TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De enige echte eerste officiele DJ Jean draad
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]
| quote: |
| Originally posted by basvh OFFTOPIC WIe is die dirk bikkembergs die bijna op elk shirtje staat. Of moet ik voor dit speciale fashion/metro-man thread openen. |
80 euri voor een shirt van dirk...
http://nl.wikipedia.org/wiki/DJ_Jean
Categorie�n: Live DJ
Live DJ? Mocht hij willen! Blijft een 'DJ' maar geen 'live dj'.
Niet dat ik er een ruk om geef maar Tijs heeft dit: Uitgedrukt in aantal verkochte CD's is hij de populairste Nederlandse DJ aller tijden toch dik en dwars doorbroken of niet?
hahaha als er nou nog had gestaan:
Uitgedrukt in aantal verkochte CD's aan breezahsletjes is hij de populairste Nederlandse DJ aller tijden
dan had ik het nog wel geloofd
Ik heb echt zin in Jean zondag 
Haarlem, van onze reporter
Er is een grote run op draaitafels onstaan in de winkels rond Haarlem. Ook de verhuurbedrijven in de verre omgeving kunnen de vraag niet aan. Naar het schijnt zal een DJ op Mysteryland met honderd platenspelers tegelijk draaien. Meer nieuws volgt
| Originally posted by jp Haarlem, van onze reporter Er is een grote run op draaitafels onstaan in de winkels rond Haarlem. Ook de verhuurbedrijven in de verre omgeving kunnen de vraag niet aan. Naar het schijnt zal een DJ op Mysteryland met honderd platenspelers tegelijk draaien. Meer nieuws volgt |
DJ Jean � Madhouse on Tour in Outland
In december is het precies tien jaar geleden dat dj Jean in de Amsterdamse iT begon met zijn eerste Madhouse-avond.
Hoog tijd voor een feestje dus in de vorm van Madhouse on Tour. Uiteraard laat Jean Outland hierbij niet links liggen. Op vrijdag 9 december staat Rotterdams nieuwste hotspot daarom helemaal in het teken van Madhouse waarbij Jean zelf een exclusieve, 3 uur lange set zal geven. Hij wordt hierbij bijgestaan door zijn collega�s �n vrienden Mark van Dale, G-spott en 2 O�Clock Ron die samen met MC Lady Bee voor een memorable Madhouseverjaardagsparty zullen zorgen.
Wie niet weet wie Jean (Jan Engelaar) is, heeft de afgelopen jaren � 16 om precies te zijn � waarschijnlijk in een grot in Afghanistan vertoefd. Zo lang staat Jean (37) namelijk al aan de Nederlandse dj-top. Een hele prestatie die hij volgens kenners vooral te danken heeft aan zijn extreem goede mix en scratchkunsten. Zijn eigen gevleugelde uitspraak �I�m the master behind the weels of steel�� is in Jean�s geval dan ook geen grootspraak.
Behalve plaatjes draaien over de hele wereld, duikt Jean zo nu en dan ook de studio in om remixes te maken en om mee te producen aan zijn eigen nummers. Zo scoorde �ie in 1999 wereldwijde bekendheid met zijn hit �The Launch� waarvan er meer dan 1 miljoen exemplaren over de toonbank gingen. Maar ook nummers als �Love come home�, �Lift me up� en zijn nieuwste plaat �Feel it� deden en doen het allesbehalve slecht in de charts.
Verder is Jean druk met zijn eigen Madhouse-programma op Radio 538, zijn Madhouse-compilaties (12 inmiddels) en natuurlijk nu zijn Madhouse-tour waarbij hij maar een select groepje clubs aan doet. Mis Jean dus niet de 9e in Outland!
Algemene informatie:
Datum: vrijdag 9 december 2005
Naam: Madhouse on Tour
Tijd: 23:00 tot 06:00 uur
Doorsale only: 10,00 euro
Internet: www.djjean.com
Line-up:
DJ Jean - exclusive 3 hour set
Mark van Dale
G-spott
2 O'Clock Ron
Host: MC Lady Bee

Tsja Jean, typisch een dj waarvan zijn ego groter is dan zijn prestaties.
| Originally posted by Neil CB Tsja Jean, typisch een dj waarvan zijn ego groter is dan zijn prestaties. |
Is een officieel persbericht