TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]

Posted by tijs08 on Jun-12-2005 17:45:

quote:
Originally posted by magrec
Wat vonden jullie trouwens van MC p-pholl?

Het kan aan mij liggen, maar ik kan me geen MC herinneren... althans totaal geen last van gehad dus (sorry Jerry )

Thanks voor die ID, Djeebie
Het is de Infusion mix! Wat gaat dat nummer los zeg in een club, zo thuis achter de computer valt er een hele dimensie weg van dit nummer

Posted by Wilkman on Jun-12-2005 18:19:

quote:

Het zal wel aan mij liggen maar mij ontgaat de toegevoegde waarde van zo'n MC volledig. Wie nodigt zo'n kerel eigenlijk uit? Of is het gewoon een of andere mafkees die z'n eigen mike meeneemt als ie gaat stappen en 'm zelf in de mixer plugt? In elk geval leverde het een lachende en een met het hoofd schuddende Cattaneo op.

Verder een goede set van Hernan. Lekkere platen en een goede opbouw. Al had hij wat mij betreft het laatste stuk flink mogen doorstampen.
Zou een van jullie nog wat meer tracks kunnen noemen die langskwamen?

Tnx

Posted by Tim81 on Jun-12-2005 19:35:

quote:
Originally posted by magrec

Die gast past meer op Speedfreax of een ander Urban-feest... Ik wil die platen horen, niet een of andere gast die tussendoor iets onverstaanbaars 'rapt'! Ik zou als DJ ook niet blij zijn met zo'n "toevoeging"...

Een goede MC weet wanneer hij zijn mond moet houden en dat moet P-Pholl duidelijk nog leren!

Posted by Tim81 on Jun-12-2005 19:36:

quote:
Originally posted by tijs08
Het kan aan mij liggen, maar ik kan me geen MC herinneren... althans totaal geen last van gehad dus (sorry Jerry )

Jij was echt helemaal de weg kwijt he!

Posted by SnuggLe on Jun-12-2005 19:37:

Zo, ook weer druk na een zwaar weekend.

Volgensmij ben ik de enige die het niet super vond. Ik weet totaal niet waar het aan lag, maar het was niet mijn avond. Kwam er niet lekker in, en had het niet bijzonder naar mijn zin. Ik baalde er gvd echt van, weet totaal niet waar het door komt. Als ik nu ook alle verhalen verder lees dan baal ik ontzettend. Lijkt wel zoiets als ik vorig jaar ook had bij Sasha in de Powerzone. Happens once a year... en dat was dus deze keer. Mooi kut Rond een uur of 4 zijn Anke en ik naar het station gelopen. Met een kater zegmaar. Dance valley dus maar in de herhaling.

Het was wel heel gezellig om Hitman, Disney, Glanis en Tango weer eens te zien, en verder gezellig even gebabbeld met Lex en Emre. Veel TA'ers bij elkaar is altijd leuk Sido, jij was er niet?? Djeebie, sorry, maar dat biertje krijg je nog Te druk om zo 'effe' te halen

Veel drukker had het inderdaad niet moeten zijn, maar je kon nog wel oke dansen. Leuk om Onno meteen te herkennen vanaf een afstandje, de stuiterkoning tussen een groot publiek er altijd uit te halen De Melkweg is wel een aardige tent, maar ik had er meer verwachtingen van.

Ook komisch van die Hongaar die speciaal uit Denemarken was gekomen voor Hernan. Vriend van hem werd bij de ingang betrapt op pillen , die hij gewoon in zijn zak had ("Hij verwachtte niet dat er gecontroleerd werd" Sukkel ).

Oh Tijs, wat had jij op btw?

Posted by tijs08 on Jun-12-2005 19:46:

quote:
Originally posted by Tim81
Jij was echt helemaal de weg kwijt he!

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh Tijs, wat had jij op btw?

Mensen lieve kinderen!! Wat word hier nu weer voor een beeld geschetst van mij?!! Ik mocht een keer bijrijder zijn dus vandaar wat biertjes achterover geslagen... that's all! Voelde me zaterdag aardig brak dus waren er ook iets teveel

2 Bram, jammer man! Het was toch echt een TOP feest! Goed dat je zegt dat het aan jou lag, want het lag zeker niet aan Hernan
En inderdaad Sido als enige gemist!

Posted by SnuggLe on Jun-12-2005 19:53:

quote:
Originally posted by tijs08
Mensen lieve kinderen!! Wat word hier nu weer voor een beeld geschetst van mij?!! Ik mocht een keer bijrijder zijn dus vandaar wat biertjes achterover geslagen... that's all! Voelde me zaterdag aardig brak dus waren er ook iets teveel

2 Bram, jammer man! Het was toch echt een TOP feest! Goed dat je zegt dat het aan jou lag, want het lag zeker niet aan Hernan
En inderdaad Sido als enige gemist!

Brakheid is er hier nu ook, maar dat komt door het bier/whiskey/goldstrike van een lange avond en nacht in Enschede

Klopt, het lag niet aan Hernan, maar aan mij. Wrijf het er maar in

Posted by tijs08 on Jun-12-2005 19:54:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Klopt, het lag niet aan Hernan, maar aan mij. Wrijf het er maar in

ja Bram, dat doe je helemaal zelf!

Posted by tango on Jun-12-2005 22:26:

quote:
Originally posted by Wilkman

Zou een van jullie nog wat meer tracks kunnen noemen die langskwamen?

Tnx

Pfff, eigenlijk had je dit zaterdagochtend meteen moeten vragen, maar hier een paar die ik nog weet

Matthew Dekay - Digifruitella
John Creamer & Stephane K - Forget The World (Original Mix)
Sia - Drink to get drunk (G-Pal remix)
Chab - Closer to me (Digweed & Muir's Bedrock Remix)
Tone Depth Feat Matt Shapiro - To The Moon (Original Mix)
Vorontsov - Say Breathe! (R Tem Dub)
Slam - This World (Dub Mix)
Jeff Bennet - Strange Items (Hernan Cattaneo & John Tonks Remix)
Lens - Let The Light Shine In (Jaytech Mix)
Matthew Dekay VS Proluctors - Bad

Posted by GrooveCollect. on Jun-13-2005 15:35:

foto's en report('s) staan er op...

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]