 25 graden is wel ideaal. Bij 25+ lig ik liever op het strand
Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het droog blijft.
Timetable is bekend, vanaf 15:00 uur rennen en vliegen (waar ik een hekel aan heb). Het wordt:
Hawtin
Remy of Acquaviva
Howells
Digweed
Daarvoor zien we allemaal wel. Tis weer jammer dat Progressive en techno/techhouse zo ver uit elkaar zijn. En de main is het verst van de progressive, dus even van Howells naar Digweed zit er niet in...
| Originally posted by SnuggLe Timetable is bekend, vanaf 15:00 uur rennen en vliegen (waar ik een hekel aan heb). Het wordt: Hawtin Remy of Acquaviva Howells Digweed Daarvoor zien we allemaal wel. Tis weer jammer dat Progressive en techno/techhouse zo ver uit elkaar zijn. En de main is het verst van de progressive, dus even van Howells naar Digweed zit er niet in... |
http://www.extrema-outdoor.nl/timetable.pdf
Dank! Twee uur Hawtin is niet gek! Daarvoor Misstress Barbara, daarna Acquaviva, kan ik daarna mooi naar Digweed want dan is er verder niet veel meer te zien voor mij.
Mooi dicht bij de uitgang ook 
| Originally posted by basd Dank! Twee uur Hawtin is niet gek! Daarvoor Misstress Barbara, daarna Acquaviva, kan ik daarna mooi naar Digweed want dan is er verder niet veel meer te zien voor mij. Mooi dicht bij de uitgang ook |

15:00 - 17:00 Richie Hawtin
17:00 - 18:15 Remy (tussendoor ook ff wat eten)
18:30 - 20:00 Danny Howells (niet te laat zijn :P)
20:00 - 21:00 John Digweed
21:00 - 23:00 Matthew Dekay
Daarvoor nog even zien, ik had nog wel ff naar Petter gewild, maar dan ben ik dr nog niet 
Shit, Partyscene doet nu een LIVE verslag van Extrema, en dus de hele dag daar foto's / reports. Heb ik EIGENLJIK geen trek in, omdat je dan moet "presteren" tijdens het feest. Heb mijn kaarten ook al verkocht, dus moet nu wel. Hmm... niet fijn. Dacht lekker de cam thuis te laten en de dag erna relaxed een report te schrijven. Maarja, dat gaat hem weer niet worden zo te zien. Niet heel fijn.
Bas, mail me even op mijn werkmail, wil je?
| Originally posted by SnuggLe Shit, Partyscene doet nu een LIVE verslag van Extrema, en dus de hele dag daar foto's / reports. Heb ik EIGENLJIK geen trek in, omdat je dan moet "presteren" tijdens het feest. Heb mijn kaarten ook al verkocht, dus moet nu wel. Hmm... niet fijn. Dacht lekker de cam thuis te laten en de dag erna relaxed een report te schrijven. Maarja, dat gaat hem weer niet worden zo te zien. |
| Originally posted by basd Dat doen ze toch elk jaar? Of ben ik in de war? Wel jammer trouwens. |
Voordeel is wel dat ik nu ook backstage kan, en daardoor zeker wat betere foto's kan schieten.
Een paar dagen nadat ik kaarten heb gekocht is het toch nog gelukt om gastenlijstplekken te regelen... Het zal vast wel lukken om nog 2 vrienden mee te krijgen naar dit feestje, anders kaarten maar voor de deur verkopen!
Inderdaad wel weer een aantal 'vervelende' overlappingen (Howells/Digweed) in de timetable, maar ik ga nog niet te veel plannen... Er zijn een aantal 'must see DJ's' en verder ook een beetje afhankelijk van het weer!
Tot zaterdag...
| Originally posted by Tim81 Een paar dagen nadat ik kaarten heb gekocht is het toch nog gelukt om gastenlijstplekken te regelen... Het zal vast wel lukken om nog 2 vrienden mee te krijgen naar dit feestje, anders kaarten maar voor de deur verkopen! Tot zaterdag... |

| Originally posted by tijs08 Hoop dat je die kaarten nog kwijt kunt... met alle commotie om valse kaarten lately! Extrema zelf waarschuwt bezoekers ook voor het kopen van kaarten voor de deur, dus hoop voor je dat je ze in je eigen omgeving al kwijt kunt. Gisteren gaven ze klote weer op, maar vandaag ziet het er weer mooi uit voor zaterdag ![]() Ik heb zin!! |
| Originally posted by magrec ja idd gare weersverwachtingen altijd,nu dus vrijdag iets minder maar zaterdag weer goed |
| Originally posted by tijs08 Hoop dat je die kaarten nog kwijt kunt... met alle commotie om valse kaarten lately! Extrema zelf waarschuwt bezoekers ook voor het kopen van kaarten voor de deur, dus hoop voor je dat je ze in je eigen omgeving al kwijt kunt. |

maarja ze blijven toch t weer iedere dag veranderen... we zien wel 
ik zie iedereen kaarten aanbieden... is t al uitverkocht, moet namelijk nog een kaartje hebben.
| Originally posted by Original ik zie iedereen kaarten aanbieden... is t al uitverkocht, moet namelijk nog een kaartje hebben. |