TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 »

Posted by HiGH_NrG on Jul-08-2005 23:21:

quote:
Originally posted by ambs
technoooo of armin, morillo, vath enz....

ik woon in een kut stad

De line-up van Extrema is vele malen beter dan die van dat gedoe daar in Duitsland... En het is trouwens niet alleen technoooooooo!

Posted by ambs on Jul-08-2005 23:27:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
En het is trouwens niet alleen technoooooooo!

dat weet ik ook wel, maar als ik ga, ga ik grotendeels voor de techno lineup

Posted by moogwai on Jul-10-2005 16:02:

Kaartje is ook binnen

Nog maar een kleine week

Posted by basd on Jul-10-2005 16:26:

Wanneer komen over het algemeen de timetables naar buiten?

Posted by GrooveCollect. on Jul-10-2005 22:57:

morgen, uitelijk dinsdag

Posted by SnuggLe on Jul-11-2005 05:57:

Weersvoorspelling wordt IETS minder....

Posted by magrec on Jul-11-2005 09:18:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Weersvoorspelling wordt IETS minder....

As usual....
vetrouw nooit op weersverwachtingen van een week van te voren....Daarnaast het kan nooit langer dan een week goed weer zijn in Nederland..

Posted by moogwai on Jul-11-2005 17:58:

Tussen de 20 en 25 graden is wel ideaal. Bij 25+ lig ik liever op het strand Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het droog blijft.

Posted by SnuggLe on Jul-12-2005 06:06:

Timetable is bekend, vanaf 15:00 uur rennen en vliegen (waar ik een hekel aan heb). Het wordt:

Hawtin
Remy of Acquaviva
Howells
Digweed

Daarvoor zien we allemaal wel. Tis weer jammer dat Progressive en techno/techhouse zo ver uit elkaar zijn. En de main is het verst van de progressive, dus even van Howells naar Digweed zit er niet in...

Posted by basd on Jul-12-2005 06:20:

quote:
Timetable is bekend, vanaf 15:00 uur rennen en vliegen (waar ik een hekel aan heb). Het wordt:

Hawtin
Remy of Acquaviva
Howells
Digweed

Daarvoor zien we allemaal wel. Tis weer jammer dat Progressive en techno/techhouse zo ver uit elkaar zijn. En de main is het verst van de progressive, dus even van Howells naar Digweed zit er niet in...

Waar kan ik die vinden zonder die enorme flash-site van Extrema zelf te moeten laden?

Post em anders effe, ben wel benieuwd..

Posted by SnuggLe on Jul-12-2005 06:36:

http://www.extrema-outdoor.nl/timetable.pdf

Posted by basd on Jul-12-2005 07:31:

Dank! Twee uur Hawtin is niet gek! Daarvoor Misstress Barbara, daarna Acquaviva, kan ik daarna mooi naar Digweed want dan is er verder niet veel meer te zien voor mij.

Mooi dicht bij de uitgang ook

Posted by SnuggLe on Jul-12-2005 07:38:

quote:
Originally posted by basd
Dank! Twee uur Hawtin is niet gek! Daarvoor Misstress Barbara, daarna Acquaviva, kan ik daarna mooi naar Digweed want dan is er verder niet veel meer te zien voor mij.

Mooi dicht bij de uitgang ook

What you said
Voor Hawtin boeit niet veel me, maar ik mis wel weer leuke dingen. Bv Funk D'Void en Josh Wink, maar ook Howells.

Dat is altijd het kutte van festivals. Als je het zo bekijkt kom ik maar voor 3 man: Hawtin, Acquaviva en Digweed. Ach ja, niet heel erg :-)

Posted by Phortje on Jul-12-2005 07:57:

15:00 - 17:00 Richie Hawtin
17:00 - 18:15 Remy (tussendoor ook ff wat eten)
18:30 - 20:00 Danny Howells (niet te laat zijn :P)
20:00 - 21:00 John Digweed
21:00 - 23:00 Matthew Dekay

Daarvoor nog even zien, ik had nog wel ff naar Petter gewild, maar dan ben ik dr nog niet

Posted by SnuggLe on Jul-12-2005 08:13:

Shit, Partyscene doet nu een LIVE verslag van Extrema, en dus de hele dag daar foto's / reports. Heb ik EIGENLJIK geen trek in, omdat je dan moet "presteren" tijdens het feest. Heb mijn kaarten ook al verkocht, dus moet nu wel. Hmm... niet fijn. Dacht lekker de cam thuis te laten en de dag erna relaxed een report te schrijven. Maarja, dat gaat hem weer niet worden zo te zien. Niet heel fijn.

Bas, mail me even op mijn werkmail, wil je?

