TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]
| quote: |
| Originally posted by magrec Wat vonden jullie trouwens van MC p-pholl? |
)
| Wat vonden jullie trouwens van MC p-pholl? |
Of is het gewoon een of andere mafkees die z'n eigen mike meeneemt als ie gaat stappen en 'm zelf in de mixer plugt?
In elk geval leverde het een lachende en een met het hoofd schuddende Cattaneo op.
| Originally posted by magrec Wat vonden jullie trouwens van MC p-pholl? |
| Originally posted by tijs08 Het kan aan mij liggen, maar ik kan me geen MC herinneren... althans totaal geen last van gehad dus (sorry Jerry ) |
Zo, ook weer druk na een zwaar weekend.
Volgensmij ben ik de enige die het niet super vond. Ik weet totaal niet waar het aan lag, maar het was niet mijn avond. Kwam er niet lekker in, en had het niet bijzonder naar mijn zin. Ik baalde er gvd echt van, weet totaal niet waar het door komt. Als ik nu ook alle verhalen verder lees dan baal ik ontzettend. Lijkt wel zoiets als ik vorig jaar ook had bij Sasha in de Powerzone. Happens once a year... en dat was dus deze keer. Mooi kut
Rond een uur of 4 zijn Anke en ik naar het station gelopen. Met een kater zegmaar. Dance valley dus maar in de herhaling.
Het was wel heel gezellig om Hitman, Disney, Glanis en Tango weer eens te zien, en verder gezellig even gebabbeld met Lex en Emre. Veel TA'ers bij elkaar is altijd leuk
Sido, jij was er niet?? Djeebie, sorry, maar dat biertje krijg je nog
Te druk om zo 'effe' te halen 
Veel drukker had het inderdaad niet moeten zijn, maar je kon nog wel oke dansen. Leuk om Onno meteen te herkennen vanaf een afstandje, de stuiterkoning tussen een groot publiek er altijd uit te halen
De Melkweg is wel een aardige tent, maar ik had er meer verwachtingen van.
Ook komisch van die Hongaar die speciaal uit Denemarken was gekomen voor Hernan. Vriend van hem werd bij de ingang betrapt op pillen , die hij gewoon in zijn zak had ("Hij verwachtte niet dat er gecontroleerd werd" Sukkel
).
Oh Tijs, wat had jij op btw?![]()
| Originally posted by Tim81 Jij was echt helemaal de weg kwijt he! |
| Originally posted by SnuggLe Oh Tijs, wat had jij op btw? |
| Originally posted by tijs08 Mensen lieve kinderen!! Wat word hier nu weer voor een beeld geschetst van mij?!! Ik mocht een keer bijrijder zijn dus vandaar wat biertjes achterover geslagen... that's all! Voelde me zaterdag aardig brak dus waren er ook iets teveel 2 Bram, jammer man! Het was toch echt een TOP feest! Goed dat je zegt dat het aan jou lag, want het lag zeker niet aan Hernan En inderdaad Sido als enige gemist! |
| Originally posted by SnuggLe Klopt, het lag niet aan Hernan, maar aan mij. Wrijf het er maar in |
| Originally posted by Wilkman Zou een van jullie nog wat meer tracks kunnen noemen die langskwamen? Tnx |

foto's en report('s) staan er op...