TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ook dit jaar geen loveparade
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
haha lol 
vet toch... private party op een van de mooiste plekjes van Berlijn imo... 
private party ok.... maar dan moet je kenninssen daar ff vragen om een paar van die duitse snollekoppen op te trommelen.... voor het vermaak zeg maar......
Nog 11 nachtjes slapen
Und dann abfahrt naar Berlijn
yahoooooooooooooooo
met de trein h�? controleren ze niet op dope??
(helemaal uit nederland....) elk jaar zie je weer van die vliegende douaniers op de duitse snelwegen... meestal pikken ze de auto's eruit waar de dope vanafdruipt.... (NL kenteken, snoeiharde trance, 6 man in een oude nissan...
mij is opgevallen dat als je met zijn 2-en in een gloednieuwe leasebak zit, ze je geen blik waardig keuren... (how wrong can they be!!!!:-)))
ja met de trein... maar mij pakken ze toch niet, want ben zo'n doetje dat nog niet eens ooit een keer gerookt heeft, dus ben de braafheid zelfe ![]()
maar de duitse politie heeft altijd wat te mekkeren op nederlandse auto's... vraag JP maar 
JP, tell us your story...:-)
Ach als je weet dat je niks bij hebt kun je ze mooi fucken die Gestapo. Vraag maar aan Magik en Whopper 
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt is er al etwas bekend over te verwachten bezoekersaantallen?? of staan we straks met z'n achten bij die mus op dat stokkie? |
| Originally posted by jp Ach als je weet dat je niks bij hebt kun je ze mooi fucken die Gestapo. Vraag maar aan Magik en Whopper |
We gaan dus wel met de auto. Die treinen ontsporen toch maar en zo
Toen met de vandit night met Gabriel & Dresden..... autopech....
In de trein krijg je niet de kans gezellig met de Gestapo te chatten oderweg
| Originally posted by jp We gaan dus wel met de auto. Die treinen ontsporen toch maar en zo |
dat is minder inderdaad...
hoeveel zou t dan kosten totaal als jullie wel die aanbieding hadden?
58 euro.....
Als jullie nou eens zwart reden?? krijgt JP meteen zijn Gestapo-contactsessie...die komen dan vanzelf opdagen.. (raar sexueel afwijkinkje JP? Herr Flick-syndroom?) :-D
ik zag die 58 euro ook, maar niet online te boeken.... 9 stoelen slaat ook weer nergens op...vraag me af wat de bezettingsgraad is van de overige 1500 stoelen.... 15%?
auto's rule!!
| Originally posted by ZZandirt Als jullie nou eens zwart reden?? krijgt JP meteen zijn Gestapo-contactsessie...die komen dan vanzelf opdagen.. (raar sexueel afwijkinkje JP? Herr Flick-syndroom?) :-D ik zag die 58 euro ook, maar niet online te boeken.... 9 stoelen slaat ook weer nergens op...vraag me af wat de bezettingsgraad is van de overige 1500 stoelen.... 15%? auto's rule!! |
tja dat is wel heel vaak zo bij de NS... voor goedkope tickets zijn er maar een beperkt aantal plaatsen, daarna betaal je het gewone tarief... dus wie het eerst komt heeft geluk... jammer maar helaas.
Ik betaal nu voor die 1,5 week maar 74 euro totaal, valt mee vind ik, maar k heb die tickets dan ook al sinds half mei
als ze dat nou lekker op hun site zouden vermelden.....
ik vraag me af hoeveel mensen voor jan l*l naar het station zijn gegaan....
het staat trouwens WEL op de NS site...
Maar wacht niet te lang, want de beschikbaarheid is beperkt. Dus op = op! |
| Originally posted by ZZandirt 9 stoelen slaat ook weer nergens op...vraag me af wat de bezettingsgraad is van de overige 1500 stoelen.... 15%? |

buurman!!! biertje?

Ja die hotel liggen 200 meter van elkaar 
Ik zal er ni bijzijn... ze gerust, mijn hart in 1000 stukskes...