Posted by basd on Jul-12-2005 08:14:

quote:
Shit, Partyscene doet nu een LIVE verslag van Extrema, en dus de hele dag daar foto's / reports. Heb ik EIGENLJIK geen trek in, omdat je dan moet "presteren" tijdens het feest. Heb mijn kaarten ook al verkocht, dus moet nu wel. Hmm... niet fijn. Dacht lekker de cam thuis te laten en de dag erna relaxed een report te schrijven. Maarja, dat gaat hem weer niet worden zo te zien.

Dat doen ze toch elk jaar? Of ben ik in de war?

Wel jammer trouwens.

Posted by SnuggLe on Jul-12-2005 08:18:

quote:
Originally posted by basd
Dat doen ze toch elk jaar? Of ben ik in de war?

Wel jammer trouwens.

Nee niet altijd. Heb het vorig jaar eens op FFWD gedaan.

Zeker jammer, had liever de hele dag zelf gefeest. Maar afzeggen is nu geen optie meer...dus dan maar even kort wat foto's schieten voor hen. Dan maar wat eerder richting Aquabest, snel wat schrijven, en party Voordeel is wel dat ik nu ook backstage kan, en daardoor zeker wat betere foto's kan schieten.

Posted by Tim81 on Jul-12-2005 10:10:

Een paar dagen nadat ik kaarten heb gekocht is het toch nog gelukt om gastenlijstplekken te regelen... Het zal vast wel lukken om nog 2 vrienden mee te krijgen naar dit feestje, anders kaarten maar voor de deur verkopen!

Inderdaad wel weer een aantal 'vervelende' overlappingen (Howells/Digweed) in de timetable, maar ik ga nog niet te veel plannen... Er zijn een aantal 'must see DJ's' en verder ook een beetje afhankelijk van het weer!

Tot zaterdag...

Posted by tijs08 on Jul-12-2005 10:20:

quote:
Originally posted by Tim81
Een paar dagen nadat ik kaarten heb gekocht is het toch nog gelukt om gastenlijstplekken te regelen... Het zal vast wel lukken om nog 2 vrienden mee te krijgen naar dit feestje, anders kaarten maar voor de deur verkopen!

Tot zaterdag...

Hoop dat je die kaarten nog kwijt kunt... met alle commotie om valse kaarten lately! Extrema zelf waarschuwt bezoekers ook voor het kopen van kaarten voor de deur, dus hoop voor je dat je ze in je eigen omgeving al kwijt kunt.

Gisteren gaven ze klote weer op, maar vandaag ziet het er weer mooi uit voor zaterdag

Ik heb zin!!

Posted by magrec on Jul-12-2005 10:49:

quote:
Originally posted by tijs08
Hoop dat je die kaarten nog kwijt kunt... met alle commotie om valse kaarten lately! Extrema zelf waarschuwt bezoekers ook voor het kopen van kaarten voor de deur, dus hoop voor je dat je ze in je eigen omgeving al kwijt kunt.

Gisteren gaven ze klote weer op, maar vandaag ziet het er weer mooi uit voor zaterdag

Ik heb zin!!

ja idd gare weersverwachtingen altijd,nu dus vrijdag iets minder maar zaterdag weer goed

Posted by dj_spare on Jul-12-2005 11:19:

quote:
Originally posted by magrec
ja idd gare weersverwachtingen altijd,nu dus vrijdag iets minder maar zaterdag weer goed

hier lees ik dus weer wel dat het slecht weer wordt zaterdag

maargoed, ik neem gewoon mijn Heineken Honcho mee

Posted by SnuggLe on Jul-12-2005 11:24:

quote:
Originally posted by tijs08

Daarom heb ik uitdrukkelijk het bonnetje van de FRS erbij gevraagd, en ook bewaard. Maar ik ben al 1 kaart kwijt, nu de tweede nog. Heb al een potentiele koper gelukkig.

Denk dat ik wel vroeg aanwezig ben. Zit alleen te twijfelen of ik mijn auto op station Best neerzet en dan een pendelbus pak, of dat ik de auto bij het terrein neerzet. We zullen zien... wil hem eigenlijk zo dicht mogelijk bij de ingang aan de progressive kant

Op teletekst is het weer perfect:

Posted by dj_spare on Jul-12-2005 11:29:

maarja ze blijven toch t weer iedere dag veranderen... we zien wel

Posted by Original on Jul-12-2005 18:35:

ik zie iedereen kaarten aanbieden... is t al uitverkocht, moet namelijk nog een kaartje hebben.

Posted by SnuggLe on Jul-13-2005 05:48:

quote:
Originally posted by Original
ik zie iedereen kaarten aanbieden... is t al uitverkocht, moet namelijk nog een kaartje hebben.

Nog niet. Zou effe snel naar de FRS gaan!
Ik ben mijn beide kaartjes kwijt, voor een vriendenprijsje van 40 euro. Ik doe niet aan voor dik veel geld verkopen...

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 